Ta okazja kończy się 28 czerwca 2024 o 21:59
259°
Opublikowano 7 godzin temu
Rower crossowy Hurtex GOETZE CRX 28 CROSS
12,99zł z Polska ·
Opublikowane przez
komputery.laptopy
Dołączył w 2023
9
86
O tej okazji
Rower po bułeczki, paróweczki i nie tylko.
Najtańszy nowy rower krosowy dla kogoś kto nie chce się użerać z prywatnymi sprzedającymi i bawić się w kradzione lub używane z dodatkowo często pękniętą ramą, zużytymi podzespołami i dla kogoś ma zacięcie techniczne przez co sam potrafi zrobić coś lub zmodyfikować przy rowerze a nie płacić 200-300zł za godzinę w "pro" serwisie jak to się teraz mają panowie w zwyczaju cenić.
Rama aluminiowa, jak za 800zł lekki - 14kg, amortyzator z blokadą skoku, hamulec tarczowy przód, v-break tył ale można zmienić na tarczowy bo rama ma punkty montażowe, napęd 3x7, klamkomanetki i napęd tył shimano, ster i mostek ahead, koło 28", dostępny dla wzrostu 175-185cm, standardowy i wymienny hak przerzutki, standardowy suport więc z wymianą nie ma problemu.
Rower bardzo prosty w budowie więc serwisowanie banalnie łatwe, tanie części jeżeli będzie trzeba zmienić na nowe.
Darmowa przesyłka z allegro smart a nie jak dla tych z zagramanicy kilkaset złotych a do tego brak gwarancji i konieczność wpłaty przed wysyłka. 5% zwrotu allegro cash.
Dla kogoś kto chce mniejszą wagę i nie potrzebuje amotryzatora można za 50zł kupić pancerny stalowy widelec na hamulec tarczowy i zbić wagę do 13kg.
Dodatkowo można jeszcze bardziej uprościć budowę i pozbyć się lewej klamkomanetki, przerzutki przód i korby z 3 blatami i zastosować pojedyncza zębatkę z przodu na 38, 42 lub 44 zęby przez co wagę można zbić poniżej 13kg nie tracąc przy tym dużo na funkcjonalności bo tak naprawdę to i tak zazwyczaj jedzie się tylko na jednej zębatce z przodu nie korzystając często z innych, można w przyszłości włożyć wolnobieg megarange.
Biorąc pod uwagę obecne ceny najtańsze graty na taki rower to rama warta 200-300zł, koła z oponami 250, napęd i hamowanie 250zł, kierowanie i siedzenie 150zł więc części z jakich jest złożony droższe w zakupie niż gotowy rower.
Kupujesz, jeżdzisz, jak popsujesz lub zużyjesz to oddajesz dla powodzian lub naprawiasz albo modyfikujesz na bardziej pasujących ci rozwiązania.
Najtańszy nowy rower krosowy dla kogoś kto nie chce się użerać z prywatnymi sprzedającymi i bawić się w kradzione lub używane z dodatkowo często pękniętą ramą, zużytymi podzespołami i dla kogoś ma zacięcie techniczne przez co sam potrafi zrobić coś lub zmodyfikować przy rowerze a nie płacić 200-300zł za godzinę w "pro" serwisie jak to się teraz mają panowie w zwyczaju cenić.
Rama aluminiowa, jak za 800zł lekki - 14kg, amortyzator z blokadą skoku, hamulec tarczowy przód, v-break tył ale można zmienić na tarczowy bo rama ma punkty montażowe, napęd 3x7, klamkomanetki i napęd tył shimano, ster i mostek ahead, koło 28", dostępny dla wzrostu 175-185cm, standardowy i wymienny hak przerzutki, standardowy suport więc z wymianą nie ma problemu.
Rower bardzo prosty w budowie więc serwisowanie banalnie łatwe, tanie części jeżeli będzie trzeba zmienić na nowe.
Darmowa przesyłka z allegro smart a nie jak dla tych z zagramanicy kilkaset złotych a do tego brak gwarancji i konieczność wpłaty przed wysyłka. 5% zwrotu allegro cash.
Dla kogoś kto chce mniejszą wagę i nie potrzebuje amotryzatora można za 50zł kupić pancerny stalowy widelec na hamulec tarczowy i zbić wagę do 13kg.
Dodatkowo można jeszcze bardziej uprościć budowę i pozbyć się lewej klamkomanetki, przerzutki przód i korby z 3 blatami i zastosować pojedyncza zębatkę z przodu na 38, 42 lub 44 zęby przez co wagę można zbić poniżej 13kg nie tracąc przy tym dużo na funkcjonalności bo tak naprawdę to i tak zazwyczaj jedzie się tylko na jednej zębatce z przodu nie korzystając często z innych, można w przyszłości włożyć wolnobieg megarange.
Biorąc pod uwagę obecne ceny najtańsze graty na taki rower to rama warta 200-300zł, koła z oponami 250, napęd i hamowanie 250zł, kierowanie i siedzenie 150zł więc części z jakich jest złożony droższe w zakupie niż gotowy rower.
Kupujesz, jeżdzisz, jak popsujesz lub zużyjesz to oddajesz dla powodzian lub naprawiasz albo modyfikujesz na bardziej pasujących ci rozwiązania.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
24 Komentarze
sortowanie:Zbudowanie takiego roweru przyzwoicie to też ogromana sztuka, bo większość komponentów w tej klasie to najwyższego sortu gównolit lub chinesium - niezwykle materiały o niewyobrażalnych wręcz właściwościach. Wybranie spośród milionów komponentów które nie przerosną możliwości przeciętnego użytkownika jest wielkim wyzwaniem, a pamiętajmy że budrzet na poszukiwania też jest raczej ograniczony.
I kolejna sprawa poza doborem komponentów i projektem, to tolerancje wykonania tych pierwszych. Tu też producent musi wykazać się ogromną zawziętością i nieugiętością żeby otrzymać te z w miarę normalnej produkcji a nie edycji limitowanych.
Z goetze za dużo do czynienia nie miałem, ale zazwyczaj to były w miarę pozytywne wrażenia.
Tu też wydaje się być pozytywem, że przerzutki, może proste, ale Shimano, a koła na pierwszy rzut oka wydają się mieć przynajmniej ala dwuścienne obręcze o lekko podwyższonym profilu - może się to od razu nie pognie.
Trochę bym tylko na ten amor uważał. Z doświadczenia wiem, że urządzenia tego typu, wykonane prawdopodobnie ze starych beczek po ropie tudzież blachy z konserw, potrafią mocno zmienić geometrię chociażby po próbie ustawienia prosto wspornika kierownicy przed jego całkowitym poluzowaniem, więc na jakieś bezpieczne pokonywanie większych przeszkód bym się nie nastawiał. Jak będzie się uginał ma niedużych nierównościach typu małe krawężniki czy niewielkie korzenie to już będzie dobrze. Trochę smaru i brak kontaktu z wodą nie powinny zaszkodzić.
Za te pieniądze jako alternatywa zostają tylko jakieś proste miejskie stalówki na torpedo, więc teoretycznie do zaryzulykowania.