Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
698°
Opublikowano 10 czerwca 2023
Rower Gravel Romet Boreas 2 GRX 2023
Darmowa z Polska ·
Opublikowane przez
BrrSkibidiDopDopYesYes
Dołączył w 2019
25
303
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Ciekawa oferta na Boreasa 2 na GRX.
-200 zł od kwoty 5998zł po wpisaniu kodu, dodatkowo po zarejestrowaniu dowodu zakupu, otrzymujemy 600zł na akcesoria.
Edit: bonus na akcesoria nie przysługuje w przypadku skupu na firmę//
ciekaw jestem odbioru. Czy warto czy nie warto, jak warto to dlaczego? Czy to dobra okazja? sam się zastanawiam a zależy mi na GRX i hydraulice
-200 zł od kwoty 5998zł po wpisaniu kodu, dodatkowo po zarejestrowaniu dowodu zakupu, otrzymujemy 600zł na akcesoria.
Edit: bonus na akcesoria nie przysługuje w przypadku skupu na firmę//
ciekaw jestem odbioru. Czy warto czy nie warto, jak warto to dlaczego? Czy to dobra okazja? sam się zastanawiam a zależy mi na GRX i hydraulice
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
146 Komentarzy
sortowanie:1. Napęd 1x > 2x wg. sprzedawcy - prostota, niezawodność i płynność działania. Na 2x może pojedziesz kilka km szybciej pędząc powyżej 50ki, na polskie warunki 1x będzie wystarczający w 95%.
2. Oba mają bardzo fajną geometrię, "czucie" oraz pozycja to trochę kwestia indywidualna ale na obu było mi pewnie, w zakrętach gituwa, sprzedawca jednak spuszczał się nad Boreasem z racji na rurkę (nie wiem jak to się fachowo nazywa ^^) co idzie od tylnego koła pod siodełko - wg. niego obniżenie jej powoduje, że rower czuć fenomenalnie i poleca go każdemu klientowi (podobno z powodzeniem).
3. Rzeczywiście coś może być na rzeczy, ogólnie na Romecie było mi chyba trochę wygodniej (mam 1.92m), ale Ridley jednak mi się strasznie podoba optycznie i chyba wygra.
4. Lka u Ridley'a to taka 57ka w Romecie (załączam zdjęcie).
(Edytowano)
Na start polecam krossa eskera 1.0 lub 2.0.
Przejechane tysiące kilometrów, zero awarii osprzętu i bardzo wygodna geometria.
Jedyna rzecz jaka mnie zaskoczyła: po kilkuset kilometrach poluzował się mostek. Wystarczyło go skręcić na nowo. Ot taka dokładność składania Rometa. Ogólnie polecam zaraz po kupnie rozkręcić i skręcić na nowo z dobrym kluczem
Jeżeli chodzi o opony, mam takie w swoim i na asfalcie się mi jedna starła po 1k kilometrów, na razie zamieniłem opony przód z tyłem w oczekiwaniu na nowe. Na szutrze i piasku dają radę (moim zdaniem są bardziej do tego)
Omg this is fckn good jutro przegląd zerowy z regulacja
🧨💥💥💥 kozak
Dobrze by było jakby ktoś z boreasem potwierdził jak to jest, ale dla mnie (188cm) wyszło że ten rower wogols nie pasuje, bo XL ma wyżej kierownicę, ale jest już za długi.
Z takich innych małych minusow, to boreas podobno ma obręcze o szerokości 19c - co jest rozmiarem który się obecnie w szosach montuje np z oponami 28mm.
Ogólnie pasuje to do komentarza napisanego wyżej - że to jest takie Aspre ale niby gravel.
Ja skreslilem ten rower całkiem (Edytowano)
Generalnie Romet to dziadowski producent, ot o przykłady: oszukują, że przedni widelec to full carbon, podczas gdy jest to mieszanka i nie chodzi tu aluminiową rurę sterową tylko sam widelec, hak przerzutki potrafi powodować skrzypienie roweru, najlepiej od razu wymienić śrubki bo te w rowerze są z dykty, prowadzenie linek pozostawia dużo do życzenia fatalnie poprowadzone linki, lakier bardzo delikatny - najlepiej okleić od razu całość, a obsługa gwarancyjna jest do dupy, a więc Ridley w tych pieniądzach.
(Edytowano)