Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
123°
Opublikowano 22 marca 2024

Rower Stumpjumper Evo Pro Specialized 2023 Gloss Dune White/Taupe

17 320zł
316zł
Opublikowane przez
Mariusz-95
Dołączył w 2023
1 450
330

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Zawieszenie Fox Factory? Sprawdzać. Karbonowe koła o szerokości 30 mm? Sprawdzać. Układ napędowy XO1 Eagle? O tak. Dzięki Stumpjumper EVO Pro otrzymasz wszystkie korzyści w bardziej przystępnej cenie.

Co otrzymasz, łącząc 29-calowe koło przednie z 27,5-calowym tylnym kołem? Stumpjumper EVO Pro, to jest to. Ze wszystkimi zaletami trakcji i prowadzenia 29er, ale z mniejszym, bardziej zwrotnym tylnym kołem, ta konfiguracja barwenowa pasuje do bardziej zwrotnego i zabawnego stylu. W bikeparku czuje się jak w domu, a swobodna jazda na szlaku to świetna zabawa.
Wszystkie podróże na świecie są bezużyteczne bez odpowiedniego dostrojenia amortyzatorów i kinematyki. W nowym projekcie Stumpjumper EVO priorytetowo potraktowaliśmy osiągi kinematyczne. Wykorzystując wnioski wyciągnięte podczas opracowywania Enduro, a następnie po ponad 1000 godzinach prac rozwojowych w laboratorium terenowym i zawieszenia, nie tylko poprawiliśmy wydajność pedałowania Stumpjumpera, ale sprawiliśmy, że jest on bardziej wydajny, zwinny i żwawy. Zwiększyliśmy zabezpieczenie przed przysiadami, dzięki czemu zawieszenie lepiej wytrzymuje podskakiwanie na pedałach, a także jeszcze bardziej poprawiliśmy działanie na nierównościach przy uderzeniach o kwadratową krawędź. Konkluzja? To coś niszczy ślady, a nie nogi.
Geometria S-Sizing nowego Stumpjumpera EVO jest naszym najbardziej postępowym jak dotąd. Długi, niski, luźny widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt rury podsiodłowej – to wymagania nowoczesnej jazdy progresywnej. Ale nie wszyscy jibują w ten sam sposób, dlatego geometrię nowego Stumpjumpera EVO można w pełni regulować w sześciu różnych ustawieniach. Wysokość suportu można regulować w zakresie 10 mm, można regulować kąt główki o dwa stopnie i można to robić niezależnie od siebie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść na tryb barweny na imprezę, EVO pozwala na użycie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim.
W ramach Rider-First Engineered™ zastosowano podejście do charakterystyki jazdy dostosowane do rozmiaru, które zapewnia wzorcowe prowadzenie i nieskazitelne osiągi, niezależnie od rozmiaru ramy i rowerzysty. Niezależnie od tego, czy jesteś wesołym skoczkiem na S1, czy maniakiem DH potrzebującym długiego S6, doświadczysz tych samych cech jazdy – ostrego pokonywania zakrętów i zrównoważonej sztywności przodu i tyłu – przy najlżejszym... możliwa waga.
W 2016 roku wprowadziliśmy drzwi SWAT™ w Stumpjumperze, dodając miejsce w ramie na takie „o cholera”, potrzebne rzeczy, takie jak pompki i zapasowe dętki, i natychmiast sprawiając, że kieszenie w koszulce stają się zbędne. W nowym Stumpjumperze zwiększyliśmy objętość i dodaliśmy pęcherz SWAT™, dzięki czemu zyskujesz dodatkowe 22 uncje magazynowania wody – tego samego rozmiaru co mała butelka wody – ukryte w rurze dolnej.
4000 eur
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

30 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Michal_RatajczakqGA
    kupował ktoś z tego sklepu? pewny ?
    Awatar użytkownika hendel86
    W zeszłym tygodniu przyszedł mi rower z tego sklepu. Śmiało mogę polecić. Obsługa na najwyższym poziomie. Na maile odpisują w błyskawicznym tempie
  2. Awatar użytkownika Konrad_WooFer
    Za te Piniondze bez silnika ? komedia
    Ciekawe kto to plusuje? Wątpię żeby choć jedna osoba z Peppera to kupiła... (Edytowano)
    Awatar użytkownika GarbageCollector
    Ja mam, ale rocznik 2022 i zaplusowałem. Mam nadzieję, że pomogłem.

    To jest rower do enduro, rypania po korzeniach i kamieniach, jest pancerny. W tych pieniądzach na rowerze z silnikiem przy takiej jeździe się zabijesz, albo rower Ci się rozpadnie. Fakt, można kupić aluminiowego dartmoora za 2/3 ceny (albo i taniej) i też będziesz jeździł. Do pracy też można jeździć trabantem a można też sobie kupić coś lepszego. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika adiGDA
    "W 2016 roku wprowadziliśmy drzwi SWAT™ w Stumpjumperze, dodając miejsce w ramie na takie „o cholera”, potrzebne rzeczy, takie jak pompki i zapasowe dętki." Przekonali mnie 😃
    Awatar użytkownika Bikes_trips_legos
    Tam nawet kurtkę wciśniesz jak sie uprzesz i popieścisz
  4. Awatar użytkownika Symeon_88
    Lisan al- gaib!
  5. Awatar użytkownika Jaroslaw_K
    Przepiękna bestia
  6. Awatar użytkownika Jarzomp
    Rower obecnie ma podniesioną cenę na 4400 euro, plus droga wysyłka. W niemieckim sklepie cena 3999 euro plus wysyłka 59 euro. Lepsza opcją niż ze sklepu ze wstawki. Sam zamówiłem ten rower z tej okazji i niestety idzie to jak krew z nosa…
    bunnyhop.de/Fah…p=6
  7. Awatar użytkownika TwojaBabcia
    Zarąbiste tłumaczenie opisu
    Awatar użytkownika Bikes_trips_legos
    SPRAwdzam. ✅
  8. Awatar użytkownika jenczu11
    W sam raz po bułki (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika Sylwester_Milczarek
    No cena zacna patrząc w stronę obecnej promocji na specialized.com
  10. Awatar użytkownika vauda
    Jeśli komuś nie zależy na najnowszym modelu który lada moment ma premierę to jest to turbo super dobra cena.
    Awatar użytkownika Jarzomp
    Masz jakieś przecieki, kiedy ma wyjść nowy model stumpjumpera evo?
  11. Awatar użytkownika estiaj555
    Ma ktoś może w rozmiarze S4? Chciałem zapytać, czy sztyca w całości da się schować w ramę. Według specyfikacji producenta sztycy insertion depth dla 185mm to 258mm nie licząc tego dzyńgla, strona speca podaje 220 mm w ramie.
  12. Awatar użytkownika tomasz.wroblewskivIW
    Dobrze że nie malowany tak by kosztował 20. 000cybulionów a tak można sobie pomalowac jak pisankę na święta .
  13. Awatar użytkownika darvd29
    co sprawdzać
Awatar użytkownika