Amazon aplikacja iOS

maj 26. 2023
Cześć, mam problem z zalogowaniem do Amazona.pl na urządzeniach z iOS.
Mogę zalogować się do amazon.de i np UK, a po przełączeniu na Amazon.pl konto mam wylogowane, a podczas logowania wyświetla mi błąd: coś poszło nie tak.
Miał ktoś może taką sytuacje?

Zgłaszałem do BOK ale nie wiedzą co się stało.

Usuwanie danych i całej aplikacji też nie pomaga
Aktualizacje społecznościowe

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika vm9xs3ioamak
    vm9xs3ioamak
    U mnie jest tak samo - poza polskim amazonem, do innych normalnie można się zalogować. W polskim niestety „coś poszło nie tak”… Niby loguje, bo przy kolejnym wejściu do aplikacji pokazuje nazwę użytkownika, ale cokolwiek chcę zobaczyć (np. listę albo zamówienia) to chce hasło i kod z obrazka. Po tym znowu „coś poszło…”
  2. Awatar użytkownika NickVolt
    NickVolt
    Nie używaj aplikacji. Po co mają cię szpiegować?
    Masz w ustawieniach systemu ukrywanie adresu IP?
    Awatar użytkownika rzerzorz
    rzerzorz Autor
    mam, i z zaznaczonym i bez to samo.
    Nie wiem czy problem z kontem czy jak ale na 3 urządzeniach z iOS to samo...
  3. Awatar użytkownika Misiunieczek
    Misiunieczek
    Przed chwilą sprawdziłem u mnie i moje konto działa w aplikacji.
  4. Awatar użytkownika KateMali
    KateMali
    Jest awaria polskich serwerów, info z pierwszej ręki. Poczekaj aż naprawią
Awatar użytkownika