Niestety, ta okazja wygasła 10 września 2023.
124°
Opublikowano 30 sierpnia 2023

Płyn chłodniczy 5L do wysilonych silników -40 +135 fluo do motocykli MANNOL PRO COOL Allegro

44,20zł49,99zł-12%
8,99zł ·
Awatar użytkownika motocyklista
Opublikowane przez
motocyklista
Dołączył w 2015
547
1 336

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Z Allegro Smart darmowa dostawa!
Najlepszy w swojej półce cenowej płyn chłodniczy o super parametrach przeznaczony głównie do wysilonych silników motocyklowych oraz do normalnych pojazdów. Jest on koloru fluo dzięki czemu można zweryfikować jego wyciek co jest bardzo przydatne. Parametry -40 oraz temperatura wrzenia przy +135 czynią go najlepszym wyborem względem ceny sam używam.

Wielosezonowy płyn chłodzący, wyprodukowany na bazie glikolu etylowego. Zapewnia bardzo efektywny przepływ ciepła
Nie wpływa negatywnie na uszczelnienia, przewody, uszczelki oraz inne elementy układu chłodniczego.

MANNOL Pro Cool 4414
Hybrydowe (HOAT – Hybrid Organic Acid Technology) zaawansowane technologicznie, gotowe do użycia rozwiązanie dla dwukołowych pojazdów silnikowych (niewymagające rozcieńczania i chroniące układ chłodzenia do -40 °С) o doskonałych właściwościach eksploatacyjnych, przeznaczone do całoroczne stosowanie w każdym nowoczesnym układzie chłodniczym, w którym zalecane jest stosowanie środka przeciw zamarzaniu na bazie glikolu monoetylenowego. Zapewnia niezawodną ochronę dowolnego układu chłodzenia dwukołowych pojazdów silnikowych.

Właściwości produktu:

- Zapewnia wzmocnioną i stabilną ochronę metali i stopów (mosiądz, miedź, stal uszlachetniona, żeliwo, aluminium i jego stopy) przed wszelkimi formami korozji oraz zapobiega korozji wysokotemperaturowej powierzchni aluminiowych nowoczesnych silników przez cały okres eksploatacji rozwiązania;

- Pakiet dodatków nieorganicznych natychmiast chroni powierzchnię, a część organiczna zaczyna działać dopiero w przypadku pojawienia się źródeł korozji, dzięki czemu osiągana jest maksymalna ochrona od początku użytkowania i wydłuża się żywotność silnika;

- Posiada dobrą stabilność termiczną. Chroni przed tworzeniem się osadów;

- Posiada doskonałą przewodność cieplną oraz odporność na tworzenie się piany i kawitację, która jest stabilna przez cały okres użytkowania roztworu;

- Neutralny dla wkładów i węży, kompatybilny ze wszystkimi rodzajami gumowych i plastikowych części układu chłodzenia;

- Charakteryzuje się doskonałą odpornością na twardą wodę i bardzo niskim stopniem zużycia inhibitora korozji;

- Pakiet dodatków o wysokiej wydajności zapewnia wyjątkową stabilność właściwości eksploatacyjnych płynu niezamarzającego przez cały okres użytkowania;

- Jest płynem o podwyższonym poziomie boranów i krzemianów. Nie zawiera azotanów, fosforanów i amin (technologia NAP free).

Kolor: żółty.

Został specjalnie opracowany do użytku w motocyklach, skuterach, czterokołowcach, ATV (pojazdy terenowe) i innych typach pojazdów dwukołowych.

Żywotność: nie mniej niż 3 lata w zależności od zaleceń producenta pojazdu.

Aby zapewnić najlepsze właściwości, nie rozcieńczaj roztworu!
Nie dopuszczać do przegrzania silnika przy temperaturze wyższej niż 135 °C / 275°F (przy +1,5 bara).
Postępuj zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi!
Zawiera gorzki dodatek zapobiegający połykaniu!
Allegro Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

24 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Fabian_Kita
    Zalałem ten płyn i szału nie ma, motocykl grzeje się jak na poprzednim zwyklekszym, więc te 135 stopni to ściema. Jedyny płyn do motocykli po którym widać różnicę w temperaturach to motul czerwony tylko cena zupełnie inna.
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Źle rozumiesz temperaturę wrzenia, masz coś nie tak z motocyklem z prostych przyczyn może być do wymiany korek chłodnicy który nie utrzymuje potrzebnego ciśnienia i temperatura wrzenia deklarowana przez producenta płynu nie obowiązuje gdyz układ powinien być pod ciśnieniem(tutaj jest 135 stopni przy 1.5bara). Ja mam w R1 zalany gdzie temperatura robocza to około 100-110 stopni i w full crossie 450 bez wentylatorów którego łatwo przegrzać i sprawdza się super. 135 to temperatura wrzenia wiec nawet 180 stopni tutaj nie pomoże motocykl dalej będzie się grzał, bo nie znaczy, ze on będzie odbierał więcej ciepła. Temperatura wrzenia daje nam ochronę silnika do takiej temperatury płyn będzie chłodził, ale jeżeli sprzęt się grzeje i ma za wysoka temperaturę względem fabrycznej to jest coś nie tak z układem chłodzenia itp. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika GracVeloceQ4
    Ja tam stosuję Prestone
  3. Awatar użytkownika Waldek_Zcargo
    wysryw jak szampon dla rudych
  4. Awatar użytkownika aImLeSS
    Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 45 zł

    Czyli trzeba kupić 2 szt. żeby się załapać... FANTASTYCZNA promocja.
    Powinna widnieć w Media Markt, bo wiadomo, że to sklep nie dla idiotów
    Awatar użytkownika motocyklista
    Autor
    Ja mam darmową wysyłkę do paczkomatu i kurierem


    15043055-Ncm4H.jpg
    15043055-Vg2pX.jpg (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Unhit3d
    Coś się może stać jak zaleje do auta z zalecanym płynem G12? Aktualnie i tak jest pół na pół z wodą, a zimą tuż tuż.
    Awatar użytkownika matrix_991
    A nie lepiej po prostu G12?
  6. Awatar użytkownika kamyx123
    Do Opla z chorą temp otwarcia termostatu 105 stopni tylko taki
    Awatar użytkownika Maku637
    1.7di?
  7. Awatar użytkownika LYSY_MAX
    Przy koncentratach zwykłych płynów bez rozcieńczania temp wrzenia jest chyba wyższa niż normalnego plynu. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Było
    Nie.
Awatar użytkownika