Niestety, ta okazja wygasła 28 sierpnia 2023.
624°
Opublikowano 29 lipca 2023

Rower crossowy Trek Dual sport 3 generacja 5 najnowszy model

4 349zł5 499zł-21%
Darmowa dostawa
Awatar użytkownika Molin_
Opublikowane przez
Molin_
Dołączył w 2023
59
119

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Najnowszy model popularnej serii dual sport. Bardzo wygodna rama sztywny widelec.

specyfikacja:
Trek Dual Sport 3 generacji 5 jest dla Ciebie, jeśli...Szukasz lekkiego, szybkiego i sprawnego roweru crossowego z solidnymi częściami? Chcesz przemierzać na nim lżejsze szlaki, ćwiczyć formę na szosie czy załatwiać sprawunki?

Użyte technologieLekka aluminiowa rama z elegancko poprowadzonymi wewnętrznie przewodami, lekki widelec z włókna węglowego, szerokie koła do zastosowań bezdętkowych Bontrager Kovee 650b i szerokie opony 50c dla sprawności i komfortu w zróżnicowanym terenie oraz prosty napęd Shimano Deore 1x10 bez przedniej przerzutki dla łatwiejszego manewrowania. Nie martw się, kaseta o szerokim zakresie 11-46 zapewnia wszystkie przełożenia potrzebne do pokonania zarówno wzgórz, jak i płaskich odcinków. Do tego mocne hamulce tarczowe i uchwyty na bagażnik i błotniki.

Jaki jest Dual Sport 3?Dual Sport 3 jeździ szybko i wydajnie po szosach, a jednocześnie pewnie i sprawnie po drogach gruntowych i szutrowych. Ma koła i opony wygładzające nawierzchnię oraz wytrzymały i prosty napęd Shimano 1x.

Dlaczego pokochasz Treka Dual Sport
  • Sztywne koła i szerokie opony wygładzają teren, zapewniając wygodę i pewność amortyzowanego widelca bez dodatkowej wagi
  • Napęd 1x daje Ci wszystkie biegi, których potrzebujesz, i żadnych zbędnych
  • Wszechstronne opony na szuter zapewniają szybkość na szosie i przyczepność w trudniejszym terenie
  • Linki i przewody prowadzone są wewnątrz, co chroni je przed warunkami pogodowymi i poprawia wygląd roweru
Dane techniczne*RamaAlpha Gold Aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe post mount, mocowanie podpórki. QR 135 x 5 mm

WidelecDual Sport carbon, internal brake routing, fender mounts, rack mounts, ThruSkew 5mm QR

KołaPiasta przedniaFormula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR

Piasta tylnaFormula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR

ObręczBontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta

OponaBontrager GR0 Expert, stopka z drutu, ochrona antyprzebiciowa, 60 tpi, 650 x 50c Maks. rozmiar opon 27,5 x 2,0"

NapędManetkaShimano Deore M4100, 10-biegowa

Przerzutka tylnaShimano Deore M5120, długi wózek

KorbaRozmiar: S, M Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 170 mm długości
Rozmiar: L, XL Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 175 mm długości

KasetaShimano Deore M4100, 11-46, 10-rzędowa

ŁańcuchKMC X10, 10-rzędowy

PedałWellgo, nylonowy korpus, aluminiowa osłona

Maks. wielkość zębatki1x: 42T, 2x/3x: 48T

KomponentySiodełkoBontrager H1

SztycaBontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm

KierownicaRozmiar: S Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 600 mm
Rozmiar: M, L Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 660 mm
Rozmiar: XL Bontrager Comp o niskim profilu, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 690 mm

ChwytyBontrager XR Endurance Elite

Wspornik kierownicyRozmiar: S Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: M, L Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: XL Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości

HamulecHydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia MT201, zacisk UR300

Tarcza hamulcowaShimano RT26, na 6 śrub, 160 mm

Rozmiar tarczyMaksymalna średnica tarczy: 160 mm

WagaWaga M - 11.88 kg / 26.2 lbs
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

169 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Marcin_Kryska
    Czy mogę zapytać pepperowych specjalistów co polecają do około 3k do celów czysto rekreacyjnych/jazdy z córką na foteliku mocowanym do ramy?
    Awatar użytkownika Luqart
    Masz 2 sensowne opcje
    1. Trek dual sport 3 gen 4.
    2. Lazaro QUANTUM V4 2023.
  2. Awatar użytkownika Siwy_Siwy
    Powiem szczerze ze lepiej kupić DS3 gen 4 wsadzić amortyzator Rock Shox Paragon Gold i opony Continental Racing King 29 2.0 i w cenie DS3 gen 5 ma się taką rakietę że głowa mała 🤪😄
    Awatar użytkownika MrMichciu
    Niedawno kupiłem DS3 gen 4 i zdaje się że po 70km coś popsuło i trze sprężyna, albo coś jak papier ścierny o rurę / goleń, muszę sprawdzić rozmiarowo który ten rock shox będzie pasował i pewnie wymienię
  3. Awatar użytkownika Rufuszzzzz
    Po bułki w sam raz:)
    Awatar użytkownika kazan
    Tylko jak nie wjedziesz na ścieżkę rowerową a będziesz jechał po ulicy wjeżdżając w każdą dziurę
  4. Awatar użytkownika Krzysztof_Rabiczko
    Pan, a gdzie jest amorek!
    Awatar użytkownika Przemek_8
    w tej cenie i do takiego rowera to amorek zmienia się w niepotrzebne +2kg obciążenia, a za wiele nie dodaje. a tutaj karbonowy wideł tez pracuje i wybiera nierównośći wystarczająco na ściezki rowerowe, bruk, czy leśne ścieżki
  5. Awatar użytkownika lorax2048
    Co to za patologia bez amorka?
    Awatar użytkownika Przemek_8
    zdrowy rozsądek, tak się nazywa ta patologia (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika Bullfrog_boss
    Fajny rower, mój ziomek ma. Nie jestem pewien, czy cena do końca adekwatna
    Awatar użytkownika Klocekd2
    płacisz za markę i obsługę posprzedażową, a czy warto, to już każdy musi sobie sam odpowiedzieć. Ale zgodzę się, rower fajny, lekki bez zbędnego amortyzatora. Po bułki lub na wycieczkę w sam raz. Może nawet ktoś odmacha jak zobaczy że Trek
  7. Awatar użytkownika lgo
    To chyba bardziej fitness niż cross
    Awatar użytkownika Firebird
    Rower crossfitowy.
  8. Awatar użytkownika JM123
    Jakie są podobne rowery do tego treka? W sensie cross, ale bez amora?
  9. Awatar użytkownika jacko90
    14695121-eQzJN.jpgSpoko, prosty rower.
    Awatar użytkownika ichris
    Po pifku mniej trzęsie w lesie.
  10. Awatar użytkownika ichris
    Amortyzacja powietrzna w oponach
    Awatar użytkownika dns_dns
    Plus karbonowy widelec też amortyzuje, znawco... (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika scarlett
    Mieliście problemumy z farba w trekach?
    Awatar użytkownika Przemek_8
    tak, znany problem-warstwa lakieru jest wyjątkowo cienka i słaba. ale na stronie treka mozesz kupić zaprawki pod konkretny kolor (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika janekyz.123
    Posiadam generację 4 i trudno się do czegoś doczepić.

    Śmiga na asfalcie i w lekkim terenie.
  13. Awatar użytkownika ForzaInternazionale
    Sztywny widelec, a waga nadal 12kg? To Giant roam 0 tyle samo waży z widelcem amortyzowanym
  14. Awatar użytkownika Sławosh
    Bez sensu za te pieniądze. Dual sport 3 gen4 lub Dual Sport 2 Gen3 wystarczy na lata...
    Awatar użytkownika Hakuri
    Pewnie wystarczy chodź zmiana ciężkiego amora na lekki sztywny moim zdaniem na plus. (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika Fedurrr
    Szkoda ze z fajnego choć drogiego crossa zrobili rower typowo bulwarowy taki fitness. Mogli zostawić jak jest dać powietrzny amor od ds3, poprawić te amatorskie spawy od pianego chińczyka i przecież by się dalej elegancko sprzedawał. Zamiast tego fitness to już wolałbym chyba kupić jakiś rekreacyjny z bardziej wyprostowana pozycja gravel skoro po terenie nie pojedzie, merida silex w promce poniżej 5tys przecież bywa ostatnio z lepszym osprzętem. U nas są na prawdę kiepskie drogi, mało dróg rowerowych a miejska jungla z krzywa kostka czy płytami i dziurami na drogach to jest lipa. Carbonowy amor nic nie daje jeśli zboczymy z równej drogi bo niweluje tylko bardzo drobne wibracje z jezdni. Nie trafia to do mnie. Były i dalej można kupić specialized sirrius czy trek FX w fajniej cenie z drugiej ręki czy z wyprzedaży za mniejsze pieniądze. Prawie sam kupiłem sirrius kilku miesięczny, ale jeździłem 20lat gravelem z prosta kierownica i jak wsiadłem na rower z fajnym podstawowym amorku powietrznym rockshock to już nie było odwrotu do sztywniaka. Oczywiście blokada w manetce często używana.
    Dużo osób widzę jedzie do nas na PÓŁWYSEP. Różne rowery się widzi. Na taki wypad tygodniowy nad morze spoko aby się pokręcić na urlopie tylko znowu po co tak drogi sprzed na takie jazdy.
    Awatar użytkownika Nexus-6
    Zgadzam się w 100%. Dziwny twór ten Trek. Wolałbym krosowy fajny Giant Roam na powietrznym amorze, albo gravel z barankiem
  16. Awatar użytkownika KetrabP
    27,5 cala w tej cenie to słabo.
  17. Awatar użytkownika Marvin
    Szkoda że tego treka zrobili na mniejszych kołach.
  18. Awatar użytkownika w1wlodek
    Za 3000 byłby idealny, za 3500 dobry. Za te 4300, imo dużo, a nie wiele sie dosaje. Ten widelec z carbonary taki drogi? Czy co tam jest drogie? (Edytowano)
    Awatar użytkownika Emhyr
    Nic, poza marką.
    Jak piszesz za ten rower warto dać 3500 max. (Edytowano)
  19. Awatar użytkownika Ziuuutek
    Fajne te nowe treki
Awatar użytkownika