Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
350°
Opublikowano 5 dni temu

Hulajnoga elektryczna RUPTOR R1, Zielona (500W, max. 45km/h, zasięg do 80km) @ 7way

2.499zł2.999zł-17%
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika BetPay
Opublikowane przez
BetPay Edytor
Dołączył w 2018
2.111
9.835

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Hulajnogi elektryczne

Znajdź więcej okazji Hulajnogi elektryczne

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Cena spada z kodem RUPTOR500

715019-qugYl.jpg
RUPTOR R1
Dzięki silnikowi o mocy 500 W - jest on w stanie udźwignąć nawet osobę o wadze 120 kg. Nie trzeba więc mówić, że żadne wzniesienie, czy przeszkoda nie powinny stanowić dla niego większego problemu. Co więcej - posiada on napęd na tylne koło, tak, jak motocykl. Dzięki temu bardzo gładko wchodzi w zakręty i błyskawicznie zbiera się do dalszej jazdy!

  • bateria o pojemności 20 Ah (zasięg nawet do 80 km)
  • zamontowana na podeście mata antypoślizgowa oraz amortyzowane koła i zawieszenie wahaczowe
  • przejrzysty wyświetlacz, aby otrzymać wszystkie informacje
  • posiada moduł Bluetooth - Oprócz sprawdzenia, co się dzieje z Twoim pojazdem w czasie rzeczywistym - możesz też zmienić jego ustawienia

715019-8LXDq.jpg
Recenzja:

Specyfikacja:
  • Moc silnika 500 W
  • Pojemność baterii 20 Ah
  • Napięcie baterii 48 V
  • Koła 10.0 Cal
  • Maksymalny zasięg Około 80 km
  • Maksymalna prędkość 45 km/h
  • Rodzaj hamulca 2x Tarczowy
  • Maksymalne obciążenie 120 Kg
  • Waga 24,5kg
  • Typ silnika Bezszczotkowy
  • Wodoodporność IP54
  • Czas ładowania 9-10 h
7way Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

36 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika jaywalker
    jaywalker
    Kupiłem hulajnogę ruptor r1 z baterią 20ah
    z pozytywów:
    dobry zasięg 50-70km zależnie od prędkości i terenu, z baterią 20ah czyli v2 k
    dość szybka
    łatwe odblokowanie prędkości maksymalnej
    duże grube opony opony
    ładnie się prezentuje i wygląda solidnie
    ekran z dużą ilością infomracji
    sztywna amortyzacja która mało zbiera bez możliwości regulacji, dobra na duże prędkości ale nie dla wygody
    fajne hamulce tarczowe
    dobre mocne światła
    taśmy led podświetlające spód zwiększające widocznośc w nocy
    wysoko zawieszony łatwiej pokonywać progi
    mechanizm składania i składana kierownica, jest dość kompaktowa do przechowywania i przewozu, mechanizm skladania z kilkoma zabezpieczeniami wydający się być solidny
    fajny metalowy podnóżek o który można oprzeć nogę podczas jazdy

    negatywy:
    słaba jakość wykonania
    wiele raportów o łamaniu się kierownicy, ja miałem tylko luzy
    zgodnie z tym co piszą użytkownicy trzeba w tym ciągle grzebać i poprawiać, dokręcać, pilnować, dla niektórych to być może zaleta, dla mnie nie
    amortyzacja raczej na pokaz, bardziej sportowa niż dla wygody, dla mnie negatyw ale może dla kogoś będzie to na plus
    słaba zawkleczka portu ładowania baterii trzeba kupić raczej własną zakręcaną z aliexpress (g19)
    brak blokady hulajnogi poprzez kluczyk, app w najnowszej wersji oprogramowania, wcześniej podobno działało
    przekłamania w liczniku dystansu i prędkości, pokazuje więcej niż w rzeczywistości, około 15%
    manetka prędkości ma duży dead zone na początku
    manetka prędkości ma problem że nie odbija i czasami hulajnoga sama jedzie
    ma kierunkowskazy ale są one słabo widoczne, i ciężko się je włącza
    przez wysokie zawieszenie ciężko się jeździ w niższych prędkościach
    tryb eko i standard rwie gdy dobija się do prędkości maksymalnych
    przyciski kontrolne są bardzo blisko siebie i łatwo pomylić w nocy
    za mało pasywnych elementów odblaskowych, powinien być odblask z przodu, tyłu i po bokach na sztycy, kompensują to na pewno ledy i reflektor ale imo mogło by być
    deck jest dość śliski trzeba samemu kombinować z przylepną taśmą antypoślizgową
    KERS czasami dość dziwnie działa ale od biedy można przeboleć, miałem przygody że zatrzymuję się by ustąpić pierwszeństwa dodaje gazu a nie mogę jechać gdy chce przejechać skrzyżowanie
    w standardzie nie ma opon samoregenerujących
    brak dźwięku kierunków więc łatwo zapomnieć
    wg mnie zbyt głośne działanie sygnału wciśnięcia przycisku
    gumowe nakładki gdzie trzyma się ręce na kierownicę ruszają się mimo dokręcenia
    hamulce są dość daleko od kierownicy więc ciężko mieć je cały czas pod kontrolą podczas jazdy zwłaszcza jak ktoś ma mniejsze dłonie
    reflektory oślepiają innych uczestników ruchu, jakieś odcięcie od góry można by zrobić fabrycznie bez lepienia taśmą lub regulacja kąta
    mały kąt skrętu więc ciężko manewrować w garażu
    zawleczka składania niektórym wypada, są dwa inne zabezpieczenia niemniej jednak to niepokojące
    hulajnoga jest reklamowana jako ip54, ale oficjalne serwisy mówią że można jedynie pochlapać z kubka wodą, a nie jest odporna na deszcz. Więc to takie Chińskie ip54 że będzie działać jak sobie pochlapiesz parę kropelek na deck. Ale jak Cię załapie deszcz lub ulewa to będzie po hulajnodze. Serwisy oferują dodatkowo płatną usługę uszczelniania co pozwala na jazdę wg nich na jazdę w mżawce. Użytkownicy natomiast raportują wiele problemów z osprzętem że nie jest wodoodporny i zalecają zakładanie worków lub folii plastikowej spożywczej na wyświetlacz i przyciski sterujące. Ci którzy rozbierali mówią że te gumy zabezpieczające przed wodą były u nich niespasowane i nie chroniły przed wodą. IP54 przynajmniej wg standardu międzynarodowego oznacza ochronę przez deszczem (pionowym, pod kątem do 60 stopni oraz zachlapaniem), do 6 poziomu ochrony zakres ochrony się kumuluje czyli 4 poziom chroni też przed tym opisanym w 3,2 i 1. Teoretycznie ta hulajnoga nie ma jedynie ochrony przed wodą z węża (myjnia na poziomie 5, i karcher/wąż strażacki mniejszy na poziomie 6 oraz zatopieniem), ale tutaj to jest tylko teoretyczne niestety. A przypominam że większość osprzętu elektrycznego np łączniki i gniazdka w łazience, dzwonki, zewnętrzne skrzynki elektryczne itd ma ip54 lub ip44. Wg mnie po tym co piszą użytkownicy prawdziwa odporność to albo IP50 albo IP52 po płatnym uszczelnieniu. Tak wygląda test ip54: 15042202_1.jpg

    hulajnoga ma problem z zawieszaniem się, gdzie sama odjeżdża z maksymalną prędkością bez dodawania gazu na manetce, mi się coś takiego zdarzyło i nie da się w takim przypadku jej wyłączyć, zatrzymać przyciskami, trzeba odłączyć kabel od zasilania do decku by ją unieruchomić. Po ponownej próbie włączenia piszczała bez pokazywania wyświetlacza, potem po jakimś czasie pokazywała kody błędów 10,14,15 (błędy w czujnikach halla i połączenia z płytą główną). Hulajnogę zwróciłem do sprzedawcy i szybko otrzymałem zwrot pieniędzy bez żadnych problemów, wiec to na pewno na plus. Wydarzenie powyżej miały miejsce przy przebiegu około 240km, 20h jazdy, klika ładowań/doładowań

    Po zwrocie przesiadłem się na ninebot max g2, naprawdę wodoodporny (ipx5), czuć amortyzację, lepszy osprzęt, lepsza manetka gazu, odblaski, kers, nie oślepia innych (kosztem słabszego doświetlania niestety), app jest dużo lepsza, możliwość wyboru do ile ma się naładować, alarm jak ktoś ruszy, w trybach eko i standard nie rwie gdy osiąga się max prędkość, lepiej się jeżdzi przy niskich prędkościach, lokalizacja przez apple airtag, brakuje natomiast prędkości i zasięgu, szerszych opon, silnego reflektora, taśm led, wyświetlacz też słabszy. Ale lepszy na dojazdy bo nie trzeba się martwić że zaskoczy deszcz czy burza. Kukirin i inne budżetowe chińskie też mają z podobnymi rzeczami podobne problemy. Na spokojne dojazdy ninebot lepszy, ruptor bardziej wyczynowy, grand turismo na weekendowe wycieczki gdy wiesz że deszcz nie zaskoczy plus lubisz przy tym dłubać, ale jak dla mnie nie do codziennej jazdy. Wszystko powyżej to moja subiektywna opinia i moje prywatne przemyślenia na temat tej hulajnogi w kontekście tego czego ja potrzebuje, a nie ogólnych potrzeb każdego czy obiektywnych faktów. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Donek
    Donek
    Ninebot to taki muł roboczy. Solidny sprzęt do zrobienia tysięcy kilometrów. Jak dbasz o opony to nic nie musisz robić.
    Tanie chińczyki trzeszczą, stukają, pukają czasem już po pierwszych kilometrach. Wymagają też dużo dłubania od właściciela.
  2. Awatar użytkownika fallout6
    fallout6
    No i teraz trochę żal, że kupiłem Ninebot MAX G30 z DHGate
    Awatar użytkownika Jaskuła
    Jaskuła
    Nie masz co żałować.
  3. Awatar użytkownika ajdfhjashfsad_asdgdfagdf
    ajdfhjashfsad_asdgdfagdf
    Za hulajnoge minus.
    Awatar użytkownika artur.nalepa
    artur.nalepa
    Nawet nie potrafisz sensownego nicka zrobić a komentujesz
  4. Awatar użytkownika mrx123
    mrx123
    Kończy się sezon więc hulajnogi tanieją, standard, np. przed sezonem Scooty 10 cena 2400-2600, teraz 2000-2200.
  5. Awatar użytkownika DonSimon
    DonSimon
    A ktoś ma tą z okazji?
  6. Awatar użytkownika rafal1435
    rafal1435
    Jaka zaleta nas kugo g2 max?
    Awatar użytkownika Adam75
    Adam75
    Dołączam do pytania
  7. Awatar użytkownika kooboo
    kooboo
    500W pociągnie tak szybko?
  8. Awatar użytkownika Michal_Mateusz
    Michal_Mateusz
    400W 45kmh? Legalne to w Polsce?
  9. Awatar użytkownika MultiKonto_LowcowOkazjiPL
    MultiKonto_LowcowOkazjiPL
    Ile wytrzyjuje przy normalnej jedzie?
  10. Awatar użytkownika Guny
    Guny
    1/10
Awatar użytkownika