Zakończono
Niestety, ta dyskusja już wygasła
lis 23. 2023 (7 g, 5 min)
W niedzielę zamówiłem ps5 na stronie RTV EURO AGD i wybrałem dzień dostawy na wtorek. Od poniedziałku widnieje status "pakujemy sprzęt". Wydzwaniam do RTV euro AGD codziennie, oni ponoć proszą magazyn o informacje i ich nie otrzymują. Co robić? Czekać aż łaskawie mi prześlą? Jeżeli anuluje to zanim bank zwróci kasę to minie ten tydzień...
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Aktywność
4 Komentarze
sortowanie:Możesz jedynie iść do Rzecznika Praw Konsumenta i on będzie się kontaktować w tej sprawie i jak by tak każdy zgłosił to Rzecznik by mógł coś zrobić, ale większości nie będzie się chciało i taka firma tym się nie przejmuje.
Napisz jaką okazję wyhaczyłeś stacjonarnie i jak to się miało do oferty z netu.