Niestety, ta okazja wygasła 25 stycznia 2020.
118°
Opublikowano 26 listopada 2019

Monitor 23.8 24G2U5/BK IPS 75Hz 4ms DP HDMIx2 Pivot z alsen.pl

549zł649zł-15%
Awatar użytkownika PanMinus
Opublikowane przez
PanMinus
Dołączył w 2019
131
4 779

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Monitory

Znajdź więcej okazji Monitory

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

24G2U5/BK

Monitor ten jest idealnym rozwiązaniem dla spokojnych graczy: posiada współczynnik odświeżania na poziomie 75 Hz, czas reakcji (MPRT) wynoszący 1 ms oraz obsługuje funkcję FreeSync. Jego ekran IPS zapewnia żywe i wierne odwzorowanie kolorów.

Przekątna ekranu-23.8''
Kontrast dynamiczny: 80 000 000:1
Wbudowane głośniki: Tak
Wbudowany tuner TV: Nie

206995.jpg


206995.jpg
Alsen Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

33 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika perf1ct
    A juz myslalem ze to zwykly 24g2u(annoyed)
  2. Awatar użytkownika fitonauta
    MarcinK12326/11/2019 18:43

    No ale ma częściowo rację, monitor może ok ale okazja żadna, podobny IPS od …No ale ma częściowo rację, monitor może ok ale okazja żadna, podobny IPS od LG kosztuje koło 400 zł i na pewno wolałbym go od tego.



    Mógłbyś podrzucić link do tego LG, bo właśnie szukam IPS-a 75Hz i jakoś nie natrafiłem :/
  3. Awatar użytkownika SirNiedźwiedź
    MarcinK12326/11/2019 18:25

    Też właśnie nie widzę sensu pivota, jedyne zastosowanie jakie widziałem to …Też właśnie nie widzę sensu pivota, jedyne zastosowanie jakie widziałem to streamerzy używają drugiego monitora do czytania chatu, poza tym nie wiem komu to potrzebne ale może faktycznie ma to jakieś zastosowanie. Regulowana wysokość podstawy to jednak dobra rzecz, nie jest to coś bez czego nie mógłbym przeżyć ale jakby było to na pewno dobrze.Problem w tym że o Acerze też czytałem dużo lepsze opinie niż o tym AOC. Tak że też osobiście wolałbym Acera, tym bardziej że aktualnie jest tańszy i mimo wszystko w rtv euro wygodniej jest z ewentualnym zwrotem czy rma gdyby coś było nie tak, pomijając nawet d2d Acera.Ale co kto woli. Jeśli wysokość podstawy i pivot są tak ważne to pewnie AOC będzie lepszym wyborem.


    A co wy o programistach zapomnieliście kompletnie?
    3253636-7oAJB.jpg3253636-8wyaG.jpg
    Mi tam pivot akurat potrzebny, dlatego się ślinię na AOCa, chociaż chyba wybrałbym 144Hz, ale cena tu bardzo fajna.
    Podrzućcie link do tego LGka 75Hz za mniejszą kwotę. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Wadas
    Słaby ten monitor.
  5. Awatar użytkownika PanMinus
    Autor
    Wadas26/11/2019 18:32

    Słaby ten monitor.


    Tak patrząc w twój profil to widzę że dodałeś setki lepszych :d
    3251141-tGFIL.jpg
  6. Awatar użytkownika PanMinus
    Autor
    MarcinK12326/11/2019 18:43

    No ale ma częściowo rację, monitor może ok ale okazja żadna, podobny IPS od …No ale ma częściowo rację, monitor może ok ale okazja żadna, podobny IPS od LG kosztuje koło 400 zł i na pewno wolałbym go od tego.


    I kolejny z zerowym dorobkiem co to wie lepiej. Daj jakiś przykład i nie bądz gołosłowny
  7. Awatar użytkownika PanMinus
    Autor
    SirNiedźwiedź03/12/2019 02:13

    Ano racja! Przegapiłem Myślałem, że cena się dlatego nie zgadzała koled …Ano racja! Przegapiłem Myślałem, że cena się dlatego nie zgadzała koledze


    Spoko My misie musimy trzymać się razem
  8. Awatar użytkownika grzmik
    perf1ct26/11/2019 17:56

    A juz myslalem ze to zwykly 24g2u(annoyed)


    Chyba wezmę go za te 730+ 15 przesyłka
  9. Awatar użytkownika MarcinK123
    grzmik26/11/2019 18:03

    Chyba wezmę go za te 730+ 15 przesyłka


    Za 699 jest Acer Nitro w rtv euro z dostawą gratis, ta sama matryca.
  10. Awatar użytkownika grzmik
    MarcinK12326/11/2019 18:06

    Za 699 jest Acer Nitro w rtv euro z dostawą gratis, ta sama matryca.


    Widziałem, ale podstawka jest beznadziejna. Tylko kąt widzenia regulowany. W AOC jest wysokość i pivot
  11. Awatar użytkownika hitpoint
    grzmik26/11/2019 18:08

    Widziałem, ale podstawka jest beznadziejna. Tylko kąt widzenia regulowany. …Widziałem, ale podstawka jest beznadziejna. Tylko kąt widzenia regulowany. W AOC jest wysokość i pivot


    A na co ci pivot xd pozatym jest vesa i problem z podstawką znika w acer masz płaski monitor w aoc zakrzywiony w 24" hmm w acerze masz lepsze menu hdr w aoc spotkałem się z niero2nomiernym podświetleniem grzaniem się obudowy w okolicy nawigacji menu po za tym acer ma gwarancje d2d :>
  12. Awatar użytkownika grzmik
    hitpoint26/11/2019 18:14

    A na co ci pivot xd pozatym jest vesa i problem z podstawką znika w acer …A na co ci pivot xd pozatym jest vesa i problem z podstawką znika w acer masz płaski monitor w aoc zakrzywiony w 24" hmm w acerze masz lepsze menu hdr w aoc spotkałem się z niero2nomiernym podświetleniem grzaniem się obudowy w okolicy nawigacji menu po za tym acer ma gwarancje d2d :>


    No ale znośna vesa nie kosztuje 30zł, jak jeden może być zakrzywiony a drugi nie skoro ta sama matryca. Miałeś już tego konkretnego AOC?
  13. Awatar użytkownika MarcinK123
    hitpoint26/11/2019 18:14

    A na co ci pivot xd pozatym jest vesa i problem z podstawką znika w acer …A na co ci pivot xd pozatym jest vesa i problem z podstawką znika w acer masz płaski monitor w aoc zakrzywiony w 24" hmm w acerze masz lepsze menu hdr w aoc spotkałem się z niero2nomiernym podświetleniem grzaniem się obudowy w okolicy nawigacji menu po za tym acer ma gwarancje d2d :>


    Też właśnie nie widzę sensu pivota, jedyne zastosowanie jakie widziałem to streamerzy używają drugiego monitora do czytania chatu, poza tym nie wiem komu to potrzebne ale może faktycznie ma to jakieś zastosowanie.
    Regulowana wysokość podstawy to jednak dobra rzecz, nie jest to coś bez czego nie mógłbym przeżyć ale jakby było to na pewno dobrze.
    Problem w tym że o Acerze też czytałem dużo lepsze opinie niż o tym AOC.
    Tak że też osobiście wolałbym Acera, tym bardziej że aktualnie jest tańszy i mimo wszystko w rtv euro wygodniej jest z ewentualnym zwrotem czy rma gdyby coś było nie tak, pomijając nawet d2d Acera.
    Ale co kto woli. Jeśli wysokość podstawy i pivot są tak ważne to pewnie AOC będzie lepszym wyborem. (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika grzmik
    MarcinK12326/11/2019 18:25

    Też właśnie nie widzę sensu pivota, jedyne zastosowanie jakie widziałem to …Też właśnie nie widzę sensu pivota, jedyne zastosowanie jakie widziałem to streamerzy używają drugiego monitora do czytania chatu, poza tym nie wiem komu to potrzebne ale może faktycznie ma to jakieś zastosowanie. Regulowana wysokość podstawy to jednak dobra rzecz, nie jest to coś bez czego nie mógłbym przeżyć ale jakby było to na pewno dobrze.Problem w tym że o Acerze też czytałem dużo lepsze opinie niż o tym AOC. Tak że też osobiście wolałbym Acera, tym bardziej że aktualnie jest tańszy i mimo wszystko w rtv euro wygodniej jest z ewentualnym zwrotem czy rma gdyby coś było nie tak, pomijając nawet d2d Acera.Ale co kto woli. Jeśli wysokość podstawy i pivot są tak ważne to pewnie AOC będzie lepszym wyborem.


    Osobiście widziałem lepsze opinie AOC, dlatego na niego się nastawiam. Ale jeśli rzeczywiście jakość wykonania jest lepsza w Nitro to go wezmę.
  15. Awatar użytkownika hitpoint
    grzmik26/11/2019 18:24

    No ale znośna vesa nie kosztuje 30zł, jak jeden może być zakrzywiony a dru …No ale znośna vesa nie kosztuje 30zł, jak jeden może być zakrzywiony a drugi nie skoro ta sama matryca. Miałeś już tego konkretnego AOC?


    masz rację zakrzywi3nie jest w g1 co do aoc 2 g1 odsyłalem i 1 ips powiem tak seria Premium dla aoc to argon dla acera nitro A za tym też idzie jakość wykonania do acera nie mam.sie do czego doxzepic zwłaszcza za ta cenę i ni3 miałem przypadku nierownomiernego podswietl3nia gdzie 2 g1 było w ips do przeżycia powiem tak wejdź na stronę producenta aoc masz tam podany czas r3akcji matrycy 4ms ciekawe hehe i mprt xd 1ms no to jescze bardziej ciekawe jak to zmierzyli hehe takie małe klamstewko i nie chce wiedziec gdzie jeszcze na sciemiali:p (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika tttttt
    hitpoint26/11/2019 18:35

    masz rację zakrzywi3nie jest w g1 co do aoc 2 g1 odsyłalem i 1 ips p …masz rację zakrzywi3nie jest w g1 co do aoc 2 g1 odsyłalem i 1 ips powiem tak seria Premium dla aoc to argon dla acera nitro A za tym też idzie jakość wykonania do acera nie mam.sie do czego doxzepic zwłaszcza za ta cenę i ni3 miałem przypadku nierownomiernego podswietl3nia gdzie 2 g1 było w ips do przeżycia powiem tak wejdź na stronę producenta aoc masz tam podany czas r3akcji matrycy 4ms ciekawe hehe i mprt xd 1ms no to jescze bardziej ciekawe jak to zmierzyli hehe takie małe klamstewko i nie chce wiedziec gdzie jeszcze na sciemiali:p


    A gdzie przecinki i kropki? Chyba na jednym wdechu to pisałeś, "hehe"

    C24g1 - zakrzywiona VA
    24g2u - płaski ips

    Piszesz jakbyś się urodził wczoraj (nie chodzi mi tylko o poziom wypowiedzi), bo wiadomo, że każdy producent podaje czasy jakie sam sobie zmierzy. Poza tym jest coś takiego jak MTR I GTG, warto byłoby to rozróżniać. Po tym co napisałeś, to wątpię, że miałeś chociaż jeden z tych monitorów.
  17. Awatar użytkownika MarcinK123
    PanMinus26/11/2019 18:40

    Tak patrząc w twój profil to widzę że dodałeś setki lepszych :d[Obrazek]


    No ale ma częściowo rację, monitor może ok ale okazja żadna, podobny IPS od LG kosztuje koło 400 zł i na pewno wolałbym go od tego.
  18. Awatar użytkownika tttttt
    Wadas26/11/2019 18:32

    Słaby ten monitor.


    Konto masz prawie 10 miesięcy i zero wstawek. Co do monitora, to zapewne są lepsze, ale wypadałoby podać alternatywę.
  19. Awatar użytkownika hitpoint
    tttttt26/11/2019 18:42

    A gdzie przecinki i kropki? Chyba na jednym wdechu to pisałeś, "hehe" C …A gdzie przecinki i kropki? Chyba na jednym wdechu to pisałeś, "hehe" C24g1 - zakrzywiona VA24g2u - płaski ipsPiszesz jakbyś się urodził wczoraj (nie chodzi mi tylko o poziom wypowiedzi), bo wiadomo, że każdy producent podaje czasy jakie sam sobie zmierzy. Poza tym jest coś takiego jak MTR I GTG, warto byłoby to rozróżniać. Po tym co napisałeś, to wątpię, że miałeś chociaż jeden z tych monitorów.


    przeżyjesz automatyczny slownik szajsunga nie mam zamiaru znim walczyć cały czas i nie zależy mi na5ym żebyś mi wierzył w co pisze czy nie A opisałem to co miałem u sb został z tego acer chodź nie przepadam za ta marka (mam też argona :p) trochę się zawiodłem na aoc no ale w t3j cenie chociaż soft bd dobry tyle że nie co do wykonania meh ujdzie żeby niebylo w acerze też niema szału ale niemialem przygód jak z aoc można popatrzeć ile tego jest w outletach morela i x komu hmm ciekawe czemu zwracają koledze po roku g1 wysyłał sie monitor cały szary z paskami ityle oczywiście wymieniony na gwarancji . co do acera znajdziesz mi opinie jak ma aoc gdzie się zdarzały wadliwe egzemplarze i to nie kilka szt...
Awatar użytkownika