Niestety, ta okazja wygasła 4 stycznia 2022.
1714°
Opublikowano 3 stycznia 2022
Monitor LENOVO Legion Y25-25 240HZ IPS 25 Cali
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Andrzejbruh
Dołączył w 2020
7
43
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Chyba najniższa cena jaką kiedykolwiek widziałem na monitor 240hz na matrycy IPS. Parametry wydają się niesamowite w tej cenie. Według media expert cena początkowa to 1399zł, niby da się znaleźć taniej jednak w innych popularnych sklepach cena podobna. Smacznej kawusi!
Przekątna ekranu [cal]25
Rozdzielczość ekranu1920 x 1080
Proporcje ekranu16:9
Ekran obrotowy (pivot)Nie
Rodzaj matrycyIPS
Częstotliwość odświeżania obrazu [Hz]240
Czas reakcji matrycy [ms]1
Kontrast dynamiczny3000000:1
Kontrast statyczny1000:1
Jasność ekranu [cd/m2]400
Przekątna ekranu [cal]25
Rozdzielczość ekranu1920 x 1080
Proporcje ekranu16:9
Ekran obrotowy (pivot)Nie
Rodzaj matrycyIPS
Częstotliwość odświeżania obrazu [Hz]240
Czas reakcji matrycy [ms]1
Kontrast dynamiczny3000000:1
Kontrast statyczny1000:1
Jasność ekranu [cd/m2]400
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
1443 Komentarze
sortowanie:Dobrze by było wiedzieć, ile osób jeszcze zostało.
Edi:
Póki co jeśli ci, co dali reakcję czekają to 14 + komentarze 3-4, więc łącznie 17-18.
Edit2: Pewnie teraz te statystyki są nieaktualne po złożeniu "ostatecznych ofert". (Edytowano)
danielek nadal nie ma odwagi ze mna porozmawiac :P wysluguje sie kims innym do zakonczenia sprawy :P
zlozone w dniu dzisiejszym oplata 200zł i 18 stron materiału dowodowego teraz kilka miesiecy ciszy bedzie
Pomijając, że widać gołym okiem to można odblurować przez AI lub odwracając algo. (Edytowano)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kontaktuję się w sprawie zamówienia nr XXX (Monitor LENOVO Legion Y25-25 25" 1920x1080px IPS 240Hz 1 ms). Dnia 4 stycznia 2022 roku otrzymałem maila od Państwa z informacją, że złożone przeze mnie zamówienie zostało przyjęte. Jak rozumiem, zgodnie z regulaminem sklepu Media Expert (§ 4 ust. 10), w tym momencie została zawarta Umowa sprzedaży.
W dniu 18.01.2022 natomiast otrzymałem smsa, w którym informujecie mnie Państwo o niemożliwości realizacji zamówienia i proponujecie alternatywny zakup monitora ACER. Proponują mi Państwo monitor o gorszych parametrach, zupełnie inny niż ten który zamawiałem, w dodatku za dopłatą 100 PLN. Ponadto, daliście mi 24 h na podjęcie decyzji, co uważam ze pewnego rodzaju nietakt biorąc pod uwagę brak kontaktu z waszej strony przez 2 tygodnie. Nie zgadzam się na tę propozycję zamiany, a tym bardziej nie zgadzam się na anulowanie mojego zamówienia. Nie rozumiem również na jakiej podstawie chcą Państwo anulować to zamówienie. Ani w przepisach prawa ani w regulaminie waszego sklepu nie znalazłem zapisu, który by wam to umożliwiał w tej sytuacji. Natomiast jeżeli takie zapisy istnieją to proszę o ich wskazanie.
Z mojej perspektywy zawarta umowa wciąż obowiązuje. Zgodnie z Art. 543 kodeksu cywilnego, oczekuję na realizację zamówienia nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy. Jeżeli nie jest możliwa realizacja w tym terminie, proszę o informację, abym mógł wyznaczyć dodatkowy termin do wydania towaru (art. 543, § 2). Chciałbym zaznaczyć, że towar który był przedmiotem umowy jest dostępny na stronie producenta sprzętu a także u Państwa konkurencji, na co posiadam dowody w postaci zrzutów ekranu z dzisiejszą datą. W związku z tym, nie przyjmuję Państwa argumentacji, że zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku dostępności produktu. Do wygaśnięcia zobowiązania z tytułu umowy kupna/sprzedaży dochodzi jedynie w wypadku powstania niemożności realizacji zamówienia, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Przyczyną nie może być źle zorganizowana sprzedaż, a tu na to właśnie wygląda.
Na koniec chciałbym dodać, że działania Państwa firmy (błędna informacja początkowa o czasie realizacji zamówienia, brak informacji o statusie realizacji zamówienia, bezprawna próba anulowania zamówienia, proponowanie w zamian sprzętu o zupełnie innej specyfikacji) są nie tylko nieetyczne ale w moim odczuciu naruszają też moje prawa jako konsumenta. W związku z tym jestem zdeterminowany do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów jeżeli moja reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Przed sadem Pani mecenas juz nie cwaniakuje tak jak obsluga media expert, proponuja roznego rodzaju ugody, w zamian za "milczenie" , wiec juz wiem ze zawsze warto z nimi isc do sadu , nie ma co sie bac, duzo nie kosztuje, a wygrywamy wiecej
I jak sie dowiedzialem #Mediagówno bardzo szczegółowo czyta watki tutaj o sobie Pozdrawiam daniela szmyta na duza litere nie zasluguje
Kolejna rozprawa 14 luty Ugody nie ma ! zaklejania ust nie ma ! (Edytowano)
Panie Kamilu, jest Pan moim idolem! O swoje prawa trzeba walczyć
Jestem po rozmowach z Rzecznikiem, z Sadem Konsumenckim, z Uokik
1. Uokik nawet jezeli rozpocznie swoje dochodzenie, sprawe, i tak jak nalozy kare na ME my nic nie dostaniemy.
2. Sąd Konsumencki (polubowny) (w Poznaniu jak ktos chce mam numer bezpośrednio do Pani która już zajmuje sie tematem)
Opisac co i jak (jest to pozasądowne rozwiazanie ugodowe) oni wysylaja pismo do ME w celu wyjasnienia i ewentualnych dalszych krokow (nic nie kosztuje, wszystko jest darmowe, w kazdym wiekszym miescie znajduje sie taki Sąd , mozna indywidualnie skladac
3. Rozmowa z Rzecznikiem (miejskim lub powiatowym) w zaleznosci czy duze miasto czy mniejsze,
Wedlug Rzecznika nie ma takiego czegos jak anulowanie zlecenia bo nie maja towaru, (sprawe przyjmie, tu tez mozna indywidualnie, ja mam powiatowego bo mniejsze miasto) i tu fajna zagrywka, ktora mi polecil i wlasnie sporzadzam wniosek.
On sprawe wezmie z checia po opisanej sytuacji, zakladamy sprawe, i najwazniejsze , jezeli monitory sa jeszcze na rynku dostepne (nie wazne w jakiej cenie, nie wazne gdzie , wazne by byly) Sad moze zadecydowac od ME depozyt w postaci tego monitora, to rozstrzygniecia sprawy. Czyli jak tylko sprawa ruszy, beda mieli nakaz dostarczenia takiego monitora (do depozytu) Jak to stwierdzil "nie wazne czy kupia za 5 tys czy ukradna, musza taki dostarczyc) do zakonczenia sprawy bedzie sobie lezal, jak wymgramy - musza go wydac,
Wiec dla obroncow brukseli , lodowek i #MediaScieku milego dnia zycze bylo 10000 walczakow, a jednak nadal sa i walcza, tylko ze ktos na powaznie cos robi, a nie tylko pierdzieli glupoty na forum.
Z Pozdrowieniami "grupa od lodowek"
Dlatego walcze dalej, nie godze sie na pseudo zamiennik ktory jest duzo gorszy, do ktorego moge doplacic,I nie potrzebuje kaloszy jako gratisy, nie zamienie swoich itemow (duzo lepszych na ich gowno) i nie sprzedam sie za 100zł (Edytowano)
Zwłaszcza że ich Pani Mecenas notorycznie na zwolnieniu L4 i sama opoznia całe sprawy (Edytowano)
Jak pisałem wcześniej - u mnie stanęło na bezskutecznej wysyłce pism od rzecznika i informacji, że bez sporu się nie obędzie…
Jestem rozczarowany postawa sklepu który nie potrafi przyznać się do błędu / problemu i spróbować wyjść z twarzą tylko usiłuje przedstawić swój punkt widzenia który jest niezgodny z rzeczywistością ( brak możliwości zakupu monitora )
Jestem rozczarowany iż w sklepie nie ma osoby która miałaby odwagę zadzwonić i wyjaśnić sprawę a wykorzystuje pracowników którzy nie maja żadnej decyzyjności do przekazywania informacji.
Irytuje mnie fakt ze ME próbuje wcisnąć monitor aopen jako „alternatywa” a za chwile wyprzedaje za 549 pln …
Finalnie z pomocą pisma od rzecznika udało mi się uzyskać zamianę na IIYAMA G-Master GB2590HSU z dopłata 50 pln z mojej strony ( pod uwagę braliśmy ceny wyjściowe stad ta różnica). Zapewne zgodnie z pismem rzecznika mógłbym upierać się o wymianę bez dopłaty - ale szkoda mi kolejnego miesiąca przepychania się.
Powodzenia !(highfive)
Artykuł z moim udziałem niedługo pojawią się kolejne
Ps po zeznaniach świadków jednak informacja że czytają pepperka
A mogli jednak iść na normalną ugodę. Ich strata.
Edit zaproponowali na pierwszej rozprawie ugodę 1600zl i klauzulę poufności. Nie zgodziłem się
Wysłałem swoją ugodę 1600zl plus klauzula poufności, ale przeprosiny od pana szmyta za te wszystkie nerwy anulację wprowadzanie w błąd przez konsultantów itp.
Dupka zabolała i dumą nie pozwoliła mu przyznać się do błędu , i moich warunków ugody nie przyjęli. To teraz można publikować będzie wyrok , czasami warto dumę schować do kieszeni panie Danielu... I nie wiem kto tu teraz działał na szkodę firmy (Edytowano)
A jak jakiś czas temu zajrzałem, to i na opineo nagle w pewnym momencie ocena skoczyła nierealnie w górę...
Tylko chyba o tym nie napisałem.
(Edytowano)
Musieli apelacje zlozyc przegrali raz przegraja i drugi raz, adwokat ich wiecej kosztuje niz te monitory
ale danielka dupka dalej piecze i nie odpusci, ciekawe czy do genewy beda pisali :P
wiec kolejne pol roku minimum :P
Oj danielku danielku (nie obraz sie tym razem :P) (Edytowano)
Może jakieś mini FAQ z tego procesu udało by się spisać? Na pewno przyda się na przyszłość. Osobiście na piwko mogę przelać
"Dzień dobry,
produkt posiada wydłużony czas realizacji do 5 dni roboczych, zgodnie z informacją na stronie internetowej. Musimy sprowadzić wybrany towar od naszego dostawcy, ponieważ nie posiadamy go w naszym magazynie. Każdorazowo staramy się realizować zamówienia w jak najszybszym terminie, jednakże z racji, że oczekujemy na dostawę do naszego magazynu - niestety nie jestem w stanie wybrać czy też zagwarantować konkretnego terminu.
Jednocześnie informuję, iż przesłany termin jest wyłącznie planowany - nie wyklucza on możliwości wcześniejszej wysyłki.
W przypadku odpowiedzi proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.
Pozdrawiam
----------------
Contact Center
[email protected]MediaExpert.pl
tel. +48 756 756 756
faks +48 (22) 122 31 13
mediaexpert.pl"
Spokojnie większość tak.ma.czekamy