Niestety, ta okazja wygasła 11 listopada 2017.
1123°
Opublikowano 10 listopada 2017

Fiskars siekiera X11 (122443)

31zł130zł-76%
9,99zł ·
Opublikowane przez
mariusz531
Dołączył w 2016
69
2 568

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Siekiera rozłupująca Fiskars X11 – S to nowa siekiera 4 generacji, posiadająca nowy, lepszy uchwyt zapewniający większą kontrolę podczas pracy. Siekiera posiada indywidualny numer seryjny pozwalający przedłużyć gwarancję do 25 lat.


Ciekawa cena, gdyż na ceneo od 130zł
Mall.pl Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika nocny_napoleon
To jest siekierka a nie siekiera
  • Długość: 444 mm

340 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Usunięty42250
    Mall.pl i wszystko wiadomo ;-)
  2. Awatar użytkownika Usunięty30859
    Malle szanse że wyślą
  3. Awatar użytkownika pbb
    Jak nie wyślą to zamawiamy za pobraniem połowe ich sklepu i nie odbieramy towaru, taka akcja protestacyjna. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika montmorylonit
    437476-JMqPm.jpgDo 2020 może wyślą 😁
  5. Awatar użytkownika aviator
    Baaciklis 10. 2017

    czyli ?


    Czyli często nici z Twojego zamówienia.
  6. Awatar użytkownika Cero_Ravol
    Usunięty4225010/11/2017 21:31

    Proponuję poszukać więcej info na Pepper i poczytać opinie o ich pro …Proponuję poszukać więcej info na Pepper i poczytać opinie o ich promocjach ;-)


    Nie mógłbyś po prostu napisać? Nie każdy śledzi każdą promocję
  7. Awatar użytkownika edwin20
    Usunięty4225010/11/2017 21:31

    Proponuję poszukać więcej info na Pepper i poczytać opinie o ich pro …Proponuję poszukać więcej info na Pepper i poczytać opinie o ich promocjach ;-)

    Mogłeś mu od razu napisać o co chodzi.
  8. Awatar użytkownika PROMOPROMO
    Mall.pl gdzie mój denon ?
  9. Awatar użytkownika Pawel_Mlody
    Minus za Mall.pl. Po co w ogóle cokolwiek od nich wrzucać?
  10. Awatar użytkownika FranzM.
    Kto nie ryzykuje ten nie rąbie drewna.
  11. Awatar użytkownika marciinn92
    Jakby komuś wysłali to pamiętajcie że aby mieć 25lat gwarancji trzeba się zarejestrować na stronie Fiskars i na maila przychodzi certyfikat z gwarancją. (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika VeniPiG
    Wiecie co ja myślę o tych ich akcjach z "pomyłkami"?
    Otóż każda wpłata, czy kartą, czy przelewem powoduje w ich systemie księgowym wygenerowanie Faktury zaliczkowej do przedpłaty". Taka faktura powoduje wystąpienie obowiązku podatkowego i ewidencjonowania takiego dokumentu w księgowości ponieważ jedna z interpretacji Urzędu Skarbowego mówi, że występuje tutaj opodatkowany przychód. Dość podatkowego bełkotu.
    Teraz, jeśli sprzedający nie jest w stanie wywiązać się z dostarczenia zapłaconego towaru musi przedpłatę zwrócić i wystawić z tego tytułu fakturę korygującą na wystawioną wcześniej fakturę zaliczkową. I tu uwaga TRIK. Odbiór faktury korygującej w kilku przypadkach nie musi być potwierdzony (np. w przypadku
    eksportu towarów i wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów albo gdy podatnik nie uzyskał potwierdzenia, mimo udokumentowanej próby doręczenia faktury korygującej i z posiadanej dokumentacji wynika, że nabywca towaru lub usługobiorca wie, że transakcja została zrealizowana zgodnie z warunkami określonymi w fakturze korygującej).
    Co daje taka możliwość? Sprzedajesz 1000 sztuk towaru za 31 tys. złotych a faktur korygujących wystawiasz na 50 tys. Można? Można...
    Nie twierdzę, że tak jest na 100%. Mogę się mylić, ale jak sami wiecie, jeśli nie wiadomo o co chodzi...chyba nie o nasze dane.
    Od dawien dawna krążą one po internetach a ich wartość to kilka groszy ( albo i mniej), więc raczej nikomu nie chciałoby się robić takich wielkich akcji, po prostu by je kupili.
  13. Awatar użytkownika Usunięty20686
    Panowie, co z akcją odwetową? Pora aby pralki, lodówki, rowery i inne większe gabaryty zwiedziły trochę Polski, oczywiście zgodnie z regulaminem i za pobraniem (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika mars124
    Mi dzisiaj doszła siekiera :-)
    443805-QdWlF.jpg
  15. Awatar użytkownika Usunięty50731
    Ja się z nimi szarpię-dostałem email z anulowaniem ale wcześniej email z potw.otrzymania wpłaty. Powołali się na regulamin gdzie jasno napisali, że 2ga wiadomość email jest potw.przyjęcia do realizacji więc otrzymanie potw.płatności wg.mnie stanowi właśnie regulaminowe potw.przyjęcia do realizacji w szczególności biorąc pod uwagę, że żaden zapis ich regulaminu nie omawia treści wiadomości potw.przyjęcie do realizacji, a jedynie informuje iż 2ga wiadomość jest tym potwierdzeniem.. Wezwałem ich do wywiązania się z ważnej umowy w terminie 30dni na co odpisali tak samo jak w anulacji. Odpisałem aby poczytali własny regulamin ze zrozumieniem i ponownie wezwałem ich do realizacji wiążąco zawartej umowy w terminie 30dni,poinformowałem również, że jesli tego nie uczynią sprawę skieruję do UOKiK i niech tam kombinują.
  16. Awatar użytkownika Mi.
    Apropo sąsiadów, jutro pokarze mojemu, akurat niedawno kupił chyba x10 albo właśnie tą, za cenę regularną, dostanie cebulackiego zawału
  17. Awatar użytkownika kogi
    Niektórzy chyba dla ściemy piszą, że im wysłali... Przy ostatniej takiej akcji złożyłem kilka zamówień na różne produkty. Wszystko anulowane bez żadnej informacji.
  18. Awatar użytkownika aks
    Brak żadnego maila ze sklepu, aż prosi się o zamówienie lodówki za pobraniem...
  19. Awatar użytkownika Sorento
    Firma MALL nie służy do sprzedaży jedynie do zbierania aktywnych danych osobowych. Różnica między aktywnymi danymi a zwykłymi to ponad 1000% zarobku. Oto jak można nic nie sprzedając zarabiać .
Awatar użytkownika