Niestety, ta okazja wygasła 13 marca 2022.
350°
Opublikowano 17 lutego 2022

Stacja zasilania Novoo NOESSDJJ300WPD-EU (50Hz, 296Wh, 80000mAh) @ Gshopper

787,89zł
Darmowa z Niemcy ·
Opublikowane przez
preseant Edytor
Dołączył w 2020
4 272
1 292

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Stacje zasilania

Znajdź więcej okazji Stacje zasilania

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Stacja zasilania Novoo NOESSDJJ300WPD-EU do kupienia w Gshopper za 787.89 zł z darmową wysyłką z Niemiec. W cenie podatek VAT.

W innych sklepach znalazłem go najtaniej za 239 EUR / ok. 1075 zł.

Cenę obniżymy kodem AAA09656C9DF

Wideorecenzja:


503944_1.jpg
Features

【296Wh Battery with large capacity】 -The portable power plant is equipped with a lithium ion battery with 296 watt hours 80000 mAh at 3.7V. No fuel or gasoline is needed, no vapors. Laptops are> 3 times, smartphones> 15 times, camera> 30 times, car refrigerator> 8 HRS, drone> 2 times. The CPAP Generator Fast Perfect Mobile Power Plant for Home / Camping / CPAP / Laptop / Cameras / Drones / Lights or Other Small Devices.

【Pure sine wave with calming safety】 -novoo mobile power plant with pure lithium battery and pure sine wave inverter works, quieter and more stable. Without gasoline or toxic vapors, a campsite generator is completely healthy and environmentally friendly.

【Multifunctional outputs of the campsite battery】 - The portable rechargeable 296WH generator is equipped with different outputs: Power outlet / USB-C port / type C-PD output / 2 * 5.5mm-DC outlet (cigarette lighter connection) / 3 * USB Output port to operate your outdoor adventure without worries. The outdoor generator also has an LCD display. You can easily check the battery level.

【4 charging options】 1.novoo solar power plant is fully charged in 6.5 hours with 100W solar panel (not included). 2.The portable power source can be fully charged in 7.5 hours by connecting to a power outlet. 3. With a car charger it can be charged in 9.5 h completely via the car power outlet. 4.The portable generator power plant can also be charged via the Type C PD charger.

【Package Includes & Customer Service】 -Sie Get 1 * Novoo 296WH Portable Power Plant, 1 * AC / DC Adapter & Cable, 1 * Car Charger Adapter & Cable, 1 * User Guide. With FCC, CE and RoHS certification. We offer 7 * 24 fast customer service, 30 days money back guarantee, 12 months warranty, lifelong technical support.

NOVOO Portable Electric Generator includes 8 output ports:
1 AC Power Socket (300W, 230V / 50Hz)
1 USB-C Port (PD 45W)
1 USB-A 18W Port
2 Ports USB-A 12W (5V / 2.4A, Integrated Smart IC)
1 Cigarette Lighter Socket (12V / 10A)
2 DC Ports (11V-17V / 10A)

503944_1.jpg
GShopper Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

55 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika tomek392
    Usunięty28640317/02/2022 13:38

    Możesz powiedzieć, czemu LifePo4, który kosztuje prawie 2000zł zamiast akum …Możesz powiedzieć, czemu LifePo4, który kosztuje prawie 2000zł zamiast akumulatora samochodowego za 350? Nie znam się w ogóle, ale chciałbym coś zbudować.


    Nie pali się, nie wybucha, ma żywotność nawet ponad 5000 cykli (vs jakieś 800 klasycznego AGMa), waży znacznie mniej niż klasyczny i można go rozładować praktycznie do 0 gdzie klasyczny do 50%. Zna czy to tyle że lifepo4 120Ah to zgrubnie 250Ah klasyczny Aku.
  2. Awatar użytkownika Mariusz_gDU
    Onerta17/02/2022 15:00

    A coś dla kogoś kto nie zna się w temacie elektryki i chciałby właśnie typo …A coś dla kogoś kto nie zna się w temacie elektryki i chciałby właśnie typowo podłączyć gniazdko i żeby sobie od razu zadziałało?


    Na tym nie trzeba sie znac. Kupujesz zasilacz awaryjny np. techtron, klemy, ktore sa w zestawie podpinasz pod akumulator bezwyciekowy, kabel zasilacza do gniazdka i piec do zasilacza. W przypadku zaniku pradu zasilacz przeskakuje na aku.
  3. Awatar użytkownika pietrekzad
    derek2518/02/2022 08:50

    Tutaj całkiem rzetelna recenzja


    Zgadza się. Dobrze przetestowane urządzenie. Czas trochę marny jak za te pieniądze. 48min dla obciążenia 300W. Mam pod biurkiem coś takiego:
    9265739-HjQax.jpgPtzetwornica/ups + akumulator 100Ah. Kosztowało to jakiś czas temu ok. 1000zł. 300W trzyma 4 godziny. Panel fotowoltaiczny także można podłączyć. Myśle, że do domu czy zasilania kotła / pompki co będzie to lepsze rozwiązanie. Urządzenie ze wstawki bardziej w plener na jakiś biwak.
  4. Awatar użytkownika Spoon90
    Onerta17/02/2022 11:21

    Szukam czegoś do podłączenia sterownika kotła oraz mieszacza podłogówki. Ca …Szukam czegoś do podłączenia sterownika kotła oraz mieszacza podłogówki. Całość bierze jakieś 100w. Czy takie coś się do tego nada? Chodzi mi o jakaś awarie prądu która może potrwać kilka godzin. Czy do takiego zestawienia polecacie coś innego?



    Janek_Łowca17/02/2022 12:04

    też się właśnie zastanawiam


    Kupcie przetwornice sinuspro-500e + jakiś akumulatpr agm o pojemności np 45Ah. Przy poborze rzędu 100W podziała jakieś 4 godziny. Oczywiście macie tutaj pełen sinus potrzebny do pomp CO itp.
    Mam sinus pro 800e + aku 65 Ah i bez problemu wytrzymał mi 7godzin bez prądu(2 pompki CO + podajnik i termostaty podłogówki)
  5. Awatar użytkownika 99nerka
    Haller17/02/2022 19:42

    Czy to musi być jakiś specjalny akumulator?


    Tak, odpowiednio pojemny, w końcu chcesz ten piec podtrzymać odpowiednio długo. Na allegro... i większości sklepów sprzedających tego typu rzeczy najczęściej są gotowe zestawy np taki:
    allegro.pl/ofe…372
    Akumulator podłaczasz do przetwornicy kablami, przetwornice w gniazdko, z tyłu przetwornicy 2 gniazdka jedno dla pieca jedno dla termostatu jak masz i wsio.
  6. Awatar użytkownika tomek392
    pietrekzad17/02/2022 21:30

    Lifepo4 nie można rozładowywać do praktycznie zera. Ogniwa lifepo4 tak jak …Lifepo4 nie można rozładowywać do praktycznie zera. Ogniwa lifepo4 tak jak li ion potrzebują bmsa do zabezpieczenia przed przeładowaniem/rozładowaniem. Tak czy inaczej to bardzo fajne ogniwa. Jedyna ich wada to cena. Są kilka razy droższe niż agm.


    Ja mam bateryjkę w busie z wbudowanym BMSem, ładuję z paneli na dachu przez regulator victrona. Z tym rozładowaniem to skrót myślowy - chodziło mi mniej więcej o to co napisał - masz podaną pojemność i wio.

    Co do ceny - to zależy od przypadku użycia i tego jak policzysz Przy DoD 80% nawet najtańsze wersje powinny wytrzymać ponad 3500 cykli, czyli w zasadzie 10 lat. Za to odpowiednik AGM VRLA 250Ah kosztujący pewnie połowę takiego lifepo4 (i ważący 80kg zamiast 18) przy DoD 50% przeżyje 800-900 cykli, czyli max 3 lata. Za to jeśli chodzi o pracę buforową to bym się już zastanowił nad klasycznym AGM VRLA.

    I jeszcze taka uwaga - LiFePo4 szybko tanieją. Wiem że ceny wydają się wysokie, ale w porównaniu z tym co płaciłem kilka lat temu (już wtedy po kalkulacji żywotności do ceny mi się opłacało), jest znacznie lepiej. Do tego stopnia że zastanawiam się nad magazynem energii na pakietach enerblocka które chodzą po ~9000zł za 4800Wh i zrobieniem oddzielnego zasilania co najmniej dla urządzeń które pracują ciągle, jak zamrażarki, lodówki itp. generalnie wszystko poza najbardziej obciążającymi sprzętami (piekarniki, suszarka do ubrań i wszystko co ma grzałkę). Ale to zależy od tego czy mi tauron puści rozbudowę instalacji - jeśli nie, to robię częściowego offgrida z magazynem energii. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika pen
    Grinch17/02/2022 09:40

    A jaki z tego sinus wychodzi?




    Według niego jest idealny sinus.
  8. Awatar użytkownika pietrekzad
    Mozna uzyc. Nikt nie zabrania. Tyle ze wytrzyma np. 300 cykli zamiast 800. W zasilaczach ups te aku sa rozladowywane do praktycznie 0 i aku co pare lat sie wymienia więc nie ma co przesadzać. Z wstawki ma aku li-ion wiec zeby wydluzyc zywotnosc powinien pracowac pomiedzy 20 a 80%. Także wcale lepiej to nie wygląda. Druga sprawa że możesz kupić samą przetwornicę i aku lifepo4. Bedziesz mial ponad 3000 cykli. Więc tutaj możliwości są większe. (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika Onerta
    Szukam czegoś do podłączenia sterownika kotła oraz mieszacza podłogówki. Całość bierze jakieś 100w. Czy takie coś się do tego nada? Chodzi mi o jakaś awarie prądu która może potrwać kilka godzin. Czy do takiego zestawienia polecacie coś innego?
  10. Awatar użytkownika toia
    fajna sprawa z takim w góry pójść...
  11. Awatar użytkownika Janek_Łowca
    Onerta17/02/2022 11:21

    Szukam czegoś do podłączenia sterownika kotła oraz mieszacza podłogówki. Ca …Szukam czegoś do podłączenia sterownika kotła oraz mieszacza podłogówki. Całość bierze jakieś 100w. Czy takie coś się do tego nada? Chodzi mi o jakaś awarie prądu która może potrwać kilka godzin. Czy do takiego zestawienia polecacie coś innego?


    też się właśnie zastanawiam
  12. Awatar użytkownika Hakaitoda
    300W max to nawet flexa nie pociągnie
  13. Awatar użytkownika oxygene
    Panel solarny mozna podlaczyc bezposrednio?
  14. Awatar użytkownika Usunięty286403
    kikiz17/02/2022 13:12

    po co wydawać pieniądze na coś takiego, co ma pełno niepotrzebnych bzd …po co wydawać pieniądze na coś takiego, co ma pełno niepotrzebnych bzdetów... Lepiej kupić jakiś renomowany sprzęt z dobrym aku i wyjściem 230V i święto... a tu więcej ledów niż w choinkach - taki sprzęt to bardziej do wypadu w plener według mnie


    Możesz podać przykład?
  15. Awatar użytkownika Rasowy_Konsument
    Onerta17/02/2022 15:00

    A coś dla kogoś kto nie zna się w temacie elektryki i chciałby właśnie typo …A coś dla kogoś kto nie zna się w temacie elektryki i chciałby właśnie typowo podłączyć gniazdko i żeby sobie od razu zadziałało?


    Poszukaj na olx upsów komputerowych. Mi się udało kupić markowego za kilkadziesiąt złotych (btw wbrew pozorom te stare są bardziej żywotne niż nowe modele) i podpiąć pod obwody oświetlenia. Przy 50W obciążenia mam zapasu energii na 4h.
  16. Awatar użytkownika pietrekzad
    Moja to sinuspro-1000 ale masz mniejsze i wieksze modele. Od 500VA (300W) do bodajże 2500VA (1800W)
    Zasila mi to router, serwerek, nasa, dekoder, tv, konsole, komputer.
    9268913-AdyaO.jpgWczesniej korzystalem upsa 1000VA z dwoma akumulatorami 12V 7ah i nie byłem zadowolony z czasu podtrzymania. Dodatkowo co 2 lata musiałem wymieniać aku. Aku w zamkniętej obudowie upsa pracowały w wyżych temperaturach rzędu 35-40st i szybko się niszczyły. (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika Grinch
    A jaki z tego sinus wychodzi?
  18. Awatar użytkownika tomek392
    Hakaitoda17/02/2022 09:38

    300W max to nawet flexa nie pociągnie


    Jak chcesz na flexa to polecam aku LiFePo4 120Ah i przetwornicę 1200W. Masz tam 1536Wh więc nawet ten flex chwilę podziała Ale cena ździebko inna.
  19. Awatar użytkownika Guappo
    toia17/02/2022 09:48

    fajna sprawa z takim w góry pójść...


    3,4 kg, więc nie jest fatalnie.
Awatar użytkownika