Niestety, ta okazja wygasła 29 sierpnia 2023.
-24°
Opublikowano 30 lipca 2023

Dodatek do oleju WS2 500G 0.5 mikronów

330,19zł
Darmowa z Chiny ·
Awatar użytkownika Nolimit
Opublikowane przez
Nolimit
Dołączył w 2021
24
232

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

WS2 500g w cenie 50g w Polsce.
Środek często stosowany w rajdach samochodowych bardzo dobrze obniżający tarcie w silniku.
Jest to główny składnik Archoil AR9200.
Wystarczy spokojnie na 20 wymian oleju.
Dawkowanie 5 gram na litr oleju silnikowego.
Polecam dobrze rozmieszczać z olejem przed zalaniem do silnika.


Dwusiarczek wolframu (WS2) jest suchym / stałym proszkiem smarowym i jest jedną z najbardziej smarujących substancji na świecie. WS2 zapewnia doskonałe smarowanie na sucho ( współczynnik tarcia COF = 0,03), nieporównywalne z żadną inną substancją, w tym grafitem lub disiarczkiem molibdenu (MoS2).

Dwusiarczek wolframu (WS2) może być również stosowany w aplikacjach wysokotemperaturowych i wysokociśnieniowych. Oferuje odporność na temperaturę od-270 °C do 650 °C w normalnej atmosferze i od -188 °C do 1316 °C w próżni. Nośność powlekanej folii jest niezwykle wysoka przy 300 000 psi.

Jako proszek syntetyczny disiarczek wolframu składa się z różnych elementów, takich jak heksagonalne skupiska kryształów i struktura sieci blaszkowatej. Elementy te wytwarzają pewne tarcie, przekształcając proszek w bardzo smarujący materiał.

Ta sama formuła jest stosowana do olejów silnikowych. Jako smar dwusiarczek wolframu pomaga poprawić właściwości trybologiczne oleju silnikowego i zwiększyć ogólną przewodność cieplną. W ten sposób minimalizuje tarcie w silniku, zmniejsza zużycie wewnętrzne i zmniejsza zużycie paliwa.

Badania dowodzą, że disiarczek wolframu może wystarczająco smarować metale, które stykają się ze sobą w silniku. Pokazuje również, że smar może być stosowany jako lepsza alternatywa dla konwencjonalnych olejów smarowych.

Dwa ustalone sposoby użycia proszku WS2 to:

1) Mieszanie proszku WS2 z mokrymi smarami (takimi jak olej, smar i inne syntetyczne smary):Proszek można mieszać 1% do 15% wagowych (w razie potrzeby) ze smarem lub olejem. Zwiększy to smarowność mieszanki, a także poprawi właściwości mieszanki w wysokich temperaturach i ciśnieniach ekstremalnych. Podczas stosowania WS2 w mieszaninie zostanie pokryty częściami współpracującymi / ruchomymi, co z kolei zmniejsza tarcie i poprawia smarowność i zdolność przenoszenia obciążeń przez znacznie dłuższe cykle.

2) Powlekanie proszku WS2 na podłożu wymagającym (suchego) smarowania:Proszek można pokryć przez natryskiwanie (przy 120 psi) podłoża suchym (i chłodnym) powietrzem pneumatycznym. Nie wymaga żadnych spoiw, a natryskiwanie można wykonać w normalnej temperaturze pokojowej. Powlekana folia będzie miała grubość 0,5 mikrona. W alternatywnym sposobie nanoszenia proszek można również mieszać z alkoholem izopropylowym, a pastę można polerować do podłoża. Zastosowania powlekania są już ustalone w wielu obszarach, takich jak części samochodowe, silnik samochodu wyścigowego i inne części, części lotnicze, łożyska (liniowe, kulkowe, wałeczkowe itp.), Wały, części morskie, narzędzia tnące, ostrza, krajarki, noże, uwalnianie pleśni , Precyzyjne koła zębate, elementy zaworów, tłoki, łańcuchy, elementy maszyn i wiele innych obszarów.

Zastosowania disiarczku wolframu (WS2)

• Części samochodowe, silnik samochodowy, tłok i cylindry tłokowe
• Łożyska
• Stały smar szczotki węglowej
• Kamery i obserwujący kamery
• Komponenty do przenoszenia mocy
• Elementy maszyn, precyzyjne przekładnie
• Plastikowe formy ułatwiające uwalnianie
• Matryce do wytłaczania
• Komponenty lotnicze
• Elementy obronne
• Części morskie
• Elementy przesuwne lub obrotowe
• Elementy zaworów
• siłowniki
• Wrzeciona, wały i uszczelnienia
• Rolki
• Robotyka
• Artykuły sportowe
• Narzędzia tnące
• Ostrza, krajarki i noże
• Stemple i matryce
• Dodatek do smaru
• Dodatek obniżający tarcie do oleju
• Części do pocisków i amunicji

Ponieważ proszek oferuje jeden z najniższych współczynników tarcia (dynamiczny @ 0,03 i statyczny @ 0,07), zastosowania są nieograniczone i można je wypróbować przy każdym możliwym pomyśle. .

Dwusiarczek wolframu (WS2) jest jednym z najpopularniejszych materiałów stosowanych jako smary przemysłowe. Produkt był używany w wielu zastosowaniach, w tym w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym, wojskowym, a nawet medycznym. Przemysł morski i motoryzacyjny to dwa sektory, które naprawdę skorzystały na zastosowaniu smaru. Obecnie trwają badania nad zastosowaniem disiarczku wolframu w innych procesach.

Kuliste nanocząstki, takie jak disiarczek wolframu i nanokryształy, dodaje się do olejów silnikowych w postaci dodatków. Badania wykazały, że dodatki te działają lepiej niż którykolwiek z tradycyjnych olejów smarowych dostępnych na rynku.
AliExpress Więcej szczegółów na

Aktualizacje społecznościowe

68 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika xxeross
    , sam dosypujesz sobie do oleju ten Mos2, który używasz?
    Też z Ali zamawiałeś czy z polskiej dystrybucji?

    Cena ceną, ale ze świeżych ofert na Ali to się raczej nie zamawia, bo dużo oszustw, a faktycznego składu czegoś takiego jak te WS2 to chyba w domowych warunkach nie sprawdzisz przed użyciem.
    Nie mam nic przeciwko takim odkryciom, ale jak przedmówcy wyżej wskazali, lekko mówiąc: "odważnie".

    Przy takich proporcjach na litr, to nawet gdyby było coś gorszego, to dużego spustoszenia w silniku (na próbę) chyba nie zrobi, ale można stracić trochę oleju i roboty, gdyby okazało się nie tym, co oferują, o ile sprzedawca w ogóle wyśle zamówienie.
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Mos2 mam z Chin ale od półtora roku. Zamówiłem 100g od innego sprzedawcy. Teraz to jedyna oferta na aliexpress bo jakieś embargo było czy coś. Od maja 0 ofert na Mos2 i WS2. Dzisiaj wleciała więc pomyślałem, że się podzielę. Wcześniej te środki można było wyrwać w dużo lepszej cenie. Jak ktoś się boi niech lepiej nie zamawia bo po co się później stresować. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika dziobas
    "W ten sposób minimalizuje tarcie w silniku, zmniejsza zużycie wewnętrzne i zwiększa zużycie paliwa."
    Jak zwiększa zużycie paliwa, to ja nie chcę.
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Błąd w opisie. Już poprawiony
  3. Awatar użytkownika aakotki.dwa
    Cudowne dodatki do oleju.. Zastanawiające jest, że nie stosują ich producenci oleju i nie sprzedają oleju już tym cudownym dodatkiem, widać kolejna zmowa wielkich przeciw nam malutkim klientom..
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    No faktycznie nikt nie stosuje, nie produkuje i nie sprzedaje.

    14704942_1.jpg14704942_1.jpg14704942_1.jpg (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika MasterUser
    Takie „gadżety” stosują w 99,99% przypadków właściciele największych gruzów na drogach… chyba nigdy tego nie pojmę na co liczą… gruz to gruz. Już widzę właściciela nowego auta, który dosypuje na własna rękę do oleju magiczny proszek z AliExpress… „koncerny motoryzacyjne go nienawidzą, odkrył prosta sztuczkę…” 🤦‍♂️
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Do nowych aut może faktycznie warto lać drogi i mega dobry olej często go zmieniając lub olać całkowicie temat jak większość Januszy i jeździć na longlife jak zalecają a samochód za parę lat będzie tym "złomem”.
    Średnia wieku aut w Polsce to chyba około 17 lat i wiele z nich może jeszcze wiele lat jeździć bez większych awarii. Skoro można przedłużyć życie silnika w takim aucie o rok czy dwa to źle? Czy nie na tym polega ekologia, która tak bardzo jest promowana? (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika arekcc7
    Tutaj test, imo nie warto, lepiej jest wymieniać olej co 10 tys km
    (Edytowano)
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Dlaczego manipulujesz skoro sam autor testu mówi, że warto i tłumaczy oraz pokazuje dlaczego? A test dotyczy Mos2 które jest biedniejszym bratem WS2
  6. Awatar użytkownika skazi
    Dodawać do oleju coś z aliexpress? Odważne
    Awatar użytkownika rm_125
    Połowa części jakie kupujesz do swojego zgroba jest z Ali a może i nawet gorszej jakości
  7. Awatar użytkownika marcus1212
    W życiu bym tego do oleju nie dodał.
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Spoko nikt nie każe Ci tego dodawać. Ale chyba jest to okazja skoro w pl cena to 307zł za 50 gram i nie ma większych opakowań dostępnych? (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika Matiap
    Z Ali kupić i ryzykować? Nigdy bym się na takie coś nie skusił
    Awatar użytkownika dziobas
    Lepiej kupić to samo z allegor ale cena x3.
  9. Awatar użytkownika Jeans
    PLUS za odwagę dla Autora, cierpliwość i merytoryczną opiekę nad wstawką w komentarzach. (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika Zajcew86
    Wungiel do silnika sypio!
  11. Awatar użytkownika bedan88
    O dwusiarczku wolframu nie słyszałem. Ja stosuję ceratec i działa dobrze. Ewentualnie molibden też może być na redukcję tarcia.
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Mos2 i ceramikę stosować jak najbardziej ale WS2 to półka albo dwie wyżej

    Ja właśnie będę zmieniał na WS2 jak mi się skończy Mos2 albo wymieszam pół na pół (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika Zew
    Tytuł WS2 500g, a cena za MOS2 500g

    Link również przenosi na MOS2 zamiast tytułowego WS2.

    14704843_1.jpg
    14704843_1.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Tytuł zmienił moderator z peppera. Ja podałem cenę w złotówkach.
    14704858-sqako.jpg (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika MiroMarek
    Wszystkie oleje dodatki do oleju, przechodzą rygorystyczne badania labolatoryjne, długo dystansowe próby obciążeniowe, skład jest poprawiany, aby dział prawidłowo i nie uszkodził silnika a oni coś na własną rękę chcą sypać do oleju... Nie do końca wiadomo co i ile, ale cena dobra to sypmy nie jestem fachowcem, ale jest fachowe forum oilclub.pl najpierw poczytajcie zanim zaczniecie eksperymentować.
    Awatar użytkownika Było
    Znam od zaplecza i z tego komentarza zgadzam się tylko z tym że przechodzą badania laboratoryjne, nie przesadzajmy że rygorystyczne i że wiedzą co sypią. Na tym forum znajdziesz i prawdę i bzdurę. Choć najbardziej zmarnowanie czasu. Olbrzymi plus dla nich za testy silnikowe. Które niewielu producentów robi, a ci co robią to i tak nie dla wszystkich ich produktów albo pośrednio...
  14. Awatar użytkownika MiroMarek
    Ludzie mają różne dziwne pomysły. Ale tacy jesteśmy. Do odważnych świat należy. 9 na 10 nie przeżyje, ale jednemu się uda i wtedy zostaje bohaterem.
  15. Awatar użytkownika Also_TheBest
    Auto lepiej zapiepsza ?
    Awatar użytkownika Nolimit
    Autor
    Może z 3% max do mocy Ci da ale odpalanie szczególnie zimą i spalanie są na spory plus mi spokojnie 0.5l mniej pali LPG na 100km na Mos2 i oleju też trochę mniej bierze a na WS2 powinno być podobnie lub lepiej (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika aakotki.dwa
    Co to za dziwo 10w40? Chyba do 25letnich pasków:D
    Zresztą to jest MoS2, który rzeczywiście jest stosowany, choć nie jakoś bardzo powszechnie.
    W ofercie jest cudo WS2 i zastanawia mnie czemu to cudo nie jest stosowane przez popularne marki olejowe typu Total, Shell, Castrol? Pewnie jakiś spisek producentów..
    Awatar użytkownika MiroMarek
    LIQUI MOLY i Ravenol stosują. Sam używam Ravenol właśnie z wolframem w składzie. Ale na własną rękę bym tego nigdy nie wsypał do silnika. (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika aakotki.dwa
    nie stosowanie tego rozwiązania powszechnie daje jednak do myślenia
  18. Awatar użytkownika quantmaster
    A komu to potrzebne?
    Awatar użytkownika pilnik
    A na co
  19. Awatar użytkownika Droll
    Do elektryka się nada?
    Awatar użytkownika jaro070
    Wolfram jest w żarówkach, żarówki są na prąd, więc tak, nada się do elektryka
  20. Awatar użytkownika Inospec
    Plus dla autora
Awatar użytkownika