Poszukuję roweru do jeżdżenia po mieście + ubite dróżki podmiejskie. Zaczynam mieć problem z natłokiem nazewnictwa. Szukać crossa/trekkingu?
Niestety, ta okazja wygasła 20 lipca 2023.
1202°
Opublikowano 1 lipca 2023
Rower corssowy asfalt teren Dual Sport 2 marki Trek
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Molin_
Dołączył w 2023
46
110
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Rower dla początkujących i lubiących komfortową jazdę po asfalcie i trochę w terenie np. droga wzdłuż wisły
---------------------------------------------------------------
Trek Dual Sport 2 jest dla Ciebie, jeśli...Czasem masz ochotę pojeździć po szosie. W inne dni na szutrze lub w lekkim terenie. Szukasz jednego mocnego roweru hybrydowego, który zniesie wszelkie przygody, a także świetnie się sprawdzi podczas dojazdów do pracy, wyposażonego w rozwiązania zapewniające komfort i pewność w zróżnicowanym terenie.
Użyte technologieLekka rama z aluminium z eleganckim prowadzeniem wewnętrznym linek i przewodów, amortyzator z blokadą, niezawodny 2x9 napęd o szerokim zakresie przełożeń, dzięki któremu nigdy nie musisz pedałować za szybko lub za wolno, wszechstronne opony, jednocześnie przyczepne i szybkie, a także hamulce tarczowe dla pewnego hamowania w każdych warunkach.
Jaki jest Dual Sport?Dual Sport 2 to wszechstronny rower hybrydowy, który powstał z myślą o tym, by pomóc Ci w odkrywaniu świata. Asfalt? Szuter? Szlaki? Tak, poradzi sobie. Szeroki zakres przełożeń, mocowania bagażnika i błotników, przednie zawieszenie i rozwiązania techniczne pozwalające śledzić aktywność tylko poprawiają jego wszechstronność.
Dlaczego pokochasz Dual Sporta 2 2023:
Dane techniczneRamaAlpha Gold Aluminium, kompatybilna z DuoTrap S, wewnętrzne prowadzenie linek, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, mocowanie nóżki, 135 x 5 mm QR
WidelecSR Suntour NEX, sprężyna, regulacja wstępnego naprężenia, blokada hydrauliczna, 100 x 5 mm QR, 63 mm skoku
KołaPiasta przedniaFormula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR
Piasta tylnaFormula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR
ObręczBontrager Connection, ze stopu aluminium, dwuścienne, 32 otwory, zawór Schrader
OponaBontrager GR1 Comp, stopka z aramidu, 60 tpi, 700x40c
NapędManetkaShimano Altus M2010, 9-biegowa
Przerzutka przedniaShimano Acera T3000, obejma 34,9 mm, mocowanie górne, podwójny ciąg
Przerzutka tylnaShimano Altus M2000, długi wózek
KorbaKuty stop aluminium, 46/30, z osłoną łańcucha, 170 mm długości
KasetaShimano HG200, 11-36, 9-rzędowa
ŁańcuchKMC X9
PedałWellgo M141, korpus z żywicy, aluminiowa osłona
KomponentySiodełkoBontrager Sport
SztycaBontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm
KierownicaSize: S, M Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 600 mm
Size: L, XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 660 mm
ChwytyBontrager Satellite
Wspornik kierownicySize: S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Size: M, L Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Size: XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm zacisk, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
SteryBezgwintowe 1–1/8", uszczelniane łożyska maszynowe
HamulecHydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M275
WagaWaga rozmiaru M – 13,22 kg
---------------------------------------------------------------
Trek Dual Sport 2 jest dla Ciebie, jeśli...Czasem masz ochotę pojeździć po szosie. W inne dni na szutrze lub w lekkim terenie. Szukasz jednego mocnego roweru hybrydowego, który zniesie wszelkie przygody, a także świetnie się sprawdzi podczas dojazdów do pracy, wyposażonego w rozwiązania zapewniające komfort i pewność w zróżnicowanym terenie.
Użyte technologieLekka rama z aluminium z eleganckim prowadzeniem wewnętrznym linek i przewodów, amortyzator z blokadą, niezawodny 2x9 napęd o szerokim zakresie przełożeń, dzięki któremu nigdy nie musisz pedałować za szybko lub za wolno, wszechstronne opony, jednocześnie przyczepne i szybkie, a także hamulce tarczowe dla pewnego hamowania w każdych warunkach.
Jaki jest Dual Sport?Dual Sport 2 to wszechstronny rower hybrydowy, który powstał z myślą o tym, by pomóc Ci w odkrywaniu świata. Asfalt? Szuter? Szlaki? Tak, poradzi sobie. Szeroki zakres przełożeń, mocowania bagażnika i błotników, przednie zawieszenie i rozwiązania techniczne pozwalające śledzić aktywność tylko poprawiają jego wszechstronność.
Dlaczego pokochasz Dual Sporta 2 2023:
- Dzięki hydraulicznej blokadzie widelca zawsze jedziesz wydajnie: blokujesz na równej drodze, zwalniasz na ostrzejszych szlakach
- Napęd 2x daje Ci wszystkie biegi, których potrzebujesz i żadnych zbędnych
- Łatwo dodać do niego akcesoria takie jak bagażniki, nóżkę, błotniki, światła i inne!
- Dzięki kompatybilności z DuoTrap S łatwo bezprzewodowo śledzić przejażdżki, więc możesz ustalić cele i śledzić swoje postępy w ich osiągnięciu
- Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów wydłuża okres ich eksploatacji i poprawia wygląd roweru
Dane techniczneRamaAlpha Gold Aluminium, kompatybilna z DuoTrap S, wewnętrzne prowadzenie linek, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, mocowanie nóżki, 135 x 5 mm QR
WidelecSR Suntour NEX, sprężyna, regulacja wstępnego naprężenia, blokada hydrauliczna, 100 x 5 mm QR, 63 mm skoku
KołaPiasta przedniaFormula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR
Piasta tylnaFormula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR
ObręczBontrager Connection, ze stopu aluminium, dwuścienne, 32 otwory, zawór Schrader
OponaBontrager GR1 Comp, stopka z aramidu, 60 tpi, 700x40c
NapędManetkaShimano Altus M2010, 9-biegowa
Przerzutka przedniaShimano Acera T3000, obejma 34,9 mm, mocowanie górne, podwójny ciąg
Przerzutka tylnaShimano Altus M2000, długi wózek
KorbaKuty stop aluminium, 46/30, z osłoną łańcucha, 170 mm długości
KasetaShimano HG200, 11-36, 9-rzędowa
ŁańcuchKMC X9
PedałWellgo M141, korpus z żywicy, aluminiowa osłona
KomponentySiodełkoBontrager Sport
SztycaBontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm
KierownicaSize: S, M Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 600 mm
Size: L, XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 660 mm
ChwytyBontrager Satellite
Wspornik kierownicySize: S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Size: M, L Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Size: XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm zacisk, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
SteryBezgwintowe 1–1/8", uszczelniane łożyska maszynowe
HamulecHydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M275
WagaWaga rozmiaru M – 13,22 kg
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
423 Komentarze
sortowanie:- Żonie kupiłem trekingowy skuszony opisami jaki to nie jest wszechstronny rower. Faktycznie wygodny ale pieruńsko ciężki, słabo wyposażony, kiepskie przełożenia, wjechać takim pod wzniesienie to dramat. Teraz szukam dla żony elektryka żeby się nie musiała tak męczyć podsumowując, zdecydowanie cross.
- Czy to jest ten rowerek, gdzie trzeba się ubrać w lycre i jechać ulicą, gdzie obok jest ścieżka rowerowa? A jeśli już, to nie zatrzymując się na przejściach dla pieszych przez ścieżki rowerowe? (Edytowano)Nie, żeby móc jeździć ulica obok ścieżki rowerowej to musisz mieć koniecznie rower za minimum 10000. Tym co najwyżej po bułki do sklepu
- Niby ładnie wygląda ale altus to przegięcie (Edytowano)To jest nowy 9rz. Altus, praktycznie 1:1 to samo co Alivio. Od strony technicznej różnią sie praktycznie tylko tym że Alivio ma tuleje pokryte fluorem cokolwiek to znaczy. Reszta to samo, nawet waga.
bike.shimano.com/pl-…tml
bike.shimano.com/pl-…tml
Także ten tego, napewno wolałbym tego 9rz. Altusa niż 8rz Acerę jak np. w Unibikeu Flash. (Edytowano) - Jak ktoś się napala na sportowy wygląd ramy to radzę uważać bo w każdym sklepie dają zdjęcia z rozmiaru M a XL już wcale tak dobrze nie wygląda...pomijając efekty wizualne, to jak oceniasz zakup?
- Ktoś kupował z tego sklepu lub że sklepu naszosie? Jakieś opinie?Brałem w GoodSport 2 Treki w wersji 3 nie tak dawno.
Wszystko jak chodzi o sklep w jak najlepszym porządku. Od zamówienia, po kontakt ze sklepem, po odbiór towaru. O rowerach trudno coś więcej napisać, na razie zbyt mały przebieg, póki co jest ok. - Ten ze wstawki czy z linka. Niby nie duża dopłata a cały osprzęt lepszy
lazaro-bike.pl/skl…423Cytat z forum rowerowego:
-jak za tą cene ma dobry osprzęt
... i o to producentowi chodzi. Podnieć się napisem deore (uj, że starej generacji ale ciągle deore) a przymknij oko na całą resztę, zaczynając od badziewnej ramy, poprzez napęd 3x kończąc na 15kg na wadze.
Pomyśl o czymś "bardziej kompletnym", osprzęt nie jest głównym czynnikiem wpływającym na wrażenia z jazdy... - Osprzęt z najniższej półki. Trafiają się dużo lepsze rowery za te same pieniądze.Unibike crossfire to 3500 zł a i tak nie ma deore, aczkolwiek osprzęt ciut lepszy niż ten DS. Inna sprawa że za różnice w cenie kupię sobie pełne deore i jeszcze opłacę montaż w serwisie. Kends i lazaro szpetne strasznie. Romet nawet na promocji - do 3000 nie ma nic ciekawego do zaoferowania, co mogłoby konkurować z tym DS. Kross na dzień dzisiejszy tak tnie koszta że znajomy serwisant wprost nazywa nowe modele szrotem. Szukam roweru od miesiąca i właśnie zamawiam DS 2 bo w tej cenie po prostu nie ma sensownej alternatywy, a sprzęt można stosunkowo tanio ulepszyć. O ile ma to sens bo wszyscy mi powtarzają że nowy altus niewiele różni się od Alivio.
- Kupiłem miesiąc temu na innej promocji, wtedy 100 zł więcej kosztował. Przesiadłem się z MTB bo 90% tras jeżdżę po asfalcie. Zdecydowanie szybciej i przyjemniej się na tym jeździ, w lesie też daje radę. Jedyny minus to dla mnie siodełko, jakoś średnio wygodne ale to łatwo zmienić.ogarnę w lesie również i jazde po kamieniach i piasku?:)
- Powiedzcie mi prosze, jesli zamowie taki rower to jaki serwis powinienem przeprowadzic? Zaraz po samodzielnym zlozeniu moge ruszac na przejazdzke czy jednak trzeba jeszcze cos przy rowerze dzialac?Kupiłem w tym sklepie dualsporta tylko generacje 3 i przyszedł już złożony, ustawiasz jedynie kierownicę i wkręcasz pedały i możesz jeździć. Na karcie gwarancyjnej jest napisane, żeby wykonać przegląd w autoryzowanym serwisie treka w 3 miesiącu od zakupu lub po przejechaniu ok. 500km.
pasteboard.co/Fef…jpg - Świetny rower, zwłaszcza dla kogoś kto ostatnio jeździł wiele lata temu.
Odczucia po pierwszej jeździe, jak przy przesiadce z 20 letniego samochodu na nowy.
Jeśli ktoś zamontował już błotniki to proszę o polecenie, najlepiej z linkiemTeż bym prosił o jakieś błotniki do roweru - Taniej jest Kands Maestro na Deore, ale jeśli ktoś lubi płacić za naklejkiDopłacasz za ramę.
Rama w treku a rama w Kands/lazaro/unibike (to to samo z jednej fabryki) to jest przepaść.
Ogólnie rama > wszystkie inne co i tak się zużyje.
W Treku masz dobre to co ma być dobre czyli opony, napęd i korba.
W Kands masz fatalne opony i starożytną ramę. Za to reszta jest okej. (Edytowano) - Z tego co czytałem że korbę można zupgrejdować do HT2 (FC-MT210-2 z identycznymi blatami 46/30, redukcja wagi o 300-400g. Może ktoś orientuje co jeszcze warto to zrobić?Tak to fajny i tani upgrade (ktoś nawet wspominał o 0.5kg różnicy w wadze), poza tym raczej bym nic nie zmieniał. Chyba że jakieś duperele typu pedały, chwyty czy siodełko ale to już indywidualne kwestie
Edit: Na bogato można z tyłu zamiast Altusa wrzucić 9rz. Deorkę RD-M592 ale w sumie nie wiem po co (Edytowano) - Jaki rozmiar na 190 cm ?? L czy jednak XL ?XL
- Chce wymienic z kross trans, ma to sens? Dla kobiety ten czy Kross evado 7.0 będzie wygodniejszy? Zależy mi na bardziej wyprostowanej i siedziacej pozycji.Żona ma krossa transa i dramat, wsiadła dzisiaj na tego ds i mówi że dużo wygodniejszy.
- Jak to jest w tych crossowych Trekach ze wzrostem na granicy? Mam 186 cm i 89-90 cm wewnętrzną długość nogi. Ręce dość długie. W sklepie mierzyłem XL bo innej wersji nie było i dopiero po wymianie mostka kierownicy z 11 na 8 cm zaczęło się w miarę dobrze jeździć (testowo). Niestety nie mam porównania z eLką bo nie bylo nic z DS w tym rozmiarze na sklepie. Jest sens w to iść czy lepiej odpuścić takie kombinowanie? Może ktoś ma podobne doświadczenia i jest w stanie doradzić? Pozdrawiam 👊Mam 185 cm, wewnętrzna długość nogi plus minus 88 cm i na wersji XL jeździ mi się komfortowo (Dual Sport 3).
- Ten ze wstawki czy MTB R-RAYMON HardRay 4.0 Nine? (Oczywiście jak by był w tej promce co ostatnio za ~2600)
trasy asfalt - żużel/piasek(las) 50/50?Jeżeli piasek, żużel to Raymon. Na tym się zamęczysz. - Dla kogos kto ma 175 cm wzrostu lepiej brać M czy L?Myślę, że M. Ja mam 183cm i wziąłem Lke i jest w sam raz
- Wiem że przepłacony, ze słabym sprzętem, że Unibike Crossfire go zjada, ale Dual Sport jest genialny. Komfort jazdy jest niesamowity, to naprawdę dobrze wydane 2600 PLN.Z tego co pamiętam to jest jakieś 1,5kg lżejszy od unibike
- Zaje... fotki, tajemnicze takie.Ale napis jest 😃
- Mam, polecam. Po mieście i do lasku bardzo przyjemny i szybki.Mylicie się. Najszybsze są te czerwone...
Tu za 2599