209°
Opublikowano 18 godzin temu
Internet 1000Mb/s + TV 124 kanały Inea
Stacjonarnie: Ogólnopolska
Opublikowane przez
Brejusz
Dołączył w 2019
19
237
O tej okazji
Oferta Inea na umowę 24 miesięczną. Przez pierwsze 12 miesięcy płacimy 4 zł a potem przez kolejne 12 145.80 zł. Daje to średnio 74.9 zł miesięcznie.
Cena dobra zważając, że sam internet kosztuje teraz 66 zł, a do tego mamy "odroczenie" płatności.
Cena dobra zważając, że sam internet kosztuje teraz 66 zł, a do tego mamy "odroczenie" płatności.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
56 Komentarzy
sortowanie:1. Download spoko średnio 900-1000 mb/s
2. za to upload 10-20 w picku max 30 mb/s -
3. zasięg routera tragedia - na łóżku 3 m od routera miałem 1/2 kreski od wifi, a w pokoju obok prędkość na wifi średnio 200-300 mb/s
zgłaszałem problem z 5 razy na infolinii KTÓRA JEST TRAGICZNA (CZEKA SIĘ PÓŁ GODZINY ) za każdym razem godzinkę lub dwie później dostawałem smsa z informacją, że mój problem został rozwiązany a upload ciągle taki sam i nie zrobili nic.
Dzisiaj podpisałem umowę z orange, na infolinii cisnąłem ich o kody voucherowe na pozyskanie dla klienta. I udało mi się ogarnąć za światłowód 1 gb/s + telewizja 136 kanałów + abonament no limit + 600 gb Internetu 135 zł miesięcznie. Czyli tak jakby 100zł za światłowód + tv (czyli dużej różnicy nie ma co do INEA) a za telefon i tak płaciłem 35 zł miesięcznie. Zobaczymy jak będzie to działało
Ale kontakt przez tego ich boota to porażka totalna i na infolinii czekałem lekko ponad 30min... Nie nie nie, musieli sporo osób zwolnić bo za boota zapłacili a teraz przy byle awarii zostało pewnie kilka osób na sluchawce, to aż przykre że my jako klienci musimy doceniac firmy z którymi można porozmawiać z człowiekiem...
1. Według mnie infolinia jak na tak dużą firmę jest tragiczna pod względem czasu oczekiwania jak i kompetencji.
Plusem jest to, że w aplikacji mamy czat i z tego poziomu zasadniczo załatwić możemy coś prawie od razu.
2. Operator instaluje czarną puszeczkę i router.
Te urządzenia mają światełka, które świecą i migają, a mi to przeszkadza w spaniu, więc wyłączam.
Raz internet padł - zgłosiłem.
Powiedzieli, że z ich poziomu nie da się niczego zrobić i wezwali technika.
Technik też nie mógł niczego zrobić i powiedział, aby tych urządzeń lepiej nie wyłączać, tylko zakleić taśmą światełka, bo niektórzy ludzie z góry go o to proszą.
Mówię: "Skoro mam przycisk wyłączania, to z niego korzystam.".
Koniec końców okazało się, że usterkę usunęli z poziomu centrali.
Internet jest bo jest, ale do ludzi tam ogarniających mam poważne zastrzeżenia, bo raz się czegoś nie da zrobić, a innym razem już tak xD (Edytowano)