Amazon.de Revolut

lis 1. 2023 (22 g, 3 min)
Cześć
Kupiłem na Amazon.de bagażnik rowerowy, z konta Revolut pobrało mi umówioną kwotę. Problem jest taki, że status transakcji w apce to: "Przetwarzanie". Sprzedawca (MarketPlace czyli nie Amazon) po jakiejś 1-2h napisał do mnie że nie otrzymał pieniędzy i chce żebym do następnego dnia zapłacił mu kwotę na konto z wysłanej przez niego faktury/dowodu zakupu (wygląda jak oryginał z Amazona). Odpisałem mu na oficjalnym czacie, że opłaciłem zakup i wysłałem potwierdzenie(nie widać na nim że płatność jest przetwarzana). Otrzymałem wiadomość zwrotną niby od Amazon.de:
"Witam Do otrzymania tego zamówienia wymagany jest przelew na konto bankowe wskazane na otrzymanej fakturze. Po dokonaniu płatności wyślij nam dowód wpłaty w celu potwierdzenia. Amazon.de"
Bardzo mi zależy na tym zamówieniu i nie wiem co robić. Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy to nie jakieś oszustwo?
Aktualizacje społecznościowe

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika remkac96
    Oszustwo na 100%. Nie płaci nic. Jedynie płatność przez Amazon oficjalnie. Jeśli zapłaciłeś to czekaj i tyle mają Ci prawo wysłać.
    Awatar użytkownika Krodzango
    popieram
  2. Awatar użytkownika Maly_Lou
    Oszustwo. Płatność masz przez amazon. Jakieś późniejsze maile z nr konta to ściema, tym bardziej po wykonanej już płatności.
    I co z tą wiadomością? Dostałeś maila od amazon (zobacz dokładnie ADRES mailowy nadawcy). Czy sprzedawca Ci odpisał przez amazon maila o takiej treści i Ty dostałeś powiadomienie od amazonu.
    Ja bym to zgłaszał, bo śmierdzi. Kto wie, może ktoś wszedł sprzedawcy na konto na amazonie.
    Awatar użytkownika Jakubjakub11
    Autor
    Cała konwersacja odbywa się na stronie Amazonu:
    15773070-h8cz0.jpg15773070-tNGKD.jpg15773070-1In0P.jpgTłumaczenie z Google Translator:
    Dobry dzień,
    Próbowaliśmy odliczyć kwotę zamówienia z Amazon.de Marketplace z Twojego konta. Nie można ukończyć płatności za to zamówienie. Sprzedawca przekazał niniejsze roszczenie gwarancyjne firmie Amazon w celu odbioru.
    Uprzejmie prosimy o przelanie pozostałej kwoty 403,11 EUR zgodnie z załączonymi fakturami najpóźniej do dnia 1 listopada 2023 r. (data otrzymania płatności), podając numer wpłaty 864238220, aby móc kontynuować realizację niniejszego zamówienia .
    Jako zamierzony cel proszę podać jedynie numer 864238220. Tylko w ten sposób możemy jednoznacznie przypisać Ci płatność.
    Po otrzymaniu tej wiadomości otrzymasz automatyczną wiadomość informującą Cię, że Twoje zamówienie zostało anulowane.
    Twoje zamówienie stanie się ponownie aktywne po otrzymaniu załączonego dowodu wpłaty.
    Produkt jest dostępny, ale forma płatności nie zadziałała.
    Bidad S.

    Wiadomość nr 2:
    Cześć,
    Aby otrzymać niniejsze zamówienie należy dokonać przelewu na rachunek bankowy wskazany na otrzymanej fakturze.
    Po dokonaniu płatności prześlij nam potwierdzenie płatności w celu potwierdzenia.
    Amazon.de


    U mnie w Revolut sytuacja wygląda następująco:
    15773070-RdGSh.jpgZa Twoją radą zgłosiłem sprzedawcę, zobaczymy co się stanie.
    Dzięki
  3. Awatar użytkownika Ds828
    Najwyżej list przyjdzie do ciebie z Amazona z nakazem zapłaty. Ja taką sytuację miałem ale mi Amazon wysłał towar zbanował konto za revolut i fizycznie nie pobrał pieniędzy
    Awatar użytkownika Jakubjakub11
    Autor
    Po zgłoszeniu sprzedawcy, Amazon zwrócił pieniądze na konto.
Awatar użytkownika