Niestety, ta okazja wygasła 7 grudnia 2020.
596°
Opublikowano 22 października 2020

Pamięci Crucial Ballistix 32GB (2x 16GB) DDR4-3600, CL16

603,39zł720zł-16%
Opublikowane przez
subiceman
Dołączył w 2018
7
146

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej DDR4

Znajdź więcej okazji DDR4

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Ciekawe pamięci w niezłej cenie. Zniżka 17.8€ po przejściu do kasy. Za całość zapłacimy 131,82€ - 603.39 (Revolut) - cena z wysyłką do Polski.

Dostawa: 17 listopad - 14 grudzień, oferta dla tych co nie potrzebują na dziś.
Amazon.de Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

35 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Paweueek
    Llewelyn_MT23/10/2020 00:35

    Pamięci stale tanieją. Za miesiąc to wcale nie musi być dobra oferta.


    Poczekajmy tak z kilkanaście lat to będą za bezcen. Jak ktoś potrzebuje teraz to dobra oferta.
  2. Awatar użytkownika Llewelyn_MT
    Pamięci stale tanieją. Za miesiąc to wcale nie musi być dobra oferta.
  3. Awatar użytkownika Mar_R
    Pietrek23/10/2020 01:02

    Praktycznie ten sam sort co 3200 CL16, które idzie kupić taniej na p …Praktycznie ten sam sort co 3200 CL16, które idzie kupić taniej na promocjach, więc no nie wem czy tak dobra. Dopiero maxy to wyższy bin i mają czujniki temperatury.


    Dokładnie, lepiej kupić tańsze 3200 lub 3000 i spokojnie można podkręcić do 3600.
  4. Awatar użytkownika Kognitywistyk
    Mar_R23/10/2020 08:55

    Zdążają się oporne sztuki W przypadku Intela nie ma to takiego zna …Zdążają się oporne sztuki W przypadku Intela nie ma to takiego znaczenia, ale u AMD ważna jest też generacja Ryzenów, ponoć dopiero te z serii 3000 dobrze kręcą te pamięci.



    Niestety mam 2700x i tomahawka max. Nawet na 3200MHz sa jakies dziwne freezy w systemie... A no i mam 4x8GB zamiast 2x16 - to podobno tez ma znaczenie, ale nie sadzilem ze przy 3200 juz bedzie widoczne. Dlatego mysle ze te beda spoko opcja A 4x8GB powinienem sprzedac w podobnej cenie
  5. Awatar użytkownika doink
    Kognitywistyk23/10/2020 09:29

    Niestety mam 2700x i tomahawka max. Nawet na 3200MHz sa jakies dziwne …Niestety mam 2700x i tomahawka max. Nawet na 3200MHz sa jakies dziwne freezy w systemie... A no i mam 4x8GB zamiast 2x16 - to podobno tez ma znaczenie, ale nie sadzilem ze przy 3200 juz bedzie widoczne. Dlatego mysle ze te beda spoko opcja A 4x8GB powinienem sprzedac w podobnej cenie


    Ryśki 2xxx mają znany problem kontrolera pamięci objawiający się przy 4 kościach RAM.
    Jak chcesz coś więcej to albo zmień RAM na 2x16 GB albo ryśka na 3xxx/5xxx wtedy zobaczysz co te zabawki potrafią.
  6. Awatar użytkownika doink
    Kognitywistyk23/10/2020 10:54

    Komp glownie do Lightrooma i Photoshiopa + gry (konieta gra w gry, ja obrab …Komp glownie do Lightrooma i Photoshiopa + gry (konieta gra w gry, ja obrabiam zdjecia). Nie wiem czy zmiana na 3800x (bo nie moge zejsc z 8 na 6 rdzeni) nie bedzie zbytnim obciazeniem dla B450 MSI Tomahawka... niby uciagnie, ale trzba miec juz wentylowana obudowa - moja niby jest, ale nie lubie jechac na granicy wydajnosci.Zmartwilo mni to co napisal @Mar_R ... moze wymiana przyniesc wiecej szkody niz pozytku ? :/


    Aż przeczytałem dwa razy co napisał @Mar_R, IMHO jego wypowiedź dotyczyła Ryśka 2xxx, nie znam i nie słyszałem o żadnym Ryśku 3xxx który by nie działał z ramem 3600MHz .niezależnie czy to 2x16 czy 4x8.

    O płytę bym się nie martwił, stock i lekkie oc nie powinno być dla niej problemem.

    Jak masz czas, to na teraz podmieniłbym pamięci bez kosztów, a za kilka miesięcy jak się ceny unormują brałbym Ryzena 5800x i jeżeli chodzi o AM4 to będzie to max.
    Tylko musisz sprawdzić czy MSI zapewnia obsługę nowych ryzenów dla tej konkretnej płyty.
  7. Awatar użytkownika GiorgioGiovanni
    Llewelyn_MT23/10/2020 00:35

    Pamięci stale tanieją. Za miesiąc to wcale nie musi być dobra oferta.


    Rok później - ceny nadal bardzo wysokie
  8. Awatar użytkownika Pietrek
    Paweueek23/10/2020 00:39

    Poczekajmy tak z kilkanaście lat to będą za bezcen. Jak ktoś potrzebuje ter …Poczekajmy tak z kilkanaście lat to będą za bezcen. Jak ktoś potrzebuje teraz to dobra oferta.


    Praktycznie ten sam sort co 3200 CL16, które idzie kupić taniej na promocjach, więc no nie wem czy tak dobra. Dopiero maxy to wyższy bin i mają czujniki temperatury.
  9. Awatar użytkownika Llewelyn_MT
    Paweueek23/10/2020 00:39

    Poczekajmy tak z kilkanaście lat to będą za bezcen. Jak ktoś potrzebuje ter …Poczekajmy tak z kilkanaście lat to będą za bezcen. Jak ktoś potrzebuje teraz to dobra oferta.


    Teraz? Przecież dostawa najwcześniej za 4 tygodnie.
  10. Awatar użytkownika Paweueek
    Llewelyn_MT23/10/2020 06:18

    Teraz? Przecież dostawa najwcześniej za 4 tygodnie.


    Z tego co widać, już są dostępne. (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika MSTRKRFT
    W lutym kupiłem za tyle samo w morele.
  12. Awatar użytkownika DzikiSzynszyl
    Mar_R23/10/2020 01:03

    Dokładnie, lepiej kupić tańsze 3200 lub 3000 i spokojnie można podkręcić do …Dokładnie, lepiej kupić tańsze 3200 lub 3000 i spokojnie można podkręcić do 3600.


    W ostatniej wstawce była dyskusja, że te z Meksyku (3600) nieco lepiej się kręcą niż Malezja (3200, 3000). Sam mam od niedawna 3600 i chodzą bez większych problemów na 3733 i cl z xmp.
  13. Awatar użytkownika mateusz.mazurek
    DzikiSzynszyl23/10/2020 08:09

    W ostatniej wstawce była dyskusja, że te z Meksyku (3600) nieco lepiej się …W ostatniej wstawce była dyskusja, że te z Meksyku (3600) nieco lepiej się kręcą niż Malezja (3200, 3000). Sam mam od niedawna 3600 i chodzą bez większych problemów na 3733 i cl z xmp.



    to popraw sobie CL nawet jeśli byś miał wrócić do 3600, efekty będą lepsze
    ja mam 4x8GB SPORT LT (poprzednik) 3000CL15 i lecą bez problemu 3600CL16 wyżej już mi procesor nie pozwala
  14. Awatar użytkownika Kognitywistyk
    Mar_R23/10/2020 01:03

    Dokładnie, lepiej kupić tańsze 3200 lub 3000 i spokojnie można podkręcić do …Dokładnie, lepiej kupić tańsze 3200 lub 3000 i spokojnie można podkręcić do 3600.



    Niestety moje sie nie kreca :/ wiec chetnie kupie te i sprzedam tamte
  15. Awatar użytkownika Mar_R
    Kognitywistyk23/10/2020 08:37

    Niestety moje sie nie kreca :/ wiec chetnie kupie te i sprzedam tamte


    Zdążają się oporne sztuki W przypadku Intela nie ma to takiego znaczenia, ale u AMD ważna jest też generacja Ryzenów, ponoć dopiero te z serii 3000 dobrze kręcą te pamięci.
  16. Awatar użytkownika doink
    Dla miłośników świecidełek są najtaniej od sierpnia Ballistix BL2K16G32C16U4WL RGB 3200MHz CL16 białe za ~141 EUR (159,9 - 18,59 w kasie) oczywiście nie działa na działalność.
  17. Awatar użytkownika Kognitywistyk
    doink23/10/2020 10:20

    Ryśki 2xxx mają znany problem kontrolera pamięci objawiający się przy 4 koś …Ryśki 2xxx mają znany problem kontrolera pamięci objawiający się przy 4 kościach RAM.Jak chcesz coś więcej to albo zmień RAM na 2x16 GB albo ryśka na 3xxx/5xxx wtedy zobaczysz co te zabawki potrafią.


    Wymiana procesora nieoplacalna :(. Wymiana pamieci wyjdzie prawie na 0
  18. Awatar użytkownika Mar_R
    Kognitywistyk23/10/2020 10:28

    Wymiana procesora nieoplacalna :(. Wymiana pamieci wyjdzie prawie na 0


    Ale może być też tak, że ten Ryzen, którego posiadasz nie daje rady działać z pamięciami 3600 i wtedy ich wymiana nic nie da. Wszystko zależy od kontrolera, a ten jest w procesorze, a nie na płycie. Podobno lepiej też się kręcą pamięci single rank, a 16GB to już dual rank jest.
  19. Awatar użytkownika doink
    Kognitywistyk23/10/2020 10:28

    Wymiana procesora nieoplacalna :(. Wymiana pamieci wyjdzie prawie na 0


    Pytanie co robisz z tym sprzętem i kiedy planujesz go zmodernizować. Jeżeli nie planujesz w żadnej przewidywalnej przyszłości zmiany ryśka na nowszego, to powiem szczerze że wymiana pamięci może być bardzo sensowna. Koszt jak sam wiesz mniej więcej na 0 wyjdzie, a w grach możesz zyskać nawet kilkanaście FPS więcej, także gra warta świeczki.
    Natomiast jak to komp do netu i netfilxa olałbym temat.
  20. Awatar użytkownika Kognitywistyk
    doink23/10/2020 10:45

    Pytanie co robisz z tym sprzętem i kiedy planujesz go zmodernizować. Jeżeli …Pytanie co robisz z tym sprzętem i kiedy planujesz go zmodernizować. Jeżeli nie planujesz w żadnej przewidywalnej przyszłości zmiany ryśka na nowszego, to powiem szczerze że wymiana pamięci może być bardzo sensowna. Koszt jak sam wiesz mniej więcej na 0 wyjdzie, a w grach możesz zyskać nawet kilkanaście FPS więcej, także gra warta świeczki.Natomiast jak to komp do netu i netfilxa olałbym temat.



    Komp głownie do Lightrooma i Photoshiopa + gry (kobieta gra w gry, ja obrabiam zdjęcia). Nie wiem czy zmiana na 3800x (bo nie mogę zejść z 8 na 6 rdzeni) nie będzie zbytnim obciążeniem dla B450 MSI Tomahawka... niby uciągnie, ale trzeba mieć już wentylowana obudowa - moja niby jest, ale nie lubię jechać na granicy wydajności.

    Zmartwiło mnie to co napisał ... może wymiana przynieść więcej szkody niż pożytku ? :/ (Edytowano)
Awatar użytkownika