Niestety, ta okazja wygasła 18 września 2023.
578°
Opublikowano 19 sierpnia 2023

Rower crossowo fitnessowy Trek FX 3 2023 Disc

4 299zł5 499zł-22%
Darmowa z Polska
Awatar użytkownika Molin_
Opublikowane przez
Molin_
Dołączył w 2023
60
119

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

LEkki rower fitnesowo corssowy, najczęściej wybierany na ścieżki rowerowe. Sztywny widelec oraz przełożenie 11-46 dobrze się sprawdzi w mieście.

Trek FX 3 Disc jest dla Ciebie, jeśli...Dojeżdżasz do pracy lub jeździsz dla zdrowia i cieszysz się z dodatkowego czasu w siodełku. Szukasz świetnie wyglądającego roweru—wszechstronnego, wygodnego i opartego na wysokiej klasy osprzęcie, który sprawdzi się podczas dłuższej jazdy.

Użyte technologieLekka rama z aluminium, widelec z włókna węglowego, hydrauliczne hamulce tarczowe działające w każdą pogodę oraz prosty napęd 1x bez przedniej przerzutki ograniczający bałagan i ułatwiający jazdę. Nie martw się, kaseta o szerokim zakresie 11-46 zapewnia wszystkie przełożenia potrzebne do pokonania zarówno wzniesień, jak i pędzenia po płaskich odcinkach. Ponadto, pochłaniająca wibracje kierownica i ergonomiczne chwyty poprawiają komfort podczas każdej przejażdżki.

Jaki jest FX?FX 3 Disc to lekki i szybki rower do fitnessu, na dojazdy do pracy i przejażdżki po okolicy. Spośród wszystkich elementów wyróżniających ten rower, najlepszym usprawnieniem jest prosty a jednocześnie sprawny napęd 1x10.

Dlaczego pokochasz FX-a 3:
  • Napęd 1x daje Ci wszystkie biegi, których potrzebujesz i żadnych zbędnych
  • Łatwo dodać do niego akcesoria, takie jak bagażnik tylny MIK, nóżkę, błotniki, światła i inne!
  • To wszechstronna maszyna, która poradzi sobie ze wszystkim, tak jazdą dla zdrowia, dojazdami do pracy, jak i przejażdżkami do sklepu
  • Linki i przewody prowadzone są wewnątrz, co chroni je przed warunkami pogodowymi i poprawia wygląd roweru
  • Kiedy dodasz DuoTrap S, możesz sparować FX ze smartfonem i przesłać dane z przejażdżki do swojej ulubionej aplikacji fitness


Dane techniczne* RamaAlpha Gold Aluminium, kompatybilna z DuoTrap S, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania bagażnika i błotników, 135 x 5 mm QR

WidelecFX, włókno węglowe, mocowania bagażnika i błotnika, hamulce tarczowe flat mount, 405 mm od osi do korony oś ThruSkew 5 mm QR

KołaPiasta przedniaFormula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR

Piasta tylnaFormula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR

ObręczBontrager, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, pod hamulce tarczowe, 32 otwory, zawór presta

OponaBontrager H2 Comp, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32c

NapędManetkaShimano Deore M4100, 10-biegowa

Przerzutka tylnaShimano Deore M5120, długi wózek

KorbaSize: XS, S, M Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 170 mm długości
Size: L, XL, XXL Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 175 mm długości

KasetaShimano Deore M4100, 11-46, 10-rzędowa Łańcuch KMC X10, 10-rzędowy

PedałPedały Bontrager City Komponenty

SiodełkoBontrager H1

SztycaBontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm

KierownicaSize: XS, S, M Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 600 mm szerokości
Size: L, XL, XXL Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 660 mm szerokości

ChwytyBontrager Satellite IsoZone Plus, z obejmą, ergonomiczne

Wspornik kierownicySize: XS, S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm zacisk, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Size: M, L, XL, XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm zacisk, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości

SteryBezgwintowe 1–1/8", uszczelniane łożyska maszynowe

HamulecTektro HD-R310 Hydraulic Disc Brake Lever/Caliper lub



Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT201, flat mount, tarcza 160 mm

Tarcza hamulcowaShimano RT26, na 6 śrub, 160 mm

WagaWaga rozmiaru M – 11,38 kg
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

79 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Fedurrr
    Z tym wysokiej klasy o sprzęcie to pojechali nieźle, przecież widzisz napis trek to kojarzy się z najtańszym piastami formula 1, co jak foteliki dla dzieci w Auchan za 50zl z napisem niania czy inny produkt produktipodobny niczym ser z tłuszczu roślinnego czy wyrób czekoladopodobny.
    Co by nie powiedzieć rower świetny na dojazdy do pracy czy wycieczki po ścieżkach wysokiej klasy.
    Jedno, ale pięknie na foto zrobili spawy i tylko góra ładnie zjechana. Kiedyś trek wszystkie ramy ładnie wykańczał niczym unibike czy cross, a teraz to jest jazda na marce niestety.
    14917498-jnQYX.jpgTak czy siak mi się podoba bo niczego nie udaje jak ostatnie dual sporty.
  2. Awatar użytkownika uli.mos
    Mam i polecam; naprawdę szybka maszyna. Do miasta wystarczy założyć oponę gravelową np. Schwalbe g-one i ona napewno zamortyzuje wiele nierówności. Widełki pozwalają na założenie szerszej opony. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Marvin
    Mógłbyś zmierzyć jaką maksymalnie można oponę przód i tył wsadzić?
    Da radę tym na górskich podjazdach?
  3. Awatar użytkownika b8db72d60e
    Fajny rower, ale chyba jednak nie na nasze polskie "drogi rowerowe"
    Awatar użytkownika marek.moczymorda
    Wyolbrzymiasz albo nie jeździłeś na takim rowerze, zrobiłem ~5k km w jednym sezonie na podobnym rowerze (Marin Presidio 1) traktowałem go jak ATB, jeździłem po takich ujebach gdzie ludzie na MTB by się nie zapuszczali.
    Szersza opona, niższe ciśnienie i masz amortyzację lepszą od tanich sprężynowych uginaczy.
  4. Awatar użytkownika axis555
    Świetny rower wielozadaniowy
  5. Awatar użytkownika SMYTH
    Coś podobnego?
    Awatar użytkownika Birui
    Marin DSX, Trek Dual Sport, Specialized Sirrus, Cube Nulane, Triban RC flatbar, Giant Fastroad, Merida Speeder to tak z pamięci. Większość występuje jedynie w katalogach bo dostępność tragiczna
  6. Awatar użytkownika Robert_Beerbant
    Ciemny rower na ciemnym tle - brawa dla fotografa, "zachęcił"...
  7. Awatar użytkownika marek.moczymorda
    Daje plusa bo cena ok, można też kupić DS3 Gen4 prawie tysiąc taniej samemu zmienić widelec i będzie właściwie to samo. Ale jednak nie tak łatwo coś obecnie znaleźć pod 1 1/8" z odpowiednim AC o pasującym kolorze nie wspominając.

    Edit: Stop, to inna rama (Edytowano)
    Awatar użytkownika Bizkup
    Kupno ds 3 gen 4 w odpowiednim rozmiarze jest niemal niemożliwe obecnie. W sklepach pustki, ja wczoraj zamówiłem z goodsport xl, został chyba jeszcze jeden tylko, a tak to Ski głównie.
  8. Awatar użytkownika bboozzoo
    W podobnej cenie powinien być Canyon Roadlite 5, tyke że prawie 1kg+ lżejszy.
    Awatar użytkownika rad_ek
    Nie chce mi się porównywać, ale prawie na pewno canyon będzie miał bardziej agresywną geometrię, wystarczy spojrzec na wysokość siodelka vs kierownicy. Ten trek to jest bardziej rower crossowy bez amortyzatora. Roadlite, to szosa z prosta kierownicą, gdzie nie wejdą szersze opony i ma bardziej szosowe przełożenia. Kompletnie inne rowery (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika czosneg123
    Pytanie z innej beczki, kaj się podział kolega Frihet? Miał dobre wrzuty z dużymi przecenami, a od jakiegoś czasu posucha. Umówmy się, te ostatnie okazje gdzie jest około -15% na jakieś Krossy to straszna bida... (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika Ozzie89
    W tej cenie mogli już dać amorek crossowy, choćby 63mm, najlepiej z blokadą skoku. Wtedy byłby bardziej komfortowy i uniwersalny.
    Awatar użytkownika Birui
    I cięższy o kilogram albo lepiej a do tego mniej sztywny. Jeśli ktoś chce z amortyzatorem, jest cała masa innych rowerów do wyboru.
  11. Awatar użytkownika ChuckMolson
    Mam fitnessa krossa, z perspektywy czasu już chyba lepiej gravela wziąć z barankiem, chyba tak zrobię następnym razem i wrzucę rs paragona do niego, mając w powazaniu co myślą o tym inni
    Awatar użytkownika szyn
    Którego fitnessa masz?
  12. Awatar użytkownika ViP3R
    Jak to się zmienia punkt widzenia od punktu siedzenia..
    Kiedy jeździłem na Romecie Orkan 5 to ten byłby faktycznie lekki.
    Odkąd kumpel złożył mi przełajówkę, która "goła" waży coś koło 7,4 kg to ponad 11 kg jest klocem (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika Pŕeper
    Szukałem takiej okazji przed sezonem. Z braku interesujących opcji kupiłem używanego acz w idealnym stanie Tribana 520 flat bar. Dokupiłem inne używane koła (600zł) i oponki 32C. Łącznie za 2k mam 9kg rower z napędem 3x9. Jak ktoś lubi pokręcić to polecam.
    Awatar użytkownika szyn
    Jakie oponki?
  14. Awatar użytkownika Birui
    Mam na zmienionej grubszej oponie, tubeless. Genialny sprzęt, opis w ogóle nie przekłamany.
    Awatar użytkownika Marvin
    Jakie rozmiar wchodzi maksymalnie z przodu i z tyłu? Masz jakąś fotkę roweru?
  15. Awatar użytkownika Pilifos1
    Coś uniwersalnego w podobnej cenie?
  16. Awatar użytkownika eldorado
    na 180 cm i 87 cm przekrorku L będze ok?
    Awatar użytkownika piotrek_szalik
    Będzie OK
  17. Awatar użytkownika CapitanObvius79
    Przy takim układzie kierownicy to raczej pozycja mocno pochylona do przodu; rower miejski to nie jest.
    Awatar użytkownika Mitto
    Dlaczego? Wygląda na mocno crossową.
  18. Awatar użytkownika krymic91
    Miałem taki tylko niższa wersję FX2 bardzo fajny i wygodny rower po asfalcie idzie jak szosa najlepsze oponki to 35 c do niego i przy odpowiednim ciśnieniu szutry i lasy to nie problem
  19. Awatar użytkownika kwojtow
    Na 181cm jaka wielkość ramy powinna być?
    Awatar użytkownika marek.moczymorda
    Mi przy 182cm pasowała L, M była by zdecydowanie za mała natomiast XL może była by ok jeśli lubisz pozycję jak na taborecie. (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika Mirden
    Niech ktoś mi znajdzie szybki elektryczny
Awatar użytkownika