Niestety, ta okazja wygasła 2 minuty temu.
142°
Opublikowano 3 dni temu
Romet gravel Aspre 2
199zł
Opublikowane przez
Arobałat
Dołączył w 2024
14
12
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Najnowsza odsłona klasyka polskich szutrów
Romet Aspre 2 to aluminiowy rower gravelowy przeznaczony szybkiej jazdy niezależnie od terenu. To też idealnie dopasowany rower gravelowy na rynku, który umożliwi pełne spersonalizowanie pod własny styl jazdy.
Tego modelu chyba nie musimy nikomu przedstawiać. Aspre 2 to nasz kultowy gravel. Czemu zawdzięcza swoją rozpoznawalność? Romet Aspre 2 jest ceniony przez wielu miłośników graveli dzięki swojej wszechstronności i starannie dobranym komponentom, co czyni go doskonałym wyborem dla różnorodnych przygód na szutrze i poza nim.
Aspre 2 2024 to zupełnie nowa, udoskonalona geometria aluminiowej ramy. Nowa konstrukcja ramy w modelu Aspre 2 umożliwia bardziej aerodynamiczną pozycję rowerzysty, dzięki krótszej rurze podsiodłowej. Wygodę dodatkowo zwiększa carbonowy widelec, oraz szeroka kierownica z systemem flare. Wszystko to sprawia, że pokonane kilometry stają się praktycznie nieodczuwalne. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby obniżyć sztycę i zaszaleć na nim w bardziej wymagającym terenie. Krótka rura górna sprawia, że rower jest zwinny i responsywny: rower doskonale reaguje na Twoje manewry, prowadząc Cię dokładnie tam, gdzie sobie zażyczysz.
Dodatkowo w Aspre zamontowaliśmy napęd Shimano GRX o szerokim zakresie przełożeń. 2 blaty z przodu pozwolą na dobranie kadencji pod każdy rodzaj jazdy: od spokojniejszych przejażdżek, na agresywnej jeździe w terenie kończąc. W każdych warunkach o twoje bezpieczeństwo dbają hydrauliczne hamulce na tarczach. Opony Schwalbe G-One o rozmiarze 38c zapewniają doskonałą przyczepność. Gravele to także bikepacking, a więc w Aspre 2 umieściliśmy liczne montaże na akcesoria, aby zapewnić przestrzeń załadunkową nawet dla najbardziej wymagających bikepacker’ów.
Zanurz się w świat graveli, odkrywaj nowe trasy i docieraj tam, gdzie zawsze chciałeś. Aspre 2 będzie niezastąpionym partnerem podczas każdej wyprawy po szutrze.
Kolor
Żółty
Rozmiar koła
28"
Rama
alu 6061 X-lite
Materiał ramy
Aluminium
Widelec
Carbon Tapered
Manetki przód
Shimano FD-RX400
Manetki tył
Shimano RD-RX400
Przerzutka przód
Shimano Claris FD-R2000
Przerzutka tył
Shimano Claris RD-R2000
Hamulec przód
Shimano GRX FD-RX400
Hamulec tył
Shimano GRX FD-RX400
Tarcza hamulcowa przód
Shimano SM-RT10 centerlock 160 mm
Tarcza hamulcowa tył
Shimano SM-RT10 centerlock 160 mm
Opony
Schwalbe G-ONE 700x38C
Obręcze
Ryde DP19
Piasta przód
Shimano HB-RS470
Piasta tył
Shimano FH-RS470
Kaseta/wolnobieg
Shimano HG500-10 11-34T 10 biegów
Kierownica
Romet Gravel aluminiowa 420mm
Mostek kierownicy
Romet Aluminiowy 70mm/90mm/100mm
Sztyca
Romet Aluminiowa 27,2mm 350mm
Napęd
20 biegów
Siodło
Fizik Taiga
Waga
11 kg
Romet Aspre 2 to aluminiowy rower gravelowy przeznaczony szybkiej jazdy niezależnie od terenu. To też idealnie dopasowany rower gravelowy na rynku, który umożliwi pełne spersonalizowanie pod własny styl jazdy.
Tego modelu chyba nie musimy nikomu przedstawiać. Aspre 2 to nasz kultowy gravel. Czemu zawdzięcza swoją rozpoznawalność? Romet Aspre 2 jest ceniony przez wielu miłośników graveli dzięki swojej wszechstronności i starannie dobranym komponentom, co czyni go doskonałym wyborem dla różnorodnych przygód na szutrze i poza nim.
Aspre 2 2024 to zupełnie nowa, udoskonalona geometria aluminiowej ramy. Nowa konstrukcja ramy w modelu Aspre 2 umożliwia bardziej aerodynamiczną pozycję rowerzysty, dzięki krótszej rurze podsiodłowej. Wygodę dodatkowo zwiększa carbonowy widelec, oraz szeroka kierownica z systemem flare. Wszystko to sprawia, że pokonane kilometry stają się praktycznie nieodczuwalne. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby obniżyć sztycę i zaszaleć na nim w bardziej wymagającym terenie. Krótka rura górna sprawia, że rower jest zwinny i responsywny: rower doskonale reaguje na Twoje manewry, prowadząc Cię dokładnie tam, gdzie sobie zażyczysz.
Dodatkowo w Aspre zamontowaliśmy napęd Shimano GRX o szerokim zakresie przełożeń. 2 blaty z przodu pozwolą na dobranie kadencji pod każdy rodzaj jazdy: od spokojniejszych przejażdżek, na agresywnej jeździe w terenie kończąc. W każdych warunkach o twoje bezpieczeństwo dbają hydrauliczne hamulce na tarczach. Opony Schwalbe G-One o rozmiarze 38c zapewniają doskonałą przyczepność. Gravele to także bikepacking, a więc w Aspre 2 umieściliśmy liczne montaże na akcesoria, aby zapewnić przestrzeń załadunkową nawet dla najbardziej wymagających bikepacker’ów.
Zanurz się w świat graveli, odkrywaj nowe trasy i docieraj tam, gdzie zawsze chciałeś. Aspre 2 będzie niezastąpionym partnerem podczas każdej wyprawy po szutrze.
Kolor
Żółty
Rozmiar koła
28"
Rama
alu 6061 X-lite
Materiał ramy
Aluminium
Widelec
Carbon Tapered
Manetki przód
Shimano FD-RX400
Manetki tył
Shimano RD-RX400
Przerzutka przód
Shimano Claris FD-R2000
Przerzutka tył
Shimano Claris RD-R2000
Hamulec przód
Shimano GRX FD-RX400
Hamulec tył
Shimano GRX FD-RX400
Tarcza hamulcowa przód
Shimano SM-RT10 centerlock 160 mm
Tarcza hamulcowa tył
Shimano SM-RT10 centerlock 160 mm
Opony
Schwalbe G-ONE 700x38C
Obręcze
Ryde DP19
Piasta przód
Shimano HB-RS470
Piasta tył
Shimano FH-RS470
Kaseta/wolnobieg
Shimano HG500-10 11-34T 10 biegów
Kierownica
Romet Gravel aluminiowa 420mm
Mostek kierownicy
Romet Aluminiowy 70mm/90mm/100mm
Sztyca
Romet Aluminiowa 27,2mm 350mm
Napęd
20 biegów
Siodło
Fizik Taiga
Waga
11 kg
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
22 Komentarze
sortowanie:Shimano FD-RX400
Sylwetka nie jest mocno sportowa, jeśli komuś zależy na sprzęcie to tarcze hamulcowe do wymiany. Najtańsze założone.
Trochę szkoda że linki nie wpuszczone w kierownice, w gravelu przydało się by się... Łatwiej było by zamontować jakąś torbę na baranka.
Opony miałem WTB 700-37c ale szybko zajechane. Oprócz brązowego paska z boku nic nie prezentują.
Co do ceny szału nie ma, ja nowy model kupowałem u dystrybutora na lepszym osprzęcie za 5800, Romet wtedy oferował za 6499. (Edytowano)
I na długie i na krótkie wyprawy.
Mocno kompatybilny z wszystkim.
Ja założyłem Topeak z serii MTX. Urzekły mnie te szyny do montażu dedykowanych sakw.
Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem tarcze przód na 180 Icetech.
Więcej modyfikacji nie musiałem robić. Zrobione około 10kkm.
Jedyne co musiałem zrobić to rozkręcić i skręcić z pomocą klucza dynamometrycznego. Słabo poskręcany przyjechał (wysyłkowo).
Mam rozmiar 59cm. Wzrostu 187. Wygodna pozycja, bardziej na dystanse
Rower w tej cenie ok, raczej z tych większych, więc trzeba uważać przy rozmiarze.
Jeju wielki opis i tak nie wiesz ile zębów mają tarcze z przodu... wygooglowałem że 30/46. (Edytowano)
Najlepiej od razu usiąść na rower który nadaje się do upgrade:
Sztywne osie, hydraulika, hollowtech.
Jak kupisz rower z korbą na kwadrat to szybko wydasz więcej na ulepszenia, niż kupując od razu rower na dobrej półce.
Ten Aspre2 jest bardzo fajną opcją. W naprawdę niskiej cenie ma wszystko co przeciętny amator chciałby mieć w tej klasie roweru.
2023 miał ramę jak boreas.
Teraz wrócili do starej. Wg mnie lepszej.
Dużo daje przesunięcie górnej rury tylnego trójkąta względem poziomej w ramie.