Niestety, ta okazja wygasła 27 sierpnia 2023.
156°
Opublikowano 27 lipca 2023

Olej PETRONAS URANIA 5000 F 5W-30 CF 20L

381,29zł
15,99zł z Polska
Awatar użytkownika Nolimit
Opublikowane przez
Nolimit
Dołączył w 2021
18
204

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Info dla minusujacych Petronas to firma produkująca min Selenie więc nie jest to najniższa półka cenowa.

Cena z dostawą 19.87zł za litra

Najtaniej w bańkach 5l wychodzi po 29zł za litr

PETRONAS Urania 5000 F 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy wykorzystujący technologię
StrongTechTM, zaprojektowany z myślą o lepszej wytrzymałości, tworzący wyjątkowo mocny film olejowy
umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju, zwiększający żywotność silnika, maksymalizujący
wydajność i utrzymujący Twoją firmę i Twoje pojazdy w ruchu. Pomaga w ten sposób wydłużyć okres
eksploatacji silnika i obniżyć całkowity koszt posiadania (TCO).

PETRONAS Urania 5000 F 5W-30 nadaje się do wszystkich typów nowoczesnych silników
wysokoprężnych, w tym do silników o dużej mocy. Jest odpowiedni również do nowych i starszych silników z
turbodoładowaniem oraz do silników wolnossących, zarówno do jazdy po autostradzie, jak i poza nią,
napędzanych olejem napędowym o dużej lub bardzo niskiej zawartości siarki i biodieslem.

Specyfikacje:
. ACEA E4, E7

Zatwierdzenia:
. Cummins CES 20077
. Deutz DQC IV-10
. Mack EO-N
. MAN M3277
. MB-Approval 228.5
. MTU Typ 3
. Renault RLD-2
. Scania LDF-3
. Volvo VDS-3

Poziom jakości:
. Cummins CES 20076
. DAF Extended Drain * Wymagany system DAF Rapido Service
. IVECO 18-1804 CLASSE TFE
LEPKOŚĆ: 5W-30
POJEMNOŚĆ: 20L
PRODUCENT: PETRONAS
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika bartbaszt
Olej dedykowany do samochodów ciężarowych - spełnia normy dedykowane dla ciężarówek.

13 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Pablo_Ce
    W sumie korci żeby pastucha tym zalać. 2 lata postoi po otwarciu?
    Awatar użytkownika SebastianK
    Płyn do mycia naczyń postoi a coś co dopiero degraduje w wysokich temperaturach ma nie postać :)? Wszyscy ostatnio to samo pytanie zadają. Oleje nie używane, które nie są poddawane obróbkom cieplnym się nie zepsują. Tylko wiadomo, korkiem szczelnie zamknąć . Jak leja w fabryce to także nie podgrzewają aby było podciśnienie butelce. To nie słoiki, także po otwarciu czy przed.. jeden grzyb (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika Kuba_Maiczak
    jak olej robią taki sam jak chłodziwo, to ja podziękuje…
    Awatar użytkownika mylious
    Czekam na te historię
  3. Awatar użytkownika Hakaitoda
    Nazwa jak jakies czary z Hogwartu
  4. Awatar użytkownika mmichall
    Uryna ?
    Awatar użytkownika rxtx
    Bardziej mi się kojarzy z Uranem. Ale co kto woli
  5. Awatar użytkownika KruQ
    Olej teoretycznie dobry, a w praktyce ciężki znaleźć jakieś zastosowanie dla niego, stąd pewnie promocja.

    Większość ciężarówek jeździ jednak ciągle na 10W40, 10W30. Na 5w30 jeżdżą od dłuższego czasu Mercedesy, ale do nich ten olej też się nie nadaje, bo nie ma normy MB228.51. Także zastosowanie jakie widzę to jako lepszy jakościowo zamiennik 10w30 w Renatach DXI, ale to dla fanatyków i osób co się tym pasjonują, bo przeciętny użytkownik nie będzie kombinował jeśli zalecany jest 10w30. (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika Jeans
    Pierwsze czy drugie tłoczenie?
  7. Awatar użytkownika bartbaszt
    ACEA E4, E7

    To do ciężarówek.
  8. Awatar użytkownika Jacek_Piwecki
    Ogólnie jestem posiadaczem Boxera z 3.0 Iveco i z tego co czytałem to petronas urania dedykowany jest przez producenta do najnowszych wypustowy tego silnika (oczywiście o innym oznaczeniu ze specjalną norma Iveco) także myślę że mój z 500tys nalotu nim nie pogardzi (Edytowano)
    Awatar użytkownika KruQ
    Urania Dailytec, to inny olej. Właśnie do nowych silników ten olej też się nie nadaje z tego co widzę, bo nigdzie nie widzę jego dopuszczenia do układu oczyszczania spalin z DPF, do euro 5/6. Także kolejną, ogromną grupę zastosowania to wyklucza, bo praktycznie wszystkie nowe silniki. Także zostają tak naprawdę fanatycy, którzy całkiem słusznie i świadomie "odważą się" zalać do starego silnika olej lepszej jakości niż zalecany.

    Nie mówię, bo sam bym go osobiście zalał do starszego silnika(np. takie 3.0L w wersji bez DPF, nawet i z nim jeśli śmiga po trasach, czy też ciężarowki z silnikiem DXI), ale to dlatego że mam fetysz olejowy, to moja pasja i pozwoliłbym sobie bezpiecznie na złamanie zaleceń serwisowych. Ale na rynku ten olej jest praktycznie niesprzedawalny, stąd cena na niego. Ale okazja dobra, plusik
Awatar użytkownika