Niestety, ta okazja wygasła 5 kwietnia 2023.
-103°
Opublikowano 3 kwietnia 2023
Rower elektryczny Engwe EP-2 PRO 13AH Black czarny rama 20 cali
12zł z Niemcy ·
Opublikowane przez
Usunięty723395
Dołączył w 2023
18
1
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
#allegrodays
Opis ze strony produktu
Mocny silnik 750 W (szczyt 960 W).
Rower z grubymi oponami wyposażony w szybki bezszczotkowy motoreduktor o mocy 750 W i inteligentny bezszczotkowy kontroler 48 V, który z łatwością pomoże Ci jechać z prędkością 45 km/h.
Lepszy akumulator 13Ah
Ten elektryczny rower górski jest zasilany baterią litową 48 V 13 Ah ze składanym słupkiem środkowym i wyjmowanym akumulatorem, który można ładować w ramie lub łatwo wyjąć.
3 tryby jazdy i 5 poziomów mocy
Tryb czysto elektryczny, tryb asystenta, sam, możesz wybrać tryb czysto elektryczny, aby cieszyć się czasem relaksu lub użyć go do ćwiczeń. Naciśnij przycisk „M”, aby łatwo zmienić poziom mocy w zależności od potrzeb.
Specyfikacja:
Rama: ręczne gładkie spawanie ze stopu aluminium 20 "* 17,5".
Amortyzator: stop Lock-Out Skok amortyzatora: 100 MM
Napęd elektryczny: 750W
Akumulator: 48V 13AH
Zasięg przelotowy: 50-60 km (tryb elektryczny), 80-120 km (tryb pas)
Ładowarka: 48 V 2 A DC
Czas ładowania: od 4 do 5 godzin
Wyświetlacz: 4-calowy panel przyrządów LCD M5, wodoodporny
Kaseta: 7-rzędowa SHIMANO; Dongfeng: SHIMANO TX-50; RD: SHIMANO RD-YT300
Koło zamachowe: CS-M2009, 7S, 14-28T
Hamulce: Tektro M280, mechaniczne tarcze, tarcze 160 mm
Opona: CST 20"*4.0" 60TPI
Zębatka: stop 46T
Pedały: stop aluminium
Składane siedzenie: Sportowa sztyca
Maksymalne obciążenie: 150 KG
Waga i wymiary:
Waga produktu: 32 KG
Waga opakowania: 35,9 kg
Wymiary produktu (dł. x szer. x wys.): 167 x 167 x 52 cm
Rozmiar opakowania (dł. x szer. x wys.): 143*73*30 cm
Zawartość Paczki:
1x rower elektryczny
1 ładowarka
1 x instrukcja obsługi
Opis ze strony produktu
Mocny silnik 750 W (szczyt 960 W).
Rower z grubymi oponami wyposażony w szybki bezszczotkowy motoreduktor o mocy 750 W i inteligentny bezszczotkowy kontroler 48 V, który z łatwością pomoże Ci jechać z prędkością 45 km/h.
Lepszy akumulator 13Ah
Ten elektryczny rower górski jest zasilany baterią litową 48 V 13 Ah ze składanym słupkiem środkowym i wyjmowanym akumulatorem, który można ładować w ramie lub łatwo wyjąć.
3 tryby jazdy i 5 poziomów mocy
Tryb czysto elektryczny, tryb asystenta, sam, możesz wybrać tryb czysto elektryczny, aby cieszyć się czasem relaksu lub użyć go do ćwiczeń. Naciśnij przycisk „M”, aby łatwo zmienić poziom mocy w zależności od potrzeb.
Specyfikacja:
Rama: ręczne gładkie spawanie ze stopu aluminium 20 "* 17,5".
Amortyzator: stop Lock-Out Skok amortyzatora: 100 MM
Napęd elektryczny: 750W
Akumulator: 48V 13AH
Zasięg przelotowy: 50-60 km (tryb elektryczny), 80-120 km (tryb pas)
Ładowarka: 48 V 2 A DC
Czas ładowania: od 4 do 5 godzin
Wyświetlacz: 4-calowy panel przyrządów LCD M5, wodoodporny
Kaseta: 7-rzędowa SHIMANO; Dongfeng: SHIMANO TX-50; RD: SHIMANO RD-YT300
Koło zamachowe: CS-M2009, 7S, 14-28T
Hamulce: Tektro M280, mechaniczne tarcze, tarcze 160 mm
Opona: CST 20"*4.0" 60TPI
Zębatka: stop 46T
Pedały: stop aluminium
Składane siedzenie: Sportowa sztyca
Maksymalne obciążenie: 150 KG
Waga i wymiary:
Waga produktu: 32 KG
Waga opakowania: 35,9 kg
Wymiary produktu (dł. x szer. x wys.): 167 x 167 x 52 cm
Rozmiar opakowania (dł. x szer. x wys.): 143*73*30 cm
Zawartość Paczki:
1x rower elektryczny
1 ładowarka
1 x instrukcja obsługi
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
18 Komentarzy
sortowanie:zadzwońcie to 3-5 sklepów w swojej okolicy, niemal pewne że opony i dętki do tego tam nie kupicie
Wizualnie A20F bardziej w moim guście, ale wspomaganie do 25 km/h. A w tydo 45 km/h. Ktoś wie, czy można odblokować A20F na większą prędkość? (Edytowano)
W Polsce nie wolno sprzedawać motorowerów bez homologacji i bez zaświadczenia o tym że nadaje się do recyklingu,
Jeśli masz polską fakturę wiedźmo że nie będzie problemu z zarejestrowaniem.
Zresztą z Niemiecką fakturą jest tak samo bo i nich też nie można sprzedawać motorowerów bez homologacji.
Ale przekręt polega na tym, że dostaniecie motorower z Chin a anie z Niemiec bez faktury albo z jakąś chińską. Wtedy sami musicie dostarczyć homologację, zaświadczenie o recyklingu i zaświadczenie że było zapłacone cło przy imporcie (albo że jest zwolniony z cła), a na 99% tych dokumentów nie dostaniecie.