Niestety, ta okazja wygasła 4 stycznia 2022.
1714°
Opublikowano 3 stycznia 2022

Monitor LENOVO Legion Y25-25 240HZ IPS 25 Cali

699zł1 399zł-50%
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Andrzejbruh
Dołączył w 2020
7
43

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Monitory

Znajdź więcej okazji Monitory

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Chyba najniższa cena jaką kiedykolwiek widziałem na monitor 240hz na matrycy IPS. Parametry wydają się niesamowite w tej cenie. Według media expert cena początkowa to 1399zł, niby da się znaleźć taniej jednak w innych popularnych sklepach cena podobna. Smacznej kawusi!
Przekątna ekranu [cal]25

Rozdzielczość ekranu
1920 x 1080

Proporcje ekranu
16:9

Ekran obrotowy (pivot)
Nie

Rodzaj matrycy
IPS

Częstotliwość odświeżania obrazu [Hz]
240

Czas reakcji matrycy [ms]1

Kontrast dynamiczny3000000:1

Kontrast statyczny1000:1

Jasność ekranu [cd/m2]400
Media Expert Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

1443 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika MaMiX
    Kto się nie zgodził na anulowanie/propozycję, i czeka na monitor z okazji lub lepszą propozycję?

    Dobrze by było wiedzieć, ile osób jeszcze zostało.



    Edi:
    Póki co jeśli ci, co dali reakcję czekają to 14 + komentarze 3-4, więc łącznie 17-18.

    Edit2: Pewnie teraz te statystyki są nieaktualne po złożeniu "ostatecznych ofert". (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika zHx
    Zwocili i koszty sadowe cykl pepperowicza udalo sie zakonczyc
    Awatar użytkownika V4T3R
    A ile tych kosztów było?
  3. Awatar użytkownika zHx
    17020178-BXczr.jpgno to czekamy na monitory
    Awatar użytkownika zHx
    jak przyjda juz monitory, i dostane zwrot kosztow sadowych, przygotuje calosc od a do z , od czego sie zaczelo co wplywalo do sadu, pelne wyroki (z zamazanymi danymi) jezeli kogos interesuje jak walczyc z taka patologia na przyszlosc


    danielek nadal nie ma odwagi ze mna porozmawiac :P wysluguje sie kims innym do zakonczenia sprawy :P
  4. Awatar użytkownika Catrinas
    13 i pol miesiąca. Screen dla tych co wklejają cykle pepperowicza. Dalej dajcie się robić w bambuko przez patologie. Ciekaw jestem czy ktoś oprócz mnie przez tyle lat tutaj walczył o swoje, czy tylko mądrości pisane forumowe że nic nie można ugrać,

    12860222-jrSB6.jpg
    Awatar użytkownika RX3D
    Fajnie że ci się udało po prawie 14 miesiącach. W moim przypadku odpuściłem, ponieważ kupiłem lepszy monitor w I połowie 2022 (była super promocja na monitory msi -50%). (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Catrinas
    nie sadzilam ze taki odzew duzy na priv bedzie czyli jednak jeszcze spora czesc osob czeka :P nie podjela osatecznej decyzji wstrzymajcie sie , zobaczymy co wyjdzie (na przyszlosc bedziemy wiedzieli tez co z takimi sprawami robic, bede sie dzielila informacjami, bo nie toleruje nadal takiego podejscia sklepu
    zlozone w dniu dzisiejszym oplata 200zł i 18 stron materiału dowodowego teraz kilka miesiecy ciszy bedzie 9780628-vIssk.jpg
  6. Awatar użytkownika zHx
    Kolejny news apelacja odrzucona przez sad

    16917089-LHGsX.jpg
    Awatar użytkownika MaMiX
    Ten tego. Nie bluruj. Tylko zamazuj nieprzezroczystym.

    Pomijając, że widać gołym okiem to można odblurować przez AI lub odwracając algo. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika qbar
    Nie mam wykształcenia prawniczego ale z tego co wyczytałem to też mi się wydaje, że w tym przypadku mamy prawo po swojej stronie i powinniśmy oczekiwać od Media Expert realizacji zamówienia. Opinie na Ceneo to jedno ale przede wszystkim wysyłajcie reklamacje. Poniżej zamieszczam treść mojej reklamacji na wypadek gdyby komuś się nie chciało pisać samemu.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Kontaktuję się w sprawie zamówienia nr XXX (Monitor LENOVO Legion Y25-25 25" 1920x1080px IPS 240Hz 1 ms). Dnia 4 stycznia 2022 roku otrzymałem maila od Państwa z informacją, że złożone przeze mnie zamówienie zostało przyjęte. Jak rozumiem, zgodnie z regulaminem sklepu Media Expert (§ 4 ust. 10), w tym momencie została zawarta Umowa sprzedaży.
    W dniu 18.01.2022 natomiast otrzymałem smsa, w którym informujecie mnie Państwo o niemożliwości realizacji zamówienia i proponujecie alternatywny zakup monitora ACER. Proponują mi Państwo monitor o gorszych parametrach, zupełnie inny niż ten który zamawiałem, w dodatku za dopłatą 100 PLN. Ponadto, daliście mi 24 h na podjęcie decyzji, co uważam ze pewnego rodzaju nietakt biorąc pod uwagę brak kontaktu z waszej strony przez 2 tygodnie. Nie zgadzam się na tę propozycję zamiany, a tym bardziej nie zgadzam się na anulowanie mojego zamówienia. Nie rozumiem również na jakiej podstawie chcą Państwo anulować to zamówienie. Ani w przepisach prawa ani w regulaminie waszego sklepu nie znalazłem zapisu, który by wam to umożliwiał w tej sytuacji. Natomiast jeżeli takie zapisy istnieją to proszę o ich wskazanie.

    Z mojej perspektywy zawarta umowa wciąż obowiązuje. Zgodnie z Art. 543 kodeksu cywilnego, oczekuję na realizację zamówienia nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy. Jeżeli nie jest możliwa realizacja w tym terminie, proszę o informację, abym mógł wyznaczyć dodatkowy termin do wydania towaru (art. 543, § 2). Chciałbym zaznaczyć, że towar który był przedmiotem umowy jest dostępny na stronie producenta sprzętu a także u Państwa konkurencji, na co posiadam dowody w postaci zrzutów ekranu z dzisiejszą datą. W związku z tym, nie przyjmuję Państwa argumentacji, że zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku dostępności produktu. Do wygaśnięcia zobowiązania z tytułu umowy kupna/sprzedaży dochodzi jedynie w wypadku powstania niemożności realizacji zamówienia, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Przyczyną nie może być źle zorganizowana sprzedaż, a tu na to właśnie wygląda.

    Na koniec chciałbym dodać, że działania Państwa firmy (błędna informacja początkowa o czasie realizacji zamówienia, brak informacji o statusie realizacji zamówienia, bezprawna próba anulowania zamówienia, proponowanie w zamian sprzętu o zupełnie innej specyfikacji) są nie tylko nieetyczne ale w moim odczuciu naruszają też moje prawa jako konsumenta. W związku z tym jestem zdeterminowany do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów jeżeli moja reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.
  8. Awatar użytkownika Usunięty100786
    Dzwoniłem i babka na infolinii powiedziała, że jest problem z dostawą i jedyne co mogę to czekać.
  9. Awatar użytkownika Catrinas
    Odgrzebie kotleta Na przyszlosc polecam wszystkim isc do sadu z nimi
    Przed sadem Pani mecenas juz nie cwaniakuje tak jak obsluga media expert, proponuja roznego rodzaju ugody, w zamian za "milczenie" , wiec juz wiem ze zawsze warto z nimi isc do sadu , nie ma co sie bac, duzo nie kosztuje, a wygrywamy wiecej

    I jak sie dowiedzialem #Mediagówno bardzo szczegółowo czyta watki tutaj o sobie Pozdrawiam daniela szmyta na duza litere nie zasluguje

    Kolejna rozprawa 14 luty Ugody nie ma ! zaklejania ust nie ma ! (Edytowano)
    Awatar użytkownika MaMiX
    Fajnie, że się udało.
  10. Awatar użytkownika Catrinas
    Z nowych ciekawostek terminu sprawy jeszcze nie ma kolejnej. Niedługo artykuł sie pojawi fajny na jednej z dużych stron z ciekawostkami takimi. I najciekawsze UOKiK się zajmuje #mediapatologia i anulcjami zamówień więc mam nadzieję ze w końcu odbije się szerokim echem warto było zgłaszać wszędzie i nie godzić się na milczenie a mogli poprostu wysłać monitory . danielka dupka zapiecze dopiero teraz jak mówiłem tak zrobiłem nawet jak i kolejne 2 lata będę walczył. Mieli okazję wyjść z głową to danielka ego nie pozwalało na to
    Awatar użytkownika OthoSack
    android.com.pl/tec…ry/

    Panie Kamilu, jest Pan moim idolem! O swoje prawa trzeba walczyć
  11. Awatar użytkownika Catrinas
    Cieszy mnie bardzo ze sa ludzie zadowoleni z rozwoju sprawy, (i to bez ironi) jak komus podpasowalo to bardzo fanie, ma gratisowe urzadzenia itp. Wielu jednak nie podpasowalo, pisze publicznie zeby kolejna gownoburze rozpetac bo fajnie sie to czyta, wiem ze bylo juz tysiace walczakow ale kazdy tylko pisal nic nie robil, na dole najnowsze informacje, dla tych co nie wiedza

    Jestem po rozmowach z Rzecznikiem, z Sadem Konsumenckim, z Uokik
    1. Uokik nawet jezeli rozpocznie swoje dochodzenie, sprawe, i tak jak nalozy kare na ME my nic nie dostaniemy.

    2. Sąd Konsumencki (polubowny) (w Poznaniu jak ktos chce mam numer bezpośrednio do Pani która już zajmuje sie tematem)
    Opisac co i jak (jest to pozasądowne rozwiazanie ugodowe) oni wysylaja pismo do ME w celu wyjasnienia i ewentualnych dalszych krokow (nic nie kosztuje, wszystko jest darmowe, w kazdym wiekszym miescie znajduje sie taki Sąd , mozna indywidualnie skladac

    3. Rozmowa z Rzecznikiem (miejskim lub powiatowym) w zaleznosci czy duze miasto czy mniejsze,
    Wedlug Rzecznika nie ma takiego czegos jak anulowanie zlecenia bo nie maja towaru, (sprawe przyjmie, tu tez mozna indywidualnie, ja mam powiatowego bo mniejsze miasto) i tu fajna zagrywka, ktora mi polecil i wlasnie sporzadzam wniosek.
    On sprawe wezmie z checia po opisanej sytuacji, zakladamy sprawe, i najwazniejsze , jezeli monitory sa jeszcze na rynku dostepne (nie wazne w jakiej cenie, nie wazne gdzie , wazne by byly) Sad moze zadecydowac od ME depozyt w postaci tego monitora, to rozstrzygniecia sprawy. Czyli jak tylko sprawa ruszy, beda mieli nakaz dostarczenia takiego monitora (do depozytu) Jak to stwierdzil "nie wazne czy kupia za 5 tys czy ukradna, musza taki dostarczyc) do zakonczenia sprawy bedzie sobie lezal, jak wymgramy - musza go wydac,

    Wiec dla obroncow brukseli , lodowek i #MediaScieku milego dnia zycze bylo 10000 walczakow, a jednak nadal sa i walcza, tylko ze ktos na powaznie cos robi, a nie tylko pierdzieli glupoty na forum.

    Z Pozdrowieniami "grupa od lodowek" 9187822-bpNQw.jpg
    Dlatego walcze dalej, nie godze sie na pseudo zamiennik ktory jest duzo gorszy, do ktorego moge doplacic,I nie potrzebuje kaloszy jako gratisy, nie zamienie swoich itemow (duzo lepszych na ich gowno) i nie sprzedam sie za 100zł (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika Catrinas
    3 kolejne osoby które odważyły się złożyć sprawę do sądu normalnie cieszy się ryjek że więcej ludzi idzie po rozum do głowy niestety mam już bana na ich kontach społecznosciowych służę pomocą. Kotleta odświeżam jak ktoś chętny zapraszam na rozprawę 14 lutego w Poznaniu

    Zwłaszcza że ich Pani Mecenas notorycznie na zwolnieniu L4 i sama opoznia całe sprawy (Edytowano)
    Awatar użytkownika JohnSHF
    Nie wiem czemu, ale nie mogę pisać do ludzi na priv… jeśli mogę prosić o kontakt to będę wdzięczny.

    Jak pisałem wcześniej - u mnie stanęło na bezskutecznej wysyłce pism od rzecznika i informacji, że bez sporu się nie obędzie…
  13. Awatar użytkownika GipsonTHEone
    Moja historia z zakupem monitora właśnie się zakończyła.
    Jestem rozczarowany postawa sklepu który nie potrafi przyznać się do błędu / problemu i spróbować wyjść z twarzą tylko usiłuje przedstawić swój punkt widzenia który jest niezgodny z rzeczywistością ( brak możliwości zakupu monitora )
    Jestem rozczarowany iż w sklepie nie ma osoby która miałaby odwagę zadzwonić i wyjaśnić sprawę a wykorzystuje pracowników którzy nie maja żadnej decyzyjności do przekazywania informacji.
    Irytuje mnie fakt ze ME próbuje wcisnąć monitor aopen jako „alternatywa” a za chwile wyprzedaje za 549 pln …
    Finalnie z pomocą pisma od rzecznika udało mi się uzyskać zamianę na IIYAMA G-Master GB2590HSU z dopłata 50 pln z mojej strony ( pod uwagę braliśmy ceny wyjściowe stad ta różnica). Zapewne zgodnie z pismem rzecznika mógłbym upierać się o wymianę bez dopłaty - ale szkoda mi kolejnego miesiąca przepychania się.
    Powodzenia !(highfive)
  14. Awatar użytkownika Pandzia
    Właśnie z tego artykułu tutaj trafiłem
  15. Awatar użytkownika Catrinas
    No i sprawa wygrana. Bez ugody bez klauzuli poufności. Mają wydać w monitory :))))) warto walczyć o swoje. Jutro powinien być wyrok na stronie do pobrania to wkleje . Pozdrawiam pana szymyta który się obraził że go wymieniam z małej litery :po i poczuł się urażony.

    Ps po zeznaniach świadków jednak informacja że czytają pepperka

    A mogli jednak iść na normalną ugodę. Ich strata.

    Edit zaproponowali na pierwszej rozprawie ugodę 1600zl i klauzulę poufności. Nie zgodziłem się

    Wysłałem swoją ugodę 1600zl plus klauzula poufności, ale przeprosiny od pana szmyta za te wszystkie nerwy anulację wprowadzanie w błąd przez konsultantów itp.
    Dupka zabolała i dumą nie pozwoliła mu przyznać się do błędu , i moich warunków ugody nie przyjęli. To teraz można publikować będzie wyrok , czasami warto dumę schować do kieszeni panie Danielu... I nie wiem kto tu teraz działał na szkodę firmy (Edytowano)
    Awatar użytkownika MaMiX
    No raczej czytają, bo pisałem o potencjalnie kupionych ocenach na ceneo i że tylko na ceneo a na opineo itp. to już nic.
    A jak jakiś czas temu zajrzałem, to i na opineo nagle w pewnym momencie ocena skoczyła nierealnie w górę...

    Tylko chyba o tym nie napisałem.

    12834932-YBEBs.jpg (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika Catrinas
    13340377-hVNAl.jpg
    Musieli apelacje zlozyc przegrali raz przegraja i drugi raz, adwokat ich wiecej kosztuje niz te monitory
    ale danielka dupka dalej piecze i nie odpusci, ciekawe czy do genewy beda pisali :P
    wiec kolejne pol roku minimum :P

    Oj danielku danielku (nie obraz sie tym razem :P) (Edytowano)
    Awatar użytkownika V4T3R
    Btw. Rozumiem że w tej akcji poszliście do sądu aby sklep wydała towar?

    Może jakieś mini FAQ z tego procesu udało by się spisać? Na pewno przyda się na przyszłość. Osobiście na piwko mogę przelać
  17. Awatar użytkownika Catrinas
    i milo slyszec ze po takim obrocie spraw, inni tez jednak beda dochodzili swoich praw w sadzie. jak cos sluze pomoca na pw
  18. Awatar użytkownika michal_de
    Pamiętajcie żeby potwierdzić opinię po wiadomości Ceneo z tłumaczeniem sklepu. W przeciwnym razie opinia zniknie po 30 dniach
    9009199-DRcOJ.jpg
  19. Awatar użytkownika marcin.kot
    Ja do nich napisałem:

    "Dzień dobry,
    produkt posiada wydłużony czas realizacji do 5 dni roboczych, zgodnie z informacją na stronie internetowej. Musimy sprowadzić wybrany towar od naszego dostawcy, ponieważ nie posiadamy go w naszym magazynie. Każdorazowo staramy się realizować zamówienia w jak najszybszym terminie, jednakże z racji, że oczekujemy na dostawę do naszego magazynu - niestety nie jestem w stanie wybrać czy też zagwarantować konkretnego terminu.

    Jednocześnie informuję, iż przesłany termin jest wyłącznie planowany - nie wyklucza on możliwości wcześniejszej wysyłki.

    W przypadku odpowiedzi proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.

    Pozdrawiam

    ----------------

    Contact Center
    [email protected]MediaExpert.pl
    tel. +48 756 756 756
    faks +48 (22) 122 31 13
    mediaexpert.pl"
  20. Awatar użytkownika czosnek22
    Southparker06/01/2022 14:27

    u mnie nadal nic "nowe zamówienie" status


    Spokojnie większość tak.ma.czekamy
Awatar użytkownika