332°
Opublikowano 16 godzin temu

ROWER GRAVEL KROSS ESKER 5.0 APEX M/L

4 799zł
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
ostatni_kupon
Dołączył w 2021
72
224

O tej okazji

Rama L 55 cm na wzrost 176-186 cm
Rama aluminium, widelec carbon, sram APEX 1x11
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

58 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika swb
    To wersja 2024?
    Awatar użytkownika michal.dalek
    2023 tylko w innym kolorze.
  2. Awatar użytkownika hrtfkr
    Warto? Coś lepszego poniżej 5 tysięcy można dostać biorąc pod uwagę setup który jest w tym Krossie?
    Awatar użytkownika epawel
    Uważam, że zdecydowanie warto. Kupiłem w listopadzie taki sam tylko zielony i jest super.
    Wymieniłem koła na DT Swiss P 1800 i przedni blat na elipsę. Na razie zrobiłem ok. 2,5K i uwielbiam na nim śmigać w mieście, na szosie i po lesie. APEX działa doskonale, właściwie nie mam się do czego doczepić w tym rowerze. Wziąłem L przy wzroście 175 (wiem, kontrowersyjne) i jeździ mi się bardzo wygodnie.
  3. Awatar użytkownika hrtfkr
    Ponoć w tych eskersch występują problem zahaczania stopą o oponę. Możecie coś powiedzieć więcej?
    Awatar użytkownika coobertos
    Ja nie zauważyłem tego problemu, a tez o tym slyszalem przed zakupem, a mam stope 45/46. Wydaje mi sie ze jak dobrze ulozysz stope na pedale to nie powinno to wystepować, no chyba ze naciskasz pietą pedały SPD na pewno tu pomogą bo te zawsze maja tę samą pozycje i zahaczania nie bedzie.
  4. Awatar użytkownika Kysek
    Ten sram Apex jest lepszy czy gorszy od grx? Pyta laik w tej dziedzinie
    Awatar użytkownika Rafal213
    Hmm,
    To tak nie działa. Albo lubisz Merca albo Audi czy coś tam. A jak lubisz to i to, to bierzesz losowo osobiście polecam 1x11 lub 1x12 mniej serwisowania i kombinowania. Ale przecież na 2x11 też da się jeździć. Kto co woli.
  5. Awatar użytkownika Ja-Rek
    Świetna cena, dobry rower. 
  6. Awatar użytkownika Cebulkowy_łowca
    nie no tyle to nie
    Awatar użytkownika mateuszkt
    A ile?
  7. Awatar użytkownika Artur_R.
    Jest tez rozmiar m w tej cenie
  8. Awatar użytkownika Sputnik
    Jakie tu są hamulce?
    Awatar użytkownika abcini
    Hydrauliczne Sram Apex.
  9. Awatar użytkownika dzikidawid
    A jakiegoś Gravela w podobnej cenie lub niższą ale w XL ramie, jeździłem raz na wypożyczonym z deca i strasznie mi się spodobało. Wcześniej tylko na Mtb trasy koło 100 km
    Awatar użytkownika d3zet
    W zasadzie na Allegro za około 5300 można dorwać 5.0 XL na GRXie.
  10. Awatar użytkownika Dawid_Zeglin
    t (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Karlik
    Na granicy rozmiaru lepiej wziąć większy czy mniejszy?
    Awatar użytkownika tymooteusz
    mniejszy
  12. Awatar użytkownika coobertos
    Od wersji SRAM różni się kołami (lepsze i lżejsze w wersji GRX), oponami, no i osprzętem Shimano vs SRAM, co kto woli ja na pagórkowate Trójmiasto wolę szerszy wachlarz przełożeń

    Jeżeli ktoś z okolicy trójmiasta to mam taki do oddania za 5600 (nowy 5999 a na stronie z oferty nawet 6499) (rozmiar L kolor turkusowy) ale na GRX 2x10. Nowy, kupiony 2 tygodnie temu w sklepie rowerowym w Gdańsku. przejechane tylko 60km, dowód zakupu, 24m gwarancji, stan idealny.
    Awatar użytkownika taddy.kolargol
    Nie podpasował?
    Mam trekkinga i dwa MTB zastanawiam się czy grawel mi podpasuje? (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika Śniados
    Pytanie do posiadaczy napędu Apex lub innego 1x11. W moim gravelu 1x11 (kaseta 11-42, z przodu 42) na dwóch najmniejszych zębatkach kasety podczas jazdy słychać takie jakby "cykanie" łańcucha, dźwięk podobny do tego jaki jest przy źle wyregulowanie przerzutce ale dużo mniej intensywny. W tej chwili bardziej słyszalny na przedostatniej zębatce (licząc od góry). Rower jest nowy, przejechane ~ 700km. Wcześniej miałem tak na 7 zębatce ale przeszło. Przerzutka jest wyregulowana idealnie. Łańcuch KMC x11 taki jaki był wcześniej w oryginalnym zestawieniu, założyłem nowy po 600km (zmieniam co 2) i dalej to samo, hak przerzutki sprawdzony i ustawiony odpowiednio, nigdy nie uderzyłem przerzutką,spinka łańcucha też ok. Jazda tylko asfalt, tych dwóch zębatek używam najmniej z całego przełożenia kasety. Nie przeszkadza to w jeździe, kolega w serwisie powiedział, że "ten typ tak ma" no i kwestia dużego przekosu. Nie przeszkadza to w jeździe w żaden sposób. Pytanie brzmi, czy ktoś z was miał podobny przypadek? Jakieś sugestie? (Edytowano)
    Awatar użytkownika stanislaw.rybak
    Jesteś na 100% pewny, że to zębatki? Też miałem takie cykanie w rowerze i okazało się, że to tanie pedały. Cykają gdy wkładasz więcej nacisku w trakcie jazdy. Osobiście wtedy myślałem, że to suport.
  14. Awatar użytkownika Grzegorz_PY4D
    11 przełożeń i jeden blat to na kasecie 11-42 pod stromizny nie wjadę.
  15. Awatar użytkownika xDDD_Mati
    Od x lat jeżdzę na hardtailu - Giant Yukon, a w zasadzie, to jezdziłem bo od momentu zakupu hulajnogi elektrycznej rower stoi w garażu.
    Chciałbym wrócić do jazdy rowerem, ale na czymś lżejszym, szybszym. Obecnie poruszam się głównie asfaltem, jednakże od czasu do czasu zdarza mi się jechać polną drogą. Myślicie, że gravel będzie odpowiedni? Czy może jednak mimo wszystko szosa? Budżet +-5k, wzrost 182. (Edytowano)
    Awatar użytkownika taddy.kolargol
    Grawel jest bardziej uniwersalny niż szosa. Nie jesteś uzależniony tylko od asfaltu
Awatar użytkownika