Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
1697°
Opublikowano 31 stycznia 2024

Ssangyong Torres 2023r w wersjach Joy, Adventure, Adventure+, Wild od 139900 w tym 10lat gwarancji + kredyt 50/50 0% lub fabryczne LPG 0zł

139 900zł
Opublikowane przez
Al_Moheida
Dołączył w 2018
167
3 130

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W ofercie Ssangyong jest ciekawy model Torres. Dostępny w 4 wersjach: Joy, Adventure, Adventure+, Wild. Nie jest to może kosmiczna oferta chinskiego bijacka za 78900, no ale tu Ssangyong dostepny jest w PL juz ladnych pare lat na rynku a nie dni..

Dla wyznawców tylko chinczyków ->Ssangyong niezależnie od wybranej wersji, produkowany jest w fabryce SsangYonga w Pyeongtaek w Korei Południowej

W każdej wersji auta jest 10 lat gwaracji (jedyny model w tej marce z tak dlugą gwarancja)( lub do 200 000km) w cenie + kredyt 50/50 0% lub zamiennie montaz fabrycznego LPG ->torres.pl/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIm82Bvb6HhAMVHjsGAB105Qk_EAAYAiAAEgLpWPD_BwE

Ceny wersji Joy, zaczynają się od kwoty 139900

Paliwo: Benzyna (opcja LPG)
Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa

Napęd: 2WD
Silnik Pojemność: 1497cm3
Moc: 163km
Wersja: Joy

Wersja Adventure 4WD z automatem juz od 174 900PLN


Pozostały katalog z opisem wersji, dostępny jest tu: wyprzedaz2023.ssangyong-auto.pl/assets/images/cars/8/katalog.pdf lub ssangyong-auto.pl/konfigurator/new/8

Gwarancja ->ssangyong-auto.pl/fil…pdf
Gwarancja 5+5 (po seryjnej) -> ssangyong-auto.pl/fil…pdf


Dodatkowo w ofercie jest wyprzedaż roczników 2023 z upostem do 20k brutto (w zależnosci od modelu)
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

680 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika czepson
    Ciekaw jestem jak z jakością tej marki. Kiedyś jak dobrze pamiętam montowali silniki od mercedesa. Cenowo to żaden inny popularny w Europie koncern w takim segmencie nie podjeżdża.
    Jeżeli chodzi o wygląd który jest kwestią indywidualną, mi bardzo pasuje. Gdyby opcja kredytu 0% była np. w formie 4x25%, to chyba bym brał tę ofertę na poważnie. Ale nikt chyba czegoś takiego nie oferuje klientom indywidualnym.
    Awatar użytkownika Szuchov
    Żona ma Tivoli z 2019, w wersji Saphire czyli w zasadzie wszystko co fabryka dała - pełna elektryka, skóry, grzanie siedzeń i kierownicy. 1.5 gdi 163km, najeżdżone 90tys od nowości. Nic złego się z autem nie dzieje. Koszty eksploatacji śmiesznie niskie, w mieście ten silnik lubi tylko trochę więcej wypić. Jeśli chodzi o wykonanie to życzyłbym sobie, żeby ci popularni producenci tak podchodzili do jakości. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Arkadi
    Jeździłem tym.

    Ciekawie wygląda z zewnątrz.

    Plusy:
    - cena
    - gwarancja
    - ogólna jakość wykonania (poza kilkoma elementami)

    Minusy:
    - pseudo uchwyty na masce i przednim zderzaki, tani plastik i imitacja to jest
    - bagażnik sie otwiera do góry xD
    - ekrany w środku. Ten od prędkości minimalistyczny i monogromatyczny jak w Citroenach ale ok.
    Ten od infotainment tragiczny jak w pierwszych toyotach, ogromna grafika, słaby ux i duże ramki.
    Ten od klimy, profesjonalny, jak wyjęty z jakiejś nowej A7
    - silnik jest za słąby na taką landarę

    Skrzynia jest ok, to chyba Aisin, ani szybka ani wolna.
    Komfort jazdy jest też na przyzwoitym poziomie.
    Ogólnie to bez wspomnianych detali, rozsądne auto.
    Awatar użytkownika badumtss
    Osobiście ani te uchwyty ani klapa bagażnika mi nie przeszkadza.
    Jest wiele aut w których wsadzają coś co nie ma sensu. Jak "rury wydechowe" w autach elektrycznych czy głośniki wydające dźwięk silnika spalinowego.
    Także są głupsze rozwiązania wśród znanych marek
  3. Awatar użytkownika kater
    Nie mówię nie, ale żeby taki wynalazek miał sens, to musiałby z połowę tego kosztować. No może 2/3, dobra. Ale nie 140 koła.
    Awatar użytkownika Sulkov
    Toyota RAV4 - 190.000
    Kodiaq - 150.000
    Santa FE - 180.000
    CX5 - 160.000

    Wszystko golasy.
  4. Awatar użytkownika bbbsib
    Zaraz się zlecą właściciele spawanej w garażu Astry z 1998 roku z opinią, że to mało bezpieczne auto.
    Awatar użytkownika EpicElliot
    Taka spawana Astra przeżyje pewnie jeszcze 3 wymiany silników tych 3 cylindrowych wypierdów gdzie turbo jest wielkości paczki fajek a silnik wielkości jego akumulatora xD
  5. Awatar użytkownika Koles00
    Bryła ciekawa. Ale te silniki, max 1.5 Turbo.
    Awatar użytkownika Psko
    Fajny. Range Rover dla ubogich.
  6. Awatar użytkownika krzysieks108
    Na stronie Torres nie widnieje na liscie aut które kwalifikują sie do LPG za 0PLN.

    17206969-Lsb7S.jpg
  7. Awatar użytkownika shreek
    Myślałem kupić, ale strach tym jeździć. Nie ma to jak moja Astra. Z sąsiadem w garażu dospawałem tylko po środku trzecią podłużnicę i w testach pewnie wciągnęła by tego Yonga
    Awatar użytkownika artur.sek
    Pod podłużnicę
  8. Awatar użytkownika Gudii7
    70k i biorę
    Awatar użytkownika artur.sek
    Chyba nogi za pas 🫡
  9. Awatar użytkownika Nigtellios
    Mój mechanik robi w Ssangyongu i jakościowo podobno bardzo mało samochodów wraca do nich na jakikolwiek poważniejszy serwis niż oleje i filtry, a części taniutkie bo to Koreańczyki, generalnie nie ma się czego bać, bo w cenie niższej niż konkurencja ma się lepsze wyposażenie i tańszą eksploatacje, zwłaszcza gdy w grę wchodzą poważne usterki.
    Awatar użytkownika Kicerator
    Tu się nie do końca zgodzę że części taniutkie. Niestety nie ma zamienników i trzeba kupować oryginały. Tak że jak ktoś chce jechać na zamiennikach to nie ma możliwości. Miałem duże problemy z wcześniejszą wersja Korando ze względu na problemy z częściami.
  10. Awatar użytkownika kater
    Jak przestać dostawać powiadomienia o nowych odpowiedziach w temacie?

    Dzwoneczek subskrypcji wyłączełem i nadal dostaję spam. Bo jak inaczej nazwać kolejne odpowiedzi, już chyba od 2 dni niezwiązane z tematem okazji :/
    Awatar użytkownika Wrong_way
    Wystarczy odinstalować peppera:)
  11. Awatar użytkownika adamaszek1
    Może i brzydkie ale chyba tani? i co najważniejsze tani w utrzymaniu przynajmniej przez pierwsze kilka lat
    Ile kosztuje np skoda tej klasy?
    Awatar użytkownika artur.sek
    Porównaj sobie cenniki, nie boli. Torres ma swoje zalety i wady, tak jak Skoda ma też swoje. Żadne auto nie jest idealne. Ja na przykład już nie mogę patrzeć na te wszystkie bryły ciosane z jednej cegły i Torres akurat mi się podoba. Poczekam, aż na rynku będą używki za 2 lata 🫡 i jeszcze będzie miał 8 lat gwary, gdy skoda już będzie musiała śmigać po mechanikach i wyrównywać finansowo 😏
  12. Awatar użytkownika artur.sek
    Serio, dział commentu, nikt nie słyszał o Ssangyong Torres, nikt nie oglądał testów? Jedyne co macie, to jakieś dziwne założenia bez cienia informacji? Przeraża mnie ten internet.
    Silnik - WIĘKSZOŚĆ producentów samochodów na silniki downsizowe 3 cylindrowe wysilone z pojemności kartonu mleka i nikt nie robi żadnego wow. Torres ma 1.5 turbo, który wykorzystuje w innych modelach i (poza paliwożernością) wygląda całkiem spoko pod względem użytkowania. EuroNCAP test zdany na 5 gwiazdek.
    Generalnie, wsiądźcie do swoich Biedatleyów kupowanych za ledwo spłacane leasingi i przestańcie bredzić.
    Co do oferty finansowej - już jakiś czas jest na rynku i jak w przypadku każdej tego typu warto poznać, przekonać się czy mi pasuje i (NAJWAŻNIEJSZE) ZA-PO-ZNAĆ Z AU-TEM (sylabizuję, żeby dotarło).
    A aktualnie ceny mają nieco obniżone, bo wyprzedaże roczników, jak wszędzie.
    Awatar użytkownika HojkaSebastian
    Mądrego to i dobrze posłuchać. Ja od kilku lat przymierzam się do zakupu SsangYoung i szlak mnie trafia jak słyszę chińczyk, tandeta. Nikt sieynie pofatygował do salonu, nik nie poczytał, nie podglądał ale komentują znawcy od 7 boleści. Pozdrawiam kolegę za rozsądek.
  13. Awatar użytkownika rev1
    1.5 163km w takim klocku?
    To pod górkę nie wyjedzie...
    Awatar użytkownika Bojeczka
    A po co więcej, do ,30 lat kupowałem auta po 3l i 200+km, teraz mając dzieci i rodzinę mam v60 w 1.6 zrobione na 140km i jeździ to bardzo elegancko i ekonomicznie. Kiedyś 1.9tdi 90 km było spoko a 110km robiło robotę a teraz ludziom mało.... Przecież takie drogi teraz mamy żeby się rozpędzić do 150km/h i można cisnąć wzdłuż i wszerz Polski bez ryzyka podczas wyprzedzania. Myślę że obecnie kupowanie dużych i mocnych silników to bezsens dla Kowalskiego
  14. Awatar użytkownika CC_PL
    Wygląda dziwnie, ale wolę tandetę z Korei niż MEGA TANDETE z Chin, proste.
    Awatar użytkownika kairo_x
    Oba lepsze niż tandeta z Niemiec
  15. Awatar użytkownika dawacpromki
    [deleted]
    Awatar użytkownika KwarcPL
    Ale to jest koreański samochód :P
  16. Awatar użytkownika Kicerator
    Mam Korando z tym samym silnikiem. Samochód jest bardzo dobrze wykończony. Typowy Koreańczyk. Minusem jest to że pali 8l gazu + 2,5l benzyny .
    Awatar użytkownika Lech4321
    jak wrażenia z tego Konrando, bo wygląda dość sensownie.
  17. Awatar użytkownika LuM24
    Zanim puści się w świat, że 10 lat gwarancji to warto napisać o wykluczeniach i na co te 10lat

    Tak, więc lecimy:

    Akumulator: gwarancja 2 lat od rozpoczęcia okresugwarancji, ale maksymalnie do przebieg 40 000 km (co wystąpi pierwsze) – Małe dodatkowe wykluczenie: dla poprawnegofunkcjonowania akumulatora wymagane jest każdorazoweprzejechanie dystansu nie krótszego, niż 10 km po każdymuruchomieniu silnika.

    Audio: gwarancją na okres 3 lat odrozpoczęcia okresu gwarancji lub do przebieg 100 000 km (co wystąpi pierwsze).

    Tarcze sprzęgła i tarcze hamulcowe: gwarancja na okres 2 lat lub do przebieg 40 000 km (co wystąpi pierwsze).

    Blacharka: Gwarancja na przerdzewienie nadwozia (perforację):Gwarancja na przerdzewienie nadwozia (perforację)obowiązuje przez 6 lat od rozpoczęcia okresu gwarancji, bezograniczenia przebiegu pojazdu. Gwarancja na przerdzewienie(perforację) dotyczy wyłącznie przerdzewienia od wewnątrz dozewnątrz zewnętrznych elementów poszycia nadwoziapojazdu. Gwarancja na przerdzewienie nadwozia jest ważnapod warunkiem corocznego poddania kontroli stanu nadwoziaw odstępach czasu co 12 miesięcy, na własny koszt.

    Gwarancja nie obejmuje naprawy ani wymiany elementów podlegającychnormalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji (tutaj można podciągnąć wszystko amortyzatory, sprężyny, sprężarkę itd)., na skutek zaniedbań, zużyciaw wyniku działania promieni słonecznych lub braku należytej konserwacji.Odnosi się to w szczególności do następujących elementów:a) Wykładziny miękkie zewnętrzne i wewnętrzne,b) Części pokrywane galwanicznie, zderzaki ielementy ozdobne,c) Pióra wycieraczek,d) Okładziny, szczęki hamulcowe, bębny i tarcze hamulcowe,e) Pokrycia skórzane,f) Części gumowe : przewody, paski napędowe, listwy,g) Degradacja lakieru lub korozja w wyniku uderzeń kamieni lubzarysowania powłoki, a także wszelkie inne uszkodzeniapowierzchni nadwozia.

    Gwarancją nie są objęte czynności mieszczące się w zakresiebieżącej i okresowej obsługi pojazdu w tym w szczególności:
    a) Wymiana elementów zużywających się w trakcie eksploatacjitakich jak wkład filtra powietrza, świece zapłonowe, końcówkiwtryskiwaczy, bezpieczniki, paski napędów, żarówki, szczotkialternatora i rozrusznika, okładziny hamulcowe, tarczehamulcowe, części gumowe (za wyjątkiem elementówzawieszenia silnika), tarcze sprzęgła, filtry oleju i wszystkieinne elementy filtrujące, których wymianę przewiduje schematobsługi okresowej pojazdu.
    b) Czyszczenie systemu paliwowego,
    c) Regulacja geometrii zawieszenia,
    d) Regulacja silnika,
    e) Sprawdzanie układu hamulcowego i regulacja,
    f) Regulacja sprzęgła,

    Więc wychodzi w sumie, że gwarancja jest na blok silnika pod warunkiem, że nie potraktują tego jako zużycie eksploatacyjne
    Awatar użytkownika Rivia
    No to git gwarancja, normalna, zero kruczków. Żadna marka nie daje 10lat na silnik, a 6lat na lakier to i tak sporo. Reszta gwarancji to miło że jest i są to drobiazgi, raczej normalne że te części się zuużywają. Wiec naprawde fajne podejście producenta. Kia chyba daje 7lat gwarancji i to jest i tak sporo, tylko daje przebieg do 150tyś km. I ciekawe jak jest w tym przypadku, czy są jakieś przebiegi że gwarancja na silnik już nie fukncjonuje i zgaduje że są. A wiec nie napisałeś najważniejszej rzeczy(popcorn) ps: a ten limit to 200 tyś km lub 10lat, czyli bardzo ciekawa oferta (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika Mateusz_Naskręt
    Dużo pali a gaz tylko dotryskuje więc nie ma gdzie oszczędzić
    Awatar użytkownika tubkanobaka
    Mam SsangYong korando na LPG, przy normalnej jeździe pali 7l LPG i 2l benzyny, według mnie i tak bardzo oszczędnie
  19. Awatar użytkownika JaroKaczucha
    Z tego co słyszałem, widziałem na filmach. Fajne auto, ale tragiczne błędy. Terenówka z przekłamanym prześwitem i kablami na wierzchu od spodu. Dużo rzeczy nie przemyślanych, na pierwszy rzut oka nie widać / nie myślimy o tym. Chętnie bym na żywo sprawdził, domyślam się, że od toyoty czy hyundaia nie różni się niczym
    Awatar użytkownika Jan_KowalskiC2X
    Spokojnie. Koreańce wyciągną wnioski i kolejna generacja/lift już będzie z poprawkami.
    Kiedyś Kia też wyglądała jak niedorozwinięta, a Hyundai jak ciosany siekierą.
    Niech VAG i inni dalej myślą, że mają wyłączność na tworzenie dobrych aut a się zdziwią.
    Już teraz niemiecki koncern jedynie co potrafi to grać unijnymi zakazami, bo widzą, że konkurencja im odjeżdża.
  20. Awatar użytkownika Tom_Szyk
    Samochód spoko.. tylko później ciężko ze sprzedażą…
    Awatar użytkownika Psko
    Tego się nie sprzedaje. 10 lat do końca gwary a potem na części do mercedesa
Awatar użytkownika