Reebok reklamacja

sie 26. 2023
2 dni temu próbowałem zareklamować buty przez stronę reebok, które kupiłem pod koniec marca. Buty były użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, ale aktualnie wyglądają jakby je pies pogryzł. Dział reklamacji nie chce mi jej uznać, dlatego pozostaje mi skorzystać z „usług” rzecznika praw konsumenta, ze względu na to, że buty trochę kosztowały.
Czy ktoś z was miał ostatnio podobną sytuację z reebok, jeżeli tak, to jak to rozwiązał?
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

9 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika kotlecior
    Na reklamację butów to szkoda czasu, mam kilka przypadków z najbliższego otoczenia butów kupowanych w CCC czy Deichmannie, wszystkie były odrzucane, powód zawsze jakiś się znajdzie, a jak nie to można wymyślić. Mi odrzucili reklamację butów zimowych w których odkleiła się podeszwa chyba w pierwszym czy drugim miesiącu po zakupie ponieważ miały kontakt z wodą (czyt. śniegiem) także ten...
    Awatar użytkownika Xorro
    Ja reklamowałam w Zalando reeboki właśnie. Nie odpowiadali 2 tygodnie więc z automatu rękojmia uznana. Tak więc czasem warto.
  2. Awatar użytkownika Promobiorca
    Walczę z nimi , odpowiedzieli mi na reklamacje po 3 tyg. Napisałem że w związku z tym uznali moje roszczenie którym był zwrot środków . Bo tak stanowi prawo. A oni mają to głęboko. W poważaniu. Przekazałem sprawę do rzecznika. Czekam
  3. Awatar użytkownika Victor7
    Ja z reebokiem mam aktualnie taki problem, że zmienili domenę z reebok.pl na reebok.eu i moje konto przestało działać :D, więc nie mam dostępu do dowodu zakupu. Też chciałem reklamować
    Awatar użytkownika Dejfitt
    Mam taki sam problem.... Buty gore-tex zaczeły przeciekać. Stara strona nie działa, na nowej brak zamówienia. Znalazłem na reebok.eu maila do kontaktu: customercare@reebok.eu

    Fakturę za zakup miałem na szczęscie w historii poczty mailowej. Wysłałem zdjęcia przeciekajacych butów oraz faktury opisałem sprawę... Zoabczymy
Awatar użytkownika