Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
582°
Opublikowano 18 grudnia 2023
Koła rowerowe szosa / gravel DT Swiss P 1850 Spline 23 db 28" sztywne osie, CZYTAJ OPIS
44zł z Niemcy ·
Opublikowane przez
Szuchov Lider Okazji
Dołączył w 2019
270
6 613
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
W sklepie rosebikes.pl mamy dobrą cenę na koła rowerowe DT Swiss P 1850 Spline 23 db. Jest to dokładnie ten sam model co koła P1800 Spline 23db. P1850 to koła dla producentów na pierwszy montaż.
Koła dedykowane głównie do szosy ale jeśli nie używamy bardzo szerokiej opony to dadzą radę również w gravelu / road+. Na pewno dobra alternatywa do wielu kiepskich zestawów, które otrzymujemy przy zakupie nowego roweru. Koła pod sztywne osie z opcją konwersji pod szybkozamykacz. Na końcu podaje nr katalogowy endcap'ów.
Kompletujemy cały set wybierając każde koło z osobna:
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Konwersja do QR przód: HWGXXX00S3801S - kod adaptera (wpisuje w google i szukamy najtańszej oferty)
Konwersja do QR tył: HWGXXX0006383S
Cena w EUR: 128 (54 + 74) + 9,95 wysyłka
Jeszcze informacja jaka opona wejdzie:
Koła dedykowane głównie do szosy ale jeśli nie używamy bardzo szerokiej opony to dadzą radę również w gravelu / road+. Na pewno dobra alternatywa do wielu kiepskich zestawów, które otrzymujemy przy zakupie nowego roweru. Koła pod sztywne osie z opcją konwersji pod szybkozamykacz. Na końcu podaje nr katalogowy endcap'ów.
Kompletujemy cały set wybierając każde koło z osobna:
- przód rosebikes.pl/dt-…=42
- tył rosebikes.pl/dt-…321
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
- Materiał: aluminium
- Hamulec: tarczowy
- Mocowanie tarczy: centerlock
- Liczba szprych: 24/24
- Piasty - DT Swiss 370 na łożyskach maszynowych
- Rodzaj osi - przód: Sztywna oś 12x100 mm
- Rodzaj osi - tył: Sztywna oś 12x142 mm
- System obręczy: Tubeless ready
- Szerokość wewnętrzna: 18 mm
- Szerokość zewnętrzna: 22mm
- Typ bębenka: 7/8/9/10/11-speed Shimano / SRAM, na 3 zapadki
- Wysokość obręczy: 23 mm
- Waga produktu: 1,75 kg
Konwersja do QR przód: HWGXXX00S3801S - kod adaptera (wpisuje w google i szukamy najtańszej oferty)
Konwersja do QR tył: HWGXXX0006383S
Cena w EUR: 128 (54 + 74) + 9,95 wysyłka
Jeszcze informacja jaka opona wejdzie:
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
186 Komentarzy
sortowanie:Trzeba przecież sprzedać jak najwięcej gravelowych opon.
Można również na takim secie jeździć i twierdzić że jest spoko.
Jednak szersze opony lepiej układają się na szerszych obręczach.
Szersza obręcz daje większe podparcie dla opony, szczególnie w skręcie i zmniejsza tendencję do podwijania się w zakrętach przy większej masie użytkownika i/lub jeździe na niższych ciśnieniach.
Niższe ciśnienie - lepsza trakcja w terenie i większy komfort.
Mam nadzieję że pomogłem
-300 gram
rosebikes.pl/shi…057
Koła ciężkie i słabe, wątpię, że ktoś będzie miał bazowo na tyle słabsze, żeby wymieniać na te.
Tu jeszcze zdanie producenta jednych z najlepszych opon na rynku: renehersecycles.com/myt…ms/
Oznaczenia producenta to jedno ale wystarczy czytać specyfikację kół. Jak nagle na kołach do szosy endurance postanowię pojechać na wyścig, to koła na starcie zorientują się, że chce je wykorzystać niezgodnie z opisem i przestaną się kręcić?
W wielu rowerach kosztujących niekiedy nawet 4-5 tys zł bazowo są słabsze koła. Najczęściej na jednorazowych piastach, ważące powyżej 2kg. (Edytowano)
Nigdy nie wymieniałem kół i nie wiem czy będzie to pasować. (Edytowano)
tylną piastę tych kół poprzez te endcupy KLIK przerobię na oś thrubolt 135 mm x 10 mm KLIK ?
W zakładce konwersja wg specyfikacji nr adapterów: HWGXXX0006560S (Edytowano)
Trzymaj link do tylnego