Niestety, ta okazja wygasła 29 sierpnia 2023.
-24°
Opublikowano 30 lipca 2023
Dodatek do oleju WS2 500G 0.5 mikronów
Darmowa z Chiny ·
Opublikowane przez
Nolimit
Dołączył w 2021
24
232
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
WS2 500g w cenie 50g w Polsce.
Środek często stosowany w rajdach samochodowych bardzo dobrze obniżający tarcie w silniku.
Jest to główny składnik Archoil AR9200.
Wystarczy spokojnie na 20 wymian oleju.
Dawkowanie 5 gram na litr oleju silnikowego.
Polecam dobrze rozmieszczać z olejem przed zalaniem do silnika.
Dwusiarczek wolframu (WS2) jest suchym / stałym proszkiem smarowym i jest jedną z najbardziej smarujących substancji na świecie. WS2 zapewnia doskonałe smarowanie na sucho ( współczynnik tarcia COF = 0,03), nieporównywalne z żadną inną substancją, w tym grafitem lub disiarczkiem molibdenu (MoS2).
Dwusiarczek wolframu (WS2) może być również stosowany w aplikacjach wysokotemperaturowych i wysokociśnieniowych. Oferuje odporność na temperaturę od-270 °C do 650 °C w normalnej atmosferze i od -188 °C do 1316 °C w próżni. Nośność powlekanej folii jest niezwykle wysoka przy 300 000 psi.
Jako proszek syntetyczny disiarczek wolframu składa się z różnych elementów, takich jak heksagonalne skupiska kryształów i struktura sieci blaszkowatej. Elementy te wytwarzają pewne tarcie, przekształcając proszek w bardzo smarujący materiał.
Ta sama formuła jest stosowana do olejów silnikowych. Jako smar dwusiarczek wolframu pomaga poprawić właściwości trybologiczne oleju silnikowego i zwiększyć ogólną przewodność cieplną. W ten sposób minimalizuje tarcie w silniku, zmniejsza zużycie wewnętrzne i zmniejsza zużycie paliwa.
Badania dowodzą, że disiarczek wolframu może wystarczająco smarować metale, które stykają się ze sobą w silniku. Pokazuje również, że smar może być stosowany jako lepsza alternatywa dla konwencjonalnych olejów smarowych.
Dwa ustalone sposoby użycia proszku WS2 to:
1) Mieszanie proszku WS2 z mokrymi smarami (takimi jak olej, smar i inne syntetyczne smary):Proszek można mieszać 1% do 15% wagowych (w razie potrzeby) ze smarem lub olejem. Zwiększy to smarowność mieszanki, a także poprawi właściwości mieszanki w wysokich temperaturach i ciśnieniach ekstremalnych. Podczas stosowania WS2 w mieszaninie zostanie pokryty częściami współpracującymi / ruchomymi, co z kolei zmniejsza tarcie i poprawia smarowność i zdolność przenoszenia obciążeń przez znacznie dłuższe cykle.
2) Powlekanie proszku WS2 na podłożu wymagającym (suchego) smarowania:Proszek można pokryć przez natryskiwanie (przy 120 psi) podłoża suchym (i chłodnym) powietrzem pneumatycznym. Nie wymaga żadnych spoiw, a natryskiwanie można wykonać w normalnej temperaturze pokojowej. Powlekana folia będzie miała grubość 0,5 mikrona. W alternatywnym sposobie nanoszenia proszek można również mieszać z alkoholem izopropylowym, a pastę można polerować do podłoża. Zastosowania powlekania są już ustalone w wielu obszarach, takich jak części samochodowe, silnik samochodu wyścigowego i inne części, części lotnicze, łożyska (liniowe, kulkowe, wałeczkowe itp.), Wały, części morskie, narzędzia tnące, ostrza, krajarki, noże, uwalnianie pleśni , Precyzyjne koła zębate, elementy zaworów, tłoki, łańcuchy, elementy maszyn i wiele innych obszarów.
Zastosowania disiarczku wolframu (WS2)
• Części samochodowe, silnik samochodowy, tłok i cylindry tłokowe
• Łożyska
• Stały smar szczotki węglowej
• Kamery i obserwujący kamery
• Komponenty do przenoszenia mocy
• Elementy maszyn, precyzyjne przekładnie
• Plastikowe formy ułatwiające uwalnianie
• Matryce do wytłaczania
• Komponenty lotnicze
• Elementy obronne
• Części morskie
• Elementy przesuwne lub obrotowe
• Elementy zaworów
• siłowniki
• Wrzeciona, wały i uszczelnienia
• Rolki
• Robotyka
• Artykuły sportowe
• Narzędzia tnące
• Ostrza, krajarki i noże
• Stemple i matryce
• Dodatek do smaru
• Dodatek obniżający tarcie do oleju
• Części do pocisków i amunicji
Ponieważ proszek oferuje jeden z najniższych współczynników tarcia (dynamiczny @ 0,03 i statyczny @ 0,07), zastosowania są nieograniczone i można je wypróbować przy każdym możliwym pomyśle. .
Dwusiarczek wolframu (WS2) jest jednym z najpopularniejszych materiałów stosowanych jako smary przemysłowe. Produkt był używany w wielu zastosowaniach, w tym w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym, wojskowym, a nawet medycznym. Przemysł morski i motoryzacyjny to dwa sektory, które naprawdę skorzystały na zastosowaniu smaru. Obecnie trwają badania nad zastosowaniem disiarczku wolframu w innych procesach.
Kuliste nanocząstki, takie jak disiarczek wolframu i nanokryształy, dodaje się do olejów silnikowych w postaci dodatków. Badania wykazały, że dodatki te działają lepiej niż którykolwiek z tradycyjnych olejów smarowych dostępnych na rynku.
Środek często stosowany w rajdach samochodowych bardzo dobrze obniżający tarcie w silniku.
Jest to główny składnik Archoil AR9200.
Wystarczy spokojnie na 20 wymian oleju.
Dawkowanie 5 gram na litr oleju silnikowego.
Polecam dobrze rozmieszczać z olejem przed zalaniem do silnika.
Dwusiarczek wolframu (WS2) jest suchym / stałym proszkiem smarowym i jest jedną z najbardziej smarujących substancji na świecie. WS2 zapewnia doskonałe smarowanie na sucho ( współczynnik tarcia COF = 0,03), nieporównywalne z żadną inną substancją, w tym grafitem lub disiarczkiem molibdenu (MoS2).
Dwusiarczek wolframu (WS2) może być również stosowany w aplikacjach wysokotemperaturowych i wysokociśnieniowych. Oferuje odporność na temperaturę od-270 °C do 650 °C w normalnej atmosferze i od -188 °C do 1316 °C w próżni. Nośność powlekanej folii jest niezwykle wysoka przy 300 000 psi.
Jako proszek syntetyczny disiarczek wolframu składa się z różnych elementów, takich jak heksagonalne skupiska kryształów i struktura sieci blaszkowatej. Elementy te wytwarzają pewne tarcie, przekształcając proszek w bardzo smarujący materiał.
Ta sama formuła jest stosowana do olejów silnikowych. Jako smar dwusiarczek wolframu pomaga poprawić właściwości trybologiczne oleju silnikowego i zwiększyć ogólną przewodność cieplną. W ten sposób minimalizuje tarcie w silniku, zmniejsza zużycie wewnętrzne i zmniejsza zużycie paliwa.
Badania dowodzą, że disiarczek wolframu może wystarczająco smarować metale, które stykają się ze sobą w silniku. Pokazuje również, że smar może być stosowany jako lepsza alternatywa dla konwencjonalnych olejów smarowych.
Dwa ustalone sposoby użycia proszku WS2 to:
1) Mieszanie proszku WS2 z mokrymi smarami (takimi jak olej, smar i inne syntetyczne smary):Proszek można mieszać 1% do 15% wagowych (w razie potrzeby) ze smarem lub olejem. Zwiększy to smarowność mieszanki, a także poprawi właściwości mieszanki w wysokich temperaturach i ciśnieniach ekstremalnych. Podczas stosowania WS2 w mieszaninie zostanie pokryty częściami współpracującymi / ruchomymi, co z kolei zmniejsza tarcie i poprawia smarowność i zdolność przenoszenia obciążeń przez znacznie dłuższe cykle.
2) Powlekanie proszku WS2 na podłożu wymagającym (suchego) smarowania:Proszek można pokryć przez natryskiwanie (przy 120 psi) podłoża suchym (i chłodnym) powietrzem pneumatycznym. Nie wymaga żadnych spoiw, a natryskiwanie można wykonać w normalnej temperaturze pokojowej. Powlekana folia będzie miała grubość 0,5 mikrona. W alternatywnym sposobie nanoszenia proszek można również mieszać z alkoholem izopropylowym, a pastę można polerować do podłoża. Zastosowania powlekania są już ustalone w wielu obszarach, takich jak części samochodowe, silnik samochodu wyścigowego i inne części, części lotnicze, łożyska (liniowe, kulkowe, wałeczkowe itp.), Wały, części morskie, narzędzia tnące, ostrza, krajarki, noże, uwalnianie pleśni , Precyzyjne koła zębate, elementy zaworów, tłoki, łańcuchy, elementy maszyn i wiele innych obszarów.
Zastosowania disiarczku wolframu (WS2)
• Części samochodowe, silnik samochodowy, tłok i cylindry tłokowe
• Łożyska
• Stały smar szczotki węglowej
• Kamery i obserwujący kamery
• Komponenty do przenoszenia mocy
• Elementy maszyn, precyzyjne przekładnie
• Plastikowe formy ułatwiające uwalnianie
• Matryce do wytłaczania
• Komponenty lotnicze
• Elementy obronne
• Części morskie
• Elementy przesuwne lub obrotowe
• Elementy zaworów
• siłowniki
• Wrzeciona, wały i uszczelnienia
• Rolki
• Robotyka
• Artykuły sportowe
• Narzędzia tnące
• Ostrza, krajarki i noże
• Stemple i matryce
• Dodatek do smaru
• Dodatek obniżający tarcie do oleju
• Części do pocisków i amunicji
Ponieważ proszek oferuje jeden z najniższych współczynników tarcia (dynamiczny @ 0,03 i statyczny @ 0,07), zastosowania są nieograniczone i można je wypróbować przy każdym możliwym pomyśle. .
Dwusiarczek wolframu (WS2) jest jednym z najpopularniejszych materiałów stosowanych jako smary przemysłowe. Produkt był używany w wielu zastosowaniach, w tym w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym, wojskowym, a nawet medycznym. Przemysł morski i motoryzacyjny to dwa sektory, które naprawdę skorzystały na zastosowaniu smaru. Obecnie trwają badania nad zastosowaniem disiarczku wolframu w innych procesach.
Kuliste nanocząstki, takie jak disiarczek wolframu i nanokryształy, dodaje się do olejów silnikowych w postaci dodatków. Badania wykazały, że dodatki te działają lepiej niż którykolwiek z tradycyjnych olejów smarowych dostępnych na rynku.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
68 Komentarzy
sortowanie:Też z Ali zamawiałeś czy z polskiej dystrybucji?
Cena ceną, ale ze świeżych ofert na Ali to się raczej nie zamawia, bo dużo oszustw, a faktycznego składu czegoś takiego jak te WS2 to chyba w domowych warunkach nie sprawdzisz przed użyciem.
Nie mam nic przeciwko takim odkryciom, ale jak przedmówcy wyżej wskazali, lekko mówiąc: "odważnie".
Przy takich proporcjach na litr, to nawet gdyby było coś gorszego, to dużego spustoszenia w silniku (na próbę) chyba nie zrobi, ale można stracić trochę oleju i roboty, gdyby okazało się nie tym, co oferują, o ile sprzedawca w ogóle wyśle zamówienie.
Jak zwiększa zużycie paliwa, to ja nie chcę.
(Edytowano)
Średnia wieku aut w Polsce to chyba około 17 lat i wiele z nich może jeszcze wiele lat jeździć bez większych awarii. Skoro można przedłużyć życie silnika w takim aucie o rok czy dwa to źle? Czy nie na tym polega ekologia, która tak bardzo jest promowana? (Edytowano)
Ja właśnie będę zmieniał na WS2 jak mi się skończy Mos2 albo wymieszam pół na pół (Edytowano)
Link również przenosi na MOS2 zamiast tytułowego WS2.
(Edytowano)
(Edytowano)
Zresztą to jest MoS2, który rzeczywiście jest stosowany, choć nie jakoś bardzo powszechnie.
W ofercie jest cudo WS2 i zastanawia mnie czemu to cudo nie jest stosowane przez popularne marki olejowe typu Total, Shell, Castrol? Pewnie jakiś spisek producentów..