205°
Opublikowano 2 dni temu

Skuter elektryczny E-MIO Destina Żółty lub Fioletowy @ mediaexpert.pl

4 999,99zł
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Trema
Dołączył w 2022
1 513
890

O tej okazji

Dostępne w tej cenie w żółtym i fioletowym kolorze.
Specyfikacja techniczna

  • Kategoria pojazdu: L1e-B
  • Wymagane uprawnienia: dowód osobisty/AM/A1/A2/A/B
  • Bateria: litowo-jonowa, przenośna
  • Pojemność baterii: 72V / 20 Ah (160 ogniw)
  • Producent ogniw: Samsung
  • Masa baterii: 8 kg
  • Napięcie wejściowe: 230/240 V
  • Czas ładowania: 4-5 h
  • Ilość cykli ładowania: 800
  • Ładowarka: zewnętrzna z chłodzeniem, 75,55V/5A
  • Moc silnika: 2000 W
  • Typ silnika: bezszczotkowy
  • Maksymalny moment obrotowy: 44,5 Nm (przy 2000 W mocy)
  • Przeniesienie mocy: bezpośrednio w kole
  • Maksymalna prędkość: 45 km/h
  • Maksymalny zasięg: 50* km
  • Zdolność pokonywania wzniesień: 15°
  • Masa własna: 68 kg (bez baterii)
  • Maksymalne obciążenie: 150 kg
  • Długość: 1770 mm
  • Szerokość: 715 mm
  • Wysokość: 1100 mm
  • Rozstaw osi: 1300 mm
  • Opona przednia: bezdętkowa, 90/90-10 55J
  • Opona tylna: bezdętkowa, 90/90-10 55J
  • Hamulec przedni: tarczowy, Ø150 mm
  • Hamulec tylny: bębnowy
  • Pilot zdalnego sterowania: dostępny
  • Alarm: wbudowany alarm przeciwkradzieżowy z blokadą koła tylnego
Media Expert Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

71 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika master_of_disaster
    Strach takie coś trzymać w garażu przy aucie.
    Awatar użytkownika BetPay
    Dlaczego? Jeśli masz na myśli samozapłon to dochodzi do nich znacznie częściej w przypadku samochodów spalinowych Trzymasz około 40L skrajnie palnej cieczy w metalowym baniaku.
  2. Awatar użytkownika Mmikk
    Miałem taki dylemat, czy taki skuter, czy rower elektryczny, wybrałem rower bo:
    w razie czego mogę go gdzieś wnieść / schować A NAWET PRZEWIEŹĆ AUTOBUSEM
    zasięg mam większy (realny 80km),
    prędkość maksymalna też (realnie 50),
    mogę jechać po chodniku
    a także po bezdrożach leśnych
    po górach i pagórkach (górska wersja roweru)
    krótsza droga hamowania i mniejsza bezwładność,
    w razie rozładowania dojeżdząm na napedzie mięśniowym bez większegho bólu
    Ciężko bylo by mi zamienić mój rower na TAKIE COŚ
    Awatar użytkownika Toommylee
    Zgodnie z prawem to to tym swoim rowerem możesz jeździć tylko poza publicznymi drogami i ścieżkami rowerowymi, o chodnikach już nawet nie wspominając.
  3. Awatar użytkownika janczez
    Będzie się wlókł, jak zwykły skuter, ciągnąc za sobą sznur TIRów. Tyle dobrego, że nie pierdzi i nie śmierdzi.
    Awatar użytkownika lasic
    Skąd tiry w mieście
  4. Awatar użytkownika Michal_Kttt
    Lepiej hulajnoga elektryczną na miasto i po ścieżkach rowerowych śmigać za tą kasę nawet 2 porządne hulajnogi będą
    Awatar użytkownika Maciek666pl
    Tylko tutaj smigsz bo ulicy a ryzyko połamania się na hulajnodze wzrasta 10 krotnie na tych krawężnikach co chwilę
  5. Awatar użytkownika DELF1NEK
    Szkoda że rok temu takiego nie było, bo trudno o tani pojazd na raty 0%.

    Ogólnie faktem jest że używane skutery 125cc są najbardziej uniwersalnym i najlepszym wyborem dla większości z was, więcej miejsca, większy bagażnik, lepsza osłona, niskie koszty eksploatacji (w porównaniu do samochodu).

    Ale elektryczne też są fajne. Całkowicie bezobsługowe, koszty eksploatacji są praktycznie pomijalne a tutaj macie gwarancję i nawet jak go sprzedacie za 2 lata to nie ma opcji żeby dużo stracić.
    Na 100km zużywają 3-4kWh, zależy ile płacicie za prąd ale w moim przypadku bilet miesięczny na autobus do pracy byłby droższy niż dojazd takim skuterem (ale trzeba jeździć, w autobus można wsiąść i mieć wszystko gdzieś). Jednocześnie limit prędkości powoduje że niektórzy kierowcy traktują was jak najgorsze co mogli spotkać w życiu i będą celowo odwalać dziwne akcje, na szczęście większość jest ok.
    Awatar użytkownika tom1313
    > nawet jak go sprzedacie za 2 lata to nie ma opcji żeby dużo stracić

    Po dwóch latach z 800 cykli ładowania zostanie połowa... następna sprzedaż nie będzie możliwa bez wymiany baterii.
  6. Awatar użytkownika dzanko
    Na krótkie wycieczki do sklepu (z plecakiem na plecach okej. Ale pozatym technologia musi jeszcze pójść do przodu... *Maksymalna prędkość: 45 km/h
    Maksymalny zasięg: 50* km"
    Awatar użytkownika DELF1NEK
    W przypadku motorowerów to przepisy muszą iść do przodu, limit 45kmh jest podyktowany prawem i powinien zostać podniesiony przynajmniej do 50, jak nie 55.
    Ewentualnie musieliby wymusić na kierowcach przestrzeganie limitu do 50 ale tak naprawdę nie ma powodu żeby takie skutery nie mogły jechać z limitem.
  7. Awatar użytkownika Matixa
    Podejrzane, że sporo tańszy niż elektryczne rowery.
  8. Awatar użytkownika avazav
    Skuterek w cenie srajfona ,.plus.
  9. Awatar użytkownika BetPay
    Szkoda, że zasięg mniejszy od dobrej hulajnogi elektrycznej. Jakby tak miał +-100km to byłaby bardzo fajna opcja.
    Awatar użytkownika DELF1NEK
    Ktoś sprzedaje na OLX/OtoMoto hiszpańskie silence, stare modele więc bateria na stałe zamontowana ale powinny mieć taki zasięg.

    Trochę drogo no ale zasięg jest najdroższą częścią skutera.

    Ja mam niby ~50km zasięgu, we Wrocławiu musiałem ładować na mieście tylko raz w ciągu roku i to dlatego że się robi wolny jak ma mało baterii.
    Bateria na 100 km jest ciężka więc jak planujesz wyciągać to może się okazać że nie jest to tyle warte (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika Nemesiss
    A pochwalcie się ile ładujecie to cudo i jaki ma zasięg oświetlonym zgodnie z przepisami i chodzi mi o realne parametry a nie które producent podaję w idealnych warunkach ...
  11. Awatar użytkownika mysza2018
    Ciekawe czy pod górkę wyjedzie z max obciążeniem 150 kg.?
    Awatar użytkownika DELF1NEK
    zależy jaką ale jeżeli górka jest stroma i ma kilometr to podjedzie powoli i/lub przegrzeje silnik.
    Ja mam inny model i z obciążeniem ~160kg (dwie osoby) podjeżdża z prędkościami 43-46 kmh - tylko to nie są długie czy duże górki.
    No i rozpędzanie się pod taką to jeszcze większy problem (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika M4711
    Żeby to miało z 5 lat gwarancji (w tym też na baterię) to można by się było zastanowić, a tak to nowa bateria w razie czego kosztuje tyle co 3/4 skuterka
  13. Awatar użytkownika Adam_Bizi
    Wytrzymałość baterii 800 cykli. Zasięg 50km.

    To maksymalnie przejadę 40 000km.
    W rzeczywistości może się okazać że będzie to 20 000km przez całe życie skutera.
    Awatar użytkownika DELF1NEK
    Lepszym pytaniem będzie gdzie tyle kilometrów zrobisz przy tych prędkościach, ja zrobiłem 3k kilometrów w rok, jakbym dojeżdżał do pracy codziennie to byłoby z 5k - 4 lata ciągłego dojeżdżania i bateria osiąga 80% swojej pojemności to raczej niezły wynik, prędzej ci się znudzi ten pojazd po prostu.
    To nie jest tak że 800 cykli i bateria do kosza, po prostu przez 800 cykli pojemność ma nie spaść poniżej 80% - zazwyczaj baterie trzymają pojemność ale oczywiście nie mogę powiedzieć że zawsze.
  14. Awatar użytkownika Pepperinio
    Skuter elektryczny z zasiegiem realnych 35km... Sorry ale ja juz tego nie zrozumiem ile taki skuter o pojemności 50 pali zeby to elektryka robić który jest dwa razy droższy od spalinowego.. (Edytowano)
    Awatar użytkownika DELF1NEK
    W porównaniu do skutera 50cc największe zalety to cisza i sprawniejsze ruszanie (gorsze przyspieszenie powyżej ~35kmh) oraz bezobsługowość.

    Różnica w koszcie niska i raczej kupno używanego spalinowego po jakiś 2 latach wyjdzie podobnie cenowo (zależy ile jeździmy i ile serwisu zrobimy sami)
  15. Awatar użytkownika Mateusz_KwiatkowskiAby
    Ktoś mi powie jak to jest realnie z tym jeżdżeniem na dowód? Dawniej na 100% wystarczyło być pełnoletnim. A teraz?

    Słyszałem, że jeśli skończyło się 18 lat po 2013 albo 2014 roku, to wymagane jest osobne prawko, albo kat. B. Jeśli tak, to większość powodów, żeby taki skuter posiadać, traci na znaczeniu... Po trzech latach posiadania kat. B można spokojnie jeździć 125 ccm.

    Inna sprawa, że tutaj można jeszcze dostać dotację z "mojego elektryka" w wysokości 30%. Więc za tak śmieszne pieniądze, to taki skuter może być naprawdę opcją do rozważenia. (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika mrQwert
    Wszystko zależy od tego, do czego taki skuter ma służyć.

    Przez rok dojeżdżałem elektrykiem do pracy - 20km w jedną, 20km w drugą stronę.

    Realnie dało się jechać ok 50km/h (przynajmniej tyle pokazywał licznik).

    Nie martwiłem się tym bo zarówno rano jak i p.południu byłem DWA RAZY SZYBCIEJ ze względu na korki!

    Jeżeli masz zamiar jeździć czymś takim cały dzień i na dłuższe trasy to bez sensu. Lepiej zainwestować w spalinowy.

    Jeżeli poruszasz się po zakorkowanych ulicach, po centrum gdzie są buspasy, po niezawsze równych ulicach gdzie hulajnogą można się wyje**ć - to jest to bardzo dobre rozwiązanie!

    Ps. Ja ładowałem codziennie akku, po powrocie do domu.

    Inna sprawa, że ten konkretny model jest brzydki (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika Ronix
    Mam skuter elektryczny, 120km zasięgu na spokojnie przy prędkości 90km/h plus rezerwa nie wiem na ile, ale obstawiam minimum z 20km. Niestety wiadomo im większa bateria tym dużo droższy. Do miasta i na krótkie wypady poza sprawdza się rewelacyjnie. Koszt przejechania 100km to jakieś 5- 6zl. No i w mieście brak problemów z parkowaniem a jednocześnie nie zwraca uwagi na siebie bo jest cichy. Mimo wszystko zaczyna brakować mi zasięgu. I będę rozważał spalinowy bo turystyka motocyklowa to jednak całkiem fajna sprawa :). Nie dajcie sobie wmówić że niewygodnie czy coś. Kwestia dobrej dopasowanej kanapy i rozmiarów skutera
    Awatar użytkownika Maciek666pl
    Jaki model masz?
Awatar użytkownika