Niestety, ta okazja wygasła 10 lipca 2022.
403°
Opublikowano 5 lipca 2022

Zasilacz EVGA 850 BQ, 80+ BRONZE 850W, Semi Modular, 5 lat gwarancji, w tym Power On Self Tester

357,96zł455zł-21%
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
krzoom
Dołączył w 2021
7
415

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Zasilacze

Znajdź więcej okazji Zasilacze

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Chyba najtańsze markowe 850W w takiej cenie. Dla holdujących przyda się taka elektrownia jak uzbierają już na serie 4xxxx W kraju ten zasilacz cena średnio +100pln wyżej. Z PRIME dostawa oczywiście darmowa

  • EVGA 850 BQ - "Great Quality, Great Value"
  • 80 Plus brąz z certyfikatem o wydajności 85% + przy normalnym obciążeniu.
  • Wielkość wentylatora / łożyska: 140 mm / Teflon Nano-Steel Bearing
  • 5 lat i bezprecedensowa obsługa klienta EVGA
  • Wysokowydajne funkcje ochronne, w tym OVP (zabezpieczenie przed przepięciem), UVP (zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem), OCP (zabezpieczenie przed przeciążeniem), OPP (ochrona przed przepięciem) i SCP (zabezpieczenie przed zwarciem)
Amazon.pl Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

41 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Huayra
    Cena niby spoko, ale sam zasilacz to średniawy.
    Ma stosunkowo mały zapas ponad tabliczke. Konkurencja robi 110-125%. Ten robi równe 100%.
    Do tego jest głośny, brzydki, niska efektywność jak na ta klasę, brak zabezpieczenia OTP.
    Takie 5/10 (Tier C) - poziom mniej wiecej SPC Supremo (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika krzyhuuuu
    W xkomie był na wiosnę EVGA GOLD 850 Wat za 350 zł bardzo dobry zasilacz więc bronze to taka słaba opcja.
  3. Awatar użytkownika Kicaj
    Zawsze warto kupować zasilacz tak by pracował w swoich 40-70% wydajności, nigdy na styk, także z tym 4xxx to może być mało (Edytowano)
    Awatar użytkownika haz
    Ale głupota i ten zakres 40-70... Totalnie z czapy. Mądrości ludzi, co o elektronice nie mają żadnego pojęcia.
  4. Awatar użytkownika Xorro
    E jak bronze to nie. W tej cenie lepiej wziąć lepszy zasilacz o niższej mocy i wyższej sprawności. 5 lat gwarancji to w tym biznesie nic nadzwyczajnego.
    Kicaj05/07/2022 08:27

    Zawsze warto kupować zasilacz tak by pracował w swoich 40-70% wydajności, n …Zawsze warto kupować zasilacz tak by pracował w swoich 40-70% wydajności, nigdy na styk, także z tym 4xxx to może być mało


    Cały komputer prawie nigdy nie pracuje w swojej maksymalnej mocy. Dlatego lepiej wybrać właśnie taki niewiele wyższy od wyliczonego maxa, wtedy przy codziennej pracy trafi się mniej-więcej te upragnione 50%, kiedy zasilacz ma najwyższą sprawność. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika krzoom
    Autor
    DżonyBi05/07/2022 08:33

    Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, …Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, ale mam 3 gniazda zasilajace na karcie, a podloczone mam na 2 przewody zasilajce ( jeden z nich na 2 wtyczki). Co polecacie? Zostawic czy szukac wiekszego PSU. Ta Evga tez ma tylko 2 przewody VGA..


    Świetny zasilacz przecież masz, nawet na tym 3080. Ale jak Cię swędzi i jesteś z Wawy to dziś go od Ciebie odkupie w pepperowej cenie
  6. Awatar użytkownika Llewelyn_MT
    DżonyBi05/07/2022 08:33

    Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, …Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, ale mam 3 gniazda zasilajace na karcie, a podlączone mam na 2 przewody zasilajce ( jeden z nich na 2 wtyczki). Co polecacie? Zostawic czy szukac wiekszego PSU. Ta Evga tez ma tylko 2 przewody VGA/PCI-E..


    Dziwne, ja mam w PX-750 3 kable PCIe. Nie ma to większego znaczenia, bo GX-750 i tak ma jedną linię 12 V a dwa kable dadzą radę z taką mocą. Jak Ci się nie wywala OCP/OPP ze względu na piki poboru na 3080 Ti, to ja bym nie zmieniał.
  7. Awatar użytkownika obi
    Za ok 400-500zl idzie znaleźć 750 Gołda z Evga lub innych firm i taki wybór polecam. Te bronze pomijając sprawność nie mają zbyt dobrych opinii. To jest na prawdę 100-150zl.roznicy z coś co będzie działać 10lat. No i w razie awarii, przepięć itp. to ten sprzęt może uratować/uwalić nam droższe komponenty. (Edytowano)
    Awatar użytkownika DEXTROUS
    Za 600 kupiłem 850 platinium. Według mnie jeśli ktoś teraz buduje maszynę i chciałby coś kiedyś rozbudowywać to patrząc jaki jest trend warto wziąć coś wyżej, plus mieć ciszę i spokój i zasilacz który wytrzyma więcej niż jeden zestaw.
  8. Awatar użytkownika Christophero
    Christophero05/07/2022 12:43

    Bywały przypadki, że takie podłaczanie GPU z trzema wejściami, dwoma kab …Bywały przypadki, że takie podłaczanie GPU z trzema wejściami, dwoma kablami gdzie jeden jest rozgałęziony kończyło się problemami stabilności i w najgorszym przypadku przepaleniem przeciążonej wiązki (ale to musiały być bardzo słabej jakości kable lub sam zasilacz) Chłop rozsądnie podchodzi do tematu, więc ja osobiscie dla spokoju ducha i długowieczności sprzętu podłączyłbym trzeba oddzielnymi kablami.


    Doedukowałem się. Przy dzisiejszych zasilaczach nie ma problemu z taką kartą i dwa takie kable spokojnie wystarczą
  9. Awatar użytkownika krzoom
    Autor
    A ja chcę tylko wspomnieć tym wszystkim co bez 1000W nie podpinają pendrive na USB. Moja 3080 12GB wraz z i710700@5Ghz lata normalnie na starym trupie OCZ 600W. Jedyne co zrobiłem to prewencyjny UV 850mV@1920Mhz.

    Testowane na kilku mocnych grach i sporej sesji na HL:Alyx. Tak więc..... ten tego

    EDIT: UV przyniósł spadek Board Power Draw ze średniej 315W na 270W. (Edytowano)
    Awatar użytkownika krzoom
    Autor

    Odpowiedź do

    CPU i710700@5ghz + kilka dysków i VR które na szczęście siorbie prądzik nie z USB a z zewnątrz.
    Ja mówiąc szczerze totalnie nie wierzyłem że to w ogóle ruszy z 3080 Wiem że jadę już na kredyt z tym paździerzem moim i jak tylko pojawi się kolejne promo na dobre modularne 750W to go wymienię.

    Też mi daleko do bycia grzecznym konsumentem który leci na byle marketingowe nowinkę i nowe "potrzeby" ..ale tym razem mam cykora i obiecuję wymienić wysłużony piecyk. UV jeszcze może zejdę do 800-830mV.
  10. Awatar użytkownika Sebastian_Wach
    Wymieniłem 600W bequiet straight power 9 z bodajże 2013r na 850W straight power 11 i pobór mocy z gniazdka pod power testem occt spadł z 620 na 560W czy jakoś tak... Tak że różnica w efektywności jest... Stary zasilacz gold, nowy Platinum. Oprócz tego jest ciszej bo wentylator mniej się włącza. Warto zainwestować w dobre rozwiązanie, zwłaszcza że zasilacz umierając często zabiera ze sobą towarzyszy
  11. Awatar użytkownika DżonyBi
    Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, ale mam 3 gniazda zasilajace na karcie, a podlączone mam na 2 przewody zasilajce ( jeden z nich na 2 wtyczki). Co polecacie? Zostawic czy szukac wiekszego PSU. Ta Evga tez ma tylko 2 przewody VGA/PCI-E.. (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika matt11
    Kicaj05/07/2022 08:27

    Zawsze warto kupować zasilacz tak by pracował w swoich 40-70% wydajności, n …Zawsze warto kupować zasilacz tak by pracował w swoich 40-70% wydajności, nigdy na styk, także z tym 4xxx to może być mało


    Serio uważasz, że większość czasu komputer pracuje na teście PSU w OCCT na pełnej mocy?

    Ja bym za brąz już olał tą konstrukcje. W tej cenie uda się kupić golda 750W, który wystarczy na wszystko co jest ogólnie dostępne.

    DżonyBi05/07/2022 08:33

    Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, …Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, ale mam 3 gniazda zasilajace na karcie, a podloczone mam na 2 przewody zasilajce ( jeden z nich na 2 wtyczki). Co polecacie? Zostawic czy szukac wiekszego PSU. Ta Evga tez ma tylko 2 przewody VGA..


    Dlaczego tak? Przecież jest tam conajmniej 6 wtyczek. GX 550 miał tylko 2.
    3080Ti to nie jest jakiś potwór. Zwykła karta. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika DżonyBi
    matt1105/07/2022 08:34

    Serio uważasz, że większość czasu komputer pracuje na teście PSU w OCCT na …Serio uważasz, że większość czasu komputer pracuje na teście PSU w OCCT na pełnej mocy? Ja bym za brąz już olał tą konstrukcje. W tej cenie uda się kupić golda 750W, który wystarczy na wszystko co jest ogólnie dostępne.Dlaczego tak? Przecież jest tam conajmniej 6 wtyczek. GX 550 miał tylko 2.3080Ti to nie jest jakiś potwór. Zwykła karta.



    Mam podlaczone tak, ale z ta roznica, ze srodkowe gniazdo mam na pojedynczym kablu, a skrajne dwa na drugim kablu. Wolalbym 3 osobno, a mam 2 w zestawie.

    10182739_1.jpg
    Pytanie czy mozna gdzies dostac kabel PCIe oryginal Seasonica? W samym zasilaczu jest gniazdo na trzy.

    Llewelyn_MT05/07/2022 08:59

    Dziwne, ja mam w PX-750 3 kable PCIe. Nie ma to większego znaczenia, bo …Dziwne, ja mam w PX-750 3 kable PCIe. Nie ma to większego znaczenia, bo GX-750 i tak ma jedną linię 12 V a dwa kable dadzą radę z taką mocą. Jak Ci się nie wywala OCP/OPP ze względu na piki poboru na 3080 Ti, to ja bym nie zmieniał.


    W GX-750 niestety sa dwa kable PCIe

    Na pewno masz 3? Na ich stronie jest mowa o dwoch w PX-750
    10182739-FZIyu.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika Sebastian.s
    U mnie są dwie wtyczki i dwa kable więc nie ma się co zastanawiać. Ale jaka jest zasada że jeśli są 3 wtyczki to zewnętrzna szeregowo? Bo nie każdy ma 3 kable. Na płytce wszystkie wyglądają identycznie10188810-x5C5p.jpg
  14. Awatar użytkownika matt11
    DżonyBi05/07/2022 09:11

    Mam podlaczone tak, ale z ta roznica, ze srodkowe gniazdo mam na …Mam podlaczone tak, ale z ta roznica, ze srodkowe gniazdo mam na pojedynczym kablu, a skrajne dwa na drugim kablu. Wolalbym 3 osobno, a mam 2 w zestawie. [Obrazek] Pytanie czy mozna gdzies dostac kabel PCIe oryginal Seasonica? W samym zasilaczu jest gniazdo na trzy.W GX-750 niestety sa dwa kable PCIe


    To i tak idzie z jednej linii 12V. Nie ma znaczenia ile masz kabli. 3080Ti to nie jest żaden potwór normalnie ta karta pochłania do 400W(z czego 75W leci przez mobo). Jakby wysoki prąd szedł przez jedną wtyczkę to może był by powód do zmartwienia.

    Kiedyś ludzie 280X, 290 itp. podłączali PCI-e + druga wtyczka po przejściówce z molex i jakimś cudem wszystko działało (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika DżonyBi
    matt1105/07/2022 09:21

    To i tak idzie z jednej linii 12V. Nie ma znaczenia ile masz kabli. 3080Ti …To i tak idzie z jednej linii 12V. Nie ma znaczenia ile masz kabli. 3080Ti to nie jest żaden potwór normalnie ta karta pochłania do 400W(z czego 75W leci przez mobo). Jakby wysoki prąd szedł przez jedną wtyczkę to może był by powód do zmartwienia.Kiedyś ludzie 280X, 290 itp. podłączali PCI-e + druga wtyczka po przejściówce z molex i jakimś cudem wszystko działało


    Bardziej mi chodzi o wytrzymalosc kabli. Jeden z nich "dźwiga" 2/3 mocy. Z drugiej strony sa dosc grube. Moze za bardzo wnikam.
  16. Awatar użytkownika matt11
    DżonyBi05/07/2022 09:29

    Bardziej mi chodzi o wytrzymalosc kabli. Jeden z nich "dźwiga" 2/3 mocy. Z …Bardziej mi chodzi o wytrzymalosc kabli. Jeden z nich "dźwiga" 2/3 mocy. Z drugiej strony sa dosc grube. Moze za bardzo wnikam.


    Nie no. Masz trochę racji bo trzeba się kierować rozsądkiem. Zwłaszcza w erze gdzie w co drugim domu są podrutowane koparki w obudowach z desek i nie wiadomo czego jeszcze.
    Tylko robisz źle bo teoretycznym ograniczeniem jest wtyczka, a nie przewody. Wtyczka 8pin to mniej więcej 8A, a przewody mogły by pewnie podać 2x tyle.
    10183032_1.jpg

    DżonyBi05/07/2022 09:11

    Mam podlaczone tak, ale z ta roznica, ze srodkowe gniazdo mam na …Mam podlaczone tak, ale z ta roznica, ze srodkowe gniazdo mam na pojedynczym kablu, a skrajne dwa na drugim kablu. Wolalbym 3 osobno, a mam 2 w zestawie. [Obrazek] Pytanie czy mozna gdzies dostac kabel PCIe oryginal Seasonica? W samym zasilaczu jest gniazdo na trzy.W GX-750 niestety sa dwa kable PCIeNa pewno masz 3? Na ich stronie jest mowa o dwoch w PX-750[Obrazek]


    Wg. opisu PX-750 ma w zestawie 2 kable/4 wtyczki.
    Mam ten zasilacz i jak pamiętam to tak jest. Ale z drugiej strony pozwala na podłączenie 4 kabli do PCI-e, a raczej 3 bo CPU zabiera jedno gniazdo.
    Myśląc już bardziej DIY to można też wyciągnąć prąd z czterech gniazd 6pin pamiętając, że mają większe ograniczenia Idealny sprzęt na koparkę z 7x 1660S (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika DżonyBi
    matt1105/07/2022 09:56

    Nie no. Masz trochę racji bo trzeba się kierować rozsądkiem. Zwłaszcza w er …Nie no. Masz trochę racji bo trzeba się kierować rozsądkiem. Zwłaszcza w erze gdzie w co drugim domu są podrutowane koparki w obudowach z desek i nie wiadomo czego jeszcze.Tylko robisz źle bo teoretycznym ograniczeniem jest wtyczka, a nie przewody. Wtyczka 8pin to mniej więcej 8A, a przewody mogły by pewnie podać 2x tyle.[Obrazek] Wg. opisu PX-750 ma w zestawie 2 kable/4 wtyczki. Mam ten zasilacz i jak pamiętam to tak jest. Ale z drugiej strony pozwala na podłączenie 4 kabli do PCI-e, a raczej 3 bo CPU zabiera jedno gniazdo.Myśląc już bardziej DIY to można też wyciągnąć prąd z czterech gniazd 6pin pamiętając, że mają większe ograniczenia Idealny sprzęt na koparkę z 7x 1660S


    To tak jak w GX. Od strony zasilacza sa 3 gniazda PCIe. Tylko trzeciego kabla brak.

    10183505-T3D17.jpg (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika matt11
    DżonyBi05/07/2022 11:10

    To tak jak w GX. Od strony zasilacza sa 3 gniazda PCIe. Tylko trzeciego …To tak jak w GX. Od strony zasilacza sa 3 gniazda PCIe. Tylko trzeciego kabla brak.[Obrazek]


    Bo po co 3 przewody czyli prawie 900W. Jak zasilacz ma tylko 750W.
    Zwykli ludzie nie modują 3090, a Ci co modują biorą zasilacze ponad 1kW bo nie wiadomo ile im to pociągnie prądu albo mają od sponsora z góry narzucone flagowe jednostki.

    Seasonic i ich rebrandy powinny mieć wymienne okablowanie. Ewentualnie w drodze oszczędności można zastanowić się nad adapterem z 8pin atx.

    Od razu zaznaczam, że na przykład kable z CWT nie będą pasować. (Edytowano)
    Awatar użytkownika stark2991
    Seasonic sam w manuału zaleca podłączać każdą wtyczkę osobnymi kablem.
  19. Awatar użytkownika Usunięty596540
    ale wy macie z łbami
    komp działa ale własciciel ma problem bo woli kabelek x zamiast kabelek z, komedia
    Awatar użytkownika DżonyBi
    Mam dokładnie model MSI RTX 3080Ti Suprim X i karta potrafi sie wkrecic na ~460W, wiec na kablu, ktory obsluguje dwa gniazda teoretycznie moze pojawic sie chwilami ponad 300W, gdzie sam przewod jest przewidziany na 270W? Pewnie ma jakis zapas i takie chwilowe skoki nie robia na nim wrazenia. MSI rekomenduje 850W do tej karty.

    Mam zrobiony UV, wiec u mnie nie ma takiego poboru. Temat zapodałem na luzie, bez spiny.

    10185145_1.jpg (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika Xorro
    DżonyBi05/07/2022 08:33

    Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, …Mam RTX 3080Ti postawiony na Seasonic GX-750 Gold. Niby wszystko działa, ale mam 3 gniazda zasilajace na karcie, a podlączone mam na 2 przewody zasilajce ( jeden z nich na 2 wtyczki). Co polecacie? Zostawic czy szukac wiekszego PSU. Ta Evga tez ma tylko 2 przewody VGA/PCI-E..


    Ogólnie jak mówili przedmówcy spokojnie można zostawić. Jeśli producent sam daje taki kabel to chyba wie co robi.
    Ale jeśli bardzo w oczy kole to oczywiście można taki kabel dokupić: pl.aliexpress.com/ite…tml
    Nie jest to jednak oryginał.
Awatar użytkownika