Niestety, ta okazja wygasła 18 lipca 2023.
393°
Opublikowano 18 czerwca 2023

Rower szosowy Scott Addict 40 Karbon

7.190,95zł8.499,01zł-15%
Darmowa z Francja
Awatar użytkownika Frajhet
Opublikowane przez
Frajhet Konto zawieszone
Dołączył w 2023
125
1.659

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Tym razem Expert rowerowy Frihecik po porannej wstawce dla bardziej zamożnej klienteli, postanowił opublikować coś w stylu "entry level" ale w karbonie

Przyznacie, że wygląda na dużo droższego mimo Tiagry na pokładzie?

Waga : 9.8kg

Tiagra, karbon, hydrauliczne hamulce i opony aż 32mm, więc niczym w Gravelu.
Od razu do zmiany na 23/25.

Sklep z Francji z dobrymi opiniami. O dziwo, jestem w szoku, że wysyłka gratis.

Najtaniej w Polsce 1300zł drożej.

Rozmiary tym razem dla tych, dla których Bianchi było za duże = S/M

Aby zbić cenę o 10%, należy użyć kodu "PAPA10"
Cena w Euro : 1610,10 + darmowa dostawa.

@Frihet, na straży dobrych cen.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

98 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika ToTheDrill_
    ToTheDrill_
    Tiagra w rowerze za 7300 xD Co do opon to do graveli często 42-45 się wsadza
    Awatar użytkownika uxs
    uxs
    Koń, by się uśmiał. Przecież powinni wsadzić co najmniej Ultegre Di2.
  2. Awatar użytkownika peperunner
    peperunner
    "Od razu do zmiany na 23"? Litości, nie proponuj takich rzeczy nieświadomym początkującym, to nie 1990 rok. Za rower plusik, ładny.
    Awatar użytkownika SaimonS69
    SaimonS69
    Myślę, że standardem teraz to jest 28, ewentualnie jak ktoś jeździ tylko po idealnym asfalcie to 25, niżej nie ma po co schodzić, nawet zawodowcy raczej jeżdżą na 25-28mm.
  3. Awatar użytkownika orwell_pl
    orwell_pl
    O, widzę, że autor 3. najśmieszniejszego poczucia humoru w historii wstawek wokołorowerowych (zaraz po tych od "bułek" i srama oraz cycplusa), wrócił na portal, niestety z tym samym zestawem żartów:
    - wasz expert rowerowy ,
    - niestety tarcze zamiast vbrake,
    - opony 23 mm,
    - robienie sobie dobrze w opisie, zamiast konkretów.

    Ta wstawka "wyśmienita", blisko 7,5k za Tiagrę i 9,8 kg na wadze. Bić brawa można na siedząco, czy trzeba wstawać?
    Kiedy znowu się spłaczesz, że w komentarzach Cię nagabują, zamiast bić pokłony i ponownie usuniesz konto?
    Awatar użytkownika Jelon_7
    Jelon_7
    Gość jest tak żałosny z tymi opisami że ręce opadają
  4. Awatar użytkownika Bartek30
    Bartek30
    Mnie tam ten rower przekonuje. W końcu to pełna hydrauliczna tiagra. Z tego co kojarzę to ciąg linki jest jak w grupach 11 rzędowych więc można się bawić w drobne upgradey, choć wiem, że średnio opłacalne to bywa. Rama Scott w dodatku z włókna węglowego, czego chcieć więcej. Waga 9,8kg faktycznie spora, ale na kołach pewnie można sporo zejść. Oczywiście wiąże się to z kosztami, ale raczej rzadko widuje się rowery z jakimiś fajnymi kołami prosto od producenta, nie mówię że nie ma, ale raczej rzadko. Co do wagi jeszcze to bywa, że producenci podają wagę dla najmniejszego rozmiaru, a potem ktoś zamawia L i jest rozczarowany. Może tu jest uczciwie 9,8kg ale przy rozmiarze M także mniejsze mogą być odpowiednio lżejsze. Jedynie z oponami autor również moim zdaniem troche nie trafił, 32 to spoko opona dla amatora zarówno do jeżdżenia jak i amatorskiego ścigania, ale mało to jest konserwatywnych kolarzy...? U mnie w grupie po dziś dzień są zwolennicy jedynie szytek 20 czy 21. Więc niech każdy jeździ na czym lubi.
    Jest w zasadzie jakaś alternatywa dla tej szosy jeśli wymagania to hydraulika i rama z karbonu, nawt za te 7,5k? Chętnie przejrzę
  5. Awatar użytkownika Pafell
    Pafell
    W tym miejscu należy przypomnieć każdemu rowerzyście, że należy jeździć po ścieżkach rowerowych (Edytowano)
    Awatar użytkownika guru8
    guru8
    W tym miejscu każdemu orędownikowi przestrzegania przepisów należy przypomnieć, że ograniczenie prędkości do 50 km/h oznacza jazdę nie większą niż 50 km/h, nie 51 nie 60 ani nie 70 kmh. Znak stop to nakaz zatrzymania pojazdu, linia ciągła oznacza zakaz najeżdżania na tę linie, a na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach, wzniesieniach i zakrętach się nie wyprzedza. A jak się wyprzedza rowerzystów to z zachowaniem minimalnej odległości 1 metra. Dziękuję i pozdrawiam, mam nadzieję że nigdy żadnego przepisu nie złamałeś.
    Poza tym nie istnieje coś takiego jak ścieżka rowerowa
  6. Awatar użytkownika mateusz.cr
    mateusz.cr
    Fajnie, ze wróciłeś, tylko czemu pod nowym kontem? Co pepperowi nie pasowało? Dla mnie miałeś jedne z najlepszych okazji z całego peppera, sam bym nie znalazł takich dobrych ofert.
    Awatar użytkownika Frajhet
    Frajhet Autor
    Dziękuje. Sam uwielbiam wrzucać jakieś okazje. Cieszy człowieka, ze ktoś może zaoszczędzić pare groszy. Nie mam pojęcia dlaczego. Podejrzewam, ze ludzie zazdroszczą gorących okazji i notorycznie mnie zgłaszają. Nawet dochodzi do tego, że mając moderację, napisze cos o 23:00, a wyświetli się komentarz dopiero o 8 rano, który już totalnie nie ma wówczas sensu.
  7. Awatar użytkownika cebularz0
    cebularz0
    Co Wy robicie taką spinę o wagę? Jak się nie jeździ po górach, to waga nie ma takiego znaczenia jak aerodynamika. W peletonie zawodowym na płaskich czy lekko pagórkowatych etapach rowery kolarzy ważą od 8 do nawet 10kg. Na góry wiadomo - poniżej 7. Jak ktoś chce zejść z wagi, to wymienić koła i grupę jak się zużyje. I błagam, nie wkładajcie opon 23mm. Sam jeżdżę na 25mm, ale gdyby nie ograniczenie ramy, to włożyłbym 28.
    Awatar użytkownika guru8
    guru8
    Bo niektórzy to dalej żyją mitycznymi wagami, watami i tym podobnym i żeby robić wrażenie na ustawkach. Waga roweru dla przeciętnego kolarza nie ma większego znaczenia, zwłaszcza na płaskim. W jeździe pod górę owszem ma, ale to są minimalne wartości. Więcej zysków przyniesie robienie nogi i zrzucenie paru kilo, niż wydanie kasy na marginal gains. Za to polecam wymieniać koła z tych dodawanych z rowerem. Wydasz 10k na rower a i tak dostaniesz jakieś najtańsze koła ważące 2 kilo, z tarczami spokojnie można zejść na wadze 0.5 kg i w przypadku kół to akurat jest odczuwalne, a nie to że zamiast Tiagry jest Ultegra
  8. Awatar użytkownika Sicknature
    Sicknature
    14231621-WfR2Q.jpgMam 10 z 2022, polecam, koła zmienić opony dętki i z kilo spokojnie można zejść jak nie więcej, jeśli ktoś ma mni uszy budżet to szuka innej marki, jak z każdym produktem.

    Jakbyście po nim nie jechali to z oponami ma rację (Edytowano)
    Awatar użytkownika Michal_MichaloAQ
    Michal_MichaloAQ
    Przecież to jest jedna z najtańszych marek jeśli chodzi o rowery szosowe w karbonie. Jak ktoś ma mniejszy budżet to szuka na aluminiowej ramie z grupą 105 - i to jest lepszy wybór niż na siłę pchanie się w najtańszy karbon na bieda osprzęcie
  9. Awatar użytkownika przemek.barszczewski
    przemek.barszczewski
    Ta waga to jakaś makabra
    Awatar użytkownika Przemek_8
    Przemek_8
    Czego spodziewałeś się po tarczach, najtańszych kołach i tiagrze?
  10. Awatar użytkownika Berzelot
    Berzelot
    Roweru nie oceniam ale kolor to jakaś tragedia 🤦
    Awatar użytkownika Paprykarz_cebulowy
    Paprykarz_cebulowy
    W tym rowerze fajny jest głównie kolor.
  11. Awatar użytkownika kodzak
    kodzak
    nie beda machac bo jest brzydki
    Awatar użytkownika Xeno_
    Xeno_
    Ja tez i mi machają 
  12. Awatar użytkownika Kamil_Łozowski
    Kamil_Łozowski
    Czemu zrobiłeś drugie konto?

    Awatar użytkownika Bulba
    Bulba
    Bo go zbanowali
  13. Awatar użytkownika Mateusz_Glowacz
    Mateusz_Glowacz
    marka 1 klasa tylko osprzet do wymiany...
  14. Awatar użytkownika tomtam
    tomtam
    W tej cenie warto rozważyć
  15. Awatar użytkownika morbidangel
    morbidangel
    Mam ten rower w wersji 20 z 2022 roku i bardzo polecam. Idealna geometria dla kogoś, kto nie jest rozciągnięty jak zawodowy kolarz. Bardzo dobra jakość wykonania. W tej kategorii cenowej z "markowych" firm konkurencja to tylko Merida (ale ciężko dostępna), Canyon (ale nie ma gdzie przymierzyć) i może Giant. Poprzednio jeździłem na Giancie Propelu na oponach 25c i nigdy do tego nie wrócę. Komfort = szybkość.
  16. Awatar użytkownika CebulaDealer
    CebulaDealer
    działa gwarancja producenta przy zakupach zagranicznych?
  17. Awatar użytkownika Hajdn
    Hajdn
    Włożę kij między szprychy. Ile robicie tymi rowerami km? 100/dzień, 1500/tydz.? Rozumiem zawodowcy to co innego. Tu rower za 7k, wczesniej za 18k. Idziecie na rower i co? Strach wejść po sok do żabki bo ktoś zakosi. Byłem ostatnio z G. Kalwarii. Jest tam knajpka. Przed lokalem kilkadziesiąt rowerów właśnie podobnych do w/w. To o to w tym chodzi?
    Awatar użytkownika cebularz0
    cebularz0
    Z czym masz problem? Trzeba dużo jeździć, żeby mieć dobry rower? Ktoś pracuje, a kolarstwo to jego pasja, to choćby jeździł 500km miesięcznie, a miał rower za 50k, to tylko jego prywatna sprawa
  18. Awatar użytkownika maciek.ko
    maciek.ko
    Czemu ten rower waży aż 10kg? To przez koła? Aluminowy Canyon/Rosa waży coś koło 9kg.
    Awatar użytkownika buble_corp
    buble_corp
    Głównie masę robi zapewne tiagra + koła, ale rama również nie wygląda na jakąś wycieniowaną, ale to trudno ocenić po wyglądzie.
  19. Awatar użytkownika Biagio
    Biagio
    Proszę o polecenie jakiegoś dobrego trekinga. Chodzi mi o najlepszy stosunek jakości do ceny. Do czego warto dopłacić?
Awatar użytkownika