Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
841°
Opublikowano 4 lutego 2024
Rower MTB enduro full - Lapierre Spicy CF 7.9 | 2.999,00 €
869zł z Niemcy
Opublikowane przez
osmial13
Dołączył w 2020
2
169
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Jak ktoś szuka naprawdę dobrego roweru enduro w dobrych pieniądzach albo roweru o dużym skoku który się nada też na łatwiejsze/bardziej płaskie to lepszej okazji nie będzie. Wjeżdża cały na purpurowo LAPIERRE Spicy CF 7.9
- karbonowy (rama osprzęt) rower bardzo dobrej firmy (choć w PL raczej kojarzonej z szosowymi)
- osprzęt XT (przerzutka i hamulce)
- Fox 38 Float Factory Kashima (tak tak, kashima żeby było widać piniondz!) i Fox DHX2 Factory
- topowe komponenty (piatny i koła DT Swiss, sztyca TranzX, siodełko Velo)
- obłędne malowanie i piękny projekt ramy (wystarczy popatrzyć jak są wejść kabli w ramę zrobione), nie trzeba jeździć można powiesić w salonie i podziwiać
- waga 15,25 kg co według mnie jest bardzo rozsądne jak na enduro 170/170
- w zestawie wbudowany otwieracz do piwa oraz (według producenta) powinny być pedały clipless Shimano Saint, więc jeśli tak to konkretny piniondz zostaje w kieszeni
Rower pomimo skoku 170 jest określany jako zwinny i manewrowny, między innymi dzięki krótszej ramie (przy czym geometria mocno współczesna - 65 stopni z przodu). Generalnie według testerów "there is a lot of rabbits in this rhino"
Cena producent 28 000, w Polsce jak był to ok 24k, teraz widzę że najbliżej chyba ze Słowacji za 22000 z przesyłką.
Sprzedaje sklep z dobrymi opiniami z Niemiec oferujący bezpośrednią wysyłkę do polski. Sam u nich zamówiłem i czekam na wysyłkę
- dostępne rozmiary M, L, XL
Test (czytany i YT): singletracks.com/mtb…ew/
Specyfikacja: lapierrebikes.com/fr-…23/
- karbonowy (rama osprzęt) rower bardzo dobrej firmy (choć w PL raczej kojarzonej z szosowymi)
- osprzęt XT (przerzutka i hamulce)
- Fox 38 Float Factory Kashima (tak tak, kashima żeby było widać piniondz!) i Fox DHX2 Factory
- topowe komponenty (piatny i koła DT Swiss, sztyca TranzX, siodełko Velo)
- obłędne malowanie i piękny projekt ramy (wystarczy popatrzyć jak są wejść kabli w ramę zrobione), nie trzeba jeździć można powiesić w salonie i podziwiać
- waga 15,25 kg co według mnie jest bardzo rozsądne jak na enduro 170/170
- w zestawie wbudowany otwieracz do piwa oraz (według producenta) powinny być pedały clipless Shimano Saint, więc jeśli tak to konkretny piniondz zostaje w kieszeni
Rower pomimo skoku 170 jest określany jako zwinny i manewrowny, między innymi dzięki krótszej ramie (przy czym geometria mocno współczesna - 65 stopni z przodu). Generalnie według testerów "there is a lot of rabbits in this rhino"
Cena producent 28 000, w Polsce jak był to ok 24k, teraz widzę że najbliżej chyba ze Słowacji za 22000 z przesyłką.
Sprzedaje sklep z dobrymi opiniami z Niemiec oferujący bezpośrednią wysyłkę do polski. Sam u nich zamówiłem i czekam na wysyłkę
- dostępne rozmiary M, L, XL
Test (czytany i YT): singletracks.com/mtb…ew/
Specyfikacja: lapierrebikes.com/fr-…23/
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
124 Komentarze
sortowanie:Proszę pomyśleć ile taki rower wytrzymałby na trasie jak np:
Myślę że poniżej 30sekund.
Za 100 tysięcy to masz topową maszynę na tor o niewiarygodnych osiągach. Tutaj koszty projektu, zastosowanych technologi czy wyprodukowania są także dużo wyższe niż w przypadku motocykla dla mas.
Nawet roweru za 100k nie można do tego porównać.
Praktycznie cała podnosząca cenę innowacyjność to konstrukcja ramy, przy czym carbon to w sumie tania i dość prosta technologia.
Mam pytanie do kolegów po fachu. Mam obecnie trochę dłuższą przerwę w jeżdżeniu. Kiedyś sporo jeździłem szybsze zjazdy po lasach, szlaki, trasy rowerowe itp.
Ale od 4 lat praktycznie nie jeździłem na rowerze. Mam sprzęt Giant trance 2 z 2016 roku. Widząc te wspaniałe wyprzedaże naszło mnie właśnie na takiego Lapierre 6.9 albo 7.9.
Problem w tym, że kolega który ma sklep z rowerami odradza mi te modele, mówiąc że to jest ciężkie enduro które jest przeznaczone bardziej na wyciągi i Bike parki niż na samotne wielogodzinne wyprawy po lasach i szlakach.
Namawia mnie na jakąś trialówkę albo all Mountain ze skokiem max 140mm.
Dodam że jak zjeżdżam to lubię mocno pocisnąć ale nie skaczę na hopach po kilkanaście metrów.
Jakie jest wasze zdanie?
P. S. Gianta chcę wymienić głównie żeby przejść na kola 29 cali i jeden blat z przodu.
Pozdrawiam
Teraz pomarudzę dlaczego nie kupiłem:
1. Brak haka UDH
2. Nie siedzi mi geometria. Ma coś podobnego do KTMa prowlera (Prowler miał chyba najgorsza geometrię na jakieś śmigałem ze współczesnych rowerów), pozycja jest jakby „nad rowerem”, nie ma tej integracji z rowerem jak w innych topowych sprzętach. Oprócz tego - subiektywnie - średnio mi się podoba.
3. W tym roku wyjdzie nowy Lapierre Spicy. Obecny jest już na rynku piąty rok…
4. Ciężko ze sprzedażą na rynku wtórnym. Tym bardziej jak wyjdzie nowy model. Ostatnio wisiał w ogłoszeniach starszy o rok Spicy 7.9 (ten na Ohlinsach) jak nowy na gwarancji za 11tys.
Jeżeli ktoś się nie ściga, nie planuje Srama T-Type i szuka nowego fajnego sprzętu to ciężko o lepszą opcję. Polecam
Edit: dodam od siebie że polecam stronkę KLBIKES. Brałem od nich kilka lat temu SB130 (Edytowano)