206°
Opublikowano 3 dni temu

Kawasaki H2 1000 doładowany kompresorem mechanicznym 4lata gwarancji 2023rok

87 500zł96 900zł-10%
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 237
2 415

O tej okazji

812802_1.jpgPojemność skokowa silnika
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Doskonały silnik o poj. 998 ccm został wzmocniony kompresorem mechanicznym, technologią znanąz Ninjy H2. Innymi słowy, styl serii Z został połączony z technologią H2. Ekran TFT inajbardziej zaawansowane rozwiązania elektroniczne dopełniają obraz motocykladoskonałego, choć wymagającego stalowych nerwów z racji osiągów.Seria Z toponad 50 lat historii. Teraz, gdy pojawił się Z H2, możesz "doładować"swoje życie emocjami związanymi z silnikiem z kompresorem.Technologia Kawasaki zawarta w tym nakedzie prowadzi serięZ w obszary, niedostępne dla innych motocykli.

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy
Elektryczny

Gear Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Emisja C02
139 g/km
Maksymalny moment obrotowy
137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.556 (46/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
104 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
134 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,085 x 810 x 1,130 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit pod pojazdem
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Kawasaki Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

38 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika szalony.max
    Dobra maszynka na start. Manetka do oporu i na jednym na łono Abrahama
  2. Awatar użytkownika Adro_ID
    na pierwszą komunię się nada?
    Awatar użytkownika maxlowcacebuli
    Oczywiście. W wieku 40 lat.
  3. Awatar użytkownika Jarek1012
    No i to jest okazja! A nie jakieś tam popierdawki! 200km jest moc. Mam kat. A, ale motocykl zamieniłem na rower. Ale kusicie, kusicie....
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Czuć tutaj moc i ten kompresor, silnik majstersztyk. Podobno po małych modyfikacjach softu można jeszcze moc podnieść do około 230-250koni (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika F4N4TYK
    Ja to bym se kupił, ale trochę się cykam
    Awatar użytkownika Kyjo
    Nie bój żaby, pasuje Ci. 
  5. Awatar użytkownika zeng
    Darwinowski eliminator
    Awatar użytkownika 2szasza
    Po co się wieszać, jak można z takim przytupem
  6. Awatar użytkownika palumar
    Nada się na ostatnie Moto?
    Awatar użytkownika Jarek1012
    Wszystko jest dla ludzi z głową. Na motocyklu wypadek przy 100 czy 200 km/h wielkiej różnicy nie robi.
  7. Awatar użytkownika pepperowicz2021
    Brzydka lampa, wielki komin z tylu, proporcje przodu zaburzone. Lepiej dolozyc na Ducati
    Awatar użytkownika PrzemekRTS
    Te kominy wymienia się od razu po wyjechaniu z salonu, to tylko do norm
  8. Awatar użytkownika pielichiewicz_.
    eeee... rozumiem, że kupują to tylko tacy co jeżdżą na torach albo banach, bo jazda przepisowa jest katorgą.
  9. Awatar użytkownika JózefBąk
    200KM na motorze.....ogien
  10. Awatar użytkownika bubek22
    nieno, tyle to nie, za tą cene mam 15 rometów, co rok nówke mogę mieć
  11. Awatar użytkownika Maniuu
    Szkoda że motocykle sport - touring o pojemności od litra do góry są takie drogie. A mniejsze pojemności to połowę ceny takiego litra. wysoka szyba, kufry, duży silnik i można sobie we dwójkę wygodnie podróżować. Dalej czekam...
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Tutaj technologia kosztuje chociaż myślę, że ta cena jest bardzo dobra patrząc, że silnik jest wzięty z H2R zdławiony i ma kompresor. Chociaż już pewnie nie będzie takich motocykli np. Yamaha kończy produkcję kultowego modelu R1 przez UE w 2025r.
  12. Awatar użytkownika BullGott
    Z ciekawosci. Dla osoby o jakiej wadze i jakim wzroscie jest to komfortowe i w niczym jej nie bedzie ograniczac? Siadalem ostatnio na kilka takich motocykli i za kazdym razem mialem wrazenie, ze produkuja to dla karlow?
    Awatar użytkownika B00bel
    Średnia statystyczna czyli 170cm 70kg
Awatar użytkownika