Niestety, ta okazja wygasła 19 sierpnia 2017.
806°
Opublikowano 20 czerwca 2017

Kaufland Sony DVD-R / CD-R 50 szt.

18,49zł
Opublikowane przez
Armata
Dołączył w 2016
26
242

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

PŁYTY Sony DVD-R / CD-R 50 sztuk za 18,49 zł znalezione w Kauflandzie w Toruniu.

46527-CjAQF.jpgWczoraj kupiłem za niecałe 28 zł, dziś zaskoczenie na czytniku ;-)

Myślę, że okazja ogólnopolska, ponieważ cenówka na półce prawie 40 zł.
Kaufland Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

60 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Rooblow
    ptaku84cze 20. 2017

    W 1992 roku nagrywarka CD w domowym komputerze?


    w pudełku były też smoki ;-)
  2. Awatar użytkownika Usunięty37607
    Pomyśleć, że 17 lat temu posiadanie nagrywarki CD było szałem... Baa samo posiadanie komputera było szałem, teraz każdy domownik ma kilka urządzeń o większej mocy z pamięcią liczoną w dziesiątkach lub setkach płyt CD
  3. Awatar użytkownika ptaku84
    Eomer2020/06/2017 18:58

    Moja pierwsza nagrywarka na komunie kupiona (92-93r.)za 500 złotych Asus …Moja pierwsza nagrywarka na komunie kupiona (92-93r.)za 500 złotych Asus pamietam do dziś,nagrywała CD z prędkością 48x


    W 1992 roku nagrywarka CD w domowym komputerze?
  4. Awatar użytkownika Armata
    Autor
    Widmocze 20. 2017

    tak przy okazji widział ktoś ostatnio w jakimś markecie DVD+R DL czy tylko …tak przy okazji widział ktoś ostatnio w jakimś markecie DVD+R DL czy tylko online zakup mi zostaje?



    widziałem w Auchanie, że jakieś były, ale jakie - nie mam pojęcia
  5. Awatar użytkownika Eomer20
    ptaku8420/06/2017 19:38

    W 1992 roku nagrywarka CD w domowym komputerze?

    A co,może nie?
  6. Awatar użytkownika Armata
    Autor
    Eomer20cze 20. 2017

    A co,może nie?


    Co najwyżej stacja dyskietek Pamiętam jak bodajże w 2003-2004 roku za nagrywarkę 40x płaciłem 330 zł
  7. Awatar użytkownika lukecz
    Ja chodziłem nagrywać do sąsiada (prędkość x2, płyty kupowałem TDK za 17zł :)), pamiętam ten szał gdy z dysku 1,7GB zwalniało się te całe 0,7GB miejsca na nowe gry czy mp3 Pamiętam też smutek jak coś komputer zaczął mielić, bufor nagrywania się opróżnial i nagrywanie się nie powiodło i te 17zł szlag trafiał. (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika Usunięty12442
    mk32120/06/2017 23:34

    I to jest problem, bo pamięć w urządzeniach jest stosunkowo tania i danych …I to jest problem, bo pamięć w urządzeniach jest stosunkowo tania i danych przybywa dużo. A nie ma na czym robić kopii zapasowych. Kupowanie dysku zewnętrznego tylko do robienia kopii zapasowych to nie jest zbyt krozystny cenowo interes.





    W profesjonalnych zastosowaniach backupuje się ogromne ilości danych na taśmach magnetycznych, a przesyła się je w bezpieczne miejsce... fizycznie transportując z miejsca na miejsce, gdyż jest to szybsze niż przesłanie kilkaset TB najszybszym łączem internetowym. (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika Miesiu
    Pete6720/06/2017 20:23

    ojtam 5 lat w jedną czy drugą stronę:)o ile ja sobie dobrze przypominam to …ojtam 5 lat w jedną czy drugą stronę:)o ile ja sobie dobrze przypominam to w 97 roku wydałem kupe hajsu na x4 albo x8.... bo raczej nie 16...



    ptaku8420/06/2017 21:41

    Żeby nie być gołosłownym - rok 1997 - 3 zdjęcie od góry …Żeby nie być gołosłownym - rok 1997 - 3 zdjęcie od góryhttp://gadzetomania.pl/11314,pentium-166-mmx-i-16-mb-ram-u-za-9-tys-zlotych-zobacz-ile-placono-za-komputery



    Usunięty3760720/06/2017 18:23

    Pomyśleć, że 17 lat temu posiadanie nagrywarki CD było szałem... Baa samo p …Pomyśleć, że 17 lat temu posiadanie nagrywarki CD było szałem... Baa samo posiadanie komputera było szałem, teraz każdy domownik ma kilka urządzeń o większej mocy z pamięcią liczoną w dziesiątkach lub setkach płyt CD




    W 1992 roku to chyba nawet jeszcze nie było nagrywarek CD - płyty się tylko tłoczyło.
    Same nagrywarki pojawiły się około 1994-95 roku i kosztowały fortunę - tyle co mieszkanie - pozwolić sobie mogły tylko bogate studia audio-video.
    .
    Na wiosnę 1997 roku na giełdzie najtańsza Yamaha CDR100/200 kosztowała w starych 28 mln zł. Kartę SCSI i dedykowany kabel trza było sobie dokupić osobno. Ja złącze SCSI w Atari Falcon030 miałem wbudowane więc ten koszt mi odpadł.
    Swoją nagrywarkę Ricoh 6200S CD-RW (szmelc totalny !!!) - pierwszy model do płyt wielokrotnego zapisu - zapis x2, odczyt x6 kupiłem pod koniec 1997 roku, bo szybszych nie było, jak drastycznie spadły ceny i zapłaciłem na giełdzie na Grzybowskiej na stare 17.7 mln zł - cały milion taniej niż w sklepach.
    .
    Nagrywarki zapis x4 pojawiły się rok później a cena poniżej 1000 zł spadła dopiero w 1999 roku.
  10. Awatar użytkownika Miesiu
    pepper01cze 21. 2017

    @wpuch @djluke W profesjonalnych zastosowaniach backupuje się ogromne …@wpuch @djluke W profesjonalnych zastosowaniach backupuje się ogromne ilości danych na taśmach magnetycznych, a przesyła się je w bezpieczne miejsce... fizycznie transportując z miejsca na miejsce, gdyż jest to szybsze niż przesłanie kilkaset TB najszybszym łączem internetowym.





    djlukecze 21. 2017

    Cóż...płyty (ogólnie bo BD-R też) się mocno zdewaluowały w ostatnich latach …Cóż...płyty (ogólnie bo BD-R też) się mocno zdewaluowały w ostatnich latach. Danych coraz więcej, chmury po 15-50GB raptem...gdzie to zatem zgrywać? Jest to najbezpieczniejsze, ale jednocześnie najmniej wygodne medium.



    Dopóki ktoś się ze streamerem i setkami TB nie spotka - nie uwierzy. Dlatego pojawiają się komentarze o GB.
    Prosty przykład - 50GB to na telefon można zgrać, więc po co chmura.
  11. Awatar użytkownika Miesiu
    pwil21/06/2017 15:00

    Backblaze - 5$/mc za brak limitu. Sam mam blisko 2TB zbackupowane tam.




    Mając 100TB / miesiąc do zbakapowania z tygodniową rotacją chcesz to wysyłać netem?
    Doliczyłeś koszt samego łącza ?
  12. Awatar użytkownika Miesiu
    Pete67cze 21. 2017

    Możliwe że masz rację, co do dat... po prostu nie pamiętam.Ale mój pier …Możliwe że masz rację, co do dat... po prostu nie pamiętam.Ale mój pierwszy CD ROM x4 kupiłem gdy wydano polską wersję C&C... bo to był jeden z powodów zakupu oryginalnej gry a gra była wtedy nowością.




    CD-ROMy to osobna bajka - tu ceny spadały błyskawicznie a ich szybkość rosła - jak nagrywarki pokazały się x8 to CD-ROMy miały już odczyt x24 albo i więcej.
  13. Awatar użytkownika pwil
    Miesiucze 21. 2017

    Mając 100TB / miesiąc do zbakapowania z tygodniową rotacją chcesz to wys …Mając 100TB / miesiąc do zbakapowania z tygodniową rotacją chcesz to wysyłać netem? Doliczyłeś koszt samego łącza ?

    Do takich zastosowań D2D2T. LTO7 ma już trochę pojemności i ok. 300MB/s +kompresja.
  14. Awatar użytkownika Armata
    Autor
    pwil21/06/2017 23:03

    Dane się wpierw szyfruje lokalnie wysyłając w chmurę.

    Nie chodziło mi tutaj o ew. wyciek danych, ale o stabilność dostawcy i poczucie pewności, że nie zwinie się on nagle.
  15. Awatar użytkownika Miesiu
    pwil21/06/2017 23:03

    Dane się wpierw szyfruje lokalnie wysyłając w chmurę.




    Nie każde dane możesz wysłać - np. medycznych prawnie nie możesz.
    .
    Bodajże od lipca wchodzi nowe prawo dotyczące ochrony danych osobowych - proste pytanie - gdzie są dane trzymane - mając je w chmurze lokalizacji nie podasz.
    .
    Kwestie techniczne to jedno a prawne to drugie.
  16. Awatar użytkownika Miesiu
    Usunięty308622/06/2017 08:29

    Ludzie, no co wyy...??Piszecie o backupie z zupełnej innej bajki - tak …Ludzie, no co wyy...??Piszecie o backupie z zupełnej innej bajki - tak duże ilości danych w TB to tylko firmy, studia projektowe wysyłają w chmurę lub archiwizują .Miesiu - co ty aż 100TB archiwizujesz jak i inni..? Jeśli firma to zrozumiem, jakieś dane.Człowiek dał cynk dot płyt a wy wypisujecie co niektórzy bzdety, że np. 50 GB to na telefon - powodzenia, 100TB w chmurę itpJa sam używam płyt - TAK używam np. w samochodzie, jakiś film nagrać i obejrzeć na większym TV (akurat nie mam możliwości obecnie odtwarzania z pena/wifi display), zdjęcia/filmiki ze spotkań rozdać znajomym/rodzinie itp.. a wy tu takie bzdety wypisujecie!Rozumiem, że technologia idzie w górę np w skrócieMuzyka: Winyl, Duże kasety, kasety zwykłe magnetofonowe, płyty CD-Audio, odtwarzacze na mp3, chmura/ odtwarzanie online - np. spotify Dane: Dyskietki (kilka rodzajów), CD, DVD, BR, większe dyski, chmuraTylko co będzie w razie awarii łącza..?



    .
    Zrobił się off-top - nic nowego.
    .
    Dane firmowe - nic więcej nie podam.
    .
    Generalnie - jak masz dane liczone w pojedynczych Giga - to opcji jest jak psów - może być nawet telefon: bo się zmieszczą, natomiast jak jest ich w TB - to tworzy się techniczny problem z przerzuceniem ich w sensownym czasie - kopie robi się na złe czasy i czas wykonania odzysku musi być krótki.
    .
    Osobną kwestią jest ich bezpieczeństwo i tu są 2 aspekty:
    1.) wyciek / włamanie / itd
    2.) prawne obostrzenia - nowe wymogi / restrykcje / zakazy / nakazy w drodze
    .
    .
    Też używam płyt do słuchania muzyki w samochodzie - mam stary samochód z niewymiennym radiem i tylko czyta płyty CD-audio.
    .
    .
    Co do awarii łącza - dodajże na Mordorze w Warszawie kiedyś nie było netu przez dzień tudzież całe 2. Tam jest taki myk - że wszystkie światłowody lecą jednym kanałem - i jakaś koparka zawadziła i ten kanał. Co firmom po nadmiarowych łączach od kilku dostawców jak wszystkie padły na raz. Firm multum - każdy się wyniósł na komórki - ale one też nie dały rady - pasma radiowe nie są z gumy - dziesiątki tysięcy na raz nie pójdą.
  17. Awatar użytkownika Miesiu
    pwil21/06/2017 23:07

    Znając ceny macierzy, koszt łączą nie robi wyrażenia. Zawsze można dołożyć …Znając ceny macierzy, koszt łączą nie robi wyrażenia. Zawsze można dołożyć drugą i replikować snapshooty.




    Zwłaszcza, że można mieć 2-3 macierze w różnych lokalizacjach z replikacją w czasie rzeczywistym - jak padnie jedna zgłaszają się pozostałe.
  18. Awatar użytkownika Miesiu
    marcingp5cze 21. 2017

    Ktoś jeszcze używa płyt ? przecież to toporne tak wkładać płytę aby się nie …Ktoś jeszcze używa płyt ? przecież to toporne tak wkładać płytę aby się nie porysowała.Lepiej mieć w jakiejś chmurze dysk przynajmniej mam dostęp w każdym miejscu i na telefonie.Szkoda że nie ma nieograniczonych chmur za darmo, jest tylko chomikuj.




    Nie ma nieograniczonych darmowych chmur bo każdy musi choćby płacić rachunek za prąd.
    Chomik nie jest za darmo - żyją ze sprzedaży Twoich danych,
    .
    A płyty są fajne - właśnie na tym polega ich atrakcja - możesz we dwoje jakąś płytę twarzą w twarz omówić.
  19. Awatar użytkownika Miesiu
    Armata21/06/2017 18:38

    Z całym szacunkiem, ale jeśli chodzi o chmury i przechowywanie ważnych da …Z całym szacunkiem, ale jeśli chodzi o chmury i przechowywanie ważnych danych to raczej większość osób zaufa Google, MS, Dropbox i chyba tyle



    .
    Nie ma firmy, która by nie mogła paść - bankrutowały nawet całe państwa - patrz Argentyna - miała oficjalnie dolaresy u siebie w obiegu 1:1 z Peso. Ile imperiów padło ?
    .
    Informatyka - patrz Atari - najdynamiczniejszy rozwój w historii: z 300 USD w 1972 roku do 2.000.000.000 dolaresów w 1977 roku - 2 MILIARDY ZYSKU rocznego - w pięć 5 lat - nawet Google nie miało takiego wzrostu - a kryzys gier komputerowych w 1982/83 zmiótł praktycznie firmę.
    .
    Zero zaufania do kogokolwiek.
  20. Awatar użytkownika Miesiu
    Armatacze 22. 2017

    Dobrze gada, polać mu :-)Mam wykupione miejsce w chmurze 1TB, ale na razie …Dobrze gada, polać mu :-)Mam wykupione miejsce w chmurze 1TB, ale na razie zużywam z tego niecałą 1/10. Jest to jedna z metod archiwizacji, ale właśnie co w przypadku jakiejś awarii? Wiadomo, że wszystko może się zepsuć, ale na dzień dzisiejszy to chyba jednak nadal płyty dają gwarancję bezpieczeństwa zapisu danych.




    Ze względu na wygodę jeśli danych jest więcej niż pojedyncze GB - używa się streamerów z robotami.
Awatar użytkownika