Śledzenie na dowolnej powierzchni przy 8K DPI: użyj bezprzewodowej myszy komputerowej MX Master 3S do pracy w dowolnym miejscu, nawet na szkle (1), z czujnikiem zaktualizowanym do 8000 DPI i konfigurowalną czułością
Przeprojektowana za pomocą cichych kliknięć: mysz Bluetooth MX Master 3S wprowadza ciche kliknięcia, oferując to samo uczucie satysfakcji, ale z 90% mniejszym szumem kliknięć (2)
Magspeed scrolling: cicha mysz komputerowa z dużą szybkością i precyzją dzięki przewijaniu MagSpeed, 90% szybsza (3), 87% dokładniejsza (4) i bardzo cicha
Ergonomiczna konstrukcja: wygodnie pracuj z precyzyjną myszą wyposażoną w ergonomiczną konstrukcję, aby uzyskać bardziej naturalną pozycję nadgarstka i optymalnie rozmieszczone elementy sterujące kciukiem
Zaktualizowane oprogramowanie dostosowywania: dostosuj klucze i zoptymalizuj przepływ pracy za pomocą konfigurowalnych ustawień za pomocą używanych aplikacji, dzięki ulepszonemu oprogramowaniu Logi Options+ (5)
Sterowanie FLOW na wielu komputerach: praca na wielu komputerach lub laptopach i przesyłanie tekstu, obrazów i plików z jednego do drugiego, nawet podczas przełączania z systemu operacyjnego Windows na macOS (5)
Części plastikowe MX Master 3S obejmują certyfikowane tworzywa sztuczne pochodzące z recyklingu poużytkowego (grafit i czarny: 27%, blady szary: 22% (10); certyfikat neutralności węglowej
Ranking najlepiej sprzedających się produktów: Pozycja 115 w kategorii Elektronika (Zobacz Top 100 w kategorii Elektronika) Pozycja 6 w kategorii Myszy
Tak sie zastanawiam z której strony ona jest ergonomiczna? Że dodali jej podstawkę pod kciuk i lekko wyprofilowali dupę ?
Brak ergonomii to najmniejszy problem, scroll w myszce Logitech MX Master 3S żyje własnym życiem, co któreś przewinięcie kółka nie jest rejestrowane, innym razem po zatrzymaniu kółka potrafi samoczynnie przewinąć jeszcze 1 linię.
Problemy o których piszę wyżej nie występują w modelu Logitech MX Anywhere 3S.
ta myszka totalnie mnie zawiodła. kupiłem do maka, i na 2.4 i na BT ma tak okropne opóźnienie i niski polling rate, że bardzo szybko wróciłem na przewodowego G203. na Windowsie było podobnie. poszła do zwrotu
Może to bardziej temat na oddzielny wątek, ale poruszę go tutaj bo dotyczy ściśle tej myszki (i może komuś się przyda).
Kupiłem tę myszkę na amazon.pl (z poprzedniej wstawki). Po dwóch miesiącach zauważyłem istotny problem w działaniu lewego przycisku myszy - przycisk przestał pracować cicho (a właściwie to zależało od tego jak ułożyłem palec -przesunięcie palca o 1 mm w lewo lub prawo robiło dużą różnicę dla kultury pracy lewego przycisku).
Oczywiście zdecydowałem się na zareklamowanie produktu.
Zobaczcie, jak wygląda zgłaszanie reklamacji w ramach rękojmi.
Nie wiem, czy to kwestia polityki amazonu, czy po prostu niewiedzy konsultanta.Wklejam tylko dlatego, że może komuś się to przydać przy zgłaszaniu reklamacji na amazon.pl.
Co ważne - nie ma łatwej opcji złożenia reklamacji z poziomu zamówienia, gdy minie 30 dni od dostarczenia przesyłki. Reklamację złożyłem dopiero na czacie w "Dziale obsługi Klienta" (i to nie z dedykowanej ścieżki dla reklamacji - bo takiej nie udało mi się znaleźć, tylko jako inny problem (ścieżka "Pomóc w czymś innym -> Coś innego")).
Poniżej fragment mojej dzisiejszej rozmowy na czacie z pracownikiem amazonu (pominąłem wiadomości z początku dotyczące podania numeru zamówienia i z końca dotyczące potwierdzenia adresu wysyłki).
JA: Niestety po 2 miesiącach użytkowania produkt (myszka komputerowa) zaczęła niewłaściwie pracować. Chciałbym prosić o informację w jaki sposób mogę złożyć reklamację w ramach rękojmi.
**** | Obsługa klienta Tak, chętnie dla Pana sprawdzę dostepne opcje W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z producentem Logitech. Jesli problem z producentem nie zostanie rozwiązany prosimy o ponowny kontakt. Podaję dane kontaktowe: prosupport.logi.com/hc/…454
JA: Ale ja chciałbym skorzystać z rękojmi sprzedawcy. Ta opcja jest dla mnie korzystniejsza niż skorzystanie z gwarancji producenta
**** | Obsługa klienta Tak, to jest pierwsza opcja którą mamy do zaproponowania. Po kontakcie z producentem i nierozwiązanym problemie prosimy nas poinformować i wtedy sprawdzimy inne dostępne opcje. Nie mamy w tym momencie innego rozwiązania
JA: Ale ja nie chcę korzystać z gwarancji producenta. Zgłaszam się do sprzedawcy myszki, czyli Amazon.pl
**** | Obsługa klienta Tak, zgłasza się Pan do nas, a my mamy najpierw opcję kontaktu z producentem.Producent może też wysłać produkt zastępczy. Nie możemy podjąć dla tego zamówienia innych działań, jeśli zrezygnuje Pan z opcji skontaktowania się z producentem.
JA: Czyli Amazon.pl nie daje rękojmi na sprzedawane produkty?
**** | Obsługa klienta Tak, oczywiście, po 30 dniach przysługuje Panu takie prawo. Jednakże nie możemy zaproponować innego rozwiązania dla tego produktu zanim Pan się nie skontaktuje z producentem myszki.
JA: Ale dlaczego? Czy nie mam wyboru między skorzystaniem z rękojmi a gwarancją producenta?
**** | Obsługa klienta Proszę mi dać chwilę jeszcze, muszę coś sprawdzic dla Pana, jeszcze jedną opcję Więc jest tak, z naszej strony mogę panu w tym momencie zaproponowac wymianę towaru. Czyli wysłanie tej samej myszki Logitech, ale po odesłaniu wadliwej dopiero Wystawię Panu etykietę na wadliwaą myszkę, a po odesłaniu wyslemy nową Co Pan na to?
JA: Czy dobrze rozumiem, że dokonają Państwo wymiany mojej myszki na nowy egzemplarz w ramach rękojmi?
**** | Obsługa klienta Dokładnie tak bezpłatnie (Edytowano)
Wygląda jak byś rozmawiał z jakimś chat bootem a na samym końcu rozmowę przejął pracownik Amazonu.
Od miesiąca korzystam z Rappo 750s i na ten moment myszka Top więcej nie trzeba do pracy no i pod względem ceny jest spoko około 120 zł na AliExpress, 250 w Polskich sklepach. (Edytowano)
Jest tam magnetyczny scroll?
Myszka jest wygodna i przyjemna w użytkowaniu. Jak tylko skończy się gwarancja to guma którą powleczona jest mysz zaczyna się wycierać i robi się lepka. Support umywa ręce bo po gwarancji. Myszka za 400 zł zachowująca swoje właściwości przez 2-3 lata - tak średnio bym powiedział. (Edytowano)
Pewnie to nie jest cebula wszechczasów na ten produkt, ale oferta jest korzystna, zwłaszcza że płatność można rozłożyć na pięć części (0%) bez żadnych umów...taka forma płatności dotyczy jasnoszarej. (Edytowano)
Gdyby to była cena 349 zł z Hiszpańskiego amazonu z dostawą 28 zł to już by okazja płonęła
kto używa w ten sposób myszki??
To pewnie występuje we wszystkich myszkach z freewheel. Jeżeli nic nie trzyma kółka i swobodnie się obraca to naturalnie chce zachować moment pędu czyli kręt, a na pytanie kto tak używa myszki to nie dosłownie tak ale w modelu logitech m705 z odblokowanym kółkiem często zauważam takie coś jak podnoszę myszkę, podczas podniesienia odchylam nadgarstek do tyłu a kółko zostaje w miejscu jak żyroskop więc mi troszkę przewija peppera i to dość często przy podnoszeniu.
mysz jest w pytkę, przesiadłem się z jakiegos xiaomi no i niebo a ziemia żadnych problemów ze scrollem u siebie nie obserwuje
Ponoć właśnie są różne problemy ze scrollem. Przykładowo ja mam coś takiego, jak na filmie poniżej. Takie terkotanie (nie mylić z trybem ratchet, który jest cichy), pojawiające się nawet bez obracania kółkiem — wystarczy smyrgnąć kółko palcem w poprzek, nie obracając go. Wzbudzają się wibracje, nawet przy wyłączonej myszce. Sporo ludzi na to narzeka, ale podobno nie każdy egzemplarz tak ma. Ktoś na reddicie pisał coś o dokręceniu jakichś śrubek mocujących mechanizm kółka. Zastanawiam się, czy nie zwrócić swojej (zakup WHD, więc wymiana nie wchodzi w grę), bo to trochę wkurzające.
(Edytowano)
Ale tam nie ma co dokręcać scroll jest magnetyczny.
Ale to że kupiłeś w whd nie zwalnia z gwarancji a jeśli nawet gwarancja wygasła to i tak masz 2 lata rękojmi od dnia zakupu
drogo
Chciałem ostatnio kupić do kompletu z Mx keys mini ale po przeczytaniu opinii poczekam na kolejną wersję Puki co Anywhere 2 działa bez problemu.