Kupcie noco albo ctek i będziecie mieli dobrze naładowane akumulatory. A te wynalazki za 60 zł to lepiej sobie odpuścić. Biednych ludzi nie stać na tanie rzeczy. Kupić raz i mieć spokój na długo.
Niestety, ta okazja wygasła 2 godziny temu.
947°
Opublikowano 4 dni temu
Prostownik automatyczny FOXSUR 12/24V 8A
8,99zł ·
Opublikowane przez
toster_gt
Dołączył w 2019
1
64
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
W lepszej cenie niż ostatnio, kupiłem z ostatniej wstawki.
SPECYFIKACJA
zasilanie: 230V AC
napięcie wyjściowe: 12/24V
napięcie wyjściowe bez obciążenia: 13,8V
początkowe napięcie minimalne: >2V
prąd wyjściowy: 12 V 8 A, 24 V 4 A
moc pod obciążeniem maks.: 130W
moc bez obciążenia: 3,2W
chłodzenie powietrzem (wentylator)
wskaźnik poziomu naładowania akumulatora
wskaźnik napięcia oraz natężenia ładowania
czujnik temperatury otoczenia (jeżeli temp. spadnie poniżej 10 stopni Celsiusa prostownik zwiększy napięcie ładowania, jeżeli temp. wzrośnie powyżej 29 stopni Celsiusa prostownik zmniejszy napięcie ładowania)
sygnalizacja złego podłączenia akumulatora/zanieczyszczenia styków/uszkodzenia akumulatora
wymiary: 17x7x5,5cm
dł. przewodu zasilającego: około 115 cm
dł. przewodów z klemami: około 70 cm
SPECYFIKACJA
zasilanie: 230V AC
napięcie wyjściowe: 12/24V
napięcie wyjściowe bez obciążenia: 13,8V
początkowe napięcie minimalne: >2V
prąd wyjściowy: 12 V 8 A, 24 V 4 A
moc pod obciążeniem maks.: 130W
moc bez obciążenia: 3,2W
chłodzenie powietrzem (wentylator)
wskaźnik poziomu naładowania akumulatora
wskaźnik napięcia oraz natężenia ładowania
czujnik temperatury otoczenia (jeżeli temp. spadnie poniżej 10 stopni Celsiusa prostownik zwiększy napięcie ładowania, jeżeli temp. wzrośnie powyżej 29 stopni Celsiusa prostownik zmniejszy napięcie ładowania)
sygnalizacja złego podłączenia akumulatora/zanieczyszczenia styków/uszkodzenia akumulatora
wymiary: 17x7x5,5cm
dł. przewodu zasilającego: około 115 cm
dł. przewodów z klemami: około 70 cm
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
217 Komentarzy
sortowanie:- Gadanie.
Wszystko zależy od tego, do czego służy samochód, jakie trasy jeździ.
Jeśli mieszkam pod miastem, na wsi, 3x w tyg jadę do sklepu czy kościoła 5km, nie jeżdżę systematycznie dłuższych odcinków, to nowy akumulator też trzeba doładowywać. Cudów nie ma. - Podobno da się przerobić tak żeby ładował 14.7/16.2V - opis do tego jest na pewnym ruskim forum
znalazłem drive2.ru/l/6…08/ (Edytowano)Tylko przy 16.2v juz niestety ladowanie tylko z akumulatorem odpiętym od instalacji samochodowej - Jakoś nie wzbudza mojego zaufaniaJest spoko ja już 2 Aku naładowałem nim i jest w porządku wszystko
- empik.com/pro…a-p - tutaj 62zł za ten model, jak ktoś ma premium na empiku.To nie jest ten sam model. Przesłany przez Ciebie - 4A. Ten ze wstawki 8A.
- Dostałem dziś i podłączyłem do auta, gdzie aku wykazywał już objawy rozładowania.
Pięknie zaiskrzyło na klemach i pokazało napięcie aku 12,7V i ładowarka nie podjęła pracy uznając, że jest FULL
Bug czy feature?Mam podobnie. Ten ładuje chwilę i mówi że full a akumulator ledwo co kręci. Pożyczyłem inny stary transformatorowy ktory ładował 12 godzin i naładował. (Edytowano) - fajnie że podajesz takie info że prostownik może rozwalić aku. Muszę sprawdzić u Sb jak działa, ale ciekawe jest to co piszesz 🥶Napisałem o tym do sprzedawcy i czekam na odpowiedź.
Oba akumulatory siedziały w zasilaczu UPS ponad 3 lata i już nie trzymają, ale to nie zmienia faktu, że prostownik startuje od 24 (realnie prawie 29) woltów, zamiast od 12. Tryb 24 wolty powinien załączyć tylko po wykryciu napięcia większego od 19 woltów, albo i trochę mniej na akumulatorze.
Tak samo ten prostownik może się zachować po podpięciu do niego bardziej rozładowanego akumulatora samochodowego, w celu naprawy czy ładowania.
Większość życia zawodowego serwisowałem elektrykę, apotem elektronikę samochodową i przez jakiś czas sprzęty RTV, więc zwracam uwagę na takie niuanse. - Dziękuje. Zamówiłem. Planuje 2x do roku ładować, aby wydłużyć życie nowego aku. Do tego celu nie potrzebuje prostownika za 500zł jak tutaj wrzucali ludzie we wstawkę.
- Mam lidlowska, chciałbym coś lepszego.
Myślałem nad Ctek 5/7 w jakiejś promocji.
Pytanie, czy chińczyk ten ze wstawki 8A lub ten żółty z empika 12A, będzie gorszy niz Ctek MXS 5/7 ?Nikt nie wie co siedzi w tym sprzęcie bo to raczej egoztyka. CTEK jest renomowanym producentem który ma już wyrobioną markę i produkty które są sprawdzone przez wielu ludzi. Tam wiesz czego się spodziewać. Tutaj cieżko stwierdzić. Ja jednak wybrałem CTEK a nie produkt firmy mało znanej w mojej świadomości. Ja za zwojego cteka 5 dałem 219 zł więc nie wydałem majątku na niego i jestem zadowolony. - Nada się do akumulatorów przystosowanych do start-stop?Tak.
- Do małych akumulatorów może działa. Do mojego 80Ah Bosch S4 010 nie dał rady. Działa godzinę albo dwie i się wyłącza że niby naładowany, a starczy dosłownie na 1-2 sekundy kręcenia. Finalnie pożyczyłem stary prostownik transformatorowy i naładował akumulator.
(Edytowano)Moje 74Ah spokojnie lądował, możliwe że jakiś wadliwy egzemplarz, wkoncu to tani chińczyk. mają problemy z powtarzalnością. - Kupiony z poprzedniej wstawki o 10 zł drożej i jest naprawdę ok
Warty tej kasyDa się wymusić w nim tryb naprawy Aku?
Mam prostownik taki jak ze zdjęcia, nie ma funkcji "naprawy" akumulatora, a potrzebuję wzbudzić do życia akumulator, który został kupiony jako nowy, był używany przez pół roku i następnie przez rok nieużywany (jest głęboko rozładowany). Ten ze wstawki z funkcją "REPAIR" lepiej sprawdzi się do zagęszczenia elektrolitu niż mój obecny bez tej funkcji?Ten z aukcji to zabawka, która na pewno nie zrobi Ci gęstości elektrolitu. Ta ładowarka naładuje do 14.4v i koniec ładowania . Lepiej popatrz na YT jak zrobić gęstość elektrolitu, bo można zrobić na kilka sposobów, niższym prądem 14.4v ale przez długi czas lub wyższym 16.2v i małym amperazem.- Kupiłem z ciekawości by sprawdzić czy ruszy aku, który padł poprzedniej zimy. Ładowarka oczywiście nie dała rady. Po pierwszym podpięciu od razu ruszyło ładowanie w trybie normalnym. Po dwóch godzinach wybiło, że FULL. Na mierniku 10.5V. Rozpocząłem proces ratunkowy, ładowarka mieliła aku przez 18 godzin i efekt FULL. Na mierniku 10.5V. Nie sprawdzałem jeszcze jak będzie działać na sprawnym akumulatorze.
Z innych obserwacji:
- klemy za krótkie
- kabel zasilający za krótki
- potwornie szumiący wiatrak, który jest do niczego nie potrzebny (dmucha zimnym powietrzem)
- przycisk dotykowy żyje własnym życiem
Podsumowując: zabawka odpustowa. - Mam ,padł po roku 4 razy uzyty. Ma przetwornice a nie transformator, to elektrosmiec. Nie polecam.
- To jest ten polecany.
- Dobry, do okazjonalnego podładowania aku w zupełnosci wystarczy
- Mam już 2 lata sprawuje się dobrze
- Mam taką samą konstrukcję, aczkolwiek pod nazwą XTROBB, kupione przed świętami za 49zł, także zdarzają się taniej jeżeli się nie pali z zakupem. Jest ok, ładuje szybko i odczyty są dosyć precyzyjne (rozbieżność 0,1V i 0,1A względem UT139C). Nie ma co oczekiwać, że funkcja "Repair" coś zdziała jak macie zużyty akumulator.
- W lidlu są po 50zlTe same?
Jeden akumulator 10,83 wolta, drugi koło 6 woltów i na oba wali 24 wolty, niezależnie od ustawionego programu.
Nie ma opcji przełączenia napięcia na poprawne. Uważajcie, żeby nie zepsuć sobie akumulatora albo sprawić ogniska.
Potestuję jeszcze na akumulatorach samochodowych, ale chyba pójdą do zwrotu (dwie, bo drugą wziąłem dla kogoś).
Proszę zapoznać się z tym wątkiem: pepper.pl/com…083