Niestety, ta okazja wygasła 16 sekund temu.
127°
Opublikowano 22 listopada 2023

Jump Starter Powerbank POPDEER PD-J02 23800mAh 3000A $57.49

230zł309zł-26%
Opublikowane przez
K_Klis
Dołączył w 2021
884
703

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Powerbanki

Znajdź więcej okazji Powerbanki

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Urządzenie odpali nawet Diesle z silnikiem 8.0L lub 10.0L benzyny


Zestaw zawiera:
1 x POPDEER 23800mAh Bank Energetyczny Awaryjnego Rozruchu
1 x Kabel szybkiego ładowania QC 3.0
1 x Adapter zapalniczki DC
Banggood Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

17 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Spyv2
    Szczerze na co komu te śmieciowe powerbanki to już lepiej kupić tani akumulator z dobrym prądem rozruchowym + kable rozruchowe i jak ci zdechnie to normalnie podpinasz i zawsze ci odpali a nie że "braknie amperów" jak w przypadku takiego badziewia. Pomijam fakt że wystarczy że nie będziesz samochodu zostawiał na światłach i dbał o wymianę akumulatora + jego doładowywanie co kilka miesięcy i nie ma możliwości że zawiedzie. Mogą się oczywiście zderzyć przypadki że Aku zdechnie od tak chociaż prawie zawsze odpowiednio wcześniej akumulator wysyła sygnały że jego życie się kończy. Albo przypadek że coś będzie ci pobierało za dużo prądu na postoju. Ale to są marginalne przypadki więc tak jak napisałem jak będziecie dbać to żaden powerbank nie będzie potrzebny, a lepiej zainwestować w dobry prostownik. (Edytowano)
    Awatar użytkownika pwil
    Taki powerbank wrzucisz do kieszeni kurtki, a nie waży 20kg jak zwykły duży kwasiak.

    Aku potrafią różnie padać. Miałem przypadek, że aku trzymał napięcie (mam monitorowanie 24/7), po jeździe zawsze naładowany odpalał kolejnego dnia. Rozruchowo miał z 80% tego co z fabryki wyszło. Zimę przejeździł, a w wakacje wyszło, że jego pojemność to 1Ah (z 60Ah).

    Przy pierwszym kręceniu ponad 400A wystarczały, a pół Ah mniej spadało do okolic 100A i kaplica.

    W zimę w innym aucie aku po 2 tygodniach niejeżdżenia odpalał, ale po 3 tygodniach brakowało mocy i taki powerbank ratował tyłek - nie trzeba było 20kg na mrozie demontować i nosić do domu.

    W nowych Yarisach podobno montują 30Ah, które po tygodniu stania mogą mieć problem z rozruchem w nowym aucie.

    Poprzedniego powerbanka kupiłem za 80pln z Amazona i wytrzymał chyba ze 4-5 lat, pozwalając na jakieś 10 odpaleń diesla z jednego ładowania. Ostatnio kupiłem sobie nowego już LiFePo4 i ma szansę pożyć dłużej, bez obaw o puchnięcie. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Mateusz321321
    Tak btw., widzę wyjście na gniazdo zapalniczki. Idzie zasilić tym coś poza ładowarka, np maty podgrzewane na fotel?
    Awatar użytkownika Misieq9999
    Maty na fotel biorą ogromną ilość prądu. Jaki sens chwilę to zasilić i rozładować booster do zera?
    Za to z bardziej przydatnych zastosowań to mój utrai 1600A zasilał wyciągarkę na lawecie i bez problemu auto 1100kg wciągnął
  3. Awatar użytkownika ReeD
    Dzięki, kupione
  4. Awatar użytkownika Yama_micha
    Kupione Dzięki
  5. Awatar użytkownika bedan88
    Na pewno ma to uprzedzenie moc 3000A? Utrai ten o mocy 2500A ma chyba bardziej pojemną baterie?
    Awatar użytkownika pwil
    Takie obciążenie by chyba stopiło kabelki urządzenia. Realnie to tam ze 200-300A i to wystarczy po zsumowaniu z aku w pojeździe.

    Powerbank z Lidla ma ten plus, że aku LiFePo4 lubi być naładowany w przeciwieństwie do Li-Ion, który wtedy puchnie.
  6. Awatar użytkownika HondaLegendKA8
    Odpali to m57d30 z całkowicie padniętym aku?
  7. Awatar użytkownika ReeD
    Miał ktoś z nim problem, że przy podłączeniu telefonu do ładowania z niego, po kilku sekundach przestał ładować i się wyłączał?
Awatar użytkownika