Niestety, ta okazja wygasła 6 minut temu.
106°
Opublikowano 6 dni temu

Retrofit H7 do reflektora samochodowego LED H7 Ultinon Access 2500 2 szt. PX26d/PY26d-1 12 V

139zł199zł-30%
9,90zł z Polska ·
Awatar użytkownika MądryStarzec
Opublikowane przez
MądryStarzec
Dołączył w 2021
9
31

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cześć. Dobra cena na retrofit LED H7 od Philips.
Oczywiście trzeba mieć świadomość, że żaden taki LED nie ma w PL homologacji na drogi publiczne.
Jula Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

173 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Cebul0man
    Ma je ktoś w lampach z soczewkami i przeszedł bez problemu przegląd w SKP?
    Awatar użytkownika MichalGSI
    Tak Hyundai i30 2019, wcześniej poinformowałem diagnostę że są Ledy Philipsa czy mam zmienić na zwykłe żarówki. Wjechał sprawdził lekko skorygował ustawienie i auto przeszło przegląd bez problemu.
  2. Awatar użytkownika hmisiek123
    Szkoda że nie zrobią procedury w stylu instalujesz retrofita, jedziesz na pomiar do skp, jeśli jest pozytyw to dostajesz papier i możesz jeździć.
    Awatar użytkownika Draxos
    Możesz, tylko jest to mało znana procedura, więc pewnie na stacjach łapią się za głowę i nie wiedzą co i jak:
    "aby zalegalizować używanie retrofitów w Twoich samochodzie, istnieje furtka. Możesz przejść całą procedurę indywidualnie – wystarczy, że wykonasz pomiary świateł w aucie w Instytucie Transportu Samochodowego, a następnie uzyskasz opinię rzeczoznawcy i zaświadczenie od diagnosty. Oczywiście wszystko na własny koszt "
  3. Awatar użytkownika brodzik97
    Dla osób które myślą nad ich zakupem - żarówek nie można stosować na drogach publicznych w Polsce. Użytkowanie na własne ryzyko, czyli od zatrzymania dowodu po problemy z możliwą współwiną w przypadku zdarzenia drogowego.
    Żarówki same w sobie posiadają homologację, jednak nie są homologowane do używania w reflektorach jako zamiennik zwykłego H7.
    Awatar użytkownika DonCasio
    Homologacja którą te żarówki mają dotyczy tylko tego, że po włączeniu ich nie zacznie wam radio uciekać
  4. Awatar użytkownika JohnPL
    15946735-Nfjpg.jpg
    Polecam wszystkim, którzy posiadają soczewkowe reflektory, przy klasycznych reflektorach się nie wypowiem. Dla przykładu z lewej retro marki Osram, z prawej klasyczna żarówka.
    Awatar użytkownika DonCasio
    Ogólnie nic to zdjęcie nie pokazuje tylko to że zmieniła się barwa światła.
  5. Awatar użytkownika F4R3L
    To jest nielegalne na drogach publicznych.
    Awatar użytkownika nick_do_zmiany_34
    Nielegalne jest też przewożenue granatnika...
  6. Awatar użytkownika sceotuyne
    To się po prostu wsadza zamiast h7, czy trzeba coś przerabiać?
    Awatar użytkownika Adeq
    Zależy od budowy. Są takie, które z tył mają radiator i wtedy możesz mieć problem zamknąć lampę. Na pierwszy rzut oka te mają inną budowę. Najlepiej popatrzeć u siebie w aucie ile jest miejsca.
  7. Awatar użytkownika czepciu
    A pytanie o ledy - stosować ledowych np. H7 w lampie halogenowej nie mogę, ale czy mogę dać ledową żarówkę od kierunkowskazu? Zamiast zarowki PY21W coś ledowego.
    Awatar użytkownika F4R3L
    Nie, ta sama sytuacja. Żarówka musi być homologowana z lampą.
  8. Awatar użytkownika Sjeba
    Niedostępne on-line oraz stacjonarnie
  9. Awatar użytkownika czikit200
    Polecam wszystkim, a w szczególności osobom ze starymi gruzami i lampami bez uchwytów, trzymających się na słowo honoru i wkręt To chyba jedyny sposób walki z tzw legalnym oślepianiem, z nowych suvów i dostawczaków, które to lampy mają na wysokości oczu stojącego dorosłego człowieka X D na tył też polecam wrzucic jakiegoś leda o nienaturalnie dużej mocy, mam halogenika na przełącznik za tylną szybą i cwaniaczki już tak blisko nie podjeżdżają na trasie, a jak wyprzedzą to cyk długie z tych cholernych ledów z rozpadającej się lampy która wali im prosto na sufit i lusterka. Piękny kwik każdego janusza i grażyny bo się przekonali teraz jak to jest być oślepionym, oczywiście nie można być skur...synem, tak więc pamiętajcie, jak kuba bogu tak bóg kubańczykom, oślepiajcie tylko tych którzy was oślepiają
    Awatar użytkownika hmisiek123
    już nieraz widziałem komentarze ludzi, którzy "poprawiają" światła po diagnoście, bo im "źle" ustawił czyli mijania nie świeciły jak drogowe. a raz mijałem gościa co dosłownie światłami mijania świecił po koronach drzew...
  10. Awatar użytkownika Kapitalny_slimak
    Ciekawe po jakim czasie zaczynają mrugać
    Awatar użytkownika DonMartin
    Zależy od samochodu, jak BMW, to od razu po dojechaniu do zderzaka innego samochodu na lewym pasie (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Matixs
    Od razu zaznaczę ze nie jestem zwolennikiem używania takich ledow w zwykłych lampach, ale czy osoby piszące tutaj o oślepianiu innych nie trafiły na swojej drodze na nowego SUV'a z lampami LED? Rozwiązanie fabryczne i z homologacja, a niektóre modele oślepiają tak że trzeba zwalniać bo nic nie widać.
    Awatar użytkownika szurzyn_one
    Dokładnie, adaptacyjne ledy u jednej marki mają się nijak do tego co prezentują reklamy tego rozwiązania. W rzeczywistości byłem dość zdziwiony jak mijałem się pierwszy raz z nowym właścicielem takiego samochodu, byłem pewien że cymbał jedzie na długich, dopóki rzeczywiście nie włączył długich. Homologacje homologacjami, a życie kolejny raz udowadnia, że służą one głównie do ochrony portfeli producentów samochodów. (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika yenfnbqee
    A potem wypadek i ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania, albo wystąpi o regres od właściciela :P
    Awatar użytkownika jaro070
    Jak ktoś bardzo chce, to może sobie zalegalizować takie żarówki
  13. Awatar użytkownika Drops666
    I kolejny dzban będzie oślepiał innych na drodze bo jak jemu dobrze świeci to jest git. Instalowanie takich żarówek na własną rękę w nieprzystosowanych reflektorach powinno kończyć się zabraniem dowodu i jebitnym mandatem.
    Awatar użytkownika SebekOE
    Jestem za każdy kto oślepia bez dowodu i mandat ! Szkoda tylko że wiele nowych aut z laserami i ledami w lampach też walą po oczach aż niemiło.
    Co do żarówek typu led to nie wina żarówki tylko użytkownika. Trzeba to wypoziomować po instalacji i dobrać do swojej lampy. W Niemczech masz na nie homologacje tylko u nas 100lat do tyłu. Układ hamulcowy zmienisz na lepszy niż fabryka to też jesteś przestępcą bo się zatrzymasz w 5m a nie 8 i może unikniesz wypadku.
  14. Awatar użytkownika Patryk_Flisek
    W P0lsce dalej jak w lesie i używać na drogach publicznych nie można 
    Awatar użytkownika bobbuilder
    I dobrze, że nie można. Ludzie nadal nie umieją prawidłowo korzystać z zwykłych żarówek a ty chcesz by mogli mieć kilka razy mocniejsze ledy.
  15. Awatar użytkownika jaro070
    Szkoda, że nie robią takich z barwą 3000K albo chociaż 4300K
    Awatar użytkownika Fedurrr
    A potem nic nie widać w deszczu czy lekkiej mgle. Przecież światło żółte a później białe jest lepiej widzialne dla oka niż zaniebieszczone. No chyba że chodzi o look a nie widoczność to co innego.
  16. Awatar użytkownika diskred
    Za takie wynalazki policja powinna zabierać dowody rejestracyjne
    Awatar użytkownika Drops666
    Zgadzam się w 100%. Ile razy oślepił mnie taki matoł w gruzie z ledami z allegro na drodze to już nie zliczę.
  17. Awatar użytkownika minerek
    szkoda ze nie h1 bo bym wzial
  18. Awatar użytkownika 999.999
    Zamówiłem dzieki
  19. Awatar użytkownika jasiek89
    Jeżdżę na nich tydzień - różnica wobec longlife Osram jest bardzo wyraźna. Co istotne - nie oślepiam nikogo z naprzeciwka.
    Awatar użytkownika czekosta
    Soczewki, halogen... czy do roweru to jakoś zainstalowałeś?

    Sam przyznasz, iż informacja gdzie używasz jest tu kluczowa.
  20. Awatar użytkownika jaro070
    20% czyli ponad 1800 lumenów? To ogromna różnica względem tradycyjnych żarówek
Awatar użytkownika