Niestety, ta okazja wygasła 19 czerwca 2023.
691°
Opublikowano 20 maja 2023
Rower Trek X-caliber 8
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Dany_NWD
Dołączył w 2018
6
47
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Witajcie podsyłam Wam bardzo fajny rower znanej wszystkim amerykańskiej firmy TREK.
Dane techniczne:
Rama
Alpha gold aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutek i sztycy regulowanej, mocowanie na bagażnik i nóżkę, boost141, 5 mm qr
Widelec
Rockshox judy sl, sprężyna soloair, blokada turnkey, zwężana rura sterowa, boost110, oś 15 mm maxle stealth, 100 mm skoku (xs - 80 mm)
Suport
Shimano sm-bb52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem
Mechanizm korbowy
Shimano mt511, zębatka 30t ze stali, boost, 175 mm długości (xs, s, m - 170 mm)
Manetki
Shimano deore m6100, 12-biegowa
Przerzutka tylna
Shimano xt m8100, długi wózek, maks. zębatka 51t
Łańcuch
Shimano deore m6100, 12-biegowa
Kaseta
Shimano deore m6100, 10-51, 12-rzędowa
Hamulce
Hydrauliczny hamulec tarczowy shimano mt200, tarcza shimano rt26, na 6 śrub, 160 mm/180 mm
Obręcze
Bontrager kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego tubeless ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór presta
Piasty
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, przód: boost110, oś przelotowa 15 mm | tył: bębenek shimano microspline, boost141, 5 mm zacisk qr
Opony
Maxxis ardent race, bezdętkowe, obudowa exo, stopka zwijana, 60tpi, 29x2.35" (xs, s - 27.5x2.35")
Wspornik kierownicy
Bontrager elite, 31,8 mm, zgodny z blendr, 7 stopni, 60 mm długości (xs, s), 70 mm (m, m/l), 80 mm (l), 90 mm (xl, xxl), stery półzintegrowane, kulkowe, góra 1-1/8”, dół 1,5”
Kierownica
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 690 mm (xs), 720 mm (s, m), 750 mm (m/l, l, xl, xxl)
Chwyty
Bontrager xr trail comp, nylonowe z obejmą
Wspornik siodła
Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm (xs, s), 360 mm (m), 400 mm (m/l, l, xl, xxl)
Siodło
Bontrager arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
Pedały
Vp-536 nylonowe, platformowe
Dane techniczne:
Rama
Alpha gold aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutek i sztycy regulowanej, mocowanie na bagażnik i nóżkę, boost141, 5 mm qr
Widelec
Rockshox judy sl, sprężyna soloair, blokada turnkey, zwężana rura sterowa, boost110, oś 15 mm maxle stealth, 100 mm skoku (xs - 80 mm)
Suport
Shimano sm-bb52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem
Mechanizm korbowy
Shimano mt511, zębatka 30t ze stali, boost, 175 mm długości (xs, s, m - 170 mm)
Manetki
Shimano deore m6100, 12-biegowa
Przerzutka tylna
Shimano xt m8100, długi wózek, maks. zębatka 51t
Łańcuch
Shimano deore m6100, 12-biegowa
Kaseta
Shimano deore m6100, 10-51, 12-rzędowa
Hamulce
Hydrauliczny hamulec tarczowy shimano mt200, tarcza shimano rt26, na 6 śrub, 160 mm/180 mm
Obręcze
Bontrager kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego tubeless ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór presta
Piasty
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, przód: boost110, oś przelotowa 15 mm | tył: bębenek shimano microspline, boost141, 5 mm zacisk qr
Opony
Maxxis ardent race, bezdętkowe, obudowa exo, stopka zwijana, 60tpi, 29x2.35" (xs, s - 27.5x2.35")
Wspornik kierownicy
Bontrager elite, 31,8 mm, zgodny z blendr, 7 stopni, 60 mm długości (xs, s), 70 mm (m, m/l), 80 mm (l), 90 mm (xl, xxl), stery półzintegrowane, kulkowe, góra 1-1/8”, dół 1,5”
Kierownica
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 690 mm (xs), 720 mm (s, m), 750 mm (m/l, l, xl, xxl)
Chwyty
Bontrager xr trail comp, nylonowe z obejmą
Wspornik siodła
Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm (xs, s), 360 mm (m), 400 mm (m/l, l, xl, xxl)
Siodło
Bontrager arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
Pedały
Vp-536 nylonowe, platformowe
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
105 Komentarzy
sortowanie:P.s. rower miał dobre kilkanaście lat i na nowej ramie teraz od xx lat śmiga mój tata.
Ktoś ma? Testował?
Kiedyś na góralu się szalało po lesie potem bez zmiany opon leciało się po asfalcie bez problemu robiąc 40 kmh po płaskim.
Teraz góral typowo w teren, a jak chcesz płasko to gravel albo typowa szosa.
Przyszedł cały i zdrowy