Ta okazja kończy się 30 kwietnia 2024 o 21:59
-92°
Opublikowano 5 lutego 2024

Urządzenie wielofunkcyjne HP Smart Tank 580 (1F3Y2A) + CASHBACK 200 PLN + nawet 3 lata gwarancji - możliwe 599 PLN

799zł
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Irek_Gajewski
Dołączył w 2024
1
0

O tej okazji

Według mnie obecnie najlepsza oferta na rynku dla atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych (wydruk w kolorze) wyposażonych w system stałego zasilania tuszu (CISS).
Cena sklepowa to 799 PLN, ale po rejestracji produktu otrzymujemy 200 PLN CASHBACK oraz 3-letnie wsparcie serwisowe.

Główne funkcje urządzenia:
  • Konfiguracja mobilna
  • Inteligentne przyciski
  • Czujniki niskiego poziomu atramentu
  • Samonaprawiająca się sieć Wi-Fi
  • Aplikacja HP Smart ze Smart Advance
  • Technologia Auto-On/Auto-Of
  • Na start atrament na 18 000 stron w czerni lub 6000 stron w kolorze
  • 3-letnie wsparcie serwisowe po rejestracji produktu


Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

17 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Bart6
    o, akurat dzisiaj czytałem o praktykach HP - wykop.pl/art…rke
    Awatar użytkownika stateofart
    dokładnie, NIGDY drukarek HP.
  2. Awatar użytkownika kater
    ja osobiście uważam HP za organizację terrorystyczną

    coś jak Nestle, jedna z najbardziej nieetycznych i niemoralnie działających organizacji na świecie

    z tym terrorystycznym to w sumie trochę przesada, ale clue pozostaje jedno - nigdy nic od nich nie kupię (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika sebastian.k
    ale zwrot 200 zł był do 31 stycznia 2024
    Awatar użytkownika Yaroshevzky
    Promocja obowiązuje w odniesieniu do Produktów Kwalifikujących HP w okresie udziału danego Produktu KwalifikującegoHP w Promocji, określonym w Załączniku 1 i zakupionych w okresie od 2024-02-01 do 30.04.2024
  4. Awatar użytkownika Johnyq
    nigdy wiecej HP - szajs i ryle
  5. Awatar użytkownika Lukrrr
    100 taniej można mieć 581 za 649 minus cashback 150. Jeszcze można spróbować doliczyć 20zł rabatu na pierwsze zakupy w vobis

    vobis.pl/kom…wcB
  6. Awatar użytkownika Stayer
    Można skanować bez tuszy? Były takie modele w HP
  7. Awatar użytkownika v2JzK
    Miałem kilka drukarek HP i mogę powiedzieć tyle że następna drukarka to będzie zupełnie innej firmy. HP to drogie tusze, kiepski wydruk, skanowanie też nie powala, już nie mówię o blokowaniu tuszy w imię naszego bezpieczeństwa.
  8. Awatar użytkownika Ponury.Knur
    Za HP aż się zalogowałem żeby dać minusa.
  9. Awatar użytkownika medic112
    Jaki modezmdrukarki polecacie z napełnianymi zbiorniczkami?
    Awatar użytkownika Yaroshevzky
    Dobre pytanie. Jaki model jest godny polecenia do 450 pln z napełnianiem tuszy do zbiorniczków i 3 letnią gwarancją?
  10. Awatar użytkownika Piotr_S82
    Absolutnie nie polecam drukarki.

    Przeklejam maila do działu reklamacji. Jako follow up dzisiaj przyszły nowe głowice, po zamontowaniu podczas uruchomienia drukarki nagle się wyłączyła i już niestety nie chce sie właczyć. Oddaje sprzęt.

    Wczoraj odebrałem urządzenie od kuriera.


    Postępując zgodnie z papierową instrukcją odpakowałem sprzęt, wlałem butelki z atramentem i włożyłem do środka dwie głowice drukujące.


    Tutaj pojawił się pierwszy problem informujący o tym iż głowice są zamontowane nieprawidłowo, komunikat wyświetlał się na ekranie urządzenia. Oczywiście nie wydrukowała się strona wyrównania.


    Skontaktowałem się zatem z działem technicznym.


    1. Zostałem poinformowany iż muszę zainstalować aplikację HP Smart i z pomocą aplikacji rozwiążemy problem.


    Pojawił się pierwszy problem. Nie mogliśmy skrótami klawiszowymi na drukarce wprowadzić drukarkę w tryb parowania (wykrywania) przez aplikację HP Smart. Sama procedura wprowadzania w taki stan parowania zajeła 50 minut razem z technikami. Pomijam fakt iż jeden z nich twierdził że to musi działać i pewnie naciskam żle klawisze na drukarce. Na końcu okazało się, że instrukcja która podawał była nieprawidłowa. Inny kolega wskazał jak prawidłowo trzeba było to zrobić.

    2. Po długim czasie (myślę że spokojnie 50 minut na linii) drukarka przechodzi w tryb parowania, przechodzimi do następnego kroku i niestety ale przy kolejnych krokach wyskakuje błąd, błąd nic nie mówiący i kończący cały proces. Po sprawdzeniu kolejnych kroków technik poradził abym na routerze domowym włączył opcję WPS i spróbował jeszce raz. Rozwiązuje to problem błędu i drukarka dodaje się do HP Smart, jestem już minium 1,5h na lini i wsparcie kończy pracę, godzina 18. Umawiamy się na następny dzień, godziny poranne. Dodam tylko iż mieszkam z domu i mam całą masę urządzeń smart podłączonych po Wifi, w samym pokoju w którym stoi drukarka jest podłączony odkurzacz robot, stacja nawilżająca, komputer itd. Te urządzenia nie miały problemów z połączeniem i nie musiałem korzystać z opcji WPS.

    3. W godzinach porannych dostaję telefon i kontynuujemy diagnozę. Dalej wyskakuje błąd o głowicach drukujących. Z aplikacji nie da się nic zrobić, podpinaliśmy drukarkę prawie 2h i na koniec nic się nie zmieniło i nic nie możemy zrobić gdyż w aplikacji wyskakuje błąd drukowania. Technik radzi abym wyczyścił szmatką głowicę, przypominam, nowa drukarka i nowe głowice. Wyczyściłem głowicę, wyjałem/włożyłem, zrestartowałem urządzenie i nadal bez zmian. Ten sam błąd. Technik stwierdził, że w takim razie wysyła mi nowe głowice (do 7 dni roboczych będa u mnie).
Awatar użytkownika