Niestety, ta okazja wygasła 5 sekund temu.
515°
Opublikowano 31 stycznia 2024
Rower MTB Specialized Chisel HT 29 SX
Darmowa z Hiszpania ·
Opublikowane przez
marpss
Dołączył w 2023
1
28
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Aktualizacja 1
niższa cena 3465.49 zł
Hardtail dostępny ponownie w prawie najniższej cenie od kilku miesięcy.
Oferta dotyczy wersji czerwonej (szary od 4620.49 pln).
UPDATE 06.02
Dostępne wszystkie rozmiary: XS, S, M, L, XL
UPDATE 01.02:
Dostępne rozmiary: XS, S, M
L i XL niestety w wyższych cenach (5984.99 i 6099.99)
Dostępne rozmiary: XS, S, M, XL
L w cenie:5949.99
Kupiłem "L" przy wrzutce od jako pierwszy XC, teraz dokupuję dla piękniejszej.
Poprzednia paczka szła do mnie ponad miesiąc, przy tym zakupie dostałem maila że już nadali i celują w 5-6 luty.
Opis ze strony:
Całkowicie nowy Chisel został stworzony, aby z najwyższą prędkością radzić sobie z nowoczesnymi trasami cross country i trasami wyścigowymi. W rzeczywistości ma wiele takich samych nowoczesnych funkcji, jak jego rodzeństwo Epic Hardtail, ale w bardziej przystępnym cenowo pakiecie - co czyni go najbardziej wydajnym i wydajnym hardtailem ze stopu.
Całkowicie nowa rama Chisel wykorzystuje naszą technologię D´Aluisio Smartweld, która przenosi hydroformowane połączenia rur z obszarów o największym naprężeniu, dzięki czemu równowaga wytrzymałości, sztywności i wagi gotowej ramy jest bardziej wyraźna niż jakakolwiek rama aluminiowa w historii. To nie tylko sprawia, że Chisel jest jedną z najlżejszych ram typu hardtail ze stopu, ważącą 1350 g, ale także pozwala na dostrojoną sztywność ramy we wszystkich rozmiarach.
Nowy Chisel zawiera również wszystkie nowoczesne funkcje, których oczekujesz od roweru XC, takie jak progresywna geometria XC z kątem główki ramy 68 stopni i większym zasięgiem, wewnętrzne prowadzenie linek, gwintowany suport, zwiększone odstępy, kompatybilność ze sztycą regulowaną 30,9 mm i układy napędowe tylko 1x.
Specyfikacja
Rama: Specialized D´Aluisio Smartweld M5 Alloy, hydroformowane rury, progresywna geometria XC, wewnętrzne prowadzenie linek, BSA BB, rozstaw 12x148mm, kompatybilna ze sztycą 30,9mm
Widelec: RockShox Judy Silver, amortyzator TurnKey, Solo Air, przesunięcie 42 mm, oś sztywna 15 x 110 mm, 100 mm skoku (XS - 80 mm skoku)
Tylny amortyzator: brak
Grupa grupowa
Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12-rzędowa
Manetki: SRAM SX Eagle, spust, 12 biegów
Korby: SRAM SX Eagle, Powerspline
Zębatki:
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Hamulec przedni: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Hamulec tylny: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Łańcuch: SRAM, SX Eagle, 12-rzędowy
Suport: SRAM Powerspline
Koła
Obręcze : Specialized Alloy, bez haczyków, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, szerokość wewnętrzna 25 mm
Opony: Specialized Fast Trak, Control Casing, mieszanka T5, 29x2.35
Kierownica: Specialized Alloy XC minirise, podwójnie cieniowany stop, 8-stopniowy wygięcie do tyłu, 6-stopniowy wygięcie w górę, wznios 10 mm, 31,8 mm
Mostek: stop kuty 3D, 31,8 mm, wzniesienie 7 stopni
Siodełko: Body Geometry Power Sport, stalowe szyny
Sztyca: Aluminiowa, zacisk na 2 śruby, 30,9 mm
Oferta dotyczy wersji czerwonej (szary od 4620.49 pln).
UPDATE 06.02
Dostępne wszystkie rozmiary: XS, S, M, L, XL
UPDATE 01.02:
Dostępne rozmiary: XS, S, M, XL
L w cenie:5949.99
Kupiłem "L" przy wrzutce od jako pierwszy XC, teraz dokupuję dla piękniejszej.
Poprzednia paczka szła do mnie ponad miesiąc, przy tym zakupie dostałem maila że już nadali i celują w 5-6 luty.
Opis ze strony:
Całkowicie nowy Chisel został stworzony, aby z najwyższą prędkością radzić sobie z nowoczesnymi trasami cross country i trasami wyścigowymi. W rzeczywistości ma wiele takich samych nowoczesnych funkcji, jak jego rodzeństwo Epic Hardtail, ale w bardziej przystępnym cenowo pakiecie - co czyni go najbardziej wydajnym i wydajnym hardtailem ze stopu.
Całkowicie nowa rama Chisel wykorzystuje naszą technologię D´Aluisio Smartweld, która przenosi hydroformowane połączenia rur z obszarów o największym naprężeniu, dzięki czemu równowaga wytrzymałości, sztywności i wagi gotowej ramy jest bardziej wyraźna niż jakakolwiek rama aluminiowa w historii. To nie tylko sprawia, że Chisel jest jedną z najlżejszych ram typu hardtail ze stopu, ważącą 1350 g, ale także pozwala na dostrojoną sztywność ramy we wszystkich rozmiarach.
Nowy Chisel zawiera również wszystkie nowoczesne funkcje, których oczekujesz od roweru XC, takie jak progresywna geometria XC z kątem główki ramy 68 stopni i większym zasięgiem, wewnętrzne prowadzenie linek, gwintowany suport, zwiększone odstępy, kompatybilność ze sztycą regulowaną 30,9 mm i układy napędowe tylko 1x.
Specyfikacja
Rama: Specialized D´Aluisio Smartweld M5 Alloy, hydroformowane rury, progresywna geometria XC, wewnętrzne prowadzenie linek, BSA BB, rozstaw 12x148mm, kompatybilna ze sztycą 30,9mm
Widelec: RockShox Judy Silver, amortyzator TurnKey, Solo Air, przesunięcie 42 mm, oś sztywna 15 x 110 mm, 100 mm skoku (XS - 80 mm skoku)
Tylny amortyzator: brak
Grupa grupowa
Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12-rzędowa
Manetki: SRAM SX Eagle, spust, 12 biegów
Korby: SRAM SX Eagle, Powerspline
Zębatki:
Kaseta: SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t
Hamulec przedni: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Hamulec tylny: tarcza hydrauliczna SRAM Level T, zacisk 2-tłoczkowy
Łańcuch: SRAM, SX Eagle, 12-rzędowy
Suport: SRAM Powerspline
Koła
Obręcze : Specialized Alloy, bez haczyków, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, szerokość wewnętrzna 25 mm
Opony: Specialized Fast Trak, Control Casing, mieszanka T5, 29x2.35
Kierownica: Specialized Alloy XC minirise, podwójnie cieniowany stop, 8-stopniowy wygięcie do tyłu, 6-stopniowy wygięcie w górę, wznios 10 mm, 31,8 mm
Mostek: stop kuty 3D, 31,8 mm, wzniesienie 7 stopni
Siodełko: Body Geometry Power Sport, stalowe szyny
Sztyca: Aluminiowa, zacisk na 2 śruby, 30,9 mm
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
341 Komentarzy
sortowanie:Pierwsze 11 kilometrów zrobione. Oto wrażenia z nich:
Rower bardzo sztywny, zbiera się świetnie na prostej. Przez swoją sztywność ma się wrażenie, że amortyzator chodzi bardzo dobrze. Mimo, że to tylko judy. Napęd średnio precyzyjny, plus ciężko się przyzwyczaić do manetki, która zmienia bieg na niższy. Czy w górę, czy w dół, wszystko za pomocą kciuka. Może i na dłuższą metę to dobre rozwiązanie, bo drugi palec odpoczywa i obsługuje tylko klamkę hamulca. Opona wydawała się dosyć stabilna, ale po piasku jeszcze nie jeździłem. Hamulce raczej przeciętne, po przesiadce z fulla na 4 tłoczku, wiele im brakuje. Z górki zjeżdża jak głupi, czuć stabilność. Pod górkę szedł lekko, jedynie ten napęd trochę hałasował i bałem się mocniej depnąć, bo przerzutka jest dosyć naciągnięta na najwyższej zębatce. Pozycja dosyć sportowa, kierownica szeroka. Siodełko twarde, ale nic mnie nie boli. Trzeba zrobić większą trasę, żeby wydać opinie. Lepiej trzymać kierownicę dwiema rękami, bo rower jest nerwowy. Sprawia wrażenie spójnej konstrukcji, można nim praktycznie w miejscu podskoczyć podrywając koła. Powiedziałbym, że czuć, że to maszyna pod wyścigi. Parę modyfikacji i można tym naprawdę szybko jeździć. To tak po pierwszej jeździe.🚴🏻♂️
Judy -> Reba z manetką blokady
Przerzutka SX -> GX
Manetka SX -> NX
Support Powerspline -> DUB
Korba SX -> NX z zębatką 34T
+ pewnie jeszcze zrobię tubeless
No i jest👀
Natomiast mam pytanie z innej beczki - czy ktoś może polecić jakieś błotniki do niego?
(Edytowano)
Też zakładam, że to egzemplarze które nie przeszły kontroli. Do sklepów by takich nie wrzucili. (Edytowano)
Tak max 4200 zł
Jeśli ktoś poratuje linkiem to będę wdzięczny