Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
691°
Opublikowano 28 lutego 2024
MOTOCYKL APRILIA RSV4 1100 DARK LOSAIL
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Omen66616
Dołączył w 2018
1 633
5 939
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
RSV4 to Prawdziwy Superbike
RSV4 to oznacza dużo więcej niż para kół oraz mocny silnik, jest zwieńczeniem ambitnego projektu podjętego przez Aprilia Racing Division. Wykorzystano najlepszą dostępną technologię, zintegrowane aerodynamiczne winglety, poprawiono wydajność, moc 217 koni mechanicznych i znacznie większy moment obrotowy i dzięki temu powstał superbike o charakterystycznym podwoziu Aprilii. Niesamowite arcydzieło, za sprawą którego przyspiesza tętno już w chwili, gdy na nią patrzymy. Po raz kolejny Aprilia RSV4 dokonała niemożliwego, podnosząc wydajność aerodynamiczną o kolejny poziom dzięki zintegrowanym aerodynamicznym wingletom i dwuwarstwowej owiewce.
Zastosowano odwrócony wahacz wywodzący się ze świata wyścigów i pakiet nowej elektroniki z zaawansowanym APRC, moc 217 koni mechanicznych, zwiększony moment obrotowy i oczywiście niepowtarzalne podwozie Aprili zwala z nóg. Przemierzając rundy rygorystycznych testów porównawczych na całym świecie, RSV4 udowodnia swoją odwagę, stając na wysokości zadania jak prawdziwy mistrz.
Silnik, który naprawdę przyspiesza
Najnowsze modele RSV4 i RSV4 Factory są napędzane silnikiem 1099 cc. Lekki i kompaktowy, zapewnia moment obrotowy na poziomie 125 Nm przy 10 500 obr./min. Moc pozostaje na imponującym poziomie 217 KM spełniając normę Euro 5 i pokonując barierę 305 km/h maksymalnej prędkości.
Aerodynamika z MotoGP
W nowej odsłonie na rok 2021, w RSV4 zastosowano winglety zintegrowane z podwójną owiewką co poprawia jej stabilność, aerodynamikę oraz osiągi. Motocykl przeszedł dużą ilość testów przy pomocy najnowszej technologii, a także w tunelu aerodynamicznym i podczas jazdy w warunkach drogowych oraz torowych, gdzie potwierdził swoje aspiracje.
Zaprojektowany dla dużego komfortu motocyklisty
Znacznie ulepszona ergonomia, nowiutki zbiornik paliwa zapewnia zrelaksowaną pozycję do jazdy, nawet dla wyższych kierowców. Nowością jest również system sterowania ECU 11MP Magneti Marelli, który zapewnia lepsze zarządzanie zawieszeniem Öhlins Smart EC 2.0 i zapewnia niespotykane dotąd wrażenia z jazdy.
Aprilia RSV4 & RSV4 Factory
RSV4 jest również dostępna w opcji "Factory". Wspólny dla obu będzie odnowiony silnik V4 o pojemności 1099 cm3, ale wersja Factory zawiera w standardzie elementy, takie jak kute aluminiowe felgi, półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0 i zaciski hamulcowe Brembo Stylema.osażona jest w powiększoną przednią owiewkę, osłonę zamiast siedzenia pasażera oraz specjalną możliwość odwrócenia działania skrzyni biegów, która może okazać się przydatna podczas wypadów na tor wyścigowy.
RSV4 to oznacza dużo więcej niż para kół oraz mocny silnik, jest zwieńczeniem ambitnego projektu podjętego przez Aprilia Racing Division. Wykorzystano najlepszą dostępną technologię, zintegrowane aerodynamiczne winglety, poprawiono wydajność, moc 217 koni mechanicznych i znacznie większy moment obrotowy i dzięki temu powstał superbike o charakterystycznym podwoziu Aprilii. Niesamowite arcydzieło, za sprawą którego przyspiesza tętno już w chwili, gdy na nią patrzymy. Po raz kolejny Aprilia RSV4 dokonała niemożliwego, podnosząc wydajność aerodynamiczną o kolejny poziom dzięki zintegrowanym aerodynamicznym wingletom i dwuwarstwowej owiewce.
Zastosowano odwrócony wahacz wywodzący się ze świata wyścigów i pakiet nowej elektroniki z zaawansowanym APRC, moc 217 koni mechanicznych, zwiększony moment obrotowy i oczywiście niepowtarzalne podwozie Aprili zwala z nóg. Przemierzając rundy rygorystycznych testów porównawczych na całym świecie, RSV4 udowodnia swoją odwagę, stając na wysokości zadania jak prawdziwy mistrz.
Silnik, który naprawdę przyspiesza
Najnowsze modele RSV4 i RSV4 Factory są napędzane silnikiem 1099 cc. Lekki i kompaktowy, zapewnia moment obrotowy na poziomie 125 Nm przy 10 500 obr./min. Moc pozostaje na imponującym poziomie 217 KM spełniając normę Euro 5 i pokonując barierę 305 km/h maksymalnej prędkości.
Aerodynamika z MotoGP
W nowej odsłonie na rok 2021, w RSV4 zastosowano winglety zintegrowane z podwójną owiewką co poprawia jej stabilność, aerodynamikę oraz osiągi. Motocykl przeszedł dużą ilość testów przy pomocy najnowszej technologii, a także w tunelu aerodynamicznym i podczas jazdy w warunkach drogowych oraz torowych, gdzie potwierdził swoje aspiracje.
Zaprojektowany dla dużego komfortu motocyklisty
Znacznie ulepszona ergonomia, nowiutki zbiornik paliwa zapewnia zrelaksowaną pozycję do jazdy, nawet dla wyższych kierowców. Nowością jest również system sterowania ECU 11MP Magneti Marelli, który zapewnia lepsze zarządzanie zawieszeniem Öhlins Smart EC 2.0 i zapewnia niespotykane dotąd wrażenia z jazdy.
Aprilia RSV4 & RSV4 Factory
RSV4 jest również dostępna w opcji "Factory". Wspólny dla obu będzie odnowiony silnik V4 o pojemności 1099 cm3, ale wersja Factory zawiera w standardzie elementy, takie jak kute aluminiowe felgi, półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0 i zaciski hamulcowe Brembo Stylema.osażona jest w powiększoną przednią owiewkę, osłonę zamiast siedzenia pasażera oraz specjalną możliwość odwrócenia działania skrzyni biegów, która może okazać się przydatna podczas wypadów na tor wyścigowy.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
91 Komentarzy
sortowanie:Więc dobre moto. (Edytowano)
Faktycznie ta sama klasa