Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
345°
Opublikowano 12 marca 2024
Rower Full-MTB Orbea Occam H20 Eagle
428zł z Francja
Opublikowane przez
Frajhet
Dołączył w 2023
588
6 883
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Frihecik zstępując z nieba paraliżuje po raz kolejny obronę przeciwlotniczą. Cóż się nie robi dla swoich fanów🔥
Tym razem Hiszpańska Orbea, które tak uwielbiacie.
Cóż relacja ceny do osprzętu zawsze tu wygrywa. Taki Opel wśród rowerów. Nikt nie marzy, każdy posiada.
Widelec i damper od Foxa 140, aluminiowa rama i waga rzędu 14,5kg.
Dostępne rozmiary :
-Szaro-Czerwony (M, L, XL)
-Zielony (M)
Cena w Euro : 2004 (45 dodaje za spakowanie po dodaniu do koszyka) + wysyłka 100
Najtaniej w Polsce : 12,500PLN
Sprzedaję duży sklep z Francji z dobrymi opiniami.
Recenzje : trustpilot.com/rev….fr
Frajhet, na straży dobrych cen.
Tym razem Hiszpańska Orbea, które tak uwielbiacie.
Cóż relacja ceny do osprzętu zawsze tu wygrywa. Taki Opel wśród rowerów. Nikt nie marzy, każdy posiada.
Widelec i damper od Foxa 140, aluminiowa rama i waga rzędu 14,5kg.
Dostępne rozmiary :
-Szaro-Czerwony (M, L, XL)
-Zielony (M)
Cena w Euro : 2004 (45 dodaje za spakowanie po dodaniu do koszyka) + wysyłka 100
Najtaniej w Polsce : 12,500PLN
Sprzedaję duży sklep z Francji z dobrymi opiniami.
Recenzje : trustpilot.com/rev….fr
Frajhet, na straży dobrych cen.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
33 Komentarze
sortowanie:mam 181cm, mam Lke i jest w sumie za duża - reach jeszcze jakoś się ogarnia mostkiem i generalnie jest taki wygodny wycieczkowy ale rower jest imho za wysoki na kogoś 181cm wzrostu. JEżeli ktoś nie ma jakiegoś odjechanie dużego przekroku to przy wzroście 181cm i wyciągnięciu sztycyu do góryu na max będzie miał przerost kolan przy pedałowaniu.
Poza tym, rower bardzo fajny. Mam H20 lt na SLX i naprawdę jest spoko, wykonanie ładne, spawy bajka, wszystko pięknie nasmarowane - marki typu spec czy trek powinny się uczyć jak się składa rowery i że każdy gwint, ruchomy element itd powinien mieć stosowny smar - tu jest to zrobione wzorowo... (Edytowano)
Wczoraj właśnie pierwszy raz przejechałem się moją Orbeą Occam (wersja karbon, ale po nie sądzę żeby to robiło różnicę). Przemyślenia po 20 km po lesie i lekkim zahaczeniu o bikepark
1) ten rower jest duży, nawet jak na fulla 29, mam na myśli także długość. Po prostu duże bydle, warto to mieć na uwadze.
2) pierwsze wrażenie - za duży. Zawiozłem do serwisu, gość parę rowerów już widział w życiu. Pierwsze pytanie - to chyba za duży rozmiar na ciebie?
3) Ja mam 179/180 cm 80 kg, ale przekrok chyba poniżej 80 cm. I dla takich dla takiego usera:
- mocowanie sztycy opuszczone prawie max w dół (wysunięte nie więcej niż 5 mm poza ramę), pedały dual platformowe/SPD
- reach... chyba idealny
- pozycja wygodna, bardziej turystyczna/wyprostowana niż na HT 26'. Usiadłem i od razu się dobrze poczułem
- nie mam wrażenia, że jest za duży podczas jazdy. Bardzo stabilny, ale nie czuję jakigoś wielkiego kompromisu w zakresie zwinności.
- generalnie w lesie/terenie, zwłaszcza na korzeniach mnie zaskoczył zwrotnością... kwestia tego że z uwagi na geo i koła/opony można się bardziej złożyć niż na moim dotychczasowym rowerze. Na asfalcie zaczyna być czuć rozmiar - po bułki to tak średnio:)
4) na ten sam rower wskoczył znajomy, gość nie drobny gość 186 cm wzrostu i się wygodnie mieścił choć musiał mocowanie sztycy prawie na max wyciągnąć.
Jak teraz patrzę na tabelę Orbea, że to rower na 170-185 to się zastanawiam WTF? 170 cm to chyba na szczudłach... Rower przymierzałem w Centrum Rowerowym ale tylko L - nie pomyślałem żeby M spróbować. Ale jak ktoś się zastanawia to polecam, zarówno rower, jak i przymierzenie się - mają parę sklepów po kraju. A jak nie można to bym poniżej 178 brał M (choć w M sztyca chyba 12 cm nie 15 jak w L).
Co jeszcze?
Ja kupiłem w DE - za M30 wraz z upgrade manetki do XT, hamulców oraz siodełka wyszło mi taniej niż w PL za zeszłoroczny H30 w stacjonarnym i 9-10k mniej niż za M30 2024 w sklepach internetowych. I na dodtek ktoś się pomylił i dał mi tylni amor w wersji factory zamaist performance.
Waga jest lekko rozczarowująca - M30 SL prosto z pudła to 14kg. Wersja M10 jest dużo droższa, a praktyce chyba nie jest jakoś istotnie lżejsza bo wbrew katalogowi orbea za 2022 i 2023 nie ma tam karbonowych kół - tzn. w opise na stronie były, ale jak pisałem do sklepów to się okazywało, że Orbea dostarczała na aluminiowych. Podobno aluminiowe H20/30 LT bez pedałów waży około 15... Jeśli tak, to nie wiem czy karbonium ma sens przy mniej okazyjnych cenach.
Za to rower jest proporcjonalny - część fulli wygląda dla mnie dziwne wielkie koła mało ramy. Tutaj tej ramy jest sporo, coś za coś.
Siodełko to chyba deska do prasowania w wersji mini - cokolwiek akcesoryjnego będzie lepsze. Gripy są... ok to maks co można napisać.
Strona Orbea wprowadza w błąd - remote lockout (sterowanie z kierownicy twardością obydwu amortyzatorów za pomocą jednej dźwigni) jest dla roczników 2022 i 2023 NIE dla wszystkich modeli SL a tylko topowego M-LTD (i może M10, nie jestem pewien). Od rocznika 2024 chyba faktycznie jest to w standardzie we wszystkich wersjach, ale bym sprawdził.
Czy jestem zadowolony? Tak - cena pakiet u mnie wyszła bardzo dobra. Rower naprawdę idzie jak dzik w kartofle ale nie tylko po prostej, w lesie poza ścieżkami czułem się ok. Podoba mi się, choć to subiektywne. Rama, projekt - sprawiają świetne wrażenie (fakt - aluminim prezentuje się równie dobrze co karobon). Wagę przeżyję.
(Edytowano)