Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
923°
Opublikowano 19 lutego 2024

2023r Peugeot NOWY 2008 Allure DV5RC UE64 1.5L Turbo Diesel / różne kolory (GT za 129822PLN) @ Salon Peugeot

121 296zł144 400zł-16%
Opublikowane przez
Al_Moheida
Dołączył w 2018
190
3 299

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Wyprzedaż rocznikowa modelu Peugeot NOWY 2008 z 2023r / różne kolory w linku->
sklep.peugeot.pl/mod…B2C

TYP PALIWA:
Turbo Diesel
TYP SKRZYNI:
automatyczna EAT8
SILNIK:
DV5RC UE64 1.5L DIES
ROK PRODUKCJI:
2023

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

BEZPIECZEŃSTWO I SYSTEMY WSPOMAGANIA:
System monitorowania martwego pola (BSD)
Pasy tylnych siedzeń 3-pkt, skrajne z napinaczami, ogranicznikami napięcia i czujnikiem odpięcia
Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist
6x poduszki powietrzne
ABS, EBFD, EBA, ESP, ASR, TSM
Reflektory przednie ECO LED + Pakiet widoczność : czujnik zmierzchu i deszczu
Czujniki parkowania przednie i tylne
Pakiet Safety

SYSTEMY MULTIMEDIALNE:
Zegary cyfrowe 2D 10"
6 głosników (2 z przodu, 2 w drzwiach przednich i 2 w drzwiach tylnych)
Peugeot Connect SOS & Assistance

KOMFORT:
Lusterka boczne podgrzewane, składane i regulowane elektrycznie
Lusterka boczne składane elektrycznie, podświetlenie progu
Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
Przyciemniane szyby boczne tylne i szyba bagażnika

FOTELE:
Fotel kierowcy regulowany manualnie
Fotel kierowcy regulowany na wysokość

INNE:
Opony całoroczne 17" 3PMSF, Goodyear

STYL ZEWNĘTRZNY
Relingi dachowe

PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA:
Przygotowanie do montażu koła zapasowego dojazdowego
Dwupoziomowa podłoga bagażnika
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

320 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Edmund_Dantes
    Silnik chyba nienajgorszy, co?
    Awatar użytkownika keers
    Znajomy ma ten motor w Oplu Combo (Kopia berlingo/partnera/proace) z 2020 roku. Przy 80tyś km urwał się łańcuch rozrządu -spinający walki na gorze. (Grubszy łańcuszek dostałem na komunię). Łańcuch dostępny tylko w serwisie z wałkami i pokrywą głowicy za jedyne 2500netto. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika JohnPL
    Aktualnie jeden egzemplarz stoi od dwóch miesięcy na serwisie, powodem brak przewodu do ADBLUE. Drugi egzemplarz, notorycznie gasnący ekran od multimediów, brak rozwiązania od dwóch lat. Kolejne Peżoty w firmie, 308 gasnący ekran multimediów, brak rozwiązania. Kolejny 308, awaria ADBLUE oczekiwanie na zbiornik który przecieka. W każdym przypadku leasing do opłat. Myślałem, że historie to tylko żarty ale tu nie ma z czego żartować, płacz i płać. Przykre ale prawdziwe.
    Awatar użytkownika TwojejMatkiFagas
    To samo w jednostkach 1,6 HDi zaopatrzonych w addred.
    Ledwie kończy się gwarancja, a pompa czynnika na stałe wklejona w baczek, przeciera się od... Skrystalizowanego czynnika i... Brak części w serwisach w całej Polsce.
    Stan na listopad 2023 to było ponad 500 aut z tym konkretnie silnikiem, oczekujących na parkingach ASO na ten komponent.
    A jak ktoś kończył leasing z zamiarem pozostawienia sobie auta, to...
    Nowa mapa, fikimiki czary mary i >> klasyczny 1,6 HDi bez tego "niebieskiego" gó✓✓na.
  3. Awatar użytkownika Jaca_88
    Z racji, że niedawno przechodziłem proces zakupu, podzielę się plusami dla klienta indywidualnego:
    - Przy złożeniu zamówienia online - ubezpieczenie AC/OC za 1% wartości auta
    - Kredyt balonowy 60/40 (teraz 60% za rok 40%) - finalnie dopłacamy jakieś 1,5 tysiąca
    - Kwestie negocjacji w salonie - dywaniki, opony itp. Zawsze da się coś wyrwać
  4. Awatar użytkownika dmpr
    Stellantis - gdzie były urzędy antymonopolowe?
    Awatar użytkownika janczez
    Zajęte szczecińską stocznią.
  5. Awatar użytkownika Krk2019
    Whatcar com

    Niezawodność marki dla samochodów w wieku do pięciu lat
    Ranga marki Wynik
    1 Lexus 98.3%
    2 Toyota 97.4%
    3 Mini 97.2%
    4 Suzuki 96.9%
    5 Mitsubishi 96.2%
    6 Honda 95.9%
    7 Hyundai 94.3%
    8 Kia 93.8%
    9 Volvo 93.7%
    10 Tesla 93.6%
    11 Dacia 93.1%
    12 BMW 93.0%
    13 Mazda 92.8%
    14 Citroen 92.3%
    15 Fiat 92.0%
    16 Skoda 91.4%
    17 Ford 91.4%
    18 Seat 90.9%
    19 Nissan 90.7%
    20 Porsche 90.7%
    21 Peugeot 90.5%
    22 Volkswagen 90.2%
    23 Renault 90.0%
    24 Mercedes 89.8%
    25 MG 89.2%
    26 Audi 89.1%
    27 Subaru 89.0%
    28 Land Rover 87.6%
    29 Jaguar 87.4%
    30 Vauxhall 86.9%
    31 Alfa Romeo 85.6%
    32 Cupra 82.4% (Edytowano)
    Awatar użytkownika Tygrys47
    Z takich zestawień wynika kompletnie nic. A bez podania kryteriów jeszcze mniej.
  6. Awatar użytkownika Nolimit
    Najlepszy silnik od stellantis. Jak się wytnie DPF, wyprogramuje adblue i zaslepi EGR będzie śmigać wiele lat i kilkaset tysięcy kilometrów czego nie można powiedzieć o 1.2 puretech bo tam nie pomoże nawet błogosławieństwo papieskie (Edytowano)
    Awatar użytkownika Michal_cenzura
    Wystarczy w 1.2PureTech co któraś wymianę oleju ściągać miskę olejowa i wyczyścić smoka. Obsługa sporo rozszerzona niż przy innym aucie ale poza tym nic się tam za bardzo nie zepsuje. Ogarniecie smoka to kwestia 30 minut
  7. Awatar użytkownika jar86
    O gustach się nie dyskutuje, ale mi się podoba chyba kazdy model peugeota ostatnio, od 408, 308 do tego, którego chyba wcześniej nawet nie widziałem. Całkiem spoko, ciekawe czy wart swojej ceny
    Awatar użytkownika lukasz.kow
    problem z nowymi Peugeot jest taki, że wsadzają tam absurdalne silniki - najmocniejszy i w zasadzie jedyny benzyniak to 1.2T 130 koni a pakują go nawet do całkiem dużych aut jak 508 SW czy suv 5008. A na dodatek silnik jest gównianej jakości. Przecież to jest kiepski żart ze strony Stellantis.
  8. Awatar użytkownika cyberpunk2077
    Promocja na wszystkie modele trwa od września 2023 i wtedy dało się wyciągnąć około 21%, wybór też był o wiele większy. W jednostkach 1.2 PT dalej montują paski pracujące w oleju (jest dużo fake newsów na tematów rzekomych łańcuchach). Silnik 1.5 HDi to oszczędny silnik w spalaniu, ale nie w naprawie, wiele osób tu wskazywało problemy z kołem dwumasowym, wyciekiem z pokrywy zaworów, problemy z AdBlue, problemy z sondami NOX, wiecznie zapychający się DPF - tak to wszystko prawda i przerobiłem to z tym silnikiem. Oczywiście jak inni wskazują 1.2 PT to padło, ale dbając o czyszczenie smoka i zmiany oleju co 10k km to w zasadzie jest szansa, że będzie mniej awaryjny niż większość 3 cylindrowych jednostek na rynku i mam tu na myśli BMW, Mercedesa (Renault) etc. - ale faktem jest, że downsizeing i wycięcie dodatkowego cylindra to padaka, jednak serio ciężko dzisiaj kupić coś z dobrym silnikiem, poniżej 200k złotych. Co do wykonania tych samochodów to tapicerka, ogólnie wnętrze na poziomie marek premium, skrzynia automatyczna super - jest niemal identyczna jak DSG VW. Osobiście jeżdzę 308 bo nie lubię SUVów i po 4 miesiącach i przejechaniu 9k km, kupiłbym ten samochód jeszcze raz.
    Awatar użytkownika BarneyGF
    - zapraszamy na fejsa, na grupę nowego 308
  9. Awatar użytkownika thierry
    Ciekawe jak z jakością, czy "tradycyjna". W 2000 roku kupiłem w salonie nowego Peugeota 206, który radykalnie odkochał mnie od tej marki. Pierwszy znak, że trzeba spier**lać pojawił się w trakcie odbioru auta, nie działała jedna z szyb sterowanych elektrycznie . "Ok, każdemu może się zdarzyć". A później nawet już byliśmy z kierownikiem autoryzowanego serwisu po imieniu. Naliczyłem 21 wad w trakcie 2-letniej eksploatacji tego auta. To było auto 3-drzwiowe. Wysiadło nam np. przesuwanie fotela, co sprawiało delikatny dyskomfort, bo fotel pasażera leciał sam do przodu. Stało się to na autostradzie we Francji, więc była adrenalina. Udało się zablokować kamieniem, jakoś pasażer przeżył. Z innych wad m.in. wilgoć w tylnych lampach ( nie naprawialna) , wilgoć w bagażniku, awaria oświetlenia tablicy rozdzielczej, jakieś upierdliwe znikające i znowu pojawiające się "cykanie" w silniku ( parę razy z tym jeździłem do serwisu i ciągle nie było wiadomo co to), głośno trzeszczący pedał sprzęgła itd.itp. Po około 70 tysiącach i dwóch latach zaczął zdychać katalizator. Z radością pozbyłem się tego szrota.
    Awatar użytkownika jacunia72_
    Miałem też takie przejścia z xsarą... Najlepsze było jak w serwisie szukali przyczyny szumów i gwizdów w czasie jazdy powyżej 80 km/h. Ktoś w końcu wpadł na pomysł żeby między tunel na wydech a osłonę wydechu (zaraz za kolektorem wydechowym) wsunąć szmatę... Szumienie ustało a szmatka pewnie jest do dzisiaj jeżeli jeszcze auto jeździ. Ale potem miałem golfa... Czasu by brakło co z tym samochodem się działo :D.
    Najlepsze jak na forach VW opisywali te usterki jako normalne . Podjeżdżam latem pod blok o godzinie 22 zamykam okno a szyba wpada do środka drzwi. Za parę dni w drugich drzwiach... To normalna usterka. Rano nie można otworzyć bo centralny głupieje... normalka, drzwi bagażnika, normalka. Chłodnica oleju, maglownica, vacum pompa i wiele innych rzeczy ale to normalne w golfie
  10. Awatar użytkownika bubek22
    Rok temu 109k bez promocji XDD, także promocja fajna +1 w roczniku + 12k w cenie
    Awatar użytkownika Micha_Micha
    Przymierzałam sie do zakupu tego auta od 3 lat i rok temu w opcji Allure Pack był za min. 119 tys zł w automacie. Za 109 tys to była ta najtańsza wersja Active z manualną skrzynią.
  11. Awatar użytkownika Mieczysław_Kowalski
    Serio ktos tym jeździ, przecież to gruz na kołach. Chcecie porządne auto to dołóżcie trochę kasy i kupcie japońskie auto.
    Awatar użytkownika bubek22
    I co za te 121k kupie? corolle? przecież tutaj nawet nazwa jest odrzucająca nie wspominając o całej reszcie. Co z tego, że nie będe miała awarii, ale jak się będe czuła jadąc w takiej corolli i odbierając dookoła te wszystkie spojrzenia pogardy i zniesmaczenia.
  12. Awatar użytkownika SzybkiJakSzkolnyKomputer
    Diesel to spoko 
    Awatar użytkownika dudakad
    Jeśli mowa o łańcuszku wałków rozrządu to tutaj już jest poprawiony 8mm. Właśnie jestem po wymianie silnika (na szczęście gwarancja). Rifter 1.5 130km 71 tys i łańcuszek nie dał rady. Nowy słupek ma już poprawiony element.

    I łańcuszek jest niby tylko na walki. Reszta rozrządu niby pasek. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika Owp
    Czy to jest wielkość taka jak Opel Mokka?
    Awatar użytkownika Kuba_Rozpruwacz
    Większy, nowa Mokka jest bardzo mała w środku
  14. Awatar użytkownika Marcin_S
    To czy hulajnoga xiaomi?
    Awatar użytkownika Suffering7
    Jak chcesz poczuć adrenalinę to hulajnoga
  15. Awatar użytkownika Jankesdz
    Miałem na tydzień 2008 (2022/23r) z 1,2PT i automatem. Bardzo przyjemnie jeździł, zaskakująco sporo miejsca jak na rozmiary. Dynamika wystarczająca, spalanie wysokie na jak na 3cyl 1.2. Dobre światła LED. Wnętrze super, do zegarów szybko przywykłem ale multimedia to była totalna porażka. Mega lagi, mimo wieeelu prób, z różnymi kablami nie udało się odpalić Android Auto. Na pewno nie kupowałbym oczami tylko porównał z innymi markami i ocenił na chłodno, tym bardziej że Peugeoty są obecnie drogie, mam wrażenie że za drogie.
    Jako pasażer jeździłem 3008(2023) i 5008(2022), wersje bodaj Allure i GT. Wrażenia bardzo podobne jak 2008. Bardzo spójny design, wnętrze. Wygodne fotele.
    Awatar użytkownika premiumone
    Wszystkie zalety i wady schodzą na drugi plan, kiedy pojawią się w dyskusji 1.2 puretech. Jak bardzo by przedstawiciele stellantisa nie przekonywali o poprawieniu tego silnika, to i tak na koniec okazuje się, że jest to mina.
  16. Awatar użytkownika matizak
    Za Puga zawsze plus. Na obecne czasy to marka Premium. Prześcigają większość marek na świecie.
    Awatar użytkownika bartek010
    No, Puretech w wyścigu pod serwis wszystkich wyprzedza. (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika VehicleDiagnostician_
    Nie no diesel to nie. Do pracy 3 km w jedną to nie dzięki.
    Awatar użytkownika Also_TheBest
    Nawet na rower czy hulajnogę szkoda kasy, 3km to tylko dobre buty kupić - idzie kryzys, to trzeba ciąć koszty.
  18. Awatar użytkownika Pablo_Ce
    Te kształty w środku to jakaś porażka. Chyba ktoś się za dużo startreka naoogladal w dzieciństwie
    Awatar użytkownika pinach
    Jako posiadacz octavi 3 to powiem że jak siadłem w 308 to byłem pozytywnie zaskoczony jak to fajnie na żywo wygląda...
  19. Awatar użytkownika Frajhet
    Plus za diesla. Jakby nie ekologia to dziś by nikt na benzynę nie spojrzał. Już tak było około 2010r gdzie na rynku wtórnym tylko ropniaki schodziły.
  20. Awatar użytkownika lukasz.kow
    Jak Peugeot to tylko z 1.2 Puretech
    Awatar użytkownika krzysiojaw
    to 1.5 niewiele lepsze. Jak ktoś chce spokój to kupuje 2.0 albo 1.6 o dziwo sprawdzające się w jeździe miejskiej
Awatar użytkownika