Niestety, ta okazja wygasła 10 minut temu.
32°
Opublikowano 32 minuty temu

Arkana Magii l gra planszowa l darmowa dostawa do salonu Smyk

39,99zł84,99zł-53%
7,99zł ·
Opublikowane przez
BoardGameOnion
Dołączył w 2018
184
549

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Planszówki

Znajdź więcej okazji Planszówki

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Kolejna najlepsza cena:
826505-VMhcn.jpg
Strona gry na BGG.


Opis ze strony wydawcy:

826505-O8hQu.jpg
Arkana Magii to szybka, dynamiczna gra karciana ze sprytnym wykorzystaniem mechaniki otwartego draftu, symultanicznym przebiegiem tur i intuicyjnym trybem solo, w której wcielamy się w czarodziejów zbierających potężne artefakty i rzucających zaklęcia.

Gra dzieli się na 3 rundy, a w każdej rundzie gracze jednocześnie rozgrywają 6 tur, zawsze mając do wyboru dwie opcje: zagrać kartę Zaklęcia albo ją odrzucić, aktywując już wcześniej przygotowane karty. Dokładając do swojej planszy kolejne Zaklęcia, będziemy budować nasz magiczny silniczek, czyniąc swoją postać coraz potężniejszą

Przygotowanie
Przygotowując się do magicznej batalii, umieśćcie na środku stołu planszę Koniunkcji, rozmieszczając na niej losowo 10 znaczników Księżyców. Teraz każdy z was zabiera jedną planszę Gracza. Następnie podzielcie karty Zaklęć na trzy talie zgodnie z rewersami. Gra składa się z trzech rund, a w każdej będziecie używać kolejnej, coraz potężniejszej talii. Na początku każdej rundy dobieracie 6 kart. W każdej swojej turze zagrywacie jedną z nich, a pozostałe przekazujecie sąsiedniemu graczowi, otrzymując nowe karty od drugiego sąsiada.

Moc rytuału
Na waszych planszach widnieje 5 szkół magii: Uroków, Zielarstwa, Magii Krwi, Eliksirów, i Alchemii. Każda ze szkół posiada swój własny zasób. Wszystkie karty zaklęć przypisane są do jednej ze szkół. Chcąc przygotować Zaklęcie, musicie opłacić jego koszt, a następnie wsunąć kartę z Zaklęciem pod odpowiadającą mu szkołę. Oprócz kart Zaklęć istnieją jeszcze karty Wydarzeń i Artefaktów. Te pierwsze są jednorazowego użytku i aktywujemy je od razu po zagraniu. Te drugie kładziemy obok planszy i aktywujemy dopiero na końcu gry.

Potęga magii
10 żetonów Księżyców, które znajdują się na planszy Koniunkcji, odpowiadają 5 szkołom magii. W każdej turze aktywują się dwie szkoły (albo jedna szkoła aktywuje się dwa razy). Przykładowo, w turze aktywuje się szkoła Alchemii i Eliksirów. Jeżeli w tej turze gracz zdecyduje się rzucić swoje Zaklęcia, aktywuje wszystkie swoje karty Zaklęć przypisane do tych szkół. Karty Zaklęć nie są usuwane na koniec rundy, dlatego z tury na turę nasze akcje będą coraz potężniejsze!

Zawartość:
  • 108 kart Zaklęć
  • 102 żetony Zasobów
  • 84 żetony Punktów Zwycięstwa
  • 10 znaczników Księżyców
  • 6 plansz Gracza
  • 1 plansza Koniunkcji
  • 1 woreczek
  • 1 instrukcja
Smyk Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Karollegalnie
    Już po
  2. Awatar użytkownika Anarev
    Przy zakupie gra planszowa Bohater do wynajęcia za 1 zł