Erfka
,
4 maja 2021 r. — Anaheim, Kalifornia: Targus® , lider branży w dziedzinie futerałów na laptopy i akcesoriów technicznych, ogłosił dzisiaj, że przejął Sanho i markę produktów Hyper® , wiodącą markę technologiczną w zakresie najnowocześniejszych akcesoriów IT i mobilnych z skupienie się na przenośnych produktach do zasilania, przechowywania danych i łączności, z silnym naciskiem na produkty i klientów Apple.
„Jesteśmy podekscytowani dodaniem Hyper do całej naszej firmy. To dodanie Hyper pozwala firmie Targus na zwiększenie możliwości i wsparcia rozwijającej się marki technologicznej Hyper oraz zapewnia Hyper dostęp do nowych kanałów, klientów i globalnego zasięgu zasobów sprzedaży i marketingu. Hyper ma silną i ekscytującą markę, która ma doskonały zasięg w społeczności Apple i, co ważne, połączenie przynosi również naprawdę utalentowanych ludzi do naszego zespołu” – mówi Mikel Williams, dyrektor generalny i prezes firmy Targus.
„Jesteśmy podekscytowani dołączeniem do Targus i uzyskaniem dostępu do silnego narzędzia globalnej dystrybucji B2B dla marki Hyper, a także silniejszych międzynarodowych zasobów sprzedaży i marketingu” — mówi Daniel Chin, dyrektor generalny Hyper. „Koncentrujemy się na pierwszych na rynku, wielokrotnie nagradzanych innowacyjnych produktach, które wniosą długoterminową wartość do połączonej firmy”.
Targus pozostanie z siedzibą w Anaheim w Kalifornii, a Hyper zachowa oddzielną siedzibę w Dolinie Krzemowej w Kalifornii i będzie nadal zarządzany przez Daniela Chin jako jej prezesa. Tożsamości marek Targus i Hyper pozostaną wyjątkowo niezależne.