lis 26. 2023
Dzień dobry,
Czy wie ktoś gdzie zgłosić sytuację, gdy zwracany przedmiot od prawie 3 miesięcy (dostarczenie zgodnie z trackingiem 04.09.2023) powinien być w magazynie Amazon.de, a nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy?
Zasadniczo rozchodzi się o ponad 2200 zł, czyli sporą kwotę, bo zwracałem uszkodzony telefon (po pół roku przestało łączyć wejście USB, Amazon przez chat polecił mi zwrócić telefon w opcji pełnego zwrotu pieniędzy i kupić nowy, bo oni nie prowadzą serwisu Pixeli). Tak też zrobiłem, wysłałem stary tel i kupiłem nowy identyczny. I tu zaczynają się schody.
Po odesłaniu telefonu (z użyciem ich etykiety nadania do DHL) kontaktowałem się z nimi kilkukrotnie przez chat, maila i telefonicznie. Zawsze kończy się tym samym, czyli automatycznym mailem, że nie zarejestrowali jeszcze mojej paczki i może to potrwać kilka dni.
Telefonicznie konsultanci potwierdzili mi kilka razy, że paczka dawno do nich dotarła i powinienem dostać zwrot i oni wyślą ponaglenie w tej sprawie, a kilka godzin później otrzymuję standardowego maila, że nie zarejestrowali mojej paczki i mam czekać lub skontaktować się z kurierem. Z DHL już dawno się skontaktowałem i potwierdził, że 04.09.2023 paczka została przekazana przez Deutsche Post do magazynu Amazona (ich wewnętrzna umowa i na terenie Niemiec te paczki obsługuje właśnie DP).
Ktoś ma jakiś pomysł jak odzyskać pieniądze? Zgłosić się do europejskiego odpowiednika UOKiK?
Czy wie ktoś gdzie zgłosić sytuację, gdy zwracany przedmiot od prawie 3 miesięcy (dostarczenie zgodnie z trackingiem 04.09.2023) powinien być w magazynie Amazon.de, a nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy?
Zasadniczo rozchodzi się o ponad 2200 zł, czyli sporą kwotę, bo zwracałem uszkodzony telefon (po pół roku przestało łączyć wejście USB, Amazon przez chat polecił mi zwrócić telefon w opcji pełnego zwrotu pieniędzy i kupić nowy, bo oni nie prowadzą serwisu Pixeli). Tak też zrobiłem, wysłałem stary tel i kupiłem nowy identyczny. I tu zaczynają się schody.
Po odesłaniu telefonu (z użyciem ich etykiety nadania do DHL) kontaktowałem się z nimi kilkukrotnie przez chat, maila i telefonicznie. Zawsze kończy się tym samym, czyli automatycznym mailem, że nie zarejestrowali jeszcze mojej paczki i może to potrwać kilka dni.
Telefonicznie konsultanci potwierdzili mi kilka razy, że paczka dawno do nich dotarła i powinienem dostać zwrot i oni wyślą ponaglenie w tej sprawie, a kilka godzin później otrzymuję standardowego maila, że nie zarejestrowali mojej paczki i mam czekać lub skontaktować się z kurierem. Z DHL już dawno się skontaktowałem i potwierdził, że 04.09.2023 paczka została przekazana przez Deutsche Post do magazynu Amazona (ich wewnętrzna umowa i na terenie Niemiec te paczki obsługuje właśnie DP).
Ktoś ma jakiś pomysł jak odzyskać pieniądze? Zgłosić się do europejskiego odpowiednika UOKiK?
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Aktywność
7 Komentarzy
sortowanie:Zaczął bym od porady prawnej z UOKiK, jest infolinia z prawnikami.