Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
436°
Opublikowano 9 marca 2024

Smartfon Samsung Galaxy S24 (S921) 8/128GB 6,2" 2340x1080 4000mAh 5G Dual SIM czarny

3 340zł4 099zł-19%
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Hektor00
Dołączył w 2023
423
2 017

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Smartfony Samsung

Znajdź więcej okazji Smartfony Samsung

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

S24 albo pixel 8; oto jest pytanie... :/
Przechodząc do okazji, bardzo dobra cena na S24 z darmową dostawą.
Sferis Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika MacOS
Zabrakło bardzo istotnej informacji.

Sklep Sferis NIE JEST autoryzowanym sprzedawcą, skupuje telefony z rynków gdzie handlowiec firmy znajdzie najtaniej (może być obszar europejski, jak również rynki wschodnie, Turcja, UK czy nawet Azja)

Oznacza, że w przypadku awarii telefonu oficjalny serwis Samsung nawet na niego nie spojrzy. Nie łudźcie się.

Zostaniecie odesłani do sklepu, w którym dokonano zakupu. Serwis Samsung nie ma obowiązku (ani interesu) przyjmowania telefonów zakupionych poza autoryzowaną siecią sprzedaży w Polsce.

Gwarancja sprzedawcy, czyli sklep obsługuje zgłoszoną reklamację i wybiera serwis, który wykona diagnostykę i ewentualną naprawę. O ile nie stwierdzi cieczy w telefonie co sprowadza się do odrzucenia roszczeń.

Za chwilę ktoś powie "ale rękojmia!"

Nieautoryzowane sklepy uwalają rękojmię jeszcze zanim otrzymają od was telefon (inaczej nie spinałby się biznes i zajechane ceny względem oficjalnych sklepów).

Możecie się potem wymieniać pismami i opiniami rzecznika. Oni mają czas, by przekonać was do akceptacji serwisu u Mietka GSM, albo będzie komisyjnie stwierdzone uszkodzenie mechaniczne

Czy warto? Tu już musi sobie każdy sam wyważyć.

106 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Adammo
    Przypominam że na Sferis telefony nie są z polskiej dystrybucji, więc gwarancja sklepu, a nie producenta
    Awatar użytkownika GłuśMichał
    i co z tego? mi normalnie naprawili w tym roku tel z danii (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika czituz_
    Rękojmia sferis to śmiech, nawet kilka pism od rzecznika praw konsumenta nie pomagają. Rzecznik zaproponował złożenie pozwu ale już się nie bawiłem i naprawiłem sprzęt na swój koszt. Nawet nie zachowali ustawowego terminu na rozpatrzenie, dziwie się, że ten sklep jeszcze istnieje. (Edytowano)
    Awatar użytkownika bovi_ja
    Jeżeli rzeczywiści jest tak jak opisujesz, istnieje dzięki takim ludziom jak Ty, którzy odpuszczają. Z drugiej strony, jeżeli odpuściłeś istnieje prawdopodobieństwo, że nie jest do końca tak jak mówisz i miałeś świadomość, że w sporze sądowym możesz nie udowodnić swoich racji.
  3. Awatar użytkownika MIMIŚa96
    Pixel lepszy aparat i haptyka
    Awatar użytkownika Jaffa_Kree
    To prawda tylko wszystko inne gorsze
  4. Awatar użytkownika brawurowy
    Nie chce tu robić gównoburz, ale mam takie wrazenie: ktoś kiedyś miał problemy z gwarancją Samsunga (np. w Sferis) opisał i teraz cała masa ludzi jedzie na jedno kopyto o tej gwarancji nie mając styczności z tematem bezpośrednio powtarzając wg. mnie bzdury. Dlaczego? Już wyjaśniam. Kupiłem S23 na Allegro (w cholerne monet + cena wyjściowa = bajka cena). Kupiłem, miałem pecha - kto chce niech znajdzie w moich komentarzach. Napisałem do Samsunga z opisem problemu, powiedzieli że dystrybucja Włoska. Zapytałem czy to jakoś problem, problemu nie było. Odesłałem telefon. Zadzwonili że nie naprawią, wymienią na nowy. Dwa dni później kurier z nowym telefonem. Autoryzowany serwis Samsung. Kazali tylko przed odesłaniem zarejestrować telefon. To tyle z RZECZYWISTEGO kontaktu z zagadnieniem gwarancyjnym. Nie powielaniu bzdur które ktoś kiedyś napisał. Teraz połączenia macie darmowe, co za problem wykręcić nr do Samsunga i dopytać przed kupnem?
    Awatar użytkownika Nizkii
    Ja zgłosiłem telewizor tcl na gwarancje i dostałem odmowę z powodu takiego "telewizor nie jest przeznaczony na rynek polski". Więc nie są to bzdury, a realny problem z którym miałem do czynienia około miesiąc temu (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Nizkii
    Tutaj próba reklamacji u producenta telewizora TCL zakupionego w sferis17777088-PwAgn.jpg
  6. Awatar użytkownika Gienia-gie
    GWAR sklepu - PM kupuje gdzie znajdzie , wgrywaja polski soft jak nie ma do wyboru języka polskiego
    Awatar użytkownika Anonimowy_Zakupoholik
    Wydaje mi się że nic nie trzeba wgrywac
  7. Awatar użytkownika DaN995
    No tyle to nie za telefon z Exynosem, bez baterii i kiedy można było go kupić za ~ 2700 na premierę. Do tego ze Sferis, gdzie nie masz gwarancji Samsunga tylko sklepu.
    Awatar użytkownika TeeR
    bez baterii? nowa dyrektywa UE?
  8. Awatar użytkownika Boxster78
    To już lepiej S23 za ~2700 PLN i jeszcze zostanie na dobry melanż.
    Awatar użytkownika cipok
    S23 ma Snapdragona, nie każdemu pasuje.
  9. Awatar użytkownika Adaś_Miauczyński
    Prosze kto ma ten telefon niech napisze czy posiada on radio rds odbiornik??
    Awatar użytkownika Hektor00
    Autor
    Nie mają radia nowe telefony
  10. Awatar użytkownika kacper.paluchEWT
    Powie mi ktoś jaki jest sens kupowania s24 zamiast s23 i to w większej cenie?
    Awatar użytkownika krzynu
    powiem
  11. Awatar użytkownika Anonimowy_Zakupoholik
    Tak. Ten ktoś wyraźnie zniechęca do zakupów po cenie normalnej a nie zawyżonej jak u nas pisząc nie do końca prawde.
    Owszem gwarancji nie ma ale Samsung naprawi 1 raz o ile uszkodzony podzespoł będzie taki sam na rynku Ewropejskim (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika XCCCX
    Samsung i inne marki robią taki myk, że co drugi produkt jest "super". Czytałem na reddicie o teoriach w stylu kupuj co drugi produkt Samsunga jako generacja. S23u udany, s24u średniak, s25u udany, s26u średniak i tak dalej...
    Awatar użytkownika Mullrof
    Tak ultra serio. To co jest z s24 nie udanego?
  13. Awatar użytkownika trader74
    Czekamy, aż jakaś ważna persona się natnie na tą gwarancję
    Dla mnie ta sytuacja jest niespotykana. W sklepie muszę dopytywać z jakiej dystrybucji jest telefon? Przede wszystkim gdzie jest do cholery oficjalna i aktualna lista partnerów handlowych/autoryzowanych sprzedawców? Jak Samsung ma taką posraną politykę to zdecydowanie nie powinniśmy szukać takiej listy przez godzinę, żeby dotrzeć do aktualnego regulaminu promocji (bo akurat tam jest), która mnie nie interesuje nawet.

    Za granicą też takie wałki Samsung kręci?
    Przecież to nadaje się do UOKiK.

    //edit
    Jestem bardzo ciekawy jak to wygląda w kontekście reguł konkurencji w UE. Na szybki rzut oka:

    Aby postępować zgodnie z przepisami:

    • nie ustalaj cen ani innych warunków wymiany handlowej
    • nie ograniczaj produkcji
    • nie dziel rynków

    Jakaś dziwna jest ta sytuacja. (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika Usunięty232720
    Uzupełniając informację dodatkową kolegi, to oficjalny serwis LG też uwalał gwarancję twierdząc, że telefon został zalany, więc oficjalny serwis nic tutaj nie wnosi.
    Awatar użytkownika mateusz.mazurek
    I ASUSA swego czasu ludzie narzekali, nie zmienia to nic w niczym, zawsze się ktoś o coś może doczepić
  15. Awatar użytkownika Ka_Ma
    8/128 .. xd
  16. Awatar użytkownika nocturne_passenger
    Czytajcie opis. Chłop wam wymalował czarno na białym. Mało kto daje taki fookladny opis przy problemach ze sklepem, a i tak są pytania.
    Awatar użytkownika Anonimowy_Zakupoholik
    Chłop daje opis tak skonstruowany żeby zniechęcić do kupowania za granicą
  17. Awatar użytkownika Diablos
    Nie raz kupowałem w sferisie i normalnie gwarancje zgłaszałem bezpośrednio do producenta - czy to Samsung czy Dell i nigdy nie było problemu, bo dla nich ważny jest dowód zakupu z datą.
  18. Awatar użytkownika Nizkii
    Nie polecam tego sklepu. Kupiłem u nich telewizor i wysłali mi takie który nie został przeznaczony na rynek polski. Poczytajcie i problemach z gwarancją u nich
  19. Awatar użytkownika .............
    Zagraniczna dystrybucja = 0 gwarancji
    Awatar użytkownika bovi_ja
    Oj dupa boli, że można kupić taniej
Awatar użytkownika