Niestety, ta okazja wygasła 10 sierpnia 2023.
114°
Opublikowano 27 lipca 2023
Alice: Madness Returns za 7,49 zł - EA / Steam za 17,47 zł
Opublikowane przez
megalodon
Dołączył w 2019
9 074
3 944
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Alice: Madness Returns - 17,47 zł - Steam
Jedenaście lat temu przerażający pożar odebrał Alice rodzinę i pogrążył jej umysł w strachu. Następnie została zamknięta w azylu Rutledge, gdzie walczyła z samą sobą, aby stawić czoła demonom wewnątrz jej samej. Osiągnąć to mogła tylko przez zatracenie się we własny świat Krainy Czarów. Teraz, po dziesięciu latach, odzyskała wreszcie wolność — lecz nadal boryka się z konsekwencjami tego tragicznego wypadku.
Z umysłem w strzępkach nie jest w stanie rozdzielić strachu wracającego we wspomnieniach, snach i wizjach. Być może będzie to możliwe w świecie Krainy Czarów. Tam zawsze się jej udawało. Przenosi się tam w poszukiwaniu tego, czego „prawdziwy” świat nie może zaoferować: bezpieczeństwa, wiedzy i prawdy na temat przeszłości. Jednak podczas jej nieobecności Kraina Czarów także ucierpiała. Coś poszło nie tak i teraz straszliwe zło zstępuje na to, co kiedyś było jej cudownym zaciszem. Czy Alice zdoła ocalić Krainę Czarów oraz siebie od szaleństwa, w którym zatracają się obie?
Najważniejsze cechy:
Niesamowita trzecioosobowa akcja:
Jedenaście lat temu przerażający pożar odebrał Alice rodzinę i pogrążył jej umysł w strachu. Następnie została zamknięta w azylu Rutledge, gdzie walczyła z samą sobą, aby stawić czoła demonom wewnątrz jej samej. Osiągnąć to mogła tylko przez zatracenie się we własny świat Krainy Czarów. Teraz, po dziesięciu latach, odzyskała wreszcie wolność — lecz nadal boryka się z konsekwencjami tego tragicznego wypadku.
Z umysłem w strzępkach nie jest w stanie rozdzielić strachu wracającego we wspomnieniach, snach i wizjach. Być może będzie to możliwe w świecie Krainy Czarów. Tam zawsze się jej udawało. Przenosi się tam w poszukiwaniu tego, czego „prawdziwy” świat nie może zaoferować: bezpieczeństwa, wiedzy i prawdy na temat przeszłości. Jednak podczas jej nieobecności Kraina Czarów także ucierpiała. Coś poszło nie tak i teraz straszliwe zło zstępuje na to, co kiedyś było jej cudownym zaciszem. Czy Alice zdoła ocalić Krainę Czarów oraz siebie od szaleństwa, w którym zatracają się obie?
Najważniejsze cechy:
Niesamowita trzecioosobowa akcja:
- Wiele rodzajów broni białej możliwych do ulepszenia, m.in. wybuchowe działo czajnikowe, odpychający koń Hobby oraz znane już zabójcze ostrze.
- Staw czoła znanym i zarazem obcym przeciwnikom - kot z Cheshire, Szalony Kapelusznik, Gąsienica oraz Królowa Kier.
- Posiądź osobliwe umiejętności w świecie Krainy Czarów, np. lot na sukience Alice, kurczenie się lub powiększenie do olbrzymich rozmiarów, aby zmiażdżyć przeciwników.
- Intuicyjne i wynagradzające wysiłek zagadki, takie jak transformacja przeszkód, zapamiętywanie melodii, szachy oraz klocki z obrazami.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
6 Komentarzy
sortowanie:...ale teraz chyba nie chciałbym ich zniszczyć odpalając ją po tylu latach...