DeLonghi - dodatkowy rok gwarancji na ekspres automatyczny
DeLonghi
Idź do okazji
Opublikowane przez
JaMaj
Dołączył w 2022
6
44
Do góry
O tej okazji
EDIT Z tego co zauważyłem to oferta znów jest dostępna. DeLonghi cały czas ma aktywną tą ofertę, co jakiś czas zmieniają termin jej trwania
Kup produkt w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 30.06.2024 r.
Po zakupie zarejestruj swój ekspres za pomocą specjalnego formularza* do 31.07.2024 (podczas obowiązywania standardowej 2-letniej gwarancji producenta). Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie uzyskania dodatkowego roku gwarancji.
Jako, że ostatnio było trochę wstawianych ekspresów DeLonghi, podsyłam darmowe przedłużenie gwarancji. Co zrobić BY OTRZYMAĆ 3-LETNIĄ GWARANCJĘ? Wybierz jeden z modeli automatycznych ekspresów De’Longhi objętych akcją. Listę produktów znajdziesz w regulaminie. Kup produkt w okresie od dnia 01.07.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. Po zakupie zarejestruj swój ekspres za pomocą specjalnego formularza.
Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie uzyskania dodatkowej gwarancji. Od teraz zamiast 2 lat masz aż 3 lata gwarancji, dzięki której korzystanie z ekspresu będzie jeszcze przyjemniejsze.
UWAGA! Utwórz konto użytkownika i zarejestruj swój ekspres w ciągu miesiąca od zakupu. Rejestracja na dodatkowy rok - delonghi.com/pl-pl/gwarancja
Regulamin + lista modeli - pm-delonghi-assets.com/gwarancja/img/Delonghi-Regulamin-3-lata-gwarancji.pdf P.S. Jak ktoś tak jak ja kupił na okazjach allegro (24 listopada) ekspres ECAM 21.117.B (czarny ze zdjęcia oferty) - to mamy czas na rejestrację dodatkowego roku do wigilii (wtedy mija miesiąc kalendarzowy)
EDIT Czytając nowe komentarze - użytkownicy piszą, że mimo ponad miesiąca od zakupu dostali przedłużoną gwarancję. Warto próbować ️
Pytanie jak rozpatrują reklamację bo słyszałem że różnie.
Krzysiek77
Mają zewnętrzny serwis - JoinLabs. Mój poprzedni ekspres pod koniec gwarancji zaczął się psuć, naprawiali go 2 razy, mimo wszystko dalej usterka występowała i za 3 razem stwierdzili, że nie do naprawy i wystawili protokół, na podstawie którego sklep zwrócił pieniądze. Wysyłka do serwisu za free.
Krzysiek77
Ta promocja jest już od dobrych kilku lat, systematycznie przedłużana.
Hipnotica
Przyszedl mail że produkt zostal zarejestrowany ale nie ma nic o 3 letniej gwarancji… ten mail o gwarancji przyjdzie pozniej?
JaMaj
Autor
W regulaminie jest coś, że potem będzie następny e-mail. Pewnie muszą sprawdzić czy na fakturze masz odpowiedni model, jak i czy termin został zachowany
Zobacz więcej odpowiedzi (4)
Ocet
Czy w waszych ekspresach delonghi, w tacce na fusy, po uruchomieniu ekspresu, pojawiają się krople wody? Od tygodnia jestem posiadaczem ekspresa delonghi i nie wiem czy zgłaszać to jako reklamację klinikaekspresow.pl/eks…usy
big.beat
Nie ma absolutnie żadnej wody
Zobacz więcej odpowiedzi (3)
mudbuster
Zastanawiam się po co ta promocja jak mój Delonghi działa już 6 lat bez żadnych awarii. Mogliby i 5 lat dawać na taki sprzęt i nic by to nie zmieniło. No chyba że mi się trafił jakiś bezawaryjny model
Lamikoboy
Ale uszczelki to chyba musisz wymieniać?
Zobacz więcej odpowiedzi (2)
InspektorGadzet
Przeciez to trwa od bardzo dawna
krz.g
Korzystałem z tej gwarancji ze wcześniejsze promocji. Mój ekspres popsuł sie 2 tygodnie po skończeniu podstawowej gwarancji, a ta promocyjna uratowała całą sytuację. Naprawa od drzwi do drzwi trwała 3 dni. Polecam.
Sztefen
a gdzie zgłaszałeś naprawę?
Zobacz więcej odpowiedzi (1)
mrx123
To żadna okazja, przecież dodają nawet taką ulotkę do ekspresów, minus
JaMaj
Autor
Ja nie miałem takiej informacji, przypadkowo ją znalazłem, bo muszę wysłać swój na serwis
Fedurrr
To generalnie jest od zawsze na wybrane produkty. Mi formularz nie przeszedł rok temu musiałem mailowo załatwiać, a jeden z peperkowiczow mówił że od ręki na infolinii załatwił zgłoszenie i potwierdzenie tj certyfikat wysłali.
wg86
Mnie infolinia odsyłała 5 razy na różne działy
Sebastian_Pasich
Bez sensu, ten sprzęt jest niezepsuwalny..
szuwarek
mylisz się, mój ecam był 4 razy w naprawie więc bywa różnie.
bart_cd
Dziękuję podeśle mamie
mustasz
A dostaliście paragon do ekspresu? Ja nie mam, na mailu też żadnej faktury.
becool
Gdzie kupiłeś? Sprawdzałeś panel klienta /użytkownika i zakładkę "Moje zamówienia" (lub podobną)?
Zobacz więcej odpowiedzi (4)
SimonTheSorcerer
Mój z maja ma awarię akurat. W różnych chwilach robienia kawy z mlekiem wywala różnicówkę. Brak wilgoci, przebicia też brak. Zgłoszony do zabrania przez kuriera do serwisu. Zaczęło się ze 2tyg temu. Do tego czasu wszystko było super.
Kloszi
W mailu jest paragon . Dzięki super
Hipnotica
Jasna d… ledwo zdążyłem kupiłem w tej mega promocji ten 455.55 i dosłownie faktura jest z 24.11 czyli na ostatnia chwile to zarejestrowałam…
KasiastyBidok
Dzieki, teraz musze sie rozejrzeć za jakimś ekspresem
Daito
Mój ESAM 3200 się nie kwalifikuje. Co za dyskryminacja
Krystal
Do sądu z nimi
Zobacz więcej odpowiedzi (5)
big.beat
Informacyjnie, wlaśnie zarejestrowalem produkt kupiony w październiku i dostałem przedluzenie gwarancji po godzinie
szuwarek
jak brzmi treść maila? Ja kupiłem w sierpniu, zarejestrowałem teraz, ale w mailu brak info o przedłuzonej gwarancji, mam tylko @:
"
Dziękujemy za rejestrację produktu De'Longhi. Poniżej znajduje się podsumowanie podanych przez Ciebie informacji:
"
i tyle chyba że dochodzi po jakimś czasie kolejny? (Edytowano)
Zobacz więcej odpowiedzi (4)
Alexious.sh
Tak, działa nawet z wcześniej zakupionymi!
Hipnotica
Gorzej jak zgłosisz zaczną weryfikowac zgłoszenie i dopatrza się że nie dotrzymałes terminu. Regulamin jest ważniejszy niż potwierdzenie na maila pamiętaj o tym. To że dostałes maila zupełnie nie ma znaczenia.
62 Komentarze
sortowanie:Ja kupiłem w sierpniu, zarejestrowałem teraz, ale w mailu brak info o przedłuzonej gwarancji, mam tylko @:
" "
i tyle chyba że dochodzi po jakimś czasie kolejny? (Edytowano)