Niestety, ta okazja wygasła 22 maja 2023.
1157°
Opublikowano 19 maja 2023
Bagażnik na 2 rowery Thule ProRide 591
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Pathfinda
Dołączył w 2019
6
31
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
W poszukiwaniu bagażnika na rowery trafiłem na dobrą ofertę Thule ProRide 591. Starszy model Thule jednak w cenie praktycznie podstawowego Freeride 532.
Dostępna jest również oferta na jeden rower za 395zł.
Dostępna jest również oferta na jeden rower za 395zł.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
161 Komentarzy
sortowanie:Łapanie przy korbie, gdzie szczęki zaciskowa sie zmieszcza jest mało bezpieczne bo szczęki łapią pod duzym kątem i za nisko. (Edytowano)
* 591, pomimo używania przez cały rok (czyli w zimie wystawione na mróz i sól) doskonale działają cały czas; widać lekki ubytek na estetyce, ale nic poza tym; 598 pewnie będą takie same.
* 598 wydaje się być nieco wygodniejszy (trochę większa łapa, ukośne paski), ale realnie nie ma dużej różnicy; jeśli ktoś musi kupić kilka i chce zaoszczędzić kilka stów, to bez zastanowienia brać 591
* w dyskusję hak vs. dach nie wchodzę, ale powiem tylko, że mocno zapięte na dachu rowery o standardowym kształcie (MTB XC, gravel, dziecięce wersje MTB) nigdy nie spadły, ani nie sprawiały wrażenia jakby miały. Jeżdżę szybko, głównie prędkości autostradowe (nie wlekę się prawym pasem). Na te prawie 1000 razy, jak przez lata rowery zapinałem i odpinałem, pewnie kilka razy zdarzyło mi się zapomnieć któregoś paska. Nic się nie stało.
* możliwe, że 598 są nieco wygodniejsze montażu rozumianym jako mocowanie ich do poprzecznych belek. Nie pamiętam szczegółów, dociekliwi mogą ściągnąć instrukcje w PDF i porównać. Jeśli tak jest, to może to robić różnicę osobom, które chcę zdejmować bagażnik rowery z belek (np. poza sezonem albo wymieniać na bagażnik na narty, choć w tym wypadku jednak polecam kupić drugi komplet belek i zdejmować całość, dużo wygodniejsze i szybsze; kilka razy na początku tak zrobiłem -- ale wtedy trzeba pamiętać o miejscu na przechowywanie zmontowanego bagażnika),
* łapa w 598 ma więcej gumy, guma jest też bardziej miękka; osobom, które mają ramę roweru z karbonu może to robić różnicę (choć coś mi świta, że i 591 i 598 wymaga wkładki oficjalnie). Ja nie mam karbonu i nie będę miał z założenia, więc mi bez różnicy. (Edytowano)
(Edytowano)
W podstawkach pod koła ma też takie dodatkowe rowki na zaczepienie pasków, żeby nie przeszkadzały podczas wkładania w nie kół.
I jak dobrze widzę na zdjęciu, w 591 nie ma pompek do naciągania pasków. (Edytowano)
Teraz tylko jeden za 569,99
ak patrzyłem to były za ponad 500
Mam taki na klapę tylna do kombi, to paski niemiłosiernie hałasują już przy 50km/h... Tu w sumie nie ma tych pasków(?), ale jednak może coś hałasuje (same rowery)?