Niestety, ta okazja wygasła 30 grudnia 2022.
1022°
Odświeżono rok temu
Koła karbonowe Novatec R5 50 mm Carbon Disc - Obręcz 50 mm - Waga zestawu 1640 g (€413,44)
29zł z Niemcy
Opublikowane przez
Zabi96
Dołączył w 2017
14
3 340
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Okazja zaczerpnięta z DE
Cytat autora okazji i posiadacza tych kół:
" Rebrandowany zestaw kołowy Novatec R5 50mm z włókna węglowego (najnowsza wersja) w świetnej cenie.
(...)
Możliwość zastosowania bezdętkowego, ale musisz zamienić taśmę na obręcz na taśmę TL - po zmianie Waga z zaworem 1580g.
(...)
Naklejki można łatwo usunąć za pomocą suszarki do włosów, dzięki czemu masz ładne, subtelne koło."
Specyfikacja ze strony bike24:
Obręcze:
Waga:
Zawartość zestawu:
Cena z Polskim VATem
Najtańsza cena zestawu Novatec R5 50 mm z polskiego sklepu to 3 148 zł
Cytat autora okazji i posiadacza tych kół:
" Rebrandowany zestaw kołowy Novatec R5 50mm z włókna węglowego (najnowsza wersja) w świetnej cenie.
(...)
Możliwość zastosowania bezdętkowego, ale musisz zamienić taśmę na obręcz na taśmę TL - po zmianie Waga z zaworem 1580g.
(...)
Naklejki można łatwo usunąć za pomocą suszarki do włosów, dzięki czemu masz ładne, subtelne koło."
Specyfikacja ze strony bike24:
Obręcze:
- Gotowy do zastosowania bezdętkowego
- Wysokość obręczy 50 mm
- Szerokość obręczy (zewnętrzna) 27 mm
- Szerokość wewnętrzna 20 mm
- Novatec D791SB-CL-12 (przednie koło) i D792SB-CL-X12-A4A-11S (tylne koło)
- Mocowanie Centerlock
- Koło przednie 12x100 mm, koło tylne 12x142 mm oś sztywna
- Koło przednie 24 otwory / koło tylne 24 otwory
- korpus kasety, kompatybilny z Shimano 12-rzędowymi
Waga:
- Waga ok. przednie koło 748 g + tylne koło 889 g = 1637 g.
Zawartość zestawu:
- Przednie koło
- Tylne koło, bębenek kompatybilny z Shimano 12-rzędowymi
- w tym taśma do obręczy (nie do zastosowania bezdętkowego)
Cena z Polskim VATem
Najtańsza cena zestawu Novatec R5 50 mm z polskiego sklepu to 3 148 zł
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
165 Komentarzy
sortowanie:Największym problemem drogich kół karbonowych z hamulcami szczękowymi była zużywająca się powierzchnia hamowania na obręczach.
Stąd aby nie wymieniać drogich kół co sezon potrzebny był drugi, kilkukrotnie tańszy komplet kół aluminiowych na których jeździło się przez 95% czasu.
Aktualnie jak cię tylko stać to możesz śmigać na kawę nawet w Lightweightach. Byleby Ci ich nie zwinęli ze stojaka na postoju
Aktualnie i tak przez upowszechnienie kolarstwa jako hobby a nie sportu większość osób kupuje karbon i stożki ze względu na aspekty wizualne a nie techniczne
wykop.pl/lin…5k/
Szczególnie pomocne info we wstawce z kołami do rowerów szosowych.
Dodatkowo afera nie była o to że pękły a o reakcję producneta który obiecuje bezproblemową wymianę w takich sytuacjach
OLX