Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
127°
Opublikowano 10 lutego 2024

Rower elektryczny/e-bike Cube Stereo Hybrid 160 HPC Race 625 27.5 grey´n´metal, rama L, XL 3.199 €

13 851,67zł20 994,15zł-34%
220zł z Niemcy ·
Opublikowane przez
tajro
Dołączył w 2021
5
241

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Duży niemiecki sklep sprzedaje popularny model (rama L i XL): Cube Stereo Hybrid 160 HPC Race 625 27.5 grey´n´metal
Obecnie cena jeszcze niższa, było 3306 euro jest 3199 euro. Doszedł jeszcze rozmiar L.

Plusy: silnik bosch gen. 4 smart, sensowna amortyzacja
Minusy: brak wyświetlacza, bateria tylko 625 Wh

Specyfikacja:
# RamaC: 62® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing
#Rozmiar: L (20) i XL (22)
#Widelec: RockShox Domain R, Tapered, 15x110mm, eMTB Approved, 170mm
#Amortyzator: RockShox Deluxe Select, 205x65mm, Rebound Adjust, Trunnion Mount
#Osprzęt Amortyzatora: Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22.2x8mm
#Stery: ACROS AZF-1035, ICR (Integrated Cable Routing), BlockLock 120°, Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm)
#Kierownica: Newmen Evolution SL 318.25, 780mm
#Wspornik: KierownicyCUBE Performance Stem E-MTB, 31.8mmGripyACID React Pro
#Przerzutka Tył: Shimano Deore RD-M6100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed
#Napinacz Łańcucha: Reverse Flip-Guide E-Chain Guide, Direct Mount, GEN4
#Manetki: Shimano Deore SL-M6100, Rapidfire-Plus
#Hamulce: Magura MT Thirty, Front 4-Piston/Rear 4-Piston, Hydr. Disc Brake (203/203)
#Mechanizm Korbowy: ACID E-Crank, 165mm, 36TKasetaShimano Deore CS-M6100, 10-51T
#Łańcuch: Shimano CN-M6100
#Obręcze: CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
#Piasta Przód: Shimano HB-MT400-B, 15mm, Boost, Centerlock
#Piasta Tył: Shimano FH-MT410-B, 12mm, Boost, Centerlock
#Opona Przód: Maxxis Minion DHF, Dual/EXO, Tubeless Ready, 2.5 WT
#Opona Tył: Maxxis Minion DHR II, Dual/EXO, Tubeless Ready, 2.4 WT
#Siodło: Natural Fit Venec
#Sztyca Podsiodłowa: CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm
#Zacisk Podsiodłowy: CUBE Screwlock Semi Integrated, 34.9mm
#Silnik: Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System
#Bateria: Bosch PowerTube 625
#Ładowarka: Bosch 4A
#System Sterowania: Bosch LED Remote
#Waga: 23,6 kg:
Bike-Discount Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

41 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika daniel_lem
    W związku z tym, że jesteś z Polski, a podatki tu są wyższe, to cena wynosi 3306,53 euro. Pozdrawiam
  2. Awatar użytkownika Tomasz_Litwiński
    Jak z gwarancją i przeglądami przy tym sklepie?
    Awatar użytkownika tajro
    Autor
    Na jednym forum czytałem to co wkleiłem. Najlepiej potwierdzić czy nic się w podejściu nie zmieniło
    17506431-dbEg7.jpg (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika keaman
    I pomyśleć, że Niemiec kupuje ten rower za jedną wypłatę, a Polak musi zapieprzać pół roku. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Paleandthin
    Zmień pracę.
  4. Awatar użytkownika krzysztof.dziedzicsie
    Można też szukać w mniejszych sklepach, ja zapłaciłem sporo mniej na miejscu w Niemczech, bo tam pracuje, niż chodzą w Polsce.
    Focus jam 2 6.817380520-VUkwM.jpg
    Awatar użytkownika NerveAxis
    Było dużo taniej niż w bike-discount za tego Jam?
  5. Awatar użytkownika dnpiotr
    Cudo
  6. Awatar użytkownika Cz3j3n
    Fajny, gdybym potrzebował elektryka to chyba bym się skusił tym bardziej że to mój rozmiar, ale jeszcze para w nogach jest więc dalej szukam fulla analogowego, tym bardziej że może jakieś zawody od czasu do czasu. Ale sprzętowo i wizualnie bardzo na plus.
    Awatar użytkownika tajro
    Autor
    Zawsze możesz włączyć tryb Eco (edit: i go odpowednio skonfigurować w apce) i będziesz jeździł podobnie jak na analogu, przy takim wspomaganiu można powiedzieć że silnik równoważy wagę i opory roweru. Pytanie czy robisz jakieś hopy, bo wtedy waga robi jednak swoje. (Edytowano)
Awatar użytkownika